American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 5: Packers @ Falcons
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 3:20 pm    Emne: Besvar, med citat

at sige alle eksperter var enige er ramt en del forbi.
Bulaga faldt fordi holdene og også en del eksperter var usikre på om Bulaga kunne spille LT i NFL, eller om han ikke var en bedre RT på det næste niveau. Nu har han så vist at han var en rigtig dygtig RT, hvorfor så ikke bare give ham så mange reps som muligt der ?
Derudover mener jeg også at valget af Sherrod helt klart viste at Packers ikke ser Bulaga som fremtidens LT.
den der med at bedste OT altid spiller LT kan jeg ikke helt forstå.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 3:27 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
nunobow skrev:
Og jeg føler mig faktisk ikke overbevist om, at Bulaga vil være en god LT på NFL niveau, selv om han spillede LT i college.

For 1½ år siden var alle "drafteksperter" enige om at Bulaga var Packers kommende left tackle. Hvad er det der nu diskvalificerer Bulaga fra at være/blive en god blind side tackle? Er han ikke hurtig nok, stærk nok, eller hvad. Jeg mangler nogle argumenter....
Jeg siger ikke, at det diskvalificerer ham. Jeg føler mig bare ikke overbevist om det, at han pr. definition vil være en god LT.

Det var iøvrigt ikke "alle" draft eksperter. Jeg kan huske ifm. draften dengang, at nogle scouts gradede Bulaga som mere naturlig RT end LT på nfl niveau.

Bare det første eksempel fra den første google søgning:
Citat:
Considered more of a natural right tackle, it remains to be seen whether Bulaga

Citat:
Bulaga is not flashy or very athletic, and his short arms have been mentioned by some as a liability.

http://www.profootballweekly.com/2010/04/22/packers-play-it-safe-with-ot-bulaga

EDIT: Tak for dit input, ATC (er postet efter jeg begyndte at skrive)

Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 3:31 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
nunobow skrev:
chess skrev:
men så igen: lions har ikke slået et godt hold endnu, chicago er 2-2
Men som de siger "it's hard to win on Sundays in this league". Synes ikke, man kan tillade sig at undervurdere Lions 4-0 record, selv om de har været i problemer et par gange.

Man kan fx også vende den lidt om og sige, at de ikke har haft chancen for at vinde over et godt hold endnu?

.100 er .100

så lad mig omformulere: Jeg synes ikke de har været lige så overbevisende som os i de sejre de har fået
Nej enig. Helt enig.

Iøvrigt skulle det have været 1.000 er 1.000 (jeg spiller lige "jeg-er-gammel" kortet her....) Rolling Eyes

Hehe iøvrigt mht. Bulaga og hænder/arme, så var det jo også noget med, at han havde så korte arme, at han stort set havde hænderne monteret direkte på skulderne Very Happy

Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 4:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg siger ikke Bulaga ikke kan spillet LT. Det er der i øvrigt ingen der siger herinde!

Mit argument for at han skal blive på RT, er at han fungerede rigtig godt sammen med Sitton, og jeg synes faktisk at vi med Wells, Sitton og Bulaga havde en rigtig stærk højre side.

Sagt på en lidt anden måde, så kan Sitton og Bulaga få 2+2 til at give 5. Til tider i hvert fald Very Happy
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 4:13 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Hehe iøvrigt mht. Bulaga og hænder/arme, så var det jo også noget med, at han havde så korte arme, at han stort set havde hænderne monteret direkte på skulderne Very Happy

Helt oprigtigt, så håber jeg ikke hans røv den klør! Er det i øvrigt ikke noget med hans armlængde var den samme Joe Thomas fra Cleveland Browns?
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 4:39 pm    Emne: Besvar, med citat

+ Depth på Oline
+ All round depth fra TE, RB, WR
+ Abvious Rodgers
+ James Jones med upside
+ Crosby

- FINLEY !!! øv bøv en gang sæbehandsker.. det ik måden at spille sig til en ny stor kontrakt
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 4:44 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
nunobow skrev:

Helt oprigtigt, så håber jeg ikke hans røv den klør! Er det i øvrigt ikke noget med hans armlængde var den samme Joe Thomas fra Cleveland Browns?

Jake Long, Joe Thomas og Bulaga har alle arme lige omkring de 33'' (BB 33 1/4'', JT 32 1/2'' og JL 32 7/8'')
Problemet for Bulaga ift de to er at de to andre har så vanvittigt hurtige fødder at de kan være så "tæt" på deres modstander til at kunne bruge armene, men samtidigt bliver de ikke sat af DE på et lille move fordi fødder arbejde så godt
Der mangler Bulaga en smule
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 5:25 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
chess skrev:
nunobow skrev:
chess skrev:
men så igen: lions har ikke slået et godt hold endnu, chicago er 2-2
Men som de siger "it's hard to win on Sundays in this league". Synes ikke, man kan tillade sig at undervurdere Lions 4-0 record, selv om de har været i problemer et par gange.

Man kan fx også vende den lidt om og sige, at de ikke har haft chancen for at vinde over et godt hold endnu?

.100 er .100

så lad mig omformulere: Jeg synes ikke de har været lige så overbevisende som os i de sejre de har fået
Nej enig. Helt enig.

Iøvrigt skulle det have været 1.000 er 1.000 (jeg spiller lige "jeg-er-gammel" kortet her....) Rolling Eyes

ja, jeg mente selvf korte arme - det var en hjerneprut fra min side

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 5:33 pm    Emne: Besvar, med citat

Nu har jeg så fået set anden halvleg af kampen, efter at have måtte kapitulere i nat.

Positive:
Marshall Newhouse, set i lyset af at vi mister vores LT, og laver en packers kending: the o-line shuffle, gør han det virkelig godt. Flere spil hvor Ray Edwards blir taget helt ud af ligningen. Jeg er fortrøstningsfuld for næste uge mod rams.

Aaron Rodgers, 12 forskellige receivere, er der mere at sige?

Crosby, ingen slinger i valsen - ikke engang på et 56 yarder, som havde mindst 7-8 yards i sig endnu. Plus han fuldstændig eliminerede falcons return game ved at sparke den ud af endzone hver gang.

McCarthy, fremragende kaldt kamp - jeg er især glad for at han går ud og løber den så meget i starten

Og til sidst, hele D# der virkelig stepper op i anden halvleg - især vores backups (made starters) Peprah og Bush, der laver teknisk flotte interceptions på vigtige tidspunkter i kampen.

Negativt:
D# er så længe om at komme igang, men formår det dog

James Starks, danser alt alt for meget og leder hele tiden efter det store hul

Finley smider en åbenlys td-bold, men kommer dog igen med vigtige 3rd down conversions.

Og til sidst, virkelig en petitesse, men det irriterer mig grænseløst at vi skal trække en 15 yards straf på en 3. down, hvor d# har lavet spillet. AJ Hawk skal forestille at være ankermanden på det forsvar, og skal derfor aldrig miste hovedet på den måde.

Overordnet god kamp, hovedsagligt efter halvlegen. Men vinder man 4. quarter vinder man kampen
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 9:05 pm    Emne: Besvar, med citat

Rolf skrev:

Og til sidst, virkelig en petitesse, men det irriterer mig grænseløst at vi skal trække en 15 yards straf på en 3. down, hvor d# har lavet spillet. AJ Hawk skal forestille at være ankermanden på det forsvar, og skal derfor aldrig miste hovedet på den måde.

Det har du egentlig ret i. Har slet ikke set situationen i det lys. Jeg var mest oppe at køre over måden Falcons spilleren falder på. Glimrende faldeteknik, som taget ud af WWE - Monday Night RAW. Bhuuu!

I øvrigt bemærkede jeg Drivers fravær i de afgørende faser af 2. halvleg. Har vi set det sidste til Good Old Double D?
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 9:28 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
I øvrigt bemærkede jeg Drivers fravær i de afgørende faser af 2. halvleg. Har vi set det sidste til Good Old Double D?
Tjah hvem ved... mest iøjnefaldende var vel den slant i 3. qtr, som Cobb griber for 10 yards og ny 1st down (mener det var på en kort 3. down)? At Cobb er inde på sådan et play på et afgørende tidspunkt istedet for Driver, siger i hvert fald "et-eller-andet" om Driver (heldigvis også om Cobb, men det er så en anden sag)

Men Driver kan meget vel stadig være hæmmet af den skade, han fik mod Denver, selv om det ikke nødvendigvis fremgår af injury reports (Driver er måske den af alle, der holder skades info for sig selv, så vidt jeg har enten læst eller hørt (kan ikke huske om det var en pod cast eller en artikel)).

Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 10:01 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
At Cobb er inde på sådan et play på et afgørende tidspunkt istedet for Driver, siger i hvert fald "et-eller-andet" om Driver (heldigvis også om Cobb, men det er så en anden sag)

Intet vare evigt, men håber helt vildt DD har lidt mere at give, og at det "bare" er efterver af skaden.
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Tors okt 13, 2011 11:57 am    Emne: Besvar, med citat

http://www.nfl.com/news/story/09000d5d8230f221/article/conversion-confusion-when-going-for-two-wait-til-the-fourth?module=HP11_content_stream

Altid nemt at være bagklog, men havde faktisk præcis samme tanke da MM gik efter to, i stedet for det ene, men sikre point.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Side 4 af 4

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum