American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Stærkeste kæde

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Man apr 21, 2008 10:11 pm    Emne: Stærkeste kæde Besvar, med citat

Hvad syntes i andre er vores stærkeste kæder , på offence og defence?

Jeg mener at på offence er det vores O-line .

Som jeg skrev i en anden tråd:

LT: Donald Penn, som spillede rigtig solidt efter Luke Petitgout gik ned, og er rimelig tryg ved at have ham stående der inde, især efter han har fået en sæson mere. Også har vi jo så Luke Petitgout som backup, selvom han nok ikke holder mange år endnu .

LG: Aaron Sears, som var rookie sidste år, men som spillede rigtig godt, som jeg er rimelig sikker på holder den plads de næste mange år. Der udover har vi Dan Buenning som backup , han fungerer som begge guarder og som center.

C: Ja , her har vi jo lige signet Jeff Faine, så der er ikke så meget i hvem der skal starte her .

RG: Davin Joseph , her er min yndling på vores o-line . Han har været starter siden vi draftede ham for 2 år siden . Og han spiller bare rigtig godt og solidt .

RT: Jeremy Trueblood er også en stabil starter som jeg , og vidst også de fleste andre tampa fans er trygge ved , og gerne giver en ham en sæson mere.

På Defence mener jeg det er vores LB-kæde . Barret Ruud og Cato June har stadig mange år i sig og spillede godt sidste år , og så er der jo mister Tampa . Men når han trækker sig mener jeg heller ikke det kommer til at give så hårdt et slag som det kunne være . Da Quincy Black kan komme ind i stedet for Cato som bliver rykket over i stedet for Derrick .

Hvad mener i andre ?

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tirs apr 22, 2008 9:41 am    Emne: Besvar, med citat

På angrebet kan der vidst ikke være den store tvivl om at det er o-line.

Det største spørgsmål bliver om Donald Penn kan holde niveauet endnu et år. Men hvis han ikke kan er Petitgout ikke den værste backup man kan have. De øvrige fire positioner ser ud til at være besat i forhåbentlig mange år fremover. Trueblood havde måske næsten den bedste sæson af dem i år og Sears var et monster i løbespillet. Joseph har stadig potentiale til at spille på et endnu højere niveau. Og Faine har jeg kun hørt positive ting om, og under alle omstændigheder får han svært ved at gøre det dårligere end Wade.

På WR er der stadig for mange der underpræsterer. RB er et stort spørgsmålstegn. Graham skal stadig bevise at han kan holde niveauet og det er svært på nuværende tidspunkt at spå om hvor meget de får ud af Bennett og Dunn. Det ser forholdsvis solidt ud på TE og QB, men de når ikke samme høje klasse som linjen.

På defense er jeg til gengæld lidt uenig. Ingen tvivl om at Brooks, Ruud og June er en stærk trio og der er mange gode backups bag dem. Men jeg er også ret vild med vores defensive backs. Jackson og Phillips var den mest underholdende safety duo jeg længe har set og nu hvor Sabby er klar igen til at joine dem kan det blive rigtig uhyggeligt for modstandernes receivere at løbe over midten. Barber har stadig mindst et godt år i sig, Buchanon viste sidste år at han har kvaliteten til at være fuldtidsstarter og ifølge de første rapporter fra OTAs virker det til at Wilson hurtigt vænner sig til CB positionen igen. Uanset om det bliver Buchanon eller Wilson der starter modsat Barber, så bliver det en stærk duo og en af de bedre nickelbacks i ligaen. Sammy Davis som der blev sagt en del rosende ord om mod slutningen af sæsonen skal heller ikke glemmes endnu. Og så er der endda stadig chance for at supplerer med endnu en CB tidligt i draften. Og de har den i særklasse bedste assistant coach på holdet.
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Tirs apr 22, 2008 3:44 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg havde også selv svært ved at vælge mellem de to kæder på D, fordi de er så stærke begge to i mine øjne .

I det hele taget syntes jeg vores defence ser utroligt stærk ud på papiret, det eneste der halter lidt i min verden er DT .

Er der BTW nogen der har hørt mere om Jared Allen og hans besøg i Tampa , kan ikke huske hvornår han skulle der ned .

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Ons apr 23, 2008 3:45 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg mener som mange af de andre har sagt det, er vores O-line den stærkeste på den side af bolden, mens jeg også er fuldstændig enige i at vores LB'er den bedste på den side.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Admire
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Ons apr 23, 2008 4:19 pm    Emne: Besvar, med citat

Lige en kommentar.

Stilte et spørgsmål til Scott Reynolds fra Pewter Report omkring Penn og Petitgout og han var overbevist om at Petitgout var starter på vej ind i camp.

Det kan jo ændre sig i training camp hvis Penn er bedre men tror at Gruden vil foretrække veteranen selvom jeg personligt bedre kan lide penn
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Ons apr 23, 2008 7:29 pm    Emne: Besvar, med citat

Har efterhånden set det nævnt flere steder at o-line er en af de dybeste positioner i draften i år. Mest interessant var det bl.a. Bucs draft ansvarlige, Hickey, der nævnte det som den klart dybeste position i en pressekonference som kan ses på Bucs hjemmeside. Så jeg ville ikke blive overrasket hvis de skulle vælge en LT lidt senere i draften, måske allerede 3. runde.
Baltimore Ravens

Indmeldt: 23. jul 2007

IndlægSkrevet: Søn jun 08, 2008 9:17 am    Emne: Besvar, med citat

Hej hvad er egentlig status på Petitgout? Er han starteren nu..?

Hvis han bare skal bruges som backup er der vel mere mening med at trade ham, hvor han stadig vil have værdi, fremfor at have jeres vel dyreste OLiner siddende på bænken et par år, og hvor værdien vil være dalende.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Søn jun 08, 2008 10:29 am    Emne: Besvar, med citat

Han kommer til at kæmpe om at blive starter i camp. Jeg havde også troet Penn ville fortsætte som starter, men de udmeldinger der er kommet i løbet af offseason tyder på at de kommer til at kæmpe om jobbet og at Petitgout stadig ses som starteren indtil videre.

Hvis der skulle komme nogen med et godt trade tilbud er jeg da sikker på de nok skal snakke med dem, men ellers har vi ingen anden ordentlig LT end de to, og penge har de rigelig af, så selv hvis han skulle ende på bænken tror jeg ikke det er noget de har noget imod.
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum