| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
Skrevet: Ons aug 03, 2011 12:18 pm Emne: PACKERS.COM |
|
|
Er jeg den eneste der har STORE problemer med at få video sektionen på packers.com til virke ordenligt?
Har problemer med både firefox og explore som browser - både de nyeste samt ældre versioner af begge programer. _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DujoGB Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011 Indlæg: 672
|
Skrevet: Ons aug 03, 2011 1:29 pm Emne: |
|
|
Virker rigtig fint hos mig, selvom lyden på enkle indslag er dårlige. _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ChristTubot Green Bay Packers
Indmeldt: 12. nov 2009 Indlæg: 481
|
Skrevet: Ons aug 03, 2011 3:22 pm Emne: |
|
|
heller ingen problemer her  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

|
Skrevet: Ons aug 03, 2011 4:01 pm Emne: |
|
|
Super - tak for svar. Jeg prøver sgu format c:, måske en clean maskine vil få det til at spille igen. _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DujoGB Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011 Indlæg: 672
|
Skrevet: Ons aug 03, 2011 9:33 pm Emne: |
|
|
Bruger firefox og der er intet problem her. Så en masse interviews og sager derinde efter du skrev.
Har du prøvet at opdatere flash? _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

|
Skrevet: Ons aug 03, 2011 9:47 pm Emne: |
|
|
| DujoGB skrev: | Bruger firefox og der er intet problem her. Så en masse interviews og sager derinde efter du skrev.
Har du prøvet at opdatere flash? |
Har jeg en kammerat der har også har sagt, og det virkede sgu:D _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|