American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
divisions mestre

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
trokker

Indmeldt: 14. nov 2007
Geografisk sted: Tappernøje

IndlægSkrevet: Lør dec 22, 2007 6:59 pm    Emne: divisions mestre Besvar, med citat

jeg kan ikke få armene ned
den her sæson er gået over al forventning
jeg tror ikke der er ret mange andre hold som ville have klaret sig så godt med 12 mand på IR
det skulle vel sikre Allen & Gruden et par sæsoner til
og med den unge o-line ser fremtiden lys ud
syntes de skal sætte Graham som starter næste år indtil Williams kommer op i gear og release Pittmann da han efter min mening ikke er god nok til at gå nord/syd
syntes også det er mærkeligt at det stadigt er Gradkowski der er 2. mand på QB vi så jo alle hvad han kunne udrette sidste år (tvivlsomt selvom han var rookie)
på Center pladsen bliver vi nød til snart at give Brunning nogle snaps i kamp for at se om han er mand nok til at fylde hullet efter Wade som jo ikke er en vårhare længere
Derrick Brooks ?!?!?!...... to sæsoner til
ellers er jeg rimeligt fortrøstningsfuld med udsigterne for næste år
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Bucs4ever

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Lør dec 22, 2007 11:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Tror også som du siger at Graham bliver starter i næste sæson og de bruger caddy, når senere i kampen hvor forsvaret er lidt trætte..

Mens jeg er helt enig med dig at så snart Brooks stopper har vi et problem, det samme med Barber, de er godt nok for gode,
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Lør dec 22, 2007 11:58 pm    Emne: Besvar, med citat

Rigtig fedt år indtil videre og helt klart langt over forventningerne. Allen og Gruden har virkelig gjort det godt. Selvom vi uden tvivl har et lettere schedule, så er forbedringerne fra sidste år meget tydelige at se. Ikke mindst den meget større dybde og flere gode, unge spillere. Fremtiden ser lys ud.

Jeg vil ikke komme med den helt store evaluering før sæsonen er slut. Men lige et par ting til det du skriver.

Først og fremmest er jeg slet ikke enig i at man skal release Pittman. Som ren runningback gør han det godt nok til at kunne aflaste Graham lidt i løbet af kampene. Han scorer ikke mange TDs, men er solid og er igen blevet sikker med bolden. Men hans virkelige styrke kommer i hans alsidighed, som jeg også nævnte i en anden tråd. Han er bedre end nogen af de andre runningbacks til både at gribe bolden og til at blockere. Graham har også vist fin alsidighed, men har lidt for mange drops. Gruden forlanger meget mere af sine runningbacks end at de bare skal kunne løbe bolden. Det er bl.a. derfor vi ikke har set meget til Bennett endnu, fordi han stadig ikke er god nok i pass protection. Hans evner til at løbe bolden fejler intet. Og netop alsidigheden, hans erfaring i systemet og positive indflydelse i omklædningsrummet tror jeg er med til at sikre at Pittman bliver hos Bucs til han går på pension. Der er flere tidspunkter tidligere hvor det ville have været meget mere oplagt at cutte ham.

Og så på quarterback, så er Gradkowski ikke 2. quarterback. Ser man på inactives listen fra i søndags står han også som emergency qb. Som Gruden også sagde i sin post game pressekonference, så ville de gerne have sat McCown på banen. Sikkert også noget tidligere end de valgte at sætte Gradkowski ind. Men McCown var syg og havde undervejs i kampen eller kort før kampen mistet stemmen fuldstændig, så det ville være umuligt for ham at gå ind og dirrigere et angreb. Vi kommer nok til at se mere til ham hvis vi kommer langt foran mod 49ers eller Panthers.
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum