American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Draften 2009

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Man apr 27, 2009 11:26 pm    Emne: Draften 2009 Besvar, med citat

Nu fik jeg skrevet min vurdering af Bucs draft picks i draft forummet, men hvad siger i andre Buc fans til det?

Bucs draft grade svinger også fra A til F og 90% skyldes 1. runde picket, som har skabt masser af debat og blandede, men hovedsageligt negative, reaktioner.

1. Josh Freeman, Kansas St. (+6. rundepick for at trade op)
Som så mange andre ting har det her valg delt Bucs fans i to lejre. Umiddelbart var der helt klart flest negative reaktioner. Det er der mange anvendte argumenter for: Han er endnu et udviklingsprojekt, ikke voldsomt meget bedre end Josh Johnson, ville aldrig være gået i 1. runde langt de fleste år, ville heller ikke være valgt i 1. runde i år hvis ikke Bucs havde taget ham, vi får et højt pick næste år hvor vi kan vælge en meget bedre QB og til den tid vil vi have et meget bedre billede af hvad vi har i Luke McCown og Josh Johnson i det nye system. Det har så heller ikke hjulpet at Freeman allerede har markeret sig negativt med kommentarer omkring både andre rookies og Byron Leftwich der virker noget arrogante og ikke alt for intelligente. Efter at have sovet på det et par gange er den værste vrede dog aftaget og flere er villige til i det mindste at give ham og den nye trænerstab og GM en chance for at vise de ved hvad de laver. De der fra starten var helt vilde med valget virkede ikke til at være det så meget pga Freeman, men alene fordi Bucs endelig tog en QB i 1. runde og ser det som en af de første pladser der skal besættes med en franchise spiller når et hold skal genopbygges. Det er hovedsageligt anti-Gruden og Allen folk, der er glade for at se tegn på at holdet sletter alle spor af fortiden og starter helt forfra og så ovenikøbet gør det med en QB.

Han kommer sandsynligvis til at ende på rosteret sammen med McCown og Leftwich men i hvilken rækkefølge de tre står er et meget åbent spørgsmål på nuværende tidspunkt. McCown er dog stadig svag favorit.

3. Roy Miller, DT Texas
Kæmpe need og umiddelbart et godt fit i Bates system. Ikke så hurtig og atletisk, men stor og stærk. Med sine 6-1 og 310 pund bliver han automatisk den klart største DT på rosteret. Kun to andre er over 300 pund, 315 og 305, men de er begge 6-4. Nu er der fire DTs på rosteret hvor Chris Hovan, Dre Moore og Ryan Sims er favoritterne til at få spilletid, men specielt i det nye system her kan Roy Miller sagtens blande sig mellem de tre.

4. Kyle Moore, DE USC
Endnu et stort need, men også endnu en spiller der er mere fysisk end hurtig. På den ene side har vi allerede flere spillere der på papiret er mere pass rushere end run stoppere, men de har bare ikke haft specielt stor succes med deres pass rush, så det anses stadig som et need. På den anden side benytter Bates sig meget mere af blitzes og at presset skal komme fra LBere, så en DE der er bedst som run stopper eller skubbe en tackle væk og give plads til en spiller bagfra kan Bates nok godt bruge til noget.

5. Xavier Fulton, OT Illinois
En OT backup er endnu et need der bliver fyldt. Han kræver lidt udvikling, men som tidligere d-lineman har han de vigtigste atletiske skills til at klare sig som T i et zone blocking scheme idet han er meget atletisk. Det vigtigste for ham bliver at tage nogen kg på uden det skader hans fart for meget og fortsætte udviklingen af sin teknik. Talentniveauet efter Trueblood og Penn på rosteret lige nu er meget lavt, så han kan meget vel ende som 1. backup i år.

7. E.J. Biggers, CB Western Michigan
Meget rå, men på det her sted i draften er det mest special teams der draftes til og med 4,3 speed kan han godt få noget succes der.

7. Sammie Stroughter, WR Oregon st.
Receiver er også et stort need, men det skulle nok være valgt tidligere hvis vi skulle få noget ordentligt ud af det. Sammie Stroughter skulle være en rigtig god returner på special teams og selvom vi stadig har Clifton Smith kan endnu en ikke skade.

Mht. Freeman hører jeg til de der umiddelbart var meget imod valget og som generelt stadig er skeptisk overfor især vores nye GM og i lidt mindre grad overfor Morris. Men jeg glæder mig da også til at se hvordan det kommer til at gå og håber bestemt der er den franchise qb gemt i Freeman som Morris og Dominik mener der er. Taget vores schedule, forsvar, WRere og QBs i betragtning forventer jeg stadig et top 10 pick næste år, men det kunne draften ikke lave om på. Og ser man forbi første runde ser de sidste picks meget pæne ud.
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs apr 28, 2009 12:09 am    Emne: Besvar, med citat

Bah nu havde jeg lige siddet og lavet en ny tråd... Sletter den og poster det jeg skrev her i stedet... ok here goes...:

Nu hvor draften er ovre er det tid til at kigge på hvad vi har hentet ind til at forstærke vores allesammens røde pirater i fremtiden.

17. Josh Freeman, QB, Kansas State
50. (Kellen Winslow II, TE, Miami)
81. Roy Miller, DT, Texas
117. Kyle Moore, DE, USC
155. Xavier Fulton, OT, Illinois
217. Edjaun (E.J) Biggers, CB, Western Michigan
233. Sammie Stroughter, WR, Oregon State

QB Josh Freeman

http://www.nfl.com/draft/2009/profiles/josh-freeman?id=79557

Jeg gætter på at der ikke er blevet skrevet noget om Tampas draft fordi folk lige skal sluge at vi rent faktisk valgte den spiller som ingen af os ville have... Men fuck it, jeg har set lige omtrent 0 Kansas State kampe, så hvad fanden ved jeg om han rent faktisk kan noget eller ej...

Og på trods af at han ikke ligefrem var mit favorit pick, så er det i det mindste rart at vi er færdige med alle lappeløsningerne på QB... ikke mere Garcia, Griese, Gradkowski, Simms fis og ballade, men en QB som kan være på holdet mere end 2-3 sæsoner af gangen.. Se det er noget der glæder mig..

Han er en spiller med stort potentiale, men også med en del mangler og er stadig anset for at værre et noget råt prospect. I år vil han sandsynligvis sidde bag Lucky Luke og Lefty og lære hvordan og hvorledes tingene foregår i NFL.. Han har en chance for at starte idet at der ikke er en clearcut starter og Rah virker til at vil lade den der performer best få muligheden.. men sandsynligvis ser vi ham ikke spille andet end preseason eller hvis vi er meget uheldige med skader.

Når det er sagt så synes jeg faktisk at han har alle muligheder for at blive succesfuld i NFL, da han ender i en situation med et godt supporting cast og trænere der har vist sig succesfulde med at træne unge QB's... eller i hvert fald har Jagodzinski trænet Matt Ryan, så det kan man tage for hvad det er...

Anyway vil han imodsætningen til Stafford ikke komme til at spæne for sit liv, hvis han kommer til at spille... Han står bag en ung, temmelig solid offensiv linie, som efterhånden har haft nogen år sammen.. hvilket sidste år virkeligt begyndte at vise sit værd.

Desuden har han et godt mål i AB og da Michael Clayton også ser ud til at være ved at vende tilbage fra de døde er det jo kun positivt.. Desuden har han 2 temmmeligt solide mål i Winslow og Stevens, hvilket jeg virkeligt tror vil gavne hans udvikling..

Også løbespillet ser ud til at blive solidt, med det nye zone-blocking scheme blandet med en solid dosis Graham og Ward + evt. lidt Cadillac (forhåbentligt) og Peanut Smith... Og et par solide fullbacks i BJ Askew og Byron Storer ikke at forglemme...

Så nu hvor skuffelsen over at han blev valgt har lagt sig lidt, er der ikke andet at gøre, end at håbe at han bliver den franchise QB vi har drømt om.. Han har alle mulighederne for det, nu vil det vise sig om talentet er der.

TE Kellen Winslow II

Det er vigtigt at huske at Winslow er en del af den her draft årgang... For med valget af Freeman giver traden der skaffede os en superstar TE endnu mere mening.. Perfekt til at agere sikkerhedsventil for Freeman... Anyway vi kender alle Winslow så der er ikke så meget at skrive om ham...

DT Roy Miller

http://www.nfl.com/draft/2009/profiles/roy-miller?id=79611

Med valget af Miller opgraderer vi den defensive linie, hvilket var hårdt tiltrængt eftersom Softice Sims lige pt. er projekteret starter.. Han vejer omkring 310 så han er ikke en så stor DT som jeg egentlig havde forventet i Bates system.. men hvad han ikke helt har i vægt har han tilgengæld i styke.. Han kan bænke 500 og tog 36 reps til combine... imponerende... Han har ifølge Rah en fantastisk work ethic, hvilket altid er godt og så har han en fantastisk motor på banen... Kommer sandsynligvis til at fungere som rotations DT i år, men alt i alt et solidt valg...

DE Kyle Moore

http://www.nfl.com/draft/2009/profiles/kyle-moore?id=71403

Efter gentagende gange at have hørt om at alt passrush skal komme fra endsne kan det undre at vi tager Moore i stedet for den rene passrusher i Lawrence of Arabia som gik et par picks efter... Men de sidste 4 kampe fra sidste sæson står nok tydeligt i hukommelsen, hvilket gør at valget falder på den 6'5 fod høje, 272 pund tunge Moore ...

Ikke den vildeste passrusher i verden, men førte dog USC i QB takedowns med 5 og havde 9,5 tackles for loss, så det er ikke fordi han er en ren Jamaal Anderson Rolling Eyes Ifølge Rah vil han kæmpe om den ene starterplads med Jimmy Wilkerson og kan evt. slide ind på DT i åbenlyse kastesituationer... Han ender nok som backup, men vil med stor sandsynlighed blive brugt i rotation med de andre ends.. og depth på den defensive linie er som vi alle så sidste år, uhyggeligt vigtigt...

OT Xavier Fulton

http://www.nfl.com/draft/2009/profiles/xavier-fulton?id=71307

En OT der startede sin college karriere som DE, men blev konverteret til offense... Af den grund er han et temmeligt råt prospect, men med meget upside, og man kan vel ikke rigtigt bede om mere i 5. runde... Han komme til at agere svingtackle som backup for både Penn og Trueblood, lidt ala Zuttah på guard... Zuttah viste sidste år hvorfor vi valgte ham på trods af allerede at have solide startere og forhåbentligt kan Fulton på samme måde være kvalitetsdybde... hey hvis han virkeligt viser talent kan han måske presse på for spilletid en dag...

CB EJ Biggers

http://www.nfl.com/draft/2009/profiles/e.j.-biggers?id=238489

Projekt på CB der har god størrelse og hurtighed.. Løb 4.32 til Western Michigans pro-day... Er der noget Rah kan er det at udvikle secondary spillere så forhåbentligt viser Edjuan sig at være en guldklump...

Sammie Stroughter

http://www.nfl.com/draft/2009/profiles/sammie-stroughter?id=81873

Sabby Pischitelli spillede collegeball med ham og skulle eftersigende være vild med ham... ikke at det betyder noget, men altid rart at høre.. Mangler størrelse og hurtighed, men løber tilgengæld fantastiske ruter og kan virkelig skifte retning... Rah sagde at hans løbestil minder lidt om Peanuts.. Vil skulle kæmpe med alle vores no-name recievere om en plads på holdet, men det virker til at der er en del der kan lide ham, der iblandt Mel Kiper.. så det kan være han har en reel chance for at komme på holdet... Det er jo ikke fordi det lige er på reciever pladsen at konkurrencen er hårdest
(Edit: Video lavet af draftguys.com kan se neders på den her side
http://www.draftcountdown.com/scoutingreports/wr/Sammie-Stroughter.php... Den viser meget godt hans route running)

Alt i alt synes jeg det var en ok draft, men alt kommer til at hænge på om Freeman bliver boom eller bust.. God trade for Winslow og jeg synes rigtigt godt om valget af Miller.. vi har fået lidt mere dybde på begge linier og det er aldrig en dum ting...

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs apr 28, 2009 12:40 am    Emne: Besvar, med citat

De der kommentarer Freeman kom med er seriøst blown way out of proportions... Leftwich kommentaren var måske ikke for heldig, men come on knægten er 21 og har ingen videre erfaring i at tale med medier...

Og at folk begynder at kalde ham arrogant fordi han mener at han er bedre end Stafford og Sanchez er ren idioti... Hvad helvede skal han ellers sige... Nej jeg synes at de andre er meget bedre og jeg sutter? Det han sagde var at han syntes de 2 andre var gode QB's men pga ditten og datten mente han at han selv var bedre.. og at han nu havde sin karriere til at bevise det.. Det er ikke andet end selvtillid og det bliver han nødt til at have hvis han skal være succesfuld... Jeg sad også og så ham på pressekonferencen... han virker på ingen måde arrogant

Edit:

Sjovt nok sagde Roy Miller også at han mente at han var bedre end mange af de DT's der blev valgt før ham... Men det er der ingen der overhovedet har omtalt... Dobbeltmoral er uden tvivl dobbelt så godt...

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Bucsfreak

Indmeldt: 21. sep 2007

IndlægSkrevet: Lør maj 09, 2009 3:05 am    Emne: Besvar, med citat

jeg er måske den eneste her inde der rent faktisk er positiv overfor freeman, jeg glæder mig vildt meget til at se hvad jeff og freeman kan udrette sammen.. jeg tror sagtens freeman kan blive en alletiders QB, han har et væld af potentiale og jeg tror Jeff Jagodzinski kan gøre ham til en rigtig god QB, det er trods alt ham der var matt ryans træner i collage.

mht til de andre valg er jeg begejstret for roy miller, han virker som en der kan blive rigtig god, defensive mvp i fiesta bowl, det er okay klaret..

jeg tror dog at i har ret i at vi kommer til at drafte i top 10 næste år, mega svær schedule, plus de andre hold i NFC South er jo vanvittige, men hey det er jo stadig NFC south så alt kan jo ske det har vi jo set før..

men jeg tror heller ikke vi helt skal afskrive bucs endnu, vi har fået nogle okay våben på offense. hvis kellen winslow kan holde sig skades fri er han en super TE, Derrick Ward kan blive vanvittig sammen med Earnest Graham og Cadillac hvis han bliver klar, samtidig håber jeg på at Antiono Bryant får en ligeså vanvittig season som sidste år. og hvis vi kan få noget skub i michael clayton kan det potentielt blive en god offensive season, gider slet ikke nævne defense idet jeg tror at vi kommer til at være en voldsomt ringe defense næste år..
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum