American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 4: Broncos @ Packers
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 9:56 pm    Emne: Besvar, med citat

haha, hvor er det aggressivt med et onside kick der. love it

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 10:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Stadig opnår vi intet qb pressure overhovedet Crying or Very sad
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 10:11 pm    Emne: Besvar, med citat

kommer altså ikke til at se godt ud når Tramon går 100% på en fake
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 10:28 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:

vores passrush er så manglende...Matthews formår intet...

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 10:47 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:

men til gengæld har vi dårlig opdækning...
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 11:21 pm    Emne: Besvar, med citat

Nu har jeg ikke set hele kampen, men det ligner da godt nok at rodgers bare leger med dem?
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 11:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Rolf skrev:
Nu har jeg ikke set hele kampen, men det ligner da godt nok at rodgers bare leger med dem?

Det er ikke helt ved siden af Smile

Mon vi kommer til at se Flynn nu??
Packer

Indmeldt: 07. apr 2007

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 11:33 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg vil gerne se Alex Green. Så vidt jeg kunne se var han active.
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 11:45 pm    Emne: Besvar, med citat

Thank god!
Det var bare et slag til clifton
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 11:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Rolf skrev:
Thank god!
Det var bare et slag til clifton

Jep!!

Håber vi giver de unge chancen nu, vi skal ikke tage flere chancer med nøglespillerne nu.
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man okt 03, 2011 12:15 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg kan godt undre mig lidt over, at So'oto og House ikke lige får et par snaps på D# til sidst. Hvorfor holde CM3 og Tramon Williams derinde?

Heldigvis var det begrænset hvor meget Pickett og Raji spillede mod slutningen. Howard Green og CJ Wilson fik snaps på D# før 2nd string offense kom på banen.

Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man okt 03, 2011 3:35 am    Emne: Besvar, med citat

okay, vi vandt rimeligt sikkert, men det der med coverage glæder jeg mig stadig til at se. Den dybe til Lloyd, dyb til Decker da Tramon bliver snydt totalt, og Shields' INT hvor Orton viser at han ikke er mere end en average QB går simpelthen ikke i næste uge på D, der skal Julio, Roddy og Ryan nok straffe os. Omvendt gav de her til aften 300+y og 3 TD til Tarvaris Jackson, jep den T-Jax, Overvej hvad ARod så kan Very Happy

btw: ARod blev den første ever med 400y Passing, 4 Passing TDs og 2 Rushing TDs. lyder da også meget godt
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man okt 03, 2011 7:34 am    Emne: Besvar, med citat

Mine betragtninger fra kampen:

Rodgers er lige nu ligaens bedste QB. Han er en gamewinner på niveau med spillets bedste gennem tiderne.

Resten af angrebet skal sådan set bare sole sig i storheden og sørge for ikke at dumme sig, når de får bolden mellem hænderne - det lykkes som regel meget godt.

Forsvaret ser umanerligt skidt ud med hensyn til alt andet end de store spil for vores playmakers kan stadig ændre kampen på et enkelt spil.

Jeg gentager fra sidste kamp, Raji og Matthews virker ikke til at være i form og da det er dem, der skal stå for det store pres er vi lidt i problemer. Tramon Williams virkede i øvrigt heller ikke i gear og på et eller andet plan er det skønt at vide, at vi vinder på trods af at mange af vores spillere underpræsterer.

Ros til Bishop (han er bare solid), Burnett (der allerede tager meget ansvar nede bagved) og Woodson, der i den grad er kommet ud af starthullerne i år. Sidstnævnte skal da i øvrigt lige lykønskes for interception nummer 50 i karrieren.
Tilbage til toppen
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Man okt 03, 2011 10:14 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg håber en kombination af vores ringe pass D og manglende pass rush er at vi sender for mange i blitz (som åbenlyst ik har kvaliteterne til det) hvilket ofte efterlader vores DBs i 1 on 1. Noget vi sidste år ville have været ret trygge ved med Tramon, Woody, Shields, Collins. Faktum er bare at ingen af dem virker særligt oven på, måske på nær Woody.

Tramon tillader langt mere end sidste år, Shields har set skidt ud flere gange, i går laver han en INT på ren speed, han er slået. Men har catch up speed.

Burnett har set stærk ud i Run support, coverage og playmaking ability. I går blir han dog brændt af Erick Decker, forfærdelig positioning på det spil, men håb for fremtiden.

Jeg er typen der tror på at EN mand skaber ikke et fodboldhold, men tror savnet af Jenkins er større end som så. Er det noget vi kan leve med? Absolutely, så længe vi har Rodgers.

Jeg tror på forsvaret kan forbedre sig som sæsonen går, men lige nu tager Matthews en masse tæv i double og treble teams, hvilket både skader ham og holdet. Det er essentialt at andre stepper op, eller vi gameplaner på en anden måde efter min mening.
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Man okt 03, 2011 10:14 am    Emne: Besvar, med citat

Med det angreb, så behøver vi ikke et forsvar og det har vi desværre heller ikke for øjeblikket. Frygter virkelig for hvad Falcons kan gøre gennem luften Crying or Very sad

Jeg håber ikke at Rodgers får mange dårlige dage, for så kan selv Vikings eller Rams være med i kampen. Vores modstanderes defensive koordinatorer må være rundt på gulvet for at finde en gameplan der virker for uanset hvad de finder på, så slår Rodgers dem alligevel. Vi har set Saints lægge pres på og Bears og Broncos gå tilbage i opdækning. Ingenting kan stoppe nummer 12. Og så viste han i går lige en facet jeg nærmest havde glemt. Hvis modstanderen går all-in i mandsopdækningen af recieves, så løber han selv med bolden...

Lidt sure bemærkninger og kritik:
Newhouse tillod 2 sacks. Håber at Bulaga er tilbage i næste uge.

Starks løb bedre mod Broncos end mod Bears, men han danser stadigt for meget. Synes stadigt vi løber for lidt, men når nu at kastet virker...

Jeg synes man spillede starterne en serie for meget på offence.

Kasteforsvaret gider jeg slet ikke kommentere. Det sejler bare.
Løbeforsvaret stod heller ikke godt i går.

Special teams var tæt på at få nogle lange returns imod sig. De har ellers været gode til at stoppe modstanderen omkring 20 yard linjen. Håber det var en enlig svale.
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man okt 03, 2011 3:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Kan godt være jeg er en sur gnaven gammel mand ... men gider ikke snakke for meget om hvad der gik godt igår ... IMO har vi ligaens stærkeste offence .. med Arod som sikker styr mand...

Det alene burde være nok til at komme i Playoffs, og havde det ikke været for Lions burde det også være nok til Divisions sejr....

Men hvis vi skal gøre os nogen som helst forhåbninger om at nå mere end én kamp i slutspillet .. så skal Defence til at steppe alvorligt meget op!! Det er bare ikke godt nok det de leverede mod Broncos(som det dog skal siges imo er bedre end de får kredit for) igår. Håber virkelig at Mike Neal kan bidrage med noget Pass rush når han er klar ... for som tingene er nu, har QB jo hele dagen til at finde en åben receiver ... og hvis vi så bare kunne tackle når han gjorde det .. men det kan vi ikke en gang ... synes det var piv ringe at se på igår!

Men ja, selvfølgelig har vi stadig nogen playmakers på defence ... men vi skal virkelig steppe up..

Hvad sker der i øvrigt for Tony Romo ... hold da kæft det er ringe at lade Lions vinde den kamp - man kan da heller ikke regne med hjælp fra nogen af!!! Razz

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man okt 03, 2011 3:40 pm    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:
Kan godt være jeg er en sur gnaven gammel mand ...
Velkommen til... der er altid plads til flere i "vores gruppe" Wink

Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Man okt 03, 2011 5:56 pm    Emne: Besvar, med citat

På den ene side mangler der pres på QB'en, men på den anden side har vi jo selv tvunget modstanderne til at kaste i mod os.

Vi er siden 09 blevet bedre og bedre på offense, og er i høj grad med til at sætte standarten, så en af nøglerne til at slå os, er at kunne følge med rent scoringsmæssigt. Hvis vi klikker bare nogenlunde, så har modstanderne ikke tid til at løbe bolden.

Med Neals, Zombo (til en hvis grad også Brad Jones) og Collins skader, samt Jenkins' afgang, så er vi også markant svagere på defense i år. Skader skal aldrig være en undskyldning, men efter 4 uger, så kan det altså godt være en del af forklaringen.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 10:03 pm    Emne: Besvar, med citat

[quote="wikkid"]På den ene side mangler der pres på QB'en, men på den anden side har vi jo selv tvunget modstanderne til at kaste i mod os./quote]

Jeg er enig i, at vi selv har tvunget modstanderne til det gennem vores vanvittigt gode O#. Men mener også at det var håbløst at prioritere run defence som topprioriteten i en ultrakort offseason. Passing is what makes this league goes 'round i disse år, og selvom vi har haft et godt pass D# sidste år, så er der altid nye smarte kastespil designet kun til at nakke svaghederne i de regerende SB champs D# af vores modstandere. Jeg håber, at der bliver gjort noget gevaldigt ved opdækningen. Væk med de lidt for bløde cushions, som jeg synes bliver givet for ofte. Og så få trænet de tacklinger!

Så meget som ovenstående frustrerer mig, er jeg dog ikke i tvivl om, at den væsentligste grund til det dårlige pass defence, er det manglende pass rush. Jeg synes fandme vi får at se, hvad det vil sige at mangle Jenkins. Matthews er et beast, men med Raji og Pickett som ofte de to eneste linemen, er han den eneste til at lægge pres. Han skaber kaos, men når sjældent frem grundet doble coverage (og så i øvrigt en manglende evne til at slå de pass blocking RB's i år), og så burde andre være frie til at rushe...men evnerne er der åbenbart ikke...

Det sagt: Wauw en nydelse at se Pass O# i denne uge...smukt, smukt, smukt. Men hvis vi ikke får et bedre defence, så ryger vi ud tidligt i playoffs som i '09 og Saints i '10.
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum