American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Super Bowl Steelers @ Packers
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
pack4ever

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Man feb 07, 2011 6:49 pm    Emne: Besvar, med citat

Det var super stort. Selv bush lavede og gode spil på D, steelers kom tilbage i kampen på et tidspunkt hvor manglede vi c-wood og siden også shields. Ellers var vi nogenlunde i kontrol under hele kampen.

Så kampen med nogle venner, heriblandt en Steelers fan, der nu er iført en grøn #80 jersey på sit facebook-profil billed den næste måned Smile
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Man feb 07, 2011 7:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvor er det nice at vide, at vi nu ikke længere skal høre på "Rodgers kan ikke vinde de store kampe, han kan ikke vinde de tætte kampe". Næ, nu er det sådanne linjer, jeg finder på nettet, når jeg læser om kampen:

"Rodgers' 31-yard pass to Jennings on a third-and-10 from the Packers' 25 with 5:59 remaining illustrated how great he is in clutch situations."

Love it. Og der er bestilt en ordentlig omgang championship gear hjem fra Guds eget land til undertegnede Razz Razz Razz Razz

Jeg kan stadig ikke helt forstå det! Så det kræver en preteen-værdig smiley-seance: Applause Laugh Headbanger Cheerleader Guitarist Cool Very Happy Smile Drummer Thats funny Yeah Party
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man feb 07, 2011 7:42 pm    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:
Applause Laugh Headbanger Cheerleader Guitarist Cool Very Happy Smile Drummer Thats funny Yeah Party

Det der er såå smukt Very Happy

En helt anden ting: rigtigt at rodgers nu får at han er clutch, men endnu vigtigere. i går stoppede D# altså ligaens vel meste "clutche" i en two-minute drill UDEN Wood.
Fuck det er stort

Edit: MM om ARod's kamp igår
Citat:
I thought Aaron Rodgers played like Aaron Rodgers, and that’s why he is the MVP.
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 4:33 pm    Emne: Besvar, med citat

Lambeau Field blev i øvrigt solgt ud endnu engang i denne sæson, da alle 72.000 billetter til hyldesten eftersigende er blevet revet væk og lige nu har en værdi af 75 dollars på det (meget) grå marked.

http://www.jsonline.com/blogs/sports/115560409.html

Synes i øvrigt at en af kommentarerne i artikeln er meget sjov, nemlig at Rdogers er den eneste QB, der har vundet en Super Bowl uden at have spillet en hjemmebanekamp i playoffs - det må gerne ændre sig næste år og hvis vi så ryger ud i en råkold januar kamp, så går jeg ind for at bygge "The Aaron Rodgers Dome", så alle hjemmekampe kan spilles i det miljø, hvor han tydeligt befinder sig bedst.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 7:09 pm    Emne: Besvar, med citat

efter noget tænkning er der dukket noget negativt op omkring kampen.

jeg skal have udskiftet poster på væggen

Er bare ikke tilstrækkeligt
Tilbage til toppen
julle

Geografisk sted: Ulfborg

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 8:13 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
efter noget tænkning er der dukket noget negativt op omkring kampen.

jeg skal have udskiftet poster på væggen

Er bare ikke tilstrækkeligt

svært at være fan lige pt Wink
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Ons feb 09, 2011 10:43 pm    Emne: Besvar, med citat

Iøvrigt super godt at se dig tilbage, julle.

Du har været savnet Smile

/nunobow

Tilbage til toppen
julle

Geografisk sted: Ulfborg

IndlægSkrevet: Ons feb 09, 2011 11:12 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Iøvrigt super godt at se dig tilbage, julle.

Du har været savnet Smile

/nunobow

jo tak har nu kigget med i længere tid har bare ikke haft tiden til at sætte mig ind i alt det jeg gerne ville. men vil se om jeg ikke kan finde lidt mere tid igen Smile
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man feb 21, 2011 12:57 pm    Emne: Besvar, med citat

Meget morsomt wallpaper:

Full size: http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2011/030/5/9/green_bay_pack_man_by_irishmile-d38frqu.jpg

/nunobow

Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors feb 24, 2011 7:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er lidt sent, men The Onion havde et utroligt sjov preview til Super Bowlen her http://www.onionsportsnetwork.com/articles/donald-driver,19047/

Ex: Donald Driver's Strenghts:Best player in league at smiling after the catch.phenomenal jumper, but also remarkable at standing perfectly still; great route runner in the way that's actually not a euphemism for "slow as shit"

WEAKNESSES: Expressing emotions such as sadness, anger, or surprise; brings a fire to the game, which the league is tired of reminding him is not only against the rules but also the law; makes the game look easy, which really doesn't help the players union's cause in labor disputes

SIGNATURE MOVE: Runs right past everyone in secondary while informing cornerback that he's supposed to cover Packers receiver Greg Jennings

DID YOU KNOW? Driver had the chance to be a world-class high jumper but instead opted to pursue something that isn't fucking stupid

CONDITIONING: Muscular lips capable of grinding out an extra smile late in the game

Meget mere af det - virkelig sjovt. Bl.a. også den virkelige grund til at Woodson ville til det Hvide Hus
danielbendix
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons mar 23, 2011 10:49 pm    Emne: Besvar, med citat

Modtog sæson-dvden for vores dejlige SB-vindere.

Kostede mig lidt mange penge, men god at have på hylden.

4 Plusser:
Fed montage fra Super Bowlen, hvor man virkelig får mange soundbites fra spillere og
Vinkler på spil i løbet af sæsonen man ikke havde set for
Som alt andet NFL Films laver utroligt velproduceret
Nice med en smule intro forud for sæsonen

4 Minusser:
Lidt for forherligende, det er ikke til at tro, at vi faktisk tabte seks kampe i løbet af sæsonen, når man ser dvden.
Den regulære sæson bliver meget overfladisk dækket, da de vil have alle kampene med
Det kunne være fedt med endnu mere storytelling på udvalgte personer - der er en smule på MM og A-Rod. Men formoder, at de gemmer det til America's Game.
Jeg hader at se det sidste spil fra Cardinals WC-kampen!

Så venter jeg bare med glæde på America's Game til sept. Håber ikke også, at den bliver berørt af lockoutten.

Til jer, der også nyder stadig at svælge i sejren, så er der hver fredag en top 10 på packers.com fra sæsonen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Side 5 af 5

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum