American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Perfekt sæson eller hvad?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Tirs nov 29, 2011 11:37 pm    Emne: Perfekt sæson eller hvad? Besvar, med citat

Der er meget football tilbage i sæsonen, men hvis nu Packers forbliver ubesejrede, hvad skal der så ske, når holdet tager 1. seed i NFC med mindst 2 kampe tilbage?

Ville I gå efter den perfekte sæson, eller sætte Matt Flynn og de andre reserver på banen i de sidste kampe?

Mindst ligeså vigtigt. Hvad tror Mike McCarthy ville gøre?

For mig er Playoff og Super Bowl langt vigtigere end den perfekte sæson så hvis situationen opstår, så ville jeg lade reserverne tage over. Hvis jeg bekymret for at bevare skarpheden blandt starterne, så ville jeg lade dem spille en serie eller to i den sidste sæsonkamp. Rogers ville jeg bænke helt. Han viste i pre-season at et halvt års pause ikke ændrede på hans skarphed. Så det gør et par uger her til sidst nok heller ikke...

Jeg har helt ærligt ingen indikation af, hvordan Mike McCarthy tænker, men selvom han aldrig ville udtale sig om det på forhånd, så er han så metodisk, at jeg er sikker på at drejebogen er skrevet...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Ons nov 30, 2011 8:44 am    Emne: Re: Perfekt sæson eller hvad? Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Han viste i pre-season at et halvt års pause ikke ændrede på hans skarphed. Så det gør et par uger her til sidst nok heller ikke...
Jeg er ikke nødvendigvis uenig.

Men jeg vil dog alligevel tilføje en lille note om, at han var oppe mod et forsvar som måske netop pga. den lange pause ikke var helt i sync og oppe i gear. Det kommer ikke til at være tilfældet i post season...

Tilbage til toppen
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Ons nov 30, 2011 8:47 am    Emne: Besvar, med citat

Når man har chancen for udødelighed, så tager man.

I øvrigt synes jeg at det er meget simpelt. Vi tager en kamp af gangen og begynder ikke at planlægge forud for vores kampprogram og som enten 1. eller 2. seedet får man jo alligevel en byeweek. Hvis vi i sidste og næstsidste runde har chancen for at smide Lions og Bears ud af playoffs, så skal vi da klart gribe den.
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Ons nov 30, 2011 1:04 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
Hvis vi i sidste og næstsidste runde har chancen for at smide Lions og Bears ud af playoffs, så skal vi da klart gribe den.
Enig. Vi kan jo fx spørge netop "da Bears" hvordan det kan gå, hvis man ikke gør det Twisted Evil

Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons nov 30, 2011 1:16 pm    Emne: Besvar, med citat

Som Lions og Bears spillede i sidste uge, så tror jeg at begge hold har spillet sig ud af Playoff inden vi møder dem.

Og så et lille spørgsmål.
Blev Patriots udødelige da de gik 16 - 0 for derefter at tabe Superbowl?
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Ons nov 30, 2011 1:40 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Og så et lille spørgsmål.
Blev Patriots udødelige da de gik 16 - 0 for derefter at tabe Superbowl?
Ja. Folk vil altid huske dem som det hold der var 18-1.

Så det var ikke på den "fede måde", men udødelige er de i mine øjne.

Iøvrigt tror jeg du meget vel kan have ret mht. de 2 andre, jeg har dog ikke checket deres schedule. Men hvis de IKKE er ude, så er jeg på linje med Herboen - så bør vi eliminere dem, hvis vi har muligheden for det.

Bears må dog have det svært med Cutler ude, uanset hvor godt deres defense er. Lions... mjah - kender ikke deres rest schedule ud over at de møder Saints i den kommende runde og os i sidste runde.

Lions kan dog meget vel være så heldige, at kun Packers, 49ers, Falcons og Saints samt måske Dallas har bedre record i NFC, når vi når dertil. Hvis Giants samler sig selv op kan de måske være med, men de har et par svære div. opgør mod Dallas tilbage... og møder de regerende mestre på søndag Wink

Så kan Lions vinde bare 3 af de sidste 5 - så kan det meget vel være nok for dem, hvor resultatet mod os i sidste runde så vil være ligegyldigt.

Hvis vi er sikret 1st seed før sidste runde tror jeg at MM vælger at give vigtige spillere med enten småskader eller som der bare er trukket store ressourcer på (fx Raji, CM3) pause. Det gjorde han i 2007 sæsonen med Jennings, Woodson og Driver.

Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør dec 03, 2011 7:30 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
Når man har chancen for udødelighed, så tager man.

I øvrigt synes jeg at det er meget simpelt. Vi tager en kamp af gangen og begynder ikke at planlægge forud for vores kampprogram og som enten 1. eller 2. seedet får man jo alligevel en byeweek. Hvis vi i sidste og næstsidste runde har chancen for at smide Lions og Bears ud af playoffs, så skal vi da klart gribe den.

Jeg er fuldstændig enig - og der er ingen garanti for, at vi er bedre stillet ved evt. at hvile vores spillere. Ja, Pats tabte SB i '07, men Colts i '09 var 14-0 og klart på vej til at vinde over Jets i deres 15. kamp, og de tabte også SB.
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Søn dec 04, 2011 2:16 am    Emne: Besvar, med citat

Læste en artikel for et par dage siden, at MM IKKE ville hvile hans startende spillere, bl.a. fordi de kunne miste rytmen!

Men hvis vi nu fører stort efter 3 quarter, er det nok en anden sag..
bojoerge
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 04, 2011 2:06 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Læste en artikel for et par dage siden, at MM IKKE ville hvile hans startende spillere, bl.a. fordi de kunne miste rytmen!

Kan du finde linket til den historie? Det kunne være rart at læse om grunden til at han ændrer strategi i forhold til sidste gang han havde muligheden...
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Søn dec 04, 2011 4:51 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
hede83 skrev:

Kan du finde linket til den historie? Det kunne være rart at læse om grunden til at han ændrer strategi i forhold til sidste gang han havde muligheden...

Kan desværre ikke finde det. Er ulempen ved at læse så meget om Packers Smile

Faldte dog over Tom Silversteins holdning til emnet.

"I expect him to start everyone all the way through the end of the season. That's how he did it with Arizona two years ago and it helped the offense stay in tune. He could selectively rest a player or two, but I don't think he wants any players go three weeks without playing unless they have an injury."
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 11:46 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:

Har ikke lige set artiklen - men bare tænk tilbage til 09. Vi kunne have sparet vores spillere i den sidste regular season kamp mod Cardinals, som de gjorde store dele af kampen, men MM ville holde rytmen og tempoet. Tror ikke det er en filosofi han kommer til at divergere ret meget fra. At vi så skulle møde Cardinals i wildcard runden ugen senere, det gør kun historien endnu mere speget.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
chris h

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 6:21 pm    Emne: Besvar, med citat

MM spiller ihvertfald alle startere indtil Packers har fået 1 seed i playoffs, og selv da tyder historien på at han foretrækker at holde sine spillere skarpe.

Jo mindre Packers er meget heldige, kan Packers ikke sikre 1 seed næste weekend mod Raiders, så jeg tror på vi ser holdet spille for fulde damp de næste 2 kampe.

Kampen herefter er mod Bears, som nu er uden Cutler og Forte, og så bør vi simpelthen vinde no matter what.

Jeg tror heller ikke MM/Packers kan lade være med at forsøge at slå Lions ud at playoffs - om ikke andet for at tryne holdet til næste sæson.

Derudover har Rodgers kastet 37 TD, og vil med den fart nå 49 TD på sæsonen - kan han virkelig lade være med at gå efter rekorden hvis han får muligheden for det?
bojoerge
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 9:08 pm    Emne: Besvar, med citat

Der er 3 hold, der kan blive 1. seed i NFC
Packers 12 - 0
49'ers 10 - 2
Saints 9 - 3

Vi har tiebreakeren mod Saints, så hvis vi vinder mod Raiders, så behøver ikke bekymre os om dem (med mindre altså vi komme i et 3 way tie)

Så er der kun 49'ers tilbage. Dem kunne vi komme i en tiebreaker imod, hvis vi vandt over Raiders og de mod forventning tabte til Cardinals. Den tiebreaker kan desværre ikke afgøres, fordi 49'ers på trods af nederlag mod Cardinals, stadigt kan at vinde 10 kampe i NFC - det samme som vi har nu.

Kort sagt. VI kan ikke vinde 1. seed i denne uge, men med en sejr i denne uge, så burde vi være sikker på 2. seed...
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum