American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 7: Packers @ Vikings
Gå til side Forrige  1, 2, 3

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
GoBrowns
Cleveland Browns

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Tirs okt 25, 2011 8:51 am    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:

Man kan da kun grine af "No Time" Tommy... Manden er jo helt væk på coke og duften af Deion Sanders prutter!

Muligvis årets kommentar! Deion Sander er belastende, men den hvide klon er da helt forfærdelig.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tirs okt 25, 2011 1:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Favre Fan skrev:
DujoGB skrev:

Starks og Runblocking i 4th Q - Vi kunne endelig lukke en kamp med vores løbe angreb! Starks fik 3 meget vigtige 1st downs til allersidst, ellers var vores løbeangreb so-so.

Jeg finder det meget positivt, vi trods alt lukker kampen med med løb.

Jeg er lidt i tvivl om min hukommelse spiller mig et puds, men løber vi ikke kun i højre side til sidst?

Også derfor det var under positive ting! Det var meget opmuntrende at se at vi kunne løbe bolden selvom Vikings vidste vi ville løbe bolden. Det var Sitton (en god grund til at løbe mod højre) også ude og sige efter kampen.

Det mener jeg faktisk også vi gjorde... Eller så cuttede Starks bare mod højre hver gang.

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Favre Fan

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Tirs okt 25, 2011 3:33 pm    Emne: Besvar, med citat

Der er ingen uenighed.

Det var mere for at fremhæve vores gutter på højre siden. Sitton, Bulaga fremtiden er lys.
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs okt 25, 2011 4:28 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:

Man kan da kun grine af "No Time" Tommy... Manden er jo helt væk på coke og duften af Deion Sanders prutter!

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Ons okt 26, 2011 1:34 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er fuldstændig enig med Capers:

http://blogs.greenbaypressgazette.com/blogs/gpg/insider/2011/10/25/capers-disagrees-with-roughing-penalty-on-matthews/

I min verden er det et kald, der kun sker, hvis dommerne på forhånd har sat sig for at beskytte den nye fyr.
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Ons okt 26, 2011 3:01 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:

http://blogs.greenbaypressgazette.com/blogs/gpg/insider/2011/10/25/capers-disagrees-with-roughing-penalty-on-matthews/

I min verden er det et kald, der kun sker, hvis dommerne på forhånd har sat sig for at beskytte den nye fyr.

Man skal lede længe for at finde andre end officielle NFL folk, der synes det er et godt kald.
Man der kunne også nemt være kaldt en holding på Clay, men måske han er begyndt at overspille de situationer lidt.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons okt 26, 2011 6:09 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:

helt enig, jeg tror også jeg bitchede over det i situationen. 100 % textbook

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors okt 27, 2011 12:51 am    Emne: Besvar, med citat

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tors okt 27, 2011 4:30 am    Emne: Besvar, med citat

Han fik en bøde på 20$....

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Tors okt 27, 2011 8:47 am    Emne: Besvar, med citat

Er det mig der finder på, eller betyder et slag eller spark ikke en direkte ejection?
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors okt 27, 2011 11:49 am    Emne: Besvar, med citat

Rolf skrev:
Er det mig der finder på, eller betyder et slag eller spark ikke en direkte ejection?

ikke nødvendigvis, det er en vurderingssag fra dommernes side og som kræver at der er tale om en åbenlys handling hvor en dommer har set hele forløbet. Det er dog problematisk at dommerne er inkonsistente med deres straffe, der var en ravensspiller som blev ejected i MNF for en i mine øjne mindre forseelse end den robison eller woodson lavede

Citat:
STRIKING, KICKING, OR KNEEING OPPONENT

Article 1 All players are prohibited from:

(a) striking with the fists;

(b) kicking or kneeing; or

(c) striking, swinging, or clubbing to the head, neck, or face with the heel, back, or side of the hand, wrist, arm, elbow, or clasped hands. See 12-2-3.

(d) grabbing the inside collar of the back of the shoulder pads or jersey, or the inside collar of the side of the shoulder pads or jersey, and immediately pulling down the runner. This does not apply to a runner who is in the tackle box or to a quarterback who is in the pocket.

Note: It is not necessary for a player to pull the runner completely to the ground in order for the act to be illegal. If his knees are buckled by the action, it is a foul, even if the runner is not pulled completely to the ground.

Penalty: For fouls in a, b, c, and d: Loss of 15 yards. If any of the above acts is judged by the official(s) to be flagrant, the offender may be disqualified as long as the entire action is observed by the official(s).

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Ons nov 02, 2011 8:07 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
Herboen skrev:

Man skal lede længe for at finde andre end officielle NFL folk, der synes det er et godt kald.

Og det har jeg så gjort! I følge LeRoy Butler, så bliver flaget kastet fordi han løfter Ponder, og "driver" ham i jorden. Nu har jeg ikke lige situationen på video, men hvis det er sandt, så er flaget jo 100 % korrekt.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tors nov 03, 2011 9:18 am    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
wikkid skrev:
Herboen skrev:

Og det har jeg så gjort! I følge LeRoy Butler, så bliver flaget kastet fordi han løfter Ponder, og "driver" ham i jorden. Nu har jeg ikke lige situationen på video, men hvis det er sandt, så er flaget jo 100 % korrekt.
Eftersom NFL valgte ikke at give CM3 en bøde for det sack, så vælger jeg nu at tro på, at det IKKE var en ulovlig tackling.

Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Tors nov 03, 2011 12:52 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
wikkid skrev:
wikkid skrev:
Herboen skrev:

Eftersom NFL valgte ikke at give CM3 en bøde for det sack, så vælger jeg nu at tro på, at det IKKE var en ulovlig tackling.

Jamen enig - mindes heller ikke han gør noget ulovligt.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3
Side 3 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum