| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
hede83 Green Bay Packers
Indmeldt: 24. feb 2009 Indlæg: 746 Geografisk sted: Varde
|
Skrevet: Man dec 12, 2011 1:15 am Emne: |
|
|
Oakland 7 qb hits, 4 sacks. Os intet!!!
Det er klart første priotet i draften for mig næste år. En DE eller OLB, der kan komme med noget pass rush. For er da den helt store svaghed på. Alle QBs kan finde et mål, med den tid de får.. _________________ Bedste draft runde i NFL historien:
1 round 2009:
Green Bay Packers selects:
BJ Raji and Clay Matthews!!! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
bojoerge
Indmeldt: 10. apr 2007 Indlæg: 396
|
Skrevet: Man dec 12, 2011 2:02 am Emne: |
|
|
Den her sejr er den største magtdemonstration jeg kan huske fra min tid som Packers fan.
Jeg frygtede virkeligt nye skader på O-line, men det er åbenbart ikke tilfældet. Sidder og lytter til McCarthy's pressekonference, og der er ikke nye skader på O-line. Han ville åbenbart se Sherrod spille.
Håber det var en engangsforestilling, for det så godt nok skidt ud. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ATC Green Bay Packers
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 2195
|
Skrevet: Man dec 12, 2011 2:16 am Emne: |
|
|
| Citat: | | Den her sejr er den største magtdemonstration jeg kan huske fra min tid som Packers fan. |
Falcons kampen i PO sidste år er lige over hos mig. men helt enig i at det er fantastisk sejr. ugen efter at Giants virkelig presser streaken går O ud og holder Masthay til kun at holde i 57 minutter.
samtidigt bliver D helt sikkert hjulpet af Palmers dårlige beslutninger og fraværet af DMC, Moore og Ford, men har også nogle tætte opdækninger stortset hele kampen igennem og Raji var ikke til at flytte på løb i midten |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
bojoerge
Indmeldt: 10. apr 2007 Indlæg: 396
|
Skrevet: Man dec 12, 2011 10:30 am Emne: |
|
|
| ATC skrev: | | Citat: | | Den her sejr er den største magtdemonstration jeg kan huske fra min tid som Packers fan. |
Falcons kampen i PO sidste år er lige over hos mig. |
Forskellen for mig er, at Packers viste dominans fra første fløjt. I Falcons-kampen skulle vi helt hen mod slutninen af første halvleg, før Packer bragte sig foran |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1409 Geografisk sted: Odense V
|
Skrevet: Søn dec 18, 2011 6:15 am Emne: |
|
|
| chess skrev: | haha, ryan taylor hvor er det fedt
i øvrigt, jeg er jordy nelsons største fan, men arnborg må altså styre sit mancrush. top 5? ikke helt |
Nu så jeg hverken kamp eller 3+ live i søndags... men der er MANGE (især defensive backs), der undervurderer Jordy Nelson på den konto.
Top 5? Det lyder højt. Og måske ikke endnu. Men hvis han bliver ved med at producere på den måde mener jeg objektivt set ikke, at man kan blive ved med at holde ham udenfor en diskussion blandt de bedste... Jeg må erkende, at jeg har hørt væsentlig værre ting fra amerikanske kommentatorer, end hvis Arnborg skulle have placeret Nelson i top 5 blandt WR. _________________ It's time to be the hunter again! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1409 Geografisk sted: Odense V
|
Skrevet: Søn dec 18, 2011 6:17 am Emne: |
|
|
| wikkid skrev: | | wikkid skrev: | | Det bliver ikke en walkover, |
Kæft han er genial ham der forudsagde det. Nogen der skal bruge næste uges 7 rigtige - så siger I til.  | Jeg elsker selv-erkendelse på det plan!
200% respekt herfra!  _________________ It's time to be the hunter again! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|