American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
MLB næste sæson???

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Batash

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Tirs jul 31, 2007 1:03 pm    Emne: MLB næste sæson??? Besvar, med citat

har lige læst inde på PewterReport at det er Barret Ruud der nok bliver MLB for bucs næste sæson?

Tror i han er klar til at varetage opgaven?? Confused
Indtil nu har han jo ikke været fremme at vise det helt store!! ved godt at han heller ikke har haft spilletiden til det som han selv udtrykker i dette interview:
http://www.pewterreport.com/articles/view/3161
ved i hvem der ellers er i spil til positionen??
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tirs jul 31, 2007 11:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvorfor skulle han dog ikke kunne klare det? Lige siden han blev draftet har der været store forhåbninger til ham og det har hele tiden været meningen at han på et tidspunkt skulle overtage positionen. Han har allerede slået sig fast som en af lederne på forsvaret blandt de yngre spillere, hvilket er meget naturligt når han skal kalde playsene. Hver morgen er der 5-6 spillere fra holdet, der leder hele holdet igennem deres opvarmningsøvelser og der er han en af de faste ledere.

Indtil videre har han levet op til forventningerne. Sidste år da Quarles var ude i fire kampe synes jeg han klarede det fint. Bl.a. Brooks udtalte i øvrigt også allerede sidste sæson at eneste grund til at Ruud ikke allerede var starter var pga Quarles høje niveau.

LBer positionerne besættes lige nu af Brooks, Ruud og June. Hvor June flytter til WOLB hvis Brooks skulle være ude. De tre første backups er alle meget fleksible. Ryan Nece har hidtil været OLB, men bliver også spillet som backup MLB i camp. Winborn kan også spille alle pladser. Black har tidligere i offseason spillet som MLB men er flyttet mere over på OLB i camp. Og så er der Antoine Cash, der er MLB og Hayward der er OLB, men det er nok tvivlsomt om nogen af dem kommer på rosteret selvom de har fået lidt ros i camp.

Ruud har hele tiden været en af mine favoritter på holdet og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at han nok skal klare opgaven.

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Ons aug 01, 2007 1:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Det var skam heller ikke ment som en kritik af hans talent... MEN Very Happy er han klar til at være starter?? kan han lede et defense som en MLB i mine øjne bør!!

min pointe er egentlig bare om det kun er pga. mangel på alternativer eller om det er fordi at han er god nok?? må jo nok indrømme at jeg ikke så særlig mange bucs kampe sidste år så ved ikke mere om ham end man kan læse sig frem til...

for lige at spørge til en helt anden spiller: kommer en spiller som Arron Sears til at være en del af rosteren i år??
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Ons aug 01, 2007 5:05 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucs boy skrev:
Det var skam heller ikke ment som en kritik af hans talent... MEN Very Happy er han klar til at være starter?? kan han lede et defense som en MLB i mine øjne bør!!

min pointe er egentlig bare om det kun er pga. mangel på alternativer eller om det er fordi at han er god nok?? må jo nok indrømme at jeg ikke så særlig mange bucs kampe sidste år så ved ikke mere om ham end man kan læse sig frem til...

for lige at spørge til en helt anden spiller: kommer en spiller som Arron Sears til at være en del af rosteren i år??

Havde de ikke troet at Ruud var klar til at starte så havde de sørget for et andet alternativ tidligere, eller havde gjort alt for at lade Quarles komme tilbage endnu et år. Så han starter ikke pga mangel på alternativer, han starter fordi han og god nok og det var han egentlig allerede sidste år.

Mht. om han kan lede et defense så er det en af de egenskaber han er blevet rost for tidligere, både i camps og i de fire kampe han startede sidste år. Som nævnt er han også en af lederne når holdet skal varmes op om morgenen og det er sammen med folk som Brooks, Barber og Alstott. Og det ser også ud til at han har fået systemet ind under huden så han ikke skal tænke for meget på banen over hvad han laver. Følgende quote er fra PRs dækning af træningen tirsdag formiddag:

Citat:
Middle linebacker Barrett Ruud continued to play assignment sound football. Ruud is extremely physical against the run and has the speed to drop back into coverage. Perhaps the most surprising part of Ruud’s game thus far is that he’s mentally sharp. That was the biggest question when the Bucs decided to release Shelton Quarles, but so far Ruud is answering the bell.

Mht. Sears er der ingen tvivl om at han kommer på rosteret. Man har trods alt brugt et 2. runde pick på ham. Han kæmper med Anthony Davis om at blive LG og begge har en reel mulighed for at vinde jobbet. Davids har dog nok en lille fordel idet han er ved at være en veteran på holdet og Gruden ikke er vild med at starte rookies. Men Sears er en stor fyr og har især gjort det rigtig godt i run blocking i camp. Davids kan forhåbentlig klare sig væsentlig bedre på G end T, men ellers kan Sears godt udfylde rollen og det ser ud til at han er fremtidens mand.

For kort at berøre de øvrige rookies:

Gaines Adams bliver starter på DE. Som ventet har han været imponerende i pass rush og har vist sig at have et godt instinkt for at batte bolde ned, når han ikke når ind til QBen, men han har haft lidt problemer når det er løbeforsvaret der er blevet trænet.

Sabby Piscitelli er den spiller som PR tror har flest interceptions selvom de ikke har talt dem alle. Og udover at han har grebet mange bolde har han også uddelt et par store hits. Sabby virker til at være en meget seriøs udfordrer til Phillips.

Quincy Black har vist sig som en god blitzer og vil især blive brugt som OLB når 3-4 forsvaret, der er blevet trænet noget i camp, findes frem. Men han er ingen udfordrer til Brooks eller June.

Tarnard Jackson har ikke lavet så mange store plays som Sabby og er blevet brændt et par gange. Allen der har en klart bedre camp og offseason end Phillips ser ud til at beholde sit job forholdsvis sikkert.

Greg Peterson har fået masser af spilletid, men har ikke imponeret. Han har et stykke vej endnu og med alt det talent der er på den defensive linie i år, så ender han nok på practise squad.

Hayward har ikke fået så meget omtale, men de to gange han er blevet nævnt har han fået meget ros, især i pass coverage. Men jeg er ikke sikker på der bliver plads til ham på holdet.

Chris Denman er stort set ikke nævnt i camp, men jeg tror han holder fast i rollen som backup RT, hvis der da bliver plads til ham på holdet. Når Petitgout har siddet ude for at hvile er det Donald Penn der har fået reps med 1. holdet på LT. Han har haft gode plays i runblocking og da de lavede one-on.ones med de defensive linemen vandt han 5 ud af 6 opgør.

Marcus Hamilton er kommet langt bare siden rookie minicamp og er med inde i kampen med Torrie Cox, Sammy Davis og Allan Zemaitis om at blive 4. QB.

Kenneth Darby har ikke skuffet, men der er ikke kommet helt nok oplysninger til at vurdere om han kan slå Graham af holdet og blive 3. RB.
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum