American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 1 - Lions @ Bucs

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 8:43 am    Emne: Week 1 - Lions @ Bucs Besvar, med citat

Her er lidt af mine tanker fra igår

Når man kigger på resultatet så var vi jo ikke langt fra at slå Lions, men jeg syntes ikke rigtig det var en kamp vi var så meget med i . Det virkede hele tiden til at Lions lige var lidt mere med og styrede kampen. Der er dog nogle spil som , hvis de var gået vores vej , kunne have ændret hele kampen . Det første er den fjerde down som Lions kaster en dyb bold til Calvin Johnson, ærgeligt at Talib ikke kan gøre noget mere ved den, men han er heller ikke den nemmeste at lukke ned. Det andet er hvor vi går på den på fjerde down og Graham fumbler, det var i min mening 2 spil der godt kunne have gået vores vej og dermed ændret kampen fuldstændigt.

Vores O klikkede slet ikke , og slet ikke i starten af kampen , primært fordi vores løbe angreb det aldrig rigtig kom igang, og vi prøvede heller ikke rigtigt at få det igang hvilket også blive afspejlet i at Blount kun fik bolden 5 gange, det gjorde det svært for Free . Til sidst kom der dog noget mere gang i den og vi fik også nogle gode drives og et rigtig flot catch af Mike Williams som vi kender ham , det var godt at se .

På D# virkede vi slet ikke klar og Stafford kunne bare pille os fra hinanden som han lystede det, det skal blive bedre, men et svært angreb at spille mod . Talib havde et pick-six så en god start fra ham og godt at han ikke fik karantæne . Mason Foster fik en rimelig anonym debut, men spillede okay inde i midten , Ruud ville ikke have gjort det bedre i min optik .

Alt i alt en okay start , med en kamp som jeg gerne ville have haft vi havde vundet , men de vigtige plays gik den forkerte vej desværre .

Andre der så kampen ?

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 5:59 pm    Emne: Besvar, med citat

Så også kampen igår og må erklærer mig enig i dine betragtninger - Jeg er dog delvis uenig i at forsvaret ikke gjorde det godt...

Hvis man tænker på hvor meget possesion Lions havde synes jeg faktisk de gjorde det okay.. De overraskede mig især positivt mod løbet.. Det der nu skal til er noget mere stabil spil og så at vinde over Offence på 3. downs..

Af positive oplevelser synes jeg altså at Geno Hayes steppede op og præsterede igår..

Angående offence gider jeg slet ikke sige noget da jeg synes det var yderst sørgeligt - Hele første halvleg var til grin og hverken vores løb eller Freeman var noget værd( og er normalt en kæmpe fan af begge) - Ja der kom mere gang i den senere i kampen, men jeg gyser ved tanken om at det er vores offence der skal få os i playoff i år..

Det eneste positive ved igår var at alle i vores division er 0-1 og vi i den forstand ikke har tabt noget..

Det var dog heldigvis kun første gang og meget kan nå at forbedre sig endnu, og med det spil Freeman viste sidste år så forholder jeg mig stadig optimistisk!! Very Happy

"Never argue with an idiot. He will drag you down to he's level and then beat you with his experience"
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum