|
American Football Forum Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
KGB Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008 Indlæg: 779
|
Skrevet: Man dec 19, 2011 12:02 am Emne: |
|
|
| chess skrev: | | nå, det lader til at jeg gik glip af den rigtige packerskamp pga en parmiddag. Er kampen værd at downloade eller skal jeg spare mig for pinen? |
Det skulle da lige være, hvis du er helt vild med at se dropped passes  _________________ Jordy Nelson - The White Lightning! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Man dec 19, 2011 12:41 pm Emne: |
|
|
| KGB skrev: | | chess skrev: | | nå, det lader til at jeg gik glip af den rigtige packerskamp pga en parmiddag. Er kampen værd at downloade eller skal jeg spare mig for pinen? |
Det skulle da lige være, hvis du er helt vild med at se dropped passes  |
Og elendigt o-line-spil... _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DujoGB Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011 Indlæg: 672
|
Skrevet: Man dec 19, 2011 2:54 pm Emne: |
|
|
http://www.jsonline.com/sports/packers/finley-takes-blame-for-dropped-passes-vq3g26r-135840383.html
Finley er enige med os i at han taber alt for mange bolde.
Men jeg er enige med hvad I andre siger. Giv bolden til Grant noget mere, han har "the hot hand" og har vist han er tilbage i stor form! Læste også et sted at man ledte efter flere "short routes" istedet for at gå medium eller langt hver gang og at screens og checkdown passes til RB/FB havde virket godt mod KC hvis man blot havde haft Saine eller Starks, da Grant ikke er verdens bedste receiver. _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007 Indlæg: 546
|
Skrevet: Man dec 19, 2011 4:31 pm Emne: |
|
|
Nu kan jeg ik lige huske hvor jeg læste det, om det var nfl network..
Men Tony Dungy mener at have fundet nøglen til at slå Packers..
| Citat: | Tony Dungy, the blueprint to beating the Packers is to rush Aaron Rodgers.
|
Damnit, vi er blevet afsløret !! _________________ Please follow @Schen_RulEz at twitter - Packers, Draft, Icehockey and more  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2004 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Man dec 19, 2011 4:39 pm Emne: |
|
|
| Schenton skrev: | Nu kan jeg ik lige huske hvor jeg læste det, om det var nfl network..
Men Tony Dungy mener at have fundet nøglen til at slå Packers..
| Citat: | Tony Dungy, the blueprint to beating the Packers is to rush Aaron Rodgers.
|
Damnit, vi er blevet afsløret !! |
arghhh!!! endelig er der blevet fundet frem til vores hemmelighed
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
|