American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Playoff kamp

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Bucs4ever

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Tirs jan 01, 2008 10:59 am    Emne: Playoff kamp Besvar, med citat

Hvordan tror i det går os i mod Giants?

jeg tror personligt at vi slår Giants, og derefter moder vi Cowboys.

Jeg tror vi slår Giants, da jeg mener vi er bedre end dem lige i øjeblikket, og mange af deres spillere har små skavanker
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Admire
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Tirs jan 01, 2008 8:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Kampen er meget meget svær og der er flere faktorer......

Vores o-line har været ganske udemærket og håber virkelig at Sears er klar til den kamp men Giants pass rush kan give os store store problemer. Kunne godt frygte at vi ikke kan få vores offence til at fungere men hvis det skal fungere så skal vi prøve at udnytte at Giants secondary ikke er helt top notch.

Jeg tror sagtens at vi kan kontrollere Eli mens at Plaxico bliver et meget større problem.

Gaines og Greg skal virkelig gå amok i den kamp og få Eli til at græde inden 1. quarter er omme..

Jeg er slet ikke så optimistisk som dig..

Hjertet siger 28-21 til tampa mens hjernen siger 24-14 til Giants
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Søn jan 06, 2008 8:49 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg tror desværre Giants vinder i aften. Er lige blevet færdig med min analyse af kampen (og ja, jeg hedder Christian Menke i dagens anledning):

http://www.nflxpert.com/analyses.php?id=241
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. mar 2007

IndlægSkrevet: Søn jan 06, 2008 3:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Tror der er flere faktorer der afgører kampen.

Kan Tampa stoppe Giants løb?
Det skal gøres ved at holde flere mand i boksen, hvor Giants ned af banen reelt kun har Burres, han skal dog nok double teames grundet hans store højde.

Tampa 2 forsvaret skal passe på kast til TE, men da Shockey er ude kræver det mindre fokus end ellers.

Manning skal presses, han spiller som en sæk nødder nogle gange og det niveau skal han ned på i kampen.

Tampa skal offensivt have gang i alle 3 backs, så de kan løbe over Giants, på den måde tager de Strahan og Umi ud af kampen.

Galloway skal rammes dybt et par gange, vigtig han bliver holdt varm hele kampen.

Jeg håber hjemmebanen kan afgøre kampen, vigtigt at få på tilskuerne med i kampen.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum