American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Offseason 2010

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Bucsfreak

Indmeldt: 21. sep 2007

IndlægSkrevet: Tirs jan 05, 2010 10:39 pm    Emne: Offseason 2010 Besvar, med citat

nå så er det officielt at Rah bliver som HC i 2010, hvad syntes folk om det herinde?
personligt er jeg selv ret glad for det, selvom jeg dog virkelig gerne havde set Cowher som HC, også Rah som DC i bucs. men det er godt at vi ikke begynder på det der oakland/al davis agtige noget med at konstant fyre og hyre HCs, det skaber ikke noget stabilitet. og at efter ronde jo også har været ude og kritisere en eventuel fyring af Rah.
men jeg ser dog stort potentiale i Rah, og håber virkeligt at han får en god sæson i 2010. jeg syntes virkelig man har kunne se forskel på denfense under Rahs ledelse istedet for det usandsyneligt ringe forsvar vi havde under jim bates.
nu håber jeg så bare vi kan få anskaffet os en ordenlig OC og DC istedet for det lort vi har haft i denne sæson.
men lad mig høre jeres meninger omkring dette:D
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons jan 06, 2010 11:27 am    Emne: Besvar, med citat

Som der også står beskrevet på den helt igennem fremragende Bucs-blog, www.joebucsfan.com, er jeg ikke meget for at betragte Glazer's meget vage melding som et definitivt tegn på at Morris bliver som HC. En ny artikel på NFL.com stiller samme spørgsmålstegn.

Jeg tror og håber at Raheem bliver, mest af alt fordi der har været fremgang at spore her på det sidste, men også fordi vi som franchise er bundet til Freeman og pinedød er nødt til at sikre ham en vis form for stabilitet i begyndelsen af hans karriere. Olson har vist fremskridt som OC og med hans åbenlyse kemi med Freeman taget i betragtning, hælder jeg også til at lade ham blive som OC (eller i det mindste som QB coach).

Selvom jeg naturligvis er skuffet over vores sæson, var det vel ikke mange der for alvor havde troet vi ville vinde meget mere end 3, måske 4, kampe i år. Spillermaterialet har bare ikke været til mere ligesom Raheem bestemt også skulle vænne sig til rollen som HC.

Mine ønsker for næste sæson:
- resign Bryant, han er en potentiel #1 WR og vi har hårdt brug for ham
- forlæng med Penn og Ruud
- find en ny SS, Sabby har vist sig som forsvarets akilleshæl
- draft Suh (ideelt), ellers McCoy til at forbedre vores d-line
Tilbage til toppen
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Lør jan 09, 2010 12:58 pm    Emne: Besvar, med citat

Joebucsfan er helt sikkert en god blog. Men af og til kan han også blive lidt for stædig og konspiratorisk i sine holdninger. Bedste eksempel lige nu er at han stadig nægter der er nogen mulighed for at Gruden stadig arbejder på tv næste år. Men der er andre emner også, hvor han gør det samme.

Det var en mærkelig udmelding Glazers kom med, når man læser den nærmere igennem, men jeg tror nu ikke der er nogen grund til at tro at Cowher stadig er inde i billedet. Men havde de formuleret det som man først opfattede det, at de havde 100% tillid i Raheem, og ikke bare deres plan, så ville det selvfølgelig se noget mærkeligt ud at de overhovedet havde forhandlet med Cowher.

Mht. hvad jeg så synes om at Raheem bliver, så synes jeg egentlig det er i orden, på trods af at jeg har været meget kritisk overfor ham i år. Man behøver ikke kigge ret langt rundt i ligaen for at se hvor stor skade det kan gøre på et hold at skifte head coach hele tiden. Raheem blev forfremmet alt for tidligt, men det er selvfølgelig ikke hans skyld. Som jeg så det var der to muligheder. Enten så får man fat i en low risk, erfaren vinder som Shanahan eller Cowher. Eller også er der ikke andet at gøre end at lade Raheem og Dominik få et 2. år hvor de virkelig kan vise hvad de kan. Næste år har vi et meget bedre grundlag at evaluere ud fra og så må det blive der, det skal besluttes om det er værd at bygge videre på eller der skal andre kræfter til.

Jeg er stadig ikke vildt optimistisk på Raheems vegne, men schedule alene burde dog give os 2-3 sejre ekstra og måske det ovenikøbet også kan give en eller to hvis vi rent faktisk beholder begge koordinatorer et helt år.

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense

IndlægSkrevet: Lør jan 09, 2010 2:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucsgirl skrev:
men schedule alene burde dog give os 2-3 sejre ekstra

He he, synes det har været lidt uforudsigeligt hvem vi har vundet over...

Ellers er jeg generelt enig. Jeg synes der er fremgang at spore, og det giver ingen mening at skifte træner efter et år. Det bliver rigtig spændende at følge holdet de næste år.
Tilbage til toppen
Bucsfreak

Indmeldt: 21. sep 2007

IndlægSkrevet: Lør jan 09, 2010 6:49 pm    Emne: Besvar, med citat

sunepede skrev:

Mine ønsker for næste sæson:
- resign Bryant, han er en potentiel #1 WR og vi har hårdt brug for ham
- forlæng med Penn og Ruud
- find en ny SS, Sabby har vist sig som forsvarets akilleshæl
- draft Suh (ideelt), ellers McCoy til at forbedre vores d-line

jeg ved ikke med bryant, jo han har potentialet, men jeg syntes bare ikke han har været den faktor i denne sæson som i sidste sæson, jeg er vildt glad for at freeman har sådan en som winslow som go to guy. jeg syntes vi skal skille os af med clayton og så se at få os en bedre reciever på den side, det kan ikke passe at vi stadig holder fast i ham.

kan kun være enig at det er nødvendighed at forlænge med penn og ruud.

jeg vil også gerne have en bedre SS end sabby. er dog yderst tilfreds med tanard, selvom han havde nogel personlige problemer i starten af sæsonen.

jeg tror desværre at vi istedet for at drafte denfense drafter ofense, som fx dez bryant som en god reciever til freeman. håber stærkt at vi drafter en god denfensive player.
Tilbage til toppen
bucs55

Indmeldt: 08. jun 2010

IndlægSkrevet: Tors jun 10, 2010 11:24 am    Emne: Besvar, med citat

Dejligt at se Mike Williams komme under kontrakt. Det er et godt signal fra en spiller med en del røde flag forud for draften. Nu bliver det spændende at se om McCoy, Price, Benn og Lewis (alle valgt før Williams) når at skrive under så de kan deltage i traning camp. Ville være skidt i første "build through the draft" år hvis en eller flere højt valgte spillere laver en hold out Crabtree-style Evil or Very Mad

Efter en fin draft, med undtagelse af Brian Price, som jeg ikke lige forstod, så er jeg meget spændt på hvor vores pass rush kommer til at gå i år. Jeg er ikke så solgt på tanken om at McCoys tilstedeværelse som 3-technique vil give mere plads til ydersiden.

Stylez G. White som top rusher - Jeg ser det bare ikke rigtig for mig Cool
Tilbage til toppen
Batash

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Tors jun 10, 2010 1:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er også hoppet på Williams vognen Very Happy

Både Morris og Olsen taler yderst positivt om ham og skribenter tæt på Bucs siger at han har været en fornøjelse at følge under OTA's, så jeg vil da gerne være med til at hype ham yderligere:)

Mht. signing af rookies er jeg forholdsvis fortrøstningsfuld. McCoy virker som en team first spiller og jeg har stor tiltro til at han er meget ivrig efter at få en kontrakt på plads så han kan begynde at påtage sig den lederrolle han er tiltænkt Smile
Ydermere giver begge parter i denne artikel os udtryk for at han ikke vil lave en hold out og at de er optimistiske i forhold til at få en kontrakt i hus før traning camp Smile
http://pewterreport.com/articles/view/7057

Som det også står nævnt i artiklen har vi heldigvis sidste års Tyson Jackson at sammenligne med og jeg tror derfor at de for let ved at nå til enighed.

Derudover synes jeg ikke at der har været meget snak i medierne om de kontrakter til de resterende rookies, men jeg synes indtil nu at Dominik har virket clutch når det kommer til at signe spillere til fair deals.
(Det er dog hvis man ser bort fra de deals han lavede med Clayton og Sims som jeg ikke finder værdig til nogen nfl rosters)

Lige få at gå lidt off topic:
Kan man lave denne her tråd om til vores offseason så vi kan få gang i noget Buzz til næste sæson? Very Happy
Tilbage til toppen
Jurevicius

IndlægSkrevet: Tors jun 10, 2010 2:34 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucs boy skrev:

Lige få at gå lidt off topic:
Kan man lave denne her tråd om til vores offseason så vi kan få gang i noget Buzz til næste sæson? Very Happy

Eller hvad med at oprette en ny offseason tråd?
Tilbage til toppen
Batash

IndlægSkrevet: Tors jun 10, 2010 2:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvis du læser alt ovenstående så kan du se at der udelukkende er blevet skrevet om moves i offseason så derfor ville det jo være meget passende bare at forsætte den her tråd? Men hvis du mener det er nødvendigt med en ny tråd går du bare i krig Wink
Tilbage til toppen
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tors jun 10, 2010 3:45 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg har ændret titlen, så den her tråd kan bruges som årets offseason tråd.

IndlægSkrevet: Tors jun 10, 2010 4:11 pm    Emne: Besvar, med citat

Takker og bukker Smile

Så vil jeg prøve at få lidt debat i gang Smile

Jeg ved godt at vi stadig ikke har haft vores TC, men hvad er folks forventninger til næste sæson?

Personligt forventer jeg ikke en meget bedre record end 5-11, men jeg tror at der vil kunne se kæmpe store forbedringer i forhold til sidste år, især på vores offence som jeg forventer får et boost i form af vores nye receiverer og alt den positive omtale Freeman har fået her i offseason. Jeg er godt nok noget skeptisk overfor vores løbespil, men håber at Cadillac undgår skader og blomstrer op på ny.
Det kommer dog kun til at ske hvis Jeff Faine kan holde sig skadesfri en hel sæson og hvis Penn snart får underskrevet sit tender og møder op i camp. Jeg tvivler desuden på at Ward nogensinde bliver et hit i Tampa, og jeg har en fornemmelse af at han meget vel kan blive cuttet før sæsonen eller i hvert fald når den er slut.

Vores defense håber jeg forsætter i samme stil som den sluttede sidste år med hard-hitting football og offervilje.
Jeg tvivler godt nok på at vi ser den store impact fra vores rookies da DTs sjældent kan gøre sig gældende i deres første år.
Men er ret så sikker på at vi har fundet vores DT tandem for de næste mange år. På DE ser vi meget sårbarer ud og tanken om at White skal være vores toprusher synes jeg er en smule suspekt, Kyle Moore derimod er mit store håb for fremtiden og så må man håbe at den position bliver adresseret i næste års draft.
Vores linebacker korps synes jeg virker rigtig fornuftigt og især Ruud og Hayes spillede godt siden Morris tog over. Quincy Black var heller ikke dårlig imod slutningen af sæsonen og har et make it or brake it år.
Det der bekymre mig mest er vores CB situation. Talib er ved at udvikle sig til en dygtig corner med de ondeste Ballhawk skills, men mangler stabilitet i sit spil for at kunne komme på tale som en af de bedre i ligaen.
Ronde Barber skulle i min bog være blevet sendt på pension før sidste sæson og givet at vores D-line ikke kommer til at ligge verdens største pres på modstanderen tror jeg at han vil blive bombet i stykker, især i Saints kampende.

Alt i alt tror jeg at vi igen i år må tage til takke med en dårlig sæson hvor vi dog kan glæde os over forbedret spil og chancen for et playoff hold indenfor den nærmeste fremtid Smile
Tilbage til toppen
Jurevicius

IndlægSkrevet: Søn jun 13, 2010 6:19 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes det er en rigtig spændende fase vi er inde i nu, det har ikke været så fedt at være bucs-fan siden vi vandt Superbowl. I stedet for alle de lappeløsninger som har kendtegnet tiden med Gruden, så er vi ved at bygge et hold op, som kan få en stor fremtid. Jeg vil glæde mig til denne sæson som jeg sjældent har glædet mig Smile
Tilbage til toppen
bucs55

IndlægSkrevet: Man jun 14, 2010 7:50 am    Emne: Besvar, med citat

Helt enig med Jurevicius, det ser rigtig spændende ud. Under Gruden/Allen havde vi nok et bedre hold på dagen, men potentialet var højst til at komme i playoff og så ryge ud i første kamp. Misforstå mig ikke - dette hold er efter min mening stadig ringere end Grudens hold der gik 9-7 men tabte de sidste 4, men hvis det viser sig at vi har draftet godt i år og kan holde stilen de næste par år, så skal der nok komme en contender ud af det. Det helt store problem i Gruden/Allen æraen har helt klart været at de var for dårlige til at drafte, tag bare Dexter Jackson - helt hen i vejret...

Som jeg ser det har vi 3 store udfordringer:
1) Passrush
2) Secondary med for mange spørgsmålstegn
3) Dybden på O-Line
Tilbage til toppen
Batash

IndlægSkrevet: Man jun 14, 2010 9:50 pm    Emne: Besvar, med citat

http://pewterreport.com/articles/view/7090

Historien melder ikke noget om størrelsen eller længden på kontrakten, men det er dejligt at se at vores FO får signet vores rookies så de er klar til TC.

Next up: McCoy, Benn og Price Smile
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Ons sep 01, 2010 6:08 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er jo helt latterligt det her .. Aqib Talib får karantæne , dagen efter bliver vores Ass. Dline coach taget for spritkørsel . Det er ikke de bedste nyheder der kommer ud af Tampa i øjeblikket , slet ikke når man krydrer det med fyringen af Ward som tydeligvis ikke var den rigtige mand til vores backfield .

En ting jeg ikke kan forstå er at Talib får den karantæne , en ting er at jeg ikke forstår hvorfor han får det for sådan en "lille" sag som han samtidig blev frifundet fra , og at den kommer nu er jo lidt latterligt , det er ret længe siden at det kom frem og en kendelse burde have kommet frem længe før, især igen fordi det er sådan en "lille" sag .

En anden ting er at jeg mener det er totalt uacceptabelt at trænerne ikke kan opføre sig ordentligt og jeg går udfra at han får en ordentlig overhaling fra vores alles HC , med måske en fyring til følge . For hvordan ved spillerne at hvordan de skal opføre sig når deres trænere ikke kan , de har bare et andet ansvar .

IndlægSkrevet: Tors sep 02, 2010 10:40 am    Emne: Besvar, med citat

Er for så vidt enig med dig med hensyn til den stupide coach der bliver taget for spritkørsel. Det er nok en anden sag mht. Talib. I årene med Goddell har PCP (Personel Conduct Policy, tror jeg nok ) fået meget mere fokus, hvor ligaen går ind og straffer forseelser der skader ligaen image, uanset om det er spiller, træner eller front office. I det lys synes jeg der er en rød tråd i forhold til de forskellige sager der har været, hvor andre spillere også har fået en straf for noget de ikke er dømt for, fx Rothlishberger. Den eneste man kan give skylden i denne sammenhæng er Talib selv, der jo også tidligere har haft svært ved at styre sig. Han kom bl.a. op og slås da han deltog i Rookie Symposium.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum