American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Davin Joseph har brækket foden

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs aug 19, 2008 9:39 pm    Emne: Davin Joseph har brækket foden Besvar, med citat

CRAP, CRAP, CRAP NOGET FORPULET LORT...

http://blogs.tampabay.com/bucs/2008/08/davin-joseph-su.html

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Ons aug 20, 2008 11:38 am    Emne: Besvar, med citat

Det er fandme noget pis !!!

Jeg glædede mig ellers til at se ham i år . Det er noget pezz .

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Ons aug 20, 2008 6:20 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er så nedern...

Havde forudset ham til at være en af de bærende kræfter på vores linje
Tilbage til toppen
Batash

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Tors aug 21, 2008 12:16 pm    Emne: Besvar, med citat

Som Gruden siger i et interview med Pewterreport så kan det allerede være han spiller i week 1 og måske i week 3.

Så må indrømme at jeg er forholdsvis fortrøstningsfuld i forhold til hvor længe der går før han er på banen igen.

Endvidere roser både trænere og spillere Zuttah som vi valgte i tredje runde og mener alle han er i stand til at klare sig godt selvom det er hans rookie årVery Happy Bill Muir siger også at han er en meget intelligent spiller der har lært meget af playbooken allerede:)

vi må heller ikke glemme at vi stadig har Buenning på rosteren og som har spillet pladsen før og som kender den offensive playbook udenad
Tilbage til toppen
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tors aug 21, 2008 4:34 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg har kun laest en masse positive ting omkring Zuttah gennem hele camp, saa jeg er egentlig ikke saa nervoes. Slet ikke hvis det er under fire uger vi skal undvaere Davin. Han har trods alt ogsaa Trueblood og Faine omkring sig til at hjaelpe. Umiddelbart er guard den position paa linien det er lettest at erstatte. Det bliver ikke manglen af Davin der eventuelt skulle tabe kampe for os. Hvis Zuttah alligevel ikke lever helt op til hypen har vi jo stadig et par andre tidligere startere paa positionen.
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Fre aug 22, 2008 7:11 pm    Emne: Besvar, med citat

Alt andet lige kan man nu se hvorfor det var en temmelig smart ide, at vælge en backup guard allerede i 3. runde..

Men synes stadig det er mega ærgeligt.. Efter sidste preseason kamp, så o-line fantastisk ud og med alt hvad man hørte om Davin, der konstant ligger 15 yards nede af banen og blokker videre på runningplays... ja så havde jeg ærligt talt glædet mig til at se om starterne kunne leve op til hypen... nu må der lige gå et par uger af sæsonen før alle mand er tilbage...

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum