| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2004 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Tirs aug 09, 2011 9:59 am Emne: |
|
|
| chris h skrev: | | har prøvet at slette nogle fra en liste - så prøv lige en gang til |
success! Mange tak _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Tirs aug 09, 2011 10:48 am Emne: |
|
|
| chris h skrev: | | har prøvet at slette nogle fra en liste - så prøv lige en gang til |
Jeg er inde nu. Nice og 1000 tak! _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Cadogan
Indmeldt: 31. maj 2010 Indlæg: 7
|
Skrevet: Ons aug 10, 2011 1:18 pm Emne: |
|
|
Jeg er frisk på at være med. Jeg har i lang tid ledt efter en seriøs liga. _________________ "Loved the Bryan Bulaga pick. He looks like a guy who hunts large game, eats raw meat and goes into bars just to beat people up. I'd want him protecting my franchise quarterback." -Walter Cherepinsky |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chris h
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 340
|
Skrevet: Lør aug 13, 2011 5:05 pm Emne: |
|
|
Der er plads til 1 hold mere! _________________ "It's not whether you get knocked down, it's whether you get up." Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ChristTubot Green Bay Packers
Indmeldt: 12. nov 2009 Indlæg: 481
|
Skrevet: Ons aug 24, 2011 11:24 pm Emne: |
|
|
| hvad er status med hensyn til draft ? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2004 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Tors aug 25, 2011 10:26 am Emne: |
|
|
| ChristTubot skrev: | | hvad er status med hensyn til draft ? |
der er plads til en til og der er live draft søndag kl 18.45 så vidt jeg lige kunne regne ud _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
Skrevet: Tors aug 25, 2011 1:29 pm Emne: |
|
|
Stadig plads til en mere?? For så napper jeg gerne den plads. _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ATC Green Bay Packers
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 2195
|
Skrevet: Søn aug 28, 2011 1:06 pm Emne: |
|
|
hey. da den konto jeg umiddelbart vil mene jeg har brugt til denne liga er blevet deaktiveret, havde åbenbart en anden konto til en mailadresse, vil jeg ikke kunne deltage i draften hvis ikke det gamle hold kan fjernes ? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kusch Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008 Indlæg: 618 Geografisk sted: København Ø
|
Skrevet: Søn aug 28, 2011 3:00 pm Emne: |
|
|
chris h burde have mulighed for at smide dit gamle hold ud.
skriv en pb til ham, og så må vi håbe du kan nå at få dit nye hold ind. _________________ In Rodgers we trust. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ATC Green Bay Packers
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 2195
|
Skrevet: Søn aug 28, 2011 3:13 pm Emne: |
|
|
havde jeg også gjort. men fik løst problemet.
der stod bare at deres customer care kunne tage op til 24 timer for a re-activate, så måtte finde en nødløsning. men de har haft fingeren ude, på en søndag
så jeg er klar igen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kusch Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008 Indlæg: 618 Geografisk sted: København Ø
|
Skrevet: Søn aug 28, 2011 7:18 pm Emne: |
|
|
Tak for en god draft held og lykke til alle. _________________ In Rodgers we trust. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Søn aug 28, 2011 9:47 pm Emne: |
|
|
| chess skrev: | | ChristTubot skrev: | | hvad er status med hensyn til draft ? |
der er plads til en til og der er live draft søndag kl 18.45 så vidt jeg lige kunne regne ud |
Aarh, bittert at den info først er kommet til mig nu - jeg har været på ferie i Sverige uden net til i aftes...bummer!
Nå, så må jeg se, hvad draftbotten har fundet mig _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
Skrevet: Søn aug 28, 2011 10:39 pm Emne: |
|
|
| danielbendix skrev: | | chess skrev: | | ChristTubot skrev: | | hvad er status med hensyn til draft ? |
der er plads til en til og der er live draft søndag kl 18.45 så vidt jeg lige kunne regne ud |
Aarh, bittert at den info først er kommet til mig nu - jeg har været på ferie i Sverige uden net til i aftes...bummer!
Nå, så må jeg se, hvad draftbotten har fundet mig |
Det skal du ikke spekulere på - det var kun hvis der lige manglede en for at få det hele til at gå op. Har tilmeldt mig en liga med et par venner, vi er 8 i alt, men det er første gang jeg skal spille det, så det er fint kun at deltage et sted sålænge man er rookie.
Men fuck det der livedraft var svære end jeg lige troede. Troede med 8 hold at der var spillere nok, men man bliver alligevel rigtig GM-agtig og siger: arrhhh, ham jeg få i næste runde, og vupti er han væk når man picker igen. _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|