| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Hodde
Indmeldt: 03. sep 2007 Indlæg: 31
|
Skrevet: Søn nov 15, 2009 8:30 pm Emne: Bucs @ Dolphins |
|
|
| Jeg ved ikke om der er nogen der sidder og ser Bucs - Dolphins, men det der bliver dømt på Freemans kast til Clayton mener jeg det var, som bliver reviewed og bliver dømt som et catch og fumble synes jeg er fuldstændig sindsygt. Jeg har godt nok ikke verdens bedste kvalitet på streamet her, men raheem morris delte vidst mit synspunkt. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
sunepede Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007 Indlæg: 40
|
Skrevet: Man nov 16, 2009 1:04 am Emne: |
|
|
tja, som udgangspunkt var jeg enig... men det bliver dømt som at Clayton aldrig har kontrol og idet bolden aldrig rammer jorden, er det jo en INT som Taylor laver. Jeg synes så egentlig at Clayton HAR kontrol, men nok om det.
Når alt kommer til alt en opløftende kamp, men hvor er det dog ringe med vores forsvar på det sidste afgørende drive. Simpelthen ikke godt nok. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Paulo The Ese' Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 469 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Man nov 16, 2009 12:37 pm Emne: |
|
|
Elendigt kald af dommeren... Det er rigtigt at han skal holde possesion når han rammer jorden... Hvilket han gør... Han drejer rundt på ryggen og først efter det bliver den slået ud... Han skulle være dømt down by contact, men dommeren kender åbenbart ikke reglerne... _________________
About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way" |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bucsfreak
Indmeldt: 21. sep 2007 Indlæg: 20
|
Skrevet: Ons nov 18, 2009 12:43 pm Emne: |
|
|
| han rammer med albuen før bolden ryger ud af hans hænder ergo er han down by contact.. vi blev frarøvet den sejr, super ærgeligt at vi heller ikke bare lige kunne stoppe dem på deres sidste drive. fuck det var skod.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 1506 Geografisk sted: Randers
|
Skrevet: Ons nov 18, 2009 1:25 pm Emne: |
|
|
| Bucsfreak skrev: | | han rammer med albuen før bolden ryger ud af hans hænder ergo er han down by contact.. vi blev frarøvet den sejr, super ærgeligt at vi heller ikke bare lige kunne stoppe dem på deres sidste drive. fuck det var skod.. |
Man kan ikke være down by contact, hvis man aldrig har posession, og det var det der blev dømt. Det var ikke en fumble, men en interception. Hvorfor Dolphins så ikke fik deres TD er jeg lidt i tvivl om, men det må være fordi der var fløjtet af. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 1506 Geografisk sted: Randers
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |