American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Buccaneers oficielle forum

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Fre aug 17, 2007 5:35 am    Emne: Buccaneers oficielle forum Besvar, med citat

Hey, er der nogen af jer der bruger Bucs officielle forum og hvis ja, hvad er så jeres brugernavn derinde (mit er ret let at gætte når i ser det).

Jeg var storforbruger af det i nogen år inden der kom rigtig gang i et ordentligt dansk forum, samtidig med at niveauet i team discussions afdelingen var dalet en del hos Bucs. Men den sidste uges tid er jeg vendt tilbage derinde og det har faktisk været meget sjovere end forventet. Niveauet virker til at være hævet en smule, ikke mindst fordi der ser ud til at være færre medlemmer der skriver derinde og færre nye posts pr dagen.

Pro og anti Gruden debatten raser selvfølgelig stadig og fylder de fleste af trådene. Bliver spændende at se hvad folk så kan skændes om når han engang er væk, men de finder nok på noget. Men niveauet hos pro Gruden folkene er desværre skræmmende lavt. Jeg må indrømme jeg på nuværende tidspunkt har langt mere respekt for folk som McIrish, Tampabayfan og selvfølgelig min gamle buddy theChronic, tidligere PG, end for de fleste af deres modstandere. Selvom jeg langt fra er enig i alt de skriver så ved de i det mindste hvad de snakker om. Jeg har ovenikøbet selv allerede været oppe og skændes med et par pro Gruden folk nogen gange. Det skal nok blive godt når sæsonen kommer i gang og der kommer flere folk ind fra andre hold, som kan give lidt modstand i stedet for de interne stridigheder.

IndlægSkrevet: Lør aug 18, 2007 6:54 pm    Emne: Besvar, med citat

Btw er der nogen åbne pladser tilbage i en nflpickem turnering på yahoo, der køres af nogen af dem fra forummet. Der er 45 mand inde lige nu og plads til fem mere. Skriv til mig hvis i har lyst til at være med, så ordner jeg det med Chronic.
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Lør aug 18, 2007 7:40 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg prøvede at tilmelde mig der inde engang , men fik aldrig nogen mail fra dem om at jeg var oprettet som bruger og når jeg prøvede at logge ind sagde den jeg ikke fandtes , så droppede det meget hurtigt igen ..
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Søn aug 19, 2007 7:13 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg er jo blevet banned fordi at de er nogle nossefår
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Søn aug 19, 2007 10:44 am    Emne: Besvar, med citat

Du blev banned fordi du ikke har læst reglerne og overholdt dem. Så kan man mene at de er lige hurtige nok til at banne folk for visse overtrædelser, men i det mindste er reglerne ens for alle.
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum