American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Bucs @ Dolphins

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Hodde

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Søn nov 15, 2009 8:30 pm    Emne: Bucs @ Dolphins Besvar, med citat

Jeg ved ikke om der er nogen der sidder og ser Bucs - Dolphins, men det der bliver dømt på Freemans kast til Clayton mener jeg det var, som bliver reviewed og bliver dømt som et catch og fumble synes jeg er fuldstændig sindsygt. Jeg har godt nok ikke verdens bedste kvalitet på streamet her, men raheem morris delte vidst mit synspunkt.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Man nov 16, 2009 1:04 am    Emne: Besvar, med citat

tja, som udgangspunkt var jeg enig... men det bliver dømt som at Clayton aldrig har kontrol og idet bolden aldrig rammer jorden, er det jo en INT som Taylor laver. Jeg synes så egentlig at Clayton HAR kontrol, men nok om det.

Når alt kommer til alt en opløftende kamp, men hvor er det dog ringe med vores forsvar på det sidste afgørende drive. Simpelthen ikke godt nok.
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man nov 16, 2009 12:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Elendigt kald af dommeren... Det er rigtigt at han skal holde possesion når han rammer jorden... Hvilket han gør... Han drejer rundt på ryggen og først efter det bliver den slået ud... Han skulle være dømt down by contact, men dommeren kender åbenbart ikke reglerne...

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Bucsfreak

Indmeldt: 21. sep 2007

IndlægSkrevet: Ons nov 18, 2009 12:43 pm    Emne: Besvar, med citat

han rammer med albuen før bolden ryger ud af hans hænder ergo er han down by contact.. vi blev frarøvet den sejr, super ærgeligt at vi heller ikke bare lige kunne stoppe dem på deres sidste drive. fuck det var skod..
Tilbage til toppen
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Ons nov 18, 2009 1:25 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucsfreak skrev:
han rammer med albuen før bolden ryger ud af hans hænder ergo er han down by contact.. vi blev frarøvet den sejr, super ærgeligt at vi heller ikke bare lige kunne stoppe dem på deres sidste drive. fuck det var skod..

Man kan ikke være down by contact, hvis man aldrig har posession, og det var det der blev dømt. Det var ikke en fumble, men en interception. Hvorfor Dolphins så ikke fik deres TD er jeg lidt i tvivl om, men det må være fordi der var fløjtet af.

IndlægSkrevet: Ons nov 18, 2009 8:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Mike Pereira støtter dommernes kald:

http://msn.foxsports.com/nfl/story/10386344/BUCS-GET-NO-RELIEF-FROM-NFL-ON-REPLAY-

Og han plejer ikke være bange for at sige det når han virkelig mener der er begået en fejl, tror ikke det er mere end en uge eller to siden han sidst undskyldte overfor et hold der havde fået et dårligt kald imod sig.

IndlægSkrevet: Tors nov 19, 2009 11:42 am    Emne: Besvar, med citat

Den her artikel indeholder den mest uddybende forklaring jeg hidtil har set fra Pereira:

http://blogs.tampabay.com/bucs/2009/11/nfl-vp-of-officiating-explains-controversial-call.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+typepad%2Ftampabaycom%2Fblogs%2Fbucs+(Bucs+Beat+|+tampabay.com)

Muligvis kan klippet findes et sted på nfl.com
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum