American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Pay Earnest Graham

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Admire
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Tors apr 10, 2008 12:19 am    Emne: Pay Earnest Graham Besvar, med citat

Citat:

With Bucs running back Earnest Graham skipping the first two days of the team’s voluntary offseason workouts, a league source tells us that Graham has gone missing because he wants a new contract.

Per the source, Graham wants to be paid on par with 49ers tailback Frank Gore. We’re told that the Buccaneers don’t plan to comply.

Graham, by the way, is represented by Drew Rosenhaus, who also represents Gore. In March 2007, Gore signed an extension through 2011, with a five-year contract value at $28 million.

The former backup has spent four years in Tampa. He emerged as the go-to back after injuries to Cadillac Williams and Michael Pittman, rusing for 898 yards and ten touchdowns, and starting ten games.

Williams is rehabbing a torn patellar tendon amid rumors that he’ll never play again. Pittman is a free agent, and unsigned. The Bucs also have Michael Bennett, Warrick Dunn, and Kenneth Darby under contract.

Normalt bryder jeg mig ikke om holdouts men reelt synes jeg det er meget fair hvis Graham forventer en ny kontrakt. Graham burde i min verden være den startende RB næste år med Dunn og Bennett som relief backs. Graham har god vision, spiller aggresivt og fysisk, og laver stort set aldrig fejl. Forestil jer lige hvordan sidste år potentielt kunne have set ud hvis han havde fumblet 5-7 gange istedet for den ene gang han gjorde?

Frank Gore dealen er måske at reache lidt men vi har cap room og synes faktisk at Graham fortjener pengene selvom han kun har været starter i 3/4 af en sæson.

Ligemeget hvad så tror jeg ikke på at Graham sidder camp over. For det første så ved Gruden og Allen godt at det er vigtigt at få ham i folden og for det andet er Graham ikke typen der laver sådanne numre selvom hans agent er Drew Rosenhaus
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tors apr 10, 2008 3:35 am    Emne: Besvar, med citat

Både PR, Times og Tribune har nævnt at han var væk til den første OTA, men ingen af dem vidste hvorfor. Selvfølgelig virker det som en logisk forklaring at han måske laver et holdout, men der kan vel også være andre årsager.

Både Bruce Allen og Glazers har snakket om at planen er at bruge pengene på at holde sammen på egne spillere i stedet for at bruge dem i FA. Jovan Haye er en anden der ser ud til at kunne se frem til en længere og bedre kontrakt.

Så selv hvis det er et holdout Graham har gang i, så tror jeg ikke det udvikler sig til et større problem. Så længe Rosenhaus ikke bliver helt urimelig skal de nok finde en løsning. Men jeg vil da håbe Graham kommer tilbage snart. Han har stadig brug for al den træning han kan få og det er efterhånden blevet vist flere gange at diverse trusler og holdouts ingen effekt har på Bruce Allen.

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tors apr 10, 2008 2:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Nu har Graham selv udtalt sig og sagt at det ikke er på grund af hans kontrakt at han ikke mødte til træning:

Citat:
"The workouts are all voluntary right now and we've got some family things we're doing, so that's why I'm not there," said Graham, who is seeking to extend a contract that has one year remaining at $605,000. "It's not because of the contract. That's going good; it's almost there. And I plan to be there when the next voluntary workouts begin after the draft."

Til gengæld er det kommet frem at Garcia vil have en ny kontrakt og ikke er glad for hvordan forhandlingerne er gået hidtil. Der er lidt om begge tilfælde her.

Desuden har St. Pete Times skrevet lidt om at Garcia ved at sidde ude de sidste kampe i sæsonen gik glip af en bonus på et 7-cifret beløb som han ville have fået hvis han havde deltaget på 70% af holdets offensive snaps. Så de penge vil han nok gerne have lagt i en ny kontrakt. Virker lidt til at han prøver at presse de sidste penge ud af sin karriere eftersom han nok ikke spiller mere end højest 2-3 år endnu.
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum