American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
WR Depth

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Topf

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Valby

IndlægSkrevet: Man sep 03, 2007 7:48 pm    Emne: WR Depth Besvar, med citat

Hej Bucs fans,

En ven og jeg kom til at diskutere, hvem Buccaneers starter modsat Galloway i denne sæson. Han mener det er Maurice Stovall, mens jeg holder på David Boston. Er der nogen af jer der kan komme med et fyldestgørende svar?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
PhillipAlpha
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Nyborg

IndlægSkrevet: Tirs sep 04, 2007 8:56 am    Emne: Besvar, med citat

der er intet fyldestgørende svar

så sent som igår læste jeg artikler hvor Gruden er citeret for at sige der ikke findes nogen decideret every-down starter modsat galloway og at den opgave nok vil gå på tur mellem Boston, Clayton og Stovall
Tilbage til toppen
Hodde

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Tirs sep 04, 2007 3:40 pm    Emne: Besvar, med citat

Der er måske ikke nogen every down WR men Stovall er stadig sat som 1'st string.

http://buccaneers.com/team/depthchart.aspx

Alfasmurf skrev:
der er intet fyldestgørende svar

så sent som igår læste jeg artikler hvor Gruden er citeret for at sige der ikke findes nogen decideret every-down starter modsat galloway og at den opgave nok vil gå på tur mellem Boston, Clayton og Stovall

Stovall er starter ja, men Boston og Clayton skal også nok få en del spilletid hvis de gør sig fortjent til det. Det er en position hvor der godt kan skiftes noget rundt i løbet af året. Og der er selvfølgelig også Hilliard, der altid er sikkerheden selv på 3. down.

Ps. Hvis ikke vi havde det i forvejen, så har vi i hvert fald uden tvivl ligaens fedeste hjemmeside nu. Det ser virkelig godt ud og er meget let at navigere rundt i hvis man lige bruger 5-10 minutter på at lære den at kende. Dejligt at se de har beholdt pirat temaet, men fjernet noget af den tegneserie-følelse der var over det tidligere.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum