American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Bør McCown være starter i 2008?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tirs jan 22, 2008 2:55 pm    Emne: Bør McCown være starter i 2008? Besvar, med citat

Vil lige forsøge med et oplæg til en debat, der i øjeblikket kører på Pewter Reports insider forum, hvor der faktisk er overraskende mange, der deler holdning med mig om hvad vi bør gøre med quarterback situationen. Nu er tråde med titlen "start (indsæt backup quarterbacks navn)!" efterhånden en gammel insider joke på Bucs forum, men jeg mener det nu seriøst.

McCown er som jeg ser det på et sted i sin udvikling, hvor han ikke lærer meget mere af at være på bænken. Han kender systemet og har allerede studeret mange timers film med Bucs angreb. Da han var på banen i år viste han at han uden tvivl har de fysiske egenskaber der skal til for at køre systemet. Gruden stolede nok på hans forståelse for playbooken til at der stadig blev kaldt meget varierede spil i modsætning til hvad man tit så hos Gradkowski. Han lavede nogen åbenlyse fejl, men det var stort set udelukkende ting, som kræver mere kamperfaring at få rettet op. Holdet som helhed er endnu et par år fra det niveau, hvor de seriøst kan gå efter en Super Bowl, så det er ikke fordi der er pres for at de skal vinde nu.

Starter man McCown og lader Garcia være backup kan der ske en af to ting.

- McCown laver stadig nogen fejl i starten af året, men holder fast i jobbet og forbedrer sig i løbet af sæsonen så vi pludselig har en starting quarterback, der kan holde mange år endnu.

- McCown viser ingen fremskridt i løbet af året, tværtimod, og viser sig alligevel ikke at have hvad der skal til for at være starter i NFL. I det tilfælde har vi stadig Garcia at kunne sætte ind og fortsætte fra hvor vi ville have været alligevel.

Ingen af de to muligheder vil stille os værre end vi er i dag.

Fortsætter de med at lade Garcia starte, får vi nok et år næste år meget lig det vi lige har afsluttet, hvor vi måske sniger os i playoffs, men så heller ikke meget mere. Til gengæld kan vi meget vel rissikere at stå i en situation hvor vi om 2-3 år har et hold der efterhånden er ved at være rigtig stærkt og måske ovenikøbet er ved at være klar til at gå efter endnu et mesterskab. Men alderdommen har efterhånden indhentet Garcia, så vi pludselig skal til enten at sætte en helt ny veteran ind eller sætte McCown ind som først skal til at vænne sig til gamespeed helt forfra igen efter at have siddet for mange år på bænken.

Et eller andet sted er det en ligegyldig diskussion da der skal en fuldkommen overmenneskelig præstation til fra McCown i offseason for at Gruden overhovedet vil overveje at bænke Garcia. Men måske det er endnu et tidspunkt, hvor han burde lægge sin stædighed lidt på hylden og tænke mere på fremtiden for holdet end øjeblikkelig succes.
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Tirs jan 22, 2008 11:33 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg ved ikke helt. Tror ikke at Garcia var skylden i at vi ikke var bedre i år men derimod at der mangler playmakere på offence. McCown er sikkert klar til at starte men han har både været meget god og til tider meget dårlig når han har været inde så hvad gør vi så hvis han alligevel ikke har hvad der skal til?

Næste år vil være sidste år for mange af de gamle veteraner og en oplagt mulighed for med tilføjelse at et par våben på offence at være en seriøs trussel i playoff billedet.

Jeg føler mig mere sikker med Garcia lige nu.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Tors jan 24, 2008 7:49 am    Emne: Besvar, med citat

Der er ingen der siger at Garcia har været skyld i noget som helst i år. Han har spillet endnu bedre end folk forventede fik det bedste ud af angrebet. Det handler udelukkende om hvad der vil være bedst for holdets fremtid.

At McCown svingede lidt i sine præstationer er vel at forvente når det er hans første start i 4 år. Det er netop derfor vi skal have ham noget mere på banen så han kan få den erfaring der skaber stabilitet. Har han ikke det der skal til, og det skal der mindst en halv sæson til at afgøre, så kan vi erstatte ham med Garcia og starte forfra i jagten på en fremtidens quarterback.

Hvilke gamle veteraner er det du snakker om? Barber, BK, Brooks, Galloway og Hilliard? Tror ikke vi mister Barber og BK samtidig og Buchanon har gjort det fint da han har afløst for BK det meste af året. Brooks har vi allerede erstatningen til i June og Black der erstatter June. Galloway og Hilliard kan give problemer, men jeg er heller ikke i tvivl om at der nok skal blive kigget på WR i free agency og draften. Det er vel ikke et større turnover end man oplever de fleste år og på ingen måde et signal om at Bucs kun skulle kunne vinde i år og så er det slut. Jeg tror stadig vi er to år fra rent faktisk at være en seriøs trussel. Jeg er ikke sikker på vi kunne have slået nogen af de andre playoff hold i år. Alle de unge spillere mangler stadig lige et par års erfaring før de kan være med oppe på det niveau.

Selvfølgelig giver Garcia størst sikkerhed lige nu. Men spørgsmålet er om det er bedst at gå med det sikre nu og så stå på helt bar bund om et år eller to når Garcia ikke kan mere. Eller at få slået fast om McCown rent faktisk kan overtage pladsen og beholde den i nogen år. Specielt når man alligevel ikke er i stand til at spille om super bowl næste år.

Og forvent ikke at Allen går ud og signer flere store navne og playmakere bare fordi de har penge nu. Han har ikke uddelt en stor kontrakt siden Deese, Stinchcomb, Garner fiaskoerne. De er stadig på et stadie hvor de bygger gennem draften og hellere tilføjer et par nye Buchanon, Hovan og Greg Whites frem for de helt store navne.

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Tors jan 24, 2008 9:38 am    Emne: Besvar, med citat

Luke McCown er en god backup, men jeg mener ikke han er klar til at starte for Bucs, desværre..

Men måske kan han lærer lidt bag Garcia næste år også, så kan det være jeg har ændret mening til den tid, men mener ikke det kommer til at gå godt for Bucs hvis McCown er starter næste år
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Tors jan 24, 2008 10:05 am    Emne: Besvar, med citat

For det første er vi enige i at Bucs får det sværere næste år hvis de starter McCown frem for Garcia. Det skulle ikke være for at vinde næste år, men for at stå væsentlig bedre om 2-3 år når holdet er ved at være bygget op.

Men jeg tror ikke McCown er specielt meget mere klar til at starte efter endnu et år bag Garcia. Som sagt er de mest åbenlyse svagheder hos ham, ting der rettes gennem kamperfaring og ikke ved at sidde på bænken. Nogen gange bliver man nødt til at give en spiller chancen for at vise hvad han kan og udvikle sig på banen i stedet for at gemme dem på bænken for evigt og tro at han bliver bedre af det.

Og vil også lige tilføje at det ikke er fordi jeg mener McCown nødvendigvis er den nye store quarterback i NFL. Langt fra. Men han gjorde det godt nok i de kampe han spillede i år til at jeg gerne vil se mere til ham. Trænerne har rost ham og kaldt ham en fremtidig starter i årevis. Men vi kommer aldrig til at vide om han kan klare det eller ej hvis ikke han får chancen og så hellere i år end om 2-3 år.

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense

IndlægSkrevet: Tors jan 24, 2008 10:30 am    Emne: Besvar, med citat

I de sidste mange år har du snakket om at nu har vi snart det perfekte hold, de skal bare have lidt tid til at udvikle sig. Nu skulle vi lige give Gruden lidt tid til at opbygge hans "geniale" offence. Men de sidste år har været op og nedture i "The chuckycoaster" og jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle fortsætte sådan de næste 3 år.

Jeg vil give dig ret at fremtiden bestemt ser lovende ud, men det er ligesom dengang hvor rigtig mange troede på at bucs kunne vinde Super Bowl to år i træk. Det er bare umuligt at se ud i fremtiden, og bare fordi en spiller viser talent nu, er det ikke sikkert at han bliver en stor stjerne i fremtiden. Eller sagt på en anden måde, bare fordi en spiller har en god rookie-sæson, betyder det ikke at han kan holde niveauet resten af sin karriere. Det burde du vide som bucsfan.

Som jeg ser det skal vi starte de bedste spillere vi har, og lige nu er den bedste QB vi har - Jeff Garcia.
Tilbage til toppen
Hodde

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Tirs aug 05, 2008 7:38 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg tror det ville være en god idé at beholde Garcia lidt endnu, for omend ikke at give McCown lidt mere lærdom så at få tid til at opbygge et bedre recieving squad, fordi det som Garcia kan som jeg ikke er sikker på McCown kan endnu er at finde en løsning når hans QB's ikke går fri. Personligt er jeg overbevist om at Garcia var en af de store faktorer for at vi kom i PO sidste år og vi kan sagtens nå inden næste år at opbygge et endnu bedre hold hvor vi så muligvis kan gå efter mesterskabet.
Tilbage til toppen
trokker

Indmeldt: 14. nov 2007
Geografisk sted: Tappernøje

IndlægSkrevet: Ons aug 27, 2008 2:39 pm    Emne: tja Besvar, med citat

jeg var også glad for at se McCown, da vi ikke havde andet, men jeg mener den hedder Garcia, Griese og derefter McCown (cutter Simms) og holder Johnson et år endnu på practicesquad næste år er Garcia ude og den hedder derefter Griese, McCown og på 3. Johnson
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum