American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Colts kommende kampe
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Indianapolis Colts  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
pmj
Indianapolis Colts

Indmeldt: 21. feb 2008
Geografisk sted: Viby J

IndlægSkrevet: Fre dec 19, 2008 4:12 am    Emne: Besvar, med citat

MG skrev:
Hvis Jags OL kan dominere Colts så meget, så bare vent til Broncos liner op.

Men det er også underordnet, for PO is not gonna happen.

Det skal nok komme... Colts skal nok hive den her hjem med (endnu) en smal sejr.. forsvaret plejer at steppe op når det er påkrævet, og det satser jeg på at de også gør i dag..
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
pmj
Indianapolis Colts

IndlægSkrevet: Fre dec 19, 2008 4:46 am    Emne: Besvar, med citat

Og dér kom så det defensive spil... endda af en mand jeg efter sidste runde var klar til at smide på porten efter tre fumbles på tre punt returns... Keiwan Ratliff - all is forgiven... for now!
Tilbage til toppen
robin
Indianapolis Colts

Indmeldt: 21. okt 2008
Geografisk sted: Stor København

IndlægSkrevet: Fre dec 19, 2008 4:56 am    Emne: . Besvar, med citat

pinfulge 2 min
Tilbage til toppen
Hami-D
Indianapolis Colts

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Nordsjælland

IndlægSkrevet: Fre dec 19, 2008 5:17 am    Emne: Besvar, med citat

All I can say is playoffs Smile Håber faktisk vi skal møde Broncos. Et af de mest ustabile hold i NFL lige nu.

"If you can accept losing, you can't win." - Vince Lombardi
Tilbage til toppen
matou98
Indianapolis Colts

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: FOR langt fra Indianapolis

IndlægSkrevet: Fre dec 19, 2008 5:42 am    Emne: Besvar, med citat

Wooooooooot... Cardiac Colts strikes again, he he.

Hey, Playoffs er vores. Og dette er 8. kamp i TRÆK vi vinder

Drummer Bounce
Tilbage til toppen
MG
Administrator

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Hovedstaden

IndlægSkrevet: Fre dec 19, 2008 8:04 am    Emne: Besvar, med citat

Tillykke til Colts.. Jeg har stor sympati for Peyton Manning, men Colts må håbe forsvaret kommer mere med.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
robin
Indianapolis Colts

Indmeldt: 21. okt 2008
Geografisk sted: Stor København

IndlægSkrevet: Fre dec 19, 2008 8:46 am    Emne: . Besvar, med citat

JUBII Smile, dog synes jeg der var nogle super ringe spil, af rhodes og spil valg af manning eksempel hvor det er 3 & 1 ud i siden og derefter bliver rhodes nærmest overfaldet, men synes helt klart manning gjordt det godt, vi var lige lidt uheldige med nogle pinfulge flags, og en hvor der ikke var flag hvor der skulle havde været (manning bliver ramt af 2 mand og er lige blevet dømt mindre roughness?? på colts) og så syntes jeg at colts defense ikke rigtigt havde noglet store spil før Q4 -8min, undtagen 2 sacks de kunne slet ikke stoppe l'øbet de hoppede bare efter ham men fik ham ikke ned det gør squ ondt at se på. .
Tilbage til toppen
pmj
Indianapolis Colts

IndlægSkrevet: Søn dec 21, 2008 1:55 am    Emne: Besvar, med citat

Fra ESPNs Bill Simmons' Power Ranking (http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/081219)

THE FAVORITES
1b. Indianapolis Colts
1a. Pittsburgh Steelers

I can't choose between them, and here's why: Remember the scene in "Rain Man" when Tom Cruise and Dustin Hoffman catch fire at the blackjack table, and there's that one hand when Cruise gets blackjack, raises his hands happily, then does the incredulous Cruise laugh for a few seconds? That's the Steelers and the Colts right now. They're winning every conceivable type of hand and catching every break, and after a while, you start waiting for their coaches (Tony Dungy and Mike Tomlin) to raise their hands happily and do the Incredulous Cruise Laugh. I thought for sure Dungy would dust it off Thursday night when David Garrard threw the game-ending TAINT out of nowhere to Keiwan Ratliff. Didn't happen.

Luck is a major part of football, whether we like to admit it or not … but at the same time, you make your own luck to a certain degree. With Jacksonville frantically trying to tie Thursday's game in the final seconds, Maurice Jones-Drew got racked by two Colts on a screen pass and couldn't get up, leading to a 10-second run-off and Jones-Drew being removed from the game. That was a classic part-luck/part-skill moment. But when Dwight Freeney finished off the Jags by demolishing their left tackle and sacking Garrard to end the game, that was just skill and talent. The best teams take advantage of every opening they're given. And if winning football is a mixture of making plays, not making mistakes and getting a sprinkle of good fortune at the right times, you can't do it any better than Indy and Pittsburgh have been doing it lately.

Just remember, if they meet in the playoffs -- and odds are, they will -- there will be only one horseshoe available.

Dels kan jeg sagtens se Rain Man-scenen for mig (7 minutter inde: http://www.youtube.com/watch?v=RW1qHA5Hqwc), dels må man jo give ham ret. Noget af det er held, men spillerne laver også de nødvendige spil (Freeney in this case) når det er nødvendigt...
Tilbage til toppen
gizzardfanny
Indianapolis Colts

Geografisk sted: Bagsværd

IndlægSkrevet: Søn dec 21, 2008 10:48 am    Emne: Besvar, med citat

Nu vil jeg kun sidde at vente, at Dungy kommer med "Incredulous Cruise Laugh".

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Indianapolis Colts Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum