American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Offseason

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Fre feb 11, 2011 7:49 pm    Emne: Offseason Besvar, med citat

Ku' ikke lige finde nogen tråd der passede til mit spørgsmål.
Hvad tror I der vil ske med udviklingen af vores unge spillere hvis en lockout bliver en realitet?
Jeg går ikke ud fra at spillere og trænere har adgang til hinanden under et lockout, og det er vel ikke ligefrem godt for spillere som enten er rookies eller har en enkelt sæson i ligaen. Samtidig gør det vel også noget for rytmen på holdet - hvis de misser en sæsons træning.
På den anden side vil et ekstra års pause vil kun være godt for de skade vi har i forhold til korsbåndsskader, der som bekendt godt kan tage lidt længere tid at komme over.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Lør feb 12, 2011 4:55 pm    Emne: Re: Offseason Besvar, med citat

Rolf skrev:
Ku' ikke lige finde nogen tråd der passede til mit spørgsmål.
Hvad tror I der vil ske med udviklingen af vores unge spillere hvis en lockout bliver en realitet?
Jeg går ikke ud fra at spillere og trænere har adgang til hinanden under et lockout, og det er vel ikke ligefrem godt for spillere som enten er rookies eller har en enkelt sæson i ligaen. Samtidig gør det vel også noget for rytmen på holdet - hvis de misser en sæsons træning.
På den anden side vil et ekstra års pause vil kun være godt for de skade vi har i forhold til korsbåndsskader, der som bekendt godt kan tage lidt længere tid at komme over.

Ja, det er på ingen måde optimalt for de unge spillere, men det er ikke kun de unge spillere det går ud over. Det må være surt for de nye head og position coaches hos de hold, der har haft gang i den store svingdør og skal installere et nyt system. Heldigvis for Packers er Capers 3-4 defense godt på plads, det havde været kritisk, hvis skiftet først var sket nu.
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør feb 12, 2011 7:04 pm    Emne: Besvar, med citat

Offseason 2011.

Jeg benytter denne tråd til mit indlæg i stedet for at starte en ny, da overskriften ikke kunne være mere dækkende. Smile

For mit vedkommende spekulerede jeg rigtig meget på allerede i december, da sæsonen for Packers vedkommende så ud til at slutte tidligt, men heldigvis gik det ikke sådan!

1) Retirements
2) Roster breakdown
3) Free agency
4) Packers mock draft

1 - Retirements

Heldigvis ser det ud til at alle, der ville kunne formodes at overveje retirement vender tilbage. Donald Driver er vel den eneste der ikke har givet endeligt tilsavn om endnu en sæson i green and gold, men mon ikke han vende tilbage, ikke mindst også fordi han kun mangler ca. 400 yards i at nå de 10.000.

2 - Needs

Packers er i den fantastiske situation, at der ikke er altoverskyggende needs i fht. næste sæson. Der ryger måske et par store navne i free agency, men der findes allerede alternativer i den nuværende trup.

Mest af alt mangler man nok en OLB modsat Clay Matthews, men hhv. Frank Zombo, Erik Walden har gjort det solidt på den plads, dertil kommer, at Brad Jones vender tilbage fra IR. Alle tre er unge og der er udviklingspotentiale.

En anden position Packers kunne trænge til en opgradering på er en kick returner, hvor hverken, James Starks, Pat Lee, Sam Shields eller Jordy Nelson har imponeret synderligt på kick off returns. Det er heller ikke på nogen måde optimalt, at en så vigtig spiller som Tramon Williams skal returnere punts.

Derudover bliver det interessant at følge med i situationen på defensive line og især selvfølgelig Cullen Jenkins, der står til at blive FA samt Johnny Jollys tilbagevenden.

Sekundære needs til den kommende sæson omfatter: RB (3rd-down)WR, OT, G, D-line, OLB, CB.

3 - Free agency

Hvis der kommer en free agency periode før draften, må man formode at Packers mister nogle spillere. Heldigvis er man dog stadig i den situation, at der allerede findes afløsere på det nuværende roster.

Packers free agents:

RB - Brandon Jackson
FB - John Kuhn
FB - Korey Hall
WR - James Jones
WR - Brett Swain*
TE - Spencer Havner*
G - Darryn Colledge
G - Jason Spitz
DE - Cullen Jenkins
LB - Matt Wilhelm
S - Charlie Peprah
S - Anthony Smith
S - Atari Bigby
K - Mason Crosby

* Exclusive rights

Fra den ovenstående liste, er det nok kun få der vender tilbage til Green Bay. Mit bud på de få er: Jenkins, Jones, 1 FB, Peprah, Smith samt Crosby.

Brandon Jackson har vist han kun er en 3rd down back - om end en god en af slagsen, men ikke god nok til den hyre, han givetvis vil forlange. Læg dertil, at det virkede som om, han selv allerede tidligt i playoffs havde den formodning, at hver kamp kunne blive den sidste hos mestrene.

Begge de to full backs er solide uden at være spektakulære. Kuhn er god i pass protection, mens Hall er en fremragende special teamer. Mit bud er dog Kuhn frem for Hall.

Jeg tror også James Jones bliver resignet. Hans store drops vil koste ham en del penge.

Cullen Jenkins er en oplagt kandidat til franchise tag, givetvis non-exclusive versionen, hvor han ikke får så meget i løn, men andre klubber så til gengæld vil kunne nuppe ham for to 1. rounders.

Darryn Colledge har hele sin karrierere været for meget op og ned, og klart den svageste af de tre interior linemen denne sæson. Læg deril at Josh Sitton bliver FA næste sæson og kommer til at koste kassen. Spitz er aldrig rigtig kommet sig efter sin rygskade.

Charlie Peprah har været en solid safety ved siden af Nick Collins og med mindre han bliver tilbudt et starterjob andetsteds, kan jeg godt se ham komme tilbage og tage kampen op med Morgan Burnett. Anthony Smith er blevet omtalt i positive vending af både Dom Capers og safeties-coach Darren Perry, hvorfor man også handlede ham tilbage. Derfor får han også chancen næste år. Denne sæson har til gengæld vist, at man godt kan undvære Atari Bigby, selv om man godt kan savne hans store hits.

Det er af og til lidt frustrerende med Mason Crosby. Han har en af ligaens stærkeste ben, men misser for mange, særligt i afgørende situationer. Han kommer dog tilbage næste sæson.

Andre spillere, der kan være på vej ud kan omfatte fx Donald Lee, selv om det er for tidligt at spå om deciderede cuts. En anden i farezonen er Nick Barnett, der efter at have gjort særdeles uheldigt opmærksom på sig selv via Twitter og med den nye kontrakt til Desmond Bishop in mente, måske skal se sig om efter en ny klub. Jeg tror dog ikke, man skal forvente mere end en 4-5. rounder for Barnett.

Jeg tvivler meget på, at Ted Thompson henter nogle store navne i FA, det gjorde han ikke inden sidste sæson, så hvorfor nu, hvor man har et Super Bowl roster. Dog synes jeg, han burde slå til i en fart, så frem at god kick-returner skulle blive ledig på markedet. Det kunne endda også være en ide at trade sig til en.

4 - Mock draft

Her er et forholdsvis tidligt forsøg på en Packers mock. Den vil blive opdateret løbende frem mod draft day.

Packers er i den situation, at de vælger i bunden af runderne (bortset fra syvende, hvor man har Carolinas nr 1 valg i den runde), og det er noget lettere at acceptere, når det skyldes en Super Bowl sejr. Det havde alt andet lige været surt at drafte som nummer 31 efter et nederlag i årets finale.

At Packers har alle muligheder åbne, gør også, at jeg finder denne draft meget spændende. TT kan gå bpa, trade op også selv om det koster fx 2. og 3. rounderen, hvis der er en spiller, han har set sig så lun på som med CM3, eller endda trade 1. rounderen væk til en 1. rounder i 2012.

Derfor er det også svært at forudsige hvad der vil ske. Min teori er dog, at der bliver draftet O-line tidligt, af den grund, at Rodgers skal gives den bedst mulige beskyttelse, hvad end det så er pass protection eller et bedre running game.

NB! Packers får en compensatory pick for Aaraon Kampmann, mit bud er det bliver en 4th rounder, men det bliver spændende at se. Dette pick er endnu ikke inkluderet i mocken.

1. OT Anthony Castonzo, Boston College

Det er måske lidt et drømmescenarie at Castonzo er på brættet ved #32, men som sagt har Thompson også mulighden for at trade op. Castonzo er en good guy, intelligent og passer til zbs. Tackle er måske ikke det største need, da Chad Clifton vender tilbage, men omvendt er Clifton lidt en omvandrende skade, der venter på at ske, og det er langt fra givet, han holder hele 2011/12.

Hvis Castonzo er long gone, er et andet bud C Stefen Wisniewski, Penn State. Wisniewski vil kunne starte som guard og næste sæson tage over på center, hvor Scott Wells bliver FA.

En tredje mulighed kunne være G Mike Pouncey, Florida.

Skulle DE, JJ Watt, Wisconsin falde så langt, ville jeg da heller ikke have noget imod at vælge et 'lokalt produkt'. Smile

2. DE/OLB Brooks Reed, Arizona

TT fortsætter den gode tradition med at vælge linebackers med lange lyse lokker. Reed har lidt at de samme gode kvaliteter som CM3 mht. non-stop motor og vilje. Reed vil kunne presse på for et starterplads på ROLB.

3. RB Shane Vereen, Cal

Vereen vil være glimrende til at gribe bolden og kan samtidig fungere som en kick-returner. Han skal dog forbedre sig meget som blocker, men det fik RB coach, Edgar Bennett lært Brandon Jackson, der heller ikke var særligt god da han kom til Green bay, så hvorfor ikke også Shane Vereen.

4. CB Rashad Carmichael, Virginia Tech

Carmichael får den luksus, at han den første sæson vil kunne lære bag Charles Woodson og Tramon Williams. Med Sam Shields gennembrud er corner ikke så stor need som tidligere.

5. ILB Casey Matthews, Oregon

Hvis Barnett er fortid, kan der blive brug for en back-up ilb, og hvorfor ikke holde sig til 'bloodline'. Casey giver i øvrigt med det samme en opgradering til et noget svagt special teams.

6. WR Jeff Maehl, Oregon

Ok, indrømmet. Jeg er kæmpe fan af Jeff Maehl, men nu følger jeg selvfølgelig også Oregon i college-bold. Han har måske ikke de eftertragtede measurables, men han er bare en hamrende god footballspiller, som burde bleve taget langt højere end 6. runde. Han kan virkelig forbedre sin værdi, med en hurtig 40-yarder til combine.

7 a. QB Greg McElroy, Alabama

Med den store succes med Flynn, hvorfor så ikke vælge en 2011 udgave af samme spiller, som man valgte i syvende runde for nogle år siden, og som McCarthy så kan arbejde med. McElroy minder mig på næsten alle måder meget om Flynn, og en spiller, jeg vil krydse fingre for på draft day.

7 b. DE Zane Parr, Virginia

Med Cullen Jenkins og måske Johnny Jolly tilbage, bliver D-line ikke det store need. Derfor kan man vente til 7. runde og vælge en back-up i Zane Parr, der kender 3-4 fra college.
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man mar 14, 2011 11:07 pm    Emne: Besvar, med citat

Ny Packers mock:

Efter combine er det blevet tid til en opdatering.

Det virker nu næsten sikkert, at Cullen Jenkins på et eller andet tidspunkt bliver free agent alt afhængig af udviklingen i ligaen, og derfor er det ikke utænkeligt, at D-line kan komme i spil.

En wide receiver kan også være en mulighed, efter flere spillere imponerede i Indianapolis, samt James Jones tilbagevenden ikke er givet.

1. OT Anthony Costanzo, Boston College

Indtil videre holder jeg dog fast i, at holde Aaron Rodgers oprejst er alfa og omega, og derfor er valget stadig Costanzo, om end det som sagt ikke er sikkert han falder så langt. Skulle han stadig være der i midt-tyverne, kunne det give mening at trade op.

Wisniewski og Pouncey er også stadig i spil.

Uden at være helt solgt på de 5-tech DEs, der må formodes at være tilbage ved #32, retter opmærksomheden sig i stedet mod nogle spændende WRs. Både Jonathan Baldwin, Pittsburgh og Leonard Hankerson, Miami så rigtigt gode ud til combinen, og jeg er efterhånden ved at have et rigtigt godt øje til sidstnævnte.

Sidste mocks 2. rundevalg, Brooks Reed er med imponerende 40 og ikke mindst 10 yard tider helt sikkert væk ved #64, men han kan pludselig komme i spil i bunden af første runde i stedet.

2. DE/DT Christian Ballard, Iowa

(Tidligere valg: DE/OLB Brooks Reed, Arizona).

Med Jenkins væk og usikkerhed omkring Johnny Jolly giver valget af DE dybde på D-line. Ballard kan som Jenkins også rykke ind som pass rushing DT i nickel og dime situationer.

En anden DE mulighed kunne være Jarvis Jenkins, Clemson, men han er mere en run stopper.

3. RB Shane Vereen, Cal

Se tidligere mock.

4. ILB Casey Matthews, Oregon

(Tidligere valg: CB Rashad Carmichael, Virginia Tech).

Casey Matthews blev skadet under combine, men det kan i hans tilfælde måske være en god ting. Matthews draft stock er stigende ikke mindst pga. bloodline og storebror Clays spil.

5. OLB Thomas Keiser, Stanford

(Tidligere valg: ILB Casey Matthews, Oregon)

Endnu en linebacker. Keiser, der måske lidt overraskende valgte at skippe sit senior år i college, er en type, som Ted Thompson vil kunne lide både i størrelse og personlighed. Læg dertil erfaring med 3-4 defense.

6. QB Greg McElroy, Alabama

(Tidligere valg WR Jeff Maehl, Oregon).

Maehl løb desværre for ham dårligt ved combine, derfor ryger han ned i 7. og bytter her plads med McElroy.
(se tidligere mock)

7a. WR Jeff Maehl, Oregon

Se ovenfor samt tidligere mock.

7b. CB Justin Rogers, Richmond

Lidt dybde til CB, men Rogers kan også returnere kicks.
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man mar 14, 2011 11:27 pm    Emne: Besvar, med citat

det ville bestemt ikke være en dårlig draft fra TT.
dog, Vereen vil ikke længere få Bennett til at lære pass-pro og selvom Fontenot kommer fra OL er jeg ikke sikker på at vi kan forvente BJax pass pro der.
Der spekuleres i at Allen Bailey måske kunne ende med at falde langt (tror det ikke helt, men han kan blive årets Bruce Campbell) og hvis han er ved #64 så mener jeg at vi skal slå til der.
Som QB har jeg før nævnt at jeg hellere vil gå med mustain og det holder jeg fast i, da jeg tro på at MM kan få det ud af ham som ikke lykkedes i college og skabe den næste backup der trades efter Flynn
tror CMIV kommer til at komme helt an på situationen med chillar/barnett. hvis chillar ikke bliver sin skade kvit kommer barnett med i tc som trade bait og en ilb vil blive draftet, mens hvis chillar bliver klar så bliver barnett cuttet og vi går ind i tc med 3 (bishop, hawk, chillar)
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors apr 14, 2011 4:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er på tide med den næstsidste Packers mock.

1: DE/DT Cameron Heyward, Ohio State

Der er langt fra den helt store tilfredshed med dette valg, da Heyward ikke er en god nok pass rusher. Lige nu tror jeg dog, at en D-lineman godt kunne blive valget, da Thompson bliver nødt til at finde noget kvalitet til D-line med Cullen Jenkins næsten sikre farvel, og Johnny Dummehat Jollys ditto.
Cam Heyward har yderligere en personlighed, som TT sætter pris på.

Jeg fastholder dog, at sikre den bedst mulige beskyttelse til Aaron Rodgers er vigtigste prioritet. En O-lineman er naturligvis også stadig en mulighed, men mon dog ikke både Costanzo og Pouncey efterhånden er væk.

Det er Brooks Reed nok desværre også, da hans draftstock er røget afsted med warpdrive. For et par måneder siden var han en borderline 2nd rounder, men en fantastisk 10-yard split og sammenligninger med Clay Matthews har hjulpet! Wink

2: OT/G Ben Ijalana, Villanova

Ijalana vil kunne starte på guard i stedet for Colledge og rykke ud på tackle, hvis det skulle blive nødvendigt, og mon ikke det bliver det på et eller andet tidspunkt.

3: RB Shane Vereen, Cal

Jeg holder i denne omgang fast i mit valg.
(Se tidligere mock).

4a: WR Greg Salas, Hawaii

I et scenarie hvor Casey Matthews er væk, kunne Greg Salas, der havde en fantastisk sidste sæson hos Warriors, være en spændende tilføjelse til receivergruppen.

4b: CB Curtis Marsh, Utah State

En stor corner, som TT kan lide dem og et spændende projekt, om end han er langt fra at kunne starte. Vil som minimum være en god special teamer.

5: OLB Thomas Keiser, Stanford

(Se tidligere mock).

6 QB Greg McElroy, Alabama

Endnu en genganger. (Se tidligere mock).

7a: ILB Alex Wujciak, Maryland

Snøft. Med valget af Salas er det et farvel til min man-crush, Jeff Maehl.
Der er stadig usikkerhed omkring situationen med Barnett og Chillar på ILB. Wujciak er en forsikring i midten og dertil kommer, at Packers fans ikke bliver snydt for de lange lokker. Wink

7b: S Andrew Rich, BYU

Vi bevæger os lidt ud i hampen, men Andrew Rich - en stor, fysisk safety, der elsker at smadre modstanderne - har i mine øjne potentiale som pass rushing OLB i en 3-4. Han skal nok bruge et år eller to på at bulke op, men hvis han kan bibeholde hurtigheden kan det kun blive interessant! Han vil desuden også være endnu en opgradering til ST.

PS. Det var i øvrigt sjovt at se Walterfootballs seneste mock (14/04), da der er mange sammenfald med min tidligere mock en måned tidligere. (De sender følgende til Green Bay: 1: Reed, 2: Ballard, 3: Vereen, 4a: CB Demarcus van Dyke, 4b: WR Niles Paul, 5: OL Stephen Schilling, 6: McElroy).
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tors apr 14, 2011 11:16 pm    Emne: Besvar, med citat

jeg ville være en glad panda hvis det skete! Jeg kan rigtig godt lide Heyward, og det er god værdi også. Ijalana ville være fantastisk i 2. runde

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Fre apr 15, 2011 10:48 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg kan godt forstå retorikken, dem der ser Fodbold uden filter vil vide at det er "eksperters" nye yndlingsord, i at gå efter Heyward. Et usexy pick, men er han BPA, så er det et legitimt argument. Ser det personligt slet ikke som et større need. Vi spiller meget nickel, og som sæsonen skred frem, synes jeg oftere det var en d-line vi tog ud. Jeg har ingen tal på det, så jeg kan bestemt tage fejl. Men vi har stadig Pickett, Raji og Neal + en hulens masse backups.

Og så slynger jeg lige et spørgsmål: Kan man skade sit franchise ved at drafte samme position højt (DE/NT i vores tilfælde) år efter år? Det er klart man ikke har 6 probowl DT, men tænker lidt på Lions der blev ved med at drafte WR. Det var naturligvis også et udtryk for at den forrige ikke var god nok, men alligevel? Er der noget om snakken, eller er det ren vrøvl?
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Fre apr 15, 2011 11:41 am    Emne: Besvar, med citat

men en del af den succes som vi har haft har også været med basis i rotation på D-line. Pickett bliver ikke yngre og har haft en del skader, Raji er en stud, og Neal har ikke vist andet end potentiale (misforstå ikke - jeg er en fan, men vi ved ikke præcis hvad vi har i ham)

Efter dem er der wynn, wilson mv., spillere som jeg ikke ser blive andet end rotationsspillere

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors apr 28, 2011 7:58 pm    Emne: Besvar, med citat

Sidste Packers Mock inden draftens start i aften.

1: DE/DT Muhammad Wilkerson, Temple
(Tidligere valg: DE/DT Cameron Heyward, Ohio State)

Først og fremmest må jeg tilstå, at jeg er helt på linie med Mike Mayock, der forudser et QB hungrende hold handle sig til (endnu) et valg på førstedagen. Omvendt kan der også ske en trade den anden vej, og jeg håber, TT vil trykke på aftrækkeren skulle den rette spiller være på brættet i 20'erne.

Det er dog umuligt at forudsige trades, så her holder vi os til de oprindelige valg.

Ganske som i forummets afstemningsmock falder Wilkerson i dette scenarie til det 32. valg. Det vil være en overraskelse, men mange borderline 1. roundere har set deres stock stige, mens Wilkersons er stagneret dog uden at falde, og det samt den store D-line dybde kan sende ham til Green Bay.

Jeg er efterhånden gået væk fra en OT i første runde, da jeg tror, man har tillid til at Bulaga kan tage over på venstre side og en fremtidig RT kommer således i spil senere.

2: OLB Mason Foster, Washington
(Tidligere valg: OT/G Ben Ijalana, Villanova)

Foster er en spændende spiller, der har vist han kan spille både outside og inside. Han er lidt undersized, men til combine demonstrerede han, hvor eksplosiv han er på de første meter, og havde også pæn succes som pass rusher i college. Han vil derfor være et interessant projekt som på OLB i en 3-4.

Skulle WR Leonard Hankerson virkeligt falde så langt som til #64, så vil jeg gå så langt at sige, at Packers her kan få 'steal of the draft'.

3: OT Lee Ziemba, Auburn
(Tidligere valg: RB Shane Vereen, Cal)

I stedet for første finder Packers en back-up tackle i 3. runde. Erfaren, hårdfør gut fra de nationale mestre som givetvis kun vil kunne spille RT i NFL.

4a: RB Jordan Todman, Conneticut
(Tidligere valg: WR Greg Salas, Hawaii)

Han skal nok arbejde med sine blocking skills, men en lille, lynhurtig back, som Packers mangler. Han vil desuden kunne bruges som kick returner.

4b: CB Curtis Marsh, Utah State
(Tidligere valg: Curtis Marsh, Utah State)

Se tidligere mock.

5: TE Julius Thomas, Portland State

(Tidligere valg: OLB Thomas Keiser, Stanford)

Jermichael Finley er FA næste år og har endnu ikke bevist at han kan holde sig skadesfri. Læg dertil at Andrew Quarless, selv om han var rookie, på ingen måde var overbevisende. Thomas er en big-time sleeper, og den tidligere basketballspiller har kun spillet et års collegebold. Han er en hurtig pass catcher af samme skole som hhv. Finley og Quarless, men skal som Todman nok også arbejde med sin blocking. Et spændende projekt, som har brug for et par år i tight end-skole.

6: G Stephen Schilling, Michigan

(Tidligere valg: QB Greg McElroy, Alabama)

En god type, der vil konkurrere med Lang, McDonald og Newhouse om en plads på linien. Jeg havde hellere set second coming of Matt Flynn, Greg McElroy her, men den store run på QBs vil nok betyde at McElroy er væk ved Packers' sjette valg.

7a: DE/OLB Rick Elmore, Arizona
(Tidligere valg: ILB Alex Wujciak, Maryland)

TT double dipper på OLB positionen, og med sidste sæsons skader in mente er det måske ikke nogen dum ide. Brooks Reeds makker, Elmore må også være noget nær BPA på dette tidspunkt.

7b: WR Jeff Maehl, Oregon
(Tidligere valg: S Andrew Rich, BYU)

Så fik über man-crush, Jeff Maehl alligevel sneget sig med. Wink
(se tidligere mock).

Det har været sjovt at se, hvordan valgene har udviklet sig på et par måneder. Største højdespringer har uden tvivl været Brooks Reed, der i februar var borderline 2. round. Omvendt havde jeg ikke på nogen måde troet, at Wilkerson ville blive det endelige valg.

Liste over samtlige valg efter position. Det bliver spændende at se, hvor mange - hvis nogen Wink - ender i gult og grønt.

QB: Greg McElroy, Alabama
RB: Shane Vereen, Cal
RB: Jordan Todman, Connecticut
WR: Leonard Hankerson, Miami
WR: Greg Salas, Hawaii
WR: Jeff Maehl, Oregon
TE: Julius Thomas, Portland State
OL: Anthony Costanzo, BC
OL: Ben Ijalana, Villanova
OL: Lee Ziemba, Auburn
OL: Stephen Schilling, Michigan

DL: Cameron Heyward, Ohio State
DL: Muhammad Wilkerson, Temple
DL: Christian Ballard, Iowa
DL: Zane Parr, Virginia
LB: Brooks Reed, Arizona
LB: Mason Foster, Washington
LB: Thomas Keiser, Stanford
LB: Rick Elmore, Arizona
LB: Casey Matthews, Oregon
LB: Alex Wujciak, Maryland
DB: Rashad Carmichael, Virginia Tech
DB: Justin Rogers, Richmond
DB: Curtis Marsh, Utah State
DB: Andrew Rich, BYU
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum