| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Topf
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 415 Geografisk sted: Valby
|
Skrevet: Man sep 03, 2007 7:48 pm Emne: WR Depth |
|
|
Hej Bucs fans,
En ven og jeg kom til at diskutere, hvem Buccaneers starter modsat Galloway i denne sæson. Han mener det er Maurice Stovall, mens jeg holder på David Boston. Er der nogen af jer der kan komme med et fyldestgørende svar? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PhillipAlpha Tampa Bay Buccaneers
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 200 Geografisk sted: Nyborg
|
Skrevet: Tirs sep 04, 2007 8:56 am Emne: |
|
|
der er intet fyldestgørende svar
så sent som igår læste jeg artikler hvor Gruden er citeret for at sige der ikke findes nogen decideret every-down starter modsat galloway og at den opgave nok vil gå på tur mellem Boston, Clayton og Stovall |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Hodde
Indmeldt: 03. sep 2007 Indlæg: 31
|
Skrevet: Tirs sep 04, 2007 3:40 pm Emne: |
|
|
Der er måske ikke nogen every down WR men Stovall er stadig sat som 1'st string.
http://buccaneers.com/team/depthchart.aspx
| Alfasmurf skrev: | der er intet fyldestgørende svar
så sent som igår læste jeg artikler hvor Gruden er citeret for at sige der ikke findes nogen decideret every-down starter modsat galloway og at den opgave nok vil gå på tur mellem Boston, Clayton og Stovall |
Stovall er starter ja, men Boston og Clayton skal også nok få en del spilletid hvis de gør sig fortjent til det. Det er en position hvor der godt kan skiftes noget rundt i løbet af året. Og der er selvfølgelig også Hilliard, der altid er sikkerheden selv på 3. down.
Ps. Hvis ikke vi havde det i forvejen, så har vi i hvert fald uden tvivl ligaens fedeste hjemmeside nu. Det ser virkelig godt ud og er meget let at navigere rundt i hvis man lige bruger 5-10 minutter på at lære den at kende. Dejligt at se de har beholdt pirat temaet, men fjernet noget af den tegneserie-følelse der var over det tidligere. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|