American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 1: Saints @ Packers
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 5:21 am    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Seriøst: SKANDALE KALD mod Hawk!!! Han laver næsten play of the game på den bold og er 200% fri af en dpi.
/nunobow

Har lige set den et par gange mere - og du har fuldstændig ret. Troede faktisk kaldet var godt nok til at starte med, men bolden er kastet en smule lavt til venstre for Sproles, og han må ned og hente den. Derefter kommer Hawk hen over toppen og batter den ned. Flot spil - dårligt kald.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 6:06 am    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
Har lige set den et par gange mere - og du har fuldstændig ret. Troede faktisk kaldet var godt nok til at starte med, men bolden er kastet en smule lavt til venstre for Sproles, og han må ned og hente den. Derefter kommer Hawk hen over toppen og batter den ned. Flot spil - dårligt kald.
Syntes først - med farvede briller - og in the heat of the game - at det var et dårligt kald. Men det synes jeg ret tit på første indskydelse Wink Da jeg så den på slow'en, stod der bare "WTF???" på lystavlen.

(Jeg har ikke set den her efter kampen igen - nevermind nu)

Men jeg fatter stadig ikke her bagefter, hvordan de kunne se den som dpi, for Hawk var aldrig i nærheden af at røre manden! Han laver faktisk - ikke bare for Hawk selv - men helt generelt et KÆMPE spil imo. Og det er sgu ærlig talt lidt synd, at dommerne kvæler det i et elendigt kald!

Men ok... fedt at få den slags kald imod sig, når det ikke får betydning. For jeg er stærkt troende (tænk at jeg nogensinde skulle skrive det?!!) mht. at dommerkald udligner sig selv over tid. Mao. - vi får et lortkald mod os i en kamp mod en svær modstander, som vi vinder alligevel. Så kan vi jo håbe på at få et dommerkald med os i en anden kamp mod en vilkårlig modstander, hvor vi er på hælene?!

---

Mht. Tramon - så lyder dommen på brækket kraveben - og recovery tid på 8-12 uger (normal op-healings tid på brækket kraveben, hvis det ikke er kompliceret og kræver operation.)

Det er fandeme noget pis. Hvad gør vi nu? Spiller mere 3-4-4?

Sender enten MD Jennings eller Lattimore på waiver og promoter Ross fra practice squad? (kan godt ærgre mig lidt over at Gordy røg til... Rams? Synes han virker lige en anelse mere NFL klar end Ross...)

Jeg ved godt, at det er tilfældigt... men jeg kan sgu ikke lade være med at sende en ond tanke til AJ Hawk for det spil, hvor Tramon bliver skadet. Hvis AJ havde tacklet som han bør og SKAL - så havde Tramon aldrig været involveret på det spil Sad Sad

Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 6:35 am    Emne: Besvar, med citat

GreenBayPressGazette skrev:
• Rave: Even one of Rodgers’ rare mistakes in the second quarter didn’t hurt the Packers. He overthrew Jordy Nelson on what would have been a 77-yard touchdown pass, but proceeded to guide the Packers on a 14-play, 80-yard touchdown march on the same series.
Elsker måden at skrive det på.

Tilbage til toppen
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 7:17 am    Emne: Besvar, med citat

I det mindste får vi Williams tilbage inden playoffs, så han kan stadig nå at få en betydningsfuld rolle på holdet i denne sæson.

Tror i første omgang det betyder at vi kommer til at se mere til Woodson som klassisk corner for Capers har en tendens til at stille op som materialet tillader det.

Jeg synes i øvrigt at Bush så fin ud i cover i de situationer, hvor jeg kunne få øje på ham, men håber da at House hurtigt bliver klar og kan træde ind i rollen som 3. corner som Shields gjorde det sidste år (slår lynet ned to gange samme sted?)
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 7:31 am    Emne: Besvar, med citat

En i øvrigt fuldstændig ligegyldig detalje omkring Cobb er, at han er den første spiller født i 90'erne, der får spilletid i NFL.
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 9:00 am    Emne: Besvar, med citat

Er det bekræftet med Tramon??
chris h

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 9:03 am    Emne: Besvar, med citat

Noget pis med Tramon, men sidste år mistede vi 15 spillere og så længe det ikke er Rodgers eller Matthews, så tror jeg på at Capers kan håndtere problemet.

Fed kamp i øvrigt - jeg er ikke så nervøs for dårligt D#, de skal lige i gang igen, og det er altså et af NFL's 3 bedste angreb vi spillede mod!

Fantastisk sarkasme fra Rodgers forresten
Citat:
It was a good start for us, I just had to ask myself, what would have happened if we would have had off-season workouts. Could we have started any faster?"

McClane
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 10:31 am    Emne: Besvar, med citat

Hvor har du Tramon info fra?? ... Men lidt noget lort da Sad

Tilgengæld hvad angår Defence performance ... så synes jeg det er hovedrystende så dårligt vi tackler...og det var bestemt ikke kun Hawk ... lad os håbe det er lidt offseason rust der bare skal bankes af .. for det var simpelthen ikke godt nok.

Udover det .... så skal vi også lige tage det lidt i perspektiv ... grunden til de scorer 34 point er sku 95% Saints offence fortjeneste ... de ser akkurat lige så skræmmende ud som vores offence .. og vigtigst var det at Defence lavede de spil der skulle til, hvilket var opmuntrerne.

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 11:26 am    Emne: Besvar, med citat

Pu har har sikke en sejr...

Offense:
Det er svært at finde de negative ting i sådan en kamp. Vi er stadigt et kastehold, men jeg synes det var postivt at vi kunne løbe med bolden når vi ville og skulle.

Synes at Starks virker i bedre form end Grant.
James Jones er forsvundet. Dyr betalling for en 1 yard rec.
Lang betalte lidt lærepenge med to false starts. Solid indsats af O-line.

Defence:
Godt mod løbet. Stank mod kastet.
Det så ud til at vores secundary var et skridt bagud hele tiden. Det ser skidt ud hvis Williams er alvorligt skadet. Capers må da snart glemme sin rush 3, drop 8. Vi bliver brændt hver gang. Vores passrush var generelt for langsomt. Det virkede for nemt at double-teame CM3.

Måske det mest eksplosive offense (hvis vi kigger på sidste år) vi vil møde i hele den regulære sæson. Måske meget godt at få det på video, som man kan rette derfra.

Special Team:
Coob er for sej. Det bliver spændende at se om man vil beholde "reglen" om ikke at løbe bolden ud, når den er 5 yards i endzone, eller om han får mere frie tøjler.

Ellers så alt ud som det plejer - og det mener jeg ikke positivt.
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 11:47 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår de lidt negative kommentarer vedrørende vores pass-rush, for jeg synes vi fik trykket ganske fint til Brees (bevares der altid plads til mere) og 3 sacks mod en spiller, der i sin tid hos Saints har været udsat for 1,15 sack per kamp i snit synes jeg ikke man kan sætte en finger på.

Derimod så jeg tit at vores LBs og Safetys stod langt fra deres direkte modspiller i opdækning og derudover var der et par misforståelser nede bagerst.
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 12:20 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Synes at Starks virker i bedre form end Grant.
Både og. Jeg synes bare, at han ligner en bedre HB med bedre vision, (især) når der ikke lige er de helt store huller at løbe i. Synes dog ikke at Grant gjorde decideret dårligt.

bojoerge skrev:
Lang betalte lidt lærepenge med to false starts. Solid indsats af O-line.
Til gengæld havde Lang nogle rigtig gode blocks i løbespillet. Det havde Clifton faktisk også. Det er umiddelbart lang tid siden, at jeg kan huske flere gode løb i samme kamp i venstre side af linjen (men det kan også være aldersbetinget, skal jeg lige minde om Wink ).

bojoerge skrev:
Capers må da snart glemme sin rush 3, drop 8. Vi bliver brændt hver gang. Vores passrush var generelt for langsomt. Det virkede for nemt at double-teame CM3.
Var det ikke kun i starten, han sendte 3? Synes han gik ret hurtigt væk fra det (som jeg skrev - så ud til, at han kom i tanke om forrige år) igen, og da han først begyndte at åbne lidt op for sagerne, så synes jeg egentlig, at det gik rigtig godt.

Har ikke noget info på Williams - de 8-12 uger er bare "normalt", hvis det er et brækket kraveben, der ikke er kompliceret og ikke kræver operation. Håber ikke det er så slemt - men frygter det bestemt.

Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Offense:

Jeg var meget imponeret over vores offense - O-line, WR'ere, RB's og selvfølgelig Rodgers. Synes dog det var et noget konservativt drive vi sluttede af med. Med lidt mere mod i spilkaldende, synes jeg vi nemt kunne have kørt det sidste tid af klokken, måske endt med et FG.

Defense:

Mange missede taklinger - tror bestemt det er TC rusten der skal bankes af. Vi takler jo stort set ikke i TC, så når vi kommer til live action tempo, så bliver det hele en smule løst i starten. Og det var sgu over hele linjen.

Hawk synes jeg ligner A man on a mission. Det lykkedes Saints at få Sproles matchet op mod ham et par gange, og det fik Saints nok mest ud af, men han skabte virkelig god pres på Brees når han blev bedt om at blitze - kom fri af blockeringer, og er vel lidt uheldig ikke at ende med 2-3 sacks. Der udover så han hurtig og atletisk ud, ikke så stiv som i de sidste sæsoner, og så stor ros for det spil han laver på den sidste pass interference.

Raji - WOW.... Men hele D-line spillede en god kamp. Bestemt også deres fortjeneste at Saints på 5 RZ forsøg, ender med 1 TD og 2 FG's.

Vores secondary stank. Godt pop af Collins, men tit var vi bagefter, og så formåede vi ikke at gribe chancen de få gange den kom. Smider både Tramon og Sam ikke en INT de på en god dag hiver ind?

Så er det noget røv med Tramon Williams' kraveben. Hvor er det også uheldigt, at man i 2 "rigtige" kampe i træk, har sine 2 startende CB's
der brækker hver sit kraveben. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Pat Lee eller Davon House få muligheden, men det bliver da om ikke andet spændende at se hvad Capers finder på.

Special team:
Cobb -Cobb og Cobb. Masthay puntede fint, jeg er ikke så bekymret over de score på et punt return. Sproles er farlig i de situationer, men der er selvfølgelig plads til forbedring. Surt det ikke lige lykkedes Bush at holde sig ude af endzone på det gode punt i anden halvleg.

Til sidst: Hvad var der galt med banen? Kan ikke mindes spillerne på den måde har skøjtet rundt før. Det var især galt i syd-enden af banen.

EDIT: Glemte helt at spørge: Woodson kan da max. få en bøde, ingen risiko for karantæne vel?
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
pack4ever

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 9:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Måske har jeg overset det,men kuhn får ingen kredit ved cobbs return, og det er ikke får at tage noget ære fra cobb, men heldigt at kuhn reagere så hurtigt da cobb får snurreturen, kuhn holder ham lige oppe til han får benene under sig igen
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 11:14 pm    Emne: Besvar, med citat

pack4ever skrev:
Måske har jeg overset det,men kuhn får ingen kredit ved cobbs return, og det er ikke får at tage noget ære fra cobb, men heldigt at kuhn reagere så hurtigt da cobb får snurreturen, kuhn holder ham lige oppe til han får benene under sig igen

Kuhn får credit i den her http://espn.go.com/blog/nfcnorth/post/_/id/30908/randall-cobb-announces-his-presence

Sjovt at læse, at Cobb faktisk laver to fejlspil (missed assignments) på sine to TD's
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Side 5 af 5

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum