American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
En hilsen fra en buc fan

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
aras

Indmeldt: 25. aug 2007

IndlægSkrevet: Søn aug 26, 2007 4:36 pm    Emne: En hilsen fra en buc fan Besvar, med citat

Woohoo så melder jeg mig også under fanerne på draftday forummet! Smile

Jeg vil bare lige sige hej til jer bucs fans - rart med et dansk forum der kan diskutere vores alle sammens ynglingshold Smile

Jeg er en M 30 år og er nærmest fanatisk buccaneers fan. Jeg har fulgt dem siden 2001 men blev først rigtig fan af dem i efteråret 2002 da zulu lige var begyndt at vise regulære sæsonkampe. Jeg har altid været begejstret for hold med gode defenses og tampa bay anno 2002 var frygtindgydende og nærmest terroriserede deres modstandere Smile Siden har jeg bare hængt ved og der er således kun eet hold der dur for mig Cool

Et par af mine indtryk af holdets situation pt:

Det bliver en spændende sæson vi går i møde på flere måder. Gruden sidder på det varme sæde og de føste 5 kampe ser rigtig svære ud. Jeg så 1. halvleg af preseason kampen mod miami og den giver mig et stille håb. Olinen så endda rigtig god ud - rigtig nasty på flere plays (petigout, Joseph) og der er dybde på flere pladser - især guards. Jeg synes både run og pass protection var over middel.

Jeg forstår dog ikke situationen med Buenning (Guard/Center?) For 2 år siden var han et monster på olinen, og Caddy fik virkelig store gains da han løb i venstre side hvor Buenning og Davis sørgede for masser af huller til caddillac'en. Nu ser det ud til at han ligger nummer 2/3 på depth chart og altså er rimelig langt fra en starter plads pt. What gives? Måske er han stadig mærket af sin skade.

Garcia ser solid ud på QB pladsen, noget vi har savnet i efterhånden mange år (suk, kunne han dog bare være 5 år yngre). WR ser dog rimelig suspekt ud og Gruden har hintet i retning af at der ikke bliver nogen fast starter på WR2 pladsen som tingene ser ud nu. Altså en rotation istedet! Jeg tror ikke længere på Clayton - det er som om han ikke rigtig vil det.

Jeg har ikke rigtigt dannet mig en mening om Defense'et endnu. På den ene side er jeg positiv over for alle de yngre spillere der er kommet til holdet men jeg synes bare ikke rigtigt at det hele hang sammen mod miami. Når Trent Green får lov til at køre et næsten 10 minutter drive af mod first team defense så er der noget galt! Et positivt aspekt var dog så afgjort at D linien formåede at sætte QBen under press i adskillige situationer. Dejligt at se Cato June lave den takeaway og score i starten af kampen. Det lover trods alt godt!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
AXL

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Søn aug 26, 2007 7:32 pm    Emne: Re: En hilsen fra en buc fan Besvar, med citat

Jamen velkommen til da Wink

aras skrev:

Olinen så endda rigtig god ud - rigtig nasty på flere plays (petigout, Joseph) og der er dybde på flere pladser - især guards. Jeg synes både run og pass protection var over middel.

Jeg er forholdsvis enig, for det så ret godt ud i løbet af kampen må jeg sige, men jeg vil så mene at vi evt. mangler lidt dybde på RT for Trueblood har til tider set lidt skidt ud, og selv om Penn har spillet godt i glimt under kampen (han fik da lige creamed en dolphin! Very Happy) så synes jeg stadig ham manglede en del under kampen i går...

aras skrev:

Jeg forstår dog ikke situationen med Buenning (Guard/Center?) For 2 år siden var han et monster på olinen, og Caddy fik virkelig store gains da han løb i venstre side hvor Buenning og Davis sørgede for masser af huller til caddillac'en. Nu ser det ud til at han ligger nummer 2/3 på depth chart og altså er rimelig langt fra en starter plads pt. What gives? Måske er han stadig mærket af sin skade.

Der er jeg sikker på at det er hans skade der spøger lidt, for han er vist ikk på 100 % endnu... og med Sears, som virker som et godt talent på LG så synes jeg bare det vil være fedt hvis Buenning kunne spille C for så kun linien da bare blive mere nasty Razz Desuden er Wade ved at blive gammel så det er naturligt at man er begyndt at tænke på nogle der ska afløse ham

aras skrev:

Garcia ser solid ud på QB pladsen, noget vi har savnet i efterhånden mange år (suk, kunne han dog bare være 5 år yngre).

Ja det er rigtigt at han ser ud til at kan hjælpe på meget vores QB-problemer fra sidste sæson, emn generelt er jeg meget imponeret over hvordan det ser ud på QB... Både McCown og Gradkowski ser til tider rigtig skarpe ud, selv som de for det meste spiller imod 2. og 3. string. og bare det at Tampa inden kampen i går lå nr. 1 med den samlede QB-rating på 106... Så jeg tror ikk vi nødvendigvis behøver at bekymre os så meget om den plads, når Garcia er færdig, for jeg tror hans erfaring kan hjælpe de to unge QB's til at blive rigtig gode, især McCown hvis han fortsætter den spillestil han har vist i preseason og kan være under Garcias vinge i den her sæson...

aras skrev:

Når Trent Green får lov til at køre et næsten 10 minutter drive af mod first team defense så er der noget galt! Et positivt aspekt var dog så afgjort at D linien formåede at sætte QBen under press i adskillige situationer. Dejligt at se Cato June lave den takeaway og score i starten af kampen. Det lover trods alt godt!

En af de ting der var galt på vores 1. team D# i går var at man startede med Carter og Spires på de to ends... der mangler der altså noget hastighed så det ska ikk være de to der ska være startere sammen! men nu var Chukwurah vist os lidt småskadet, for han har virkelig vist et godt pass rush når han har været inde, og så synes jeg at Adams stille og roligt begynder at se god ud, for han har både leveret batted passes, sacks og forced fumbles... desuden har han også leveret tacklinger på runs og vist at han er villig til at prøve at fange runningbacken bagfra eller på den anden side af banen... Desuden lagde han da også op til et kæmpe hit på dolphins QB, bare syndt han lige missede for det ku da blive nasty:D
Så Havde Greg Peterson en kanon kamp i går!!! Det kan godt være han er rå, men hvis han kunne blive ved med at spille på den måde så har han da chancen for at blive en rigtig god spiller, så det er jo bare at krydse fingre for at han kan blive en kanon D tackle!
Tilbage til toppen
aras

IndlægSkrevet: Søn aug 26, 2007 9:22 pm    Emne: Besvar, med citat

Hej AXL

Jeg missede desværre gradkowski i går, da han nok primært fik 2. halvleg at spille i. Det jeg så til McCown var desværre ikke for godt. Hans progressions er ikke så gode endnu og han mangler noget overblik når han står i pocket'en. Der var flere episoder hvor han forsøgte at rushe selv hvor hullet lynhurtigt blev lukket af forsvaret.

Det er virkelig et 50/50 battle mellem ham og Gradkowski om backup pladsen. Og den er vigtig. Noget siger mig at vi på et eller andet tidspunkt i sæsonen får brug for vores QB2.

Med hensyn til DE pladserne så håber jeg virkelig på at Gaines kan komme godt fra start. Min frygt er at både ham og Chukwurah er en smule undersized som ends. Jeg håber de beviser det modsatte Smile Men det er helt normalt at der ryger en 10 kilo muskler på når de bliver Pro så jeg tager det roligt Wink

De 2 D pladser jeg vil følge med størst interesse er safety. Jeg har meget stor tiltro til Tanard Jackson og jeg tror han bliver starting FS inden vi er halvvejs inde i sæsonen. Will Allen er en elendig run stopper. Piscatelli's minder lidt om Lynch (hvis man lige ser bort fra hans nærmest 6. sans når det kommer til at forudse playet) og ham forventer jeg mig også meget af. Men det er som om at Phillips er blevet bedre af den øgede konkurrence, sjovt nok Razz
Tilbage til toppen
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Søn aug 26, 2007 11:44 pm    Emne: Besvar, med citat

Velkommen til aras og rart at se at der endelig er lidt aktivitet herinde igen. Jeg så de første to preseasonkampe live, men var for træt til at se ret meget af kampen i nat og skulle tidligt op i dag. Den bliver dog set i løbet af ugen. Jeg havde egentlig planlagt at lave større analyser af preseasonkampene, men må indrømme at det som almindelig fan ikke altid er til at vurdere om det er Bucs der gør det godt eller modstanderne der er dårlige, når 2. og 3. kæderne kommer på banen.

Et par kommentarer til det der er skrevet hidtil.

Jeg har aldrig set så meget frem til en sæson før som jeg gør til den her. Det er hele Bucs fremtid flere år frem der bliver afgjort. Går det skidt rissikerer vi at få ny head coach, ny GM og skal i det hele taget starte helt forfra på mange områder. Går det godt får Gruden mindst et år endnu til at prøve at udvikle det her hold, der efterhånden kun indeholder spillere han har draftet eller signet. Om det kan lykkes for ham må tiden vise.

Gruden har forsøgt at gøre den offensive linie større de sidste år og det har været medvirkende til at flere spillere har måttet flytte indad på linien. Som det ser ud lige nu er Buenning et bedre fit på C end på G. Han havde en god chance for at spille sig til en plads som startende center i år, men som AXL skriver er han simpelthen ikke kommet sig helt over sin knæskade fra sidste sæson. Han skulle være tæt på 100% fysisk, men det var tydeligt i starten af camp at han ikke havde helt tillid til at knæet kunne holde og var bange for at plante benet og stå fast. I mini camp og OTAs var han slet ikke klar endnu og trænede ikke med udover at han stod og snappede en masse bolde til QBsene i de individuelle øvelser. Wade har set fin ud i preseason og kan nok godt holde et år endnu, så kan Buenning forhåbentlig være klar til at overtage om et år. Så har han også lige lidt tid til at lære positionen og play kaldene at kende.

Synes ikke vores WR situation er så suspekt igen. Jeg har heller ikke den store tillid til Clayton, selvom jeg tror det kan hjælpe ham at der er fjerneet en del pres fra ham nu. Men Stovall har jeg store forventninger til og Boston kan sagtens blive lidt af en joker. Han har gjort det udmærket indtil videre og hele DUI sagen ser ud til at være voldsomt opblæst.

Du skriver at det er ca 50/50 om McCown eller Gradkowski er 2. QB. Det er jeg slet ikke enig i. McCown har været den klare nr 2 i længe efterhånden og har også spillet som 2. QB i alle preseasonkampe. Alt i Grudens udtalelser og handliger den sidste måned har tydet på at McCown er nr 2. Der var sågar medier der i training camp spekulerede i om han var ved at vælte Garcia af pinden, men det kommer dog nok ikke på tale. Jeg kan igen kun udtale mig om hans spil i de første to kampe og der har han set solid ud. Det kan dog godt være at han nogen gange løber en anelse for hurtigt, men til gengæld er han også god til det og får en del yards og first downs ud af det. Havde han ikke været skadet sidste år havde han med garanti fået spilletid som starter, højest sandsynligt allerede da Simms gik ned. Gruden har ovenikøbet udtalt at havde han spillet som han gør nu sidste år, så ville han have haft en chance for at starte sæsonen som 1. QB. Og det er ikke fordi han er kommet fuldstændig ud af ingenting. Har man set på Gruden, Hackett og Allens udtalelser de sidste par år, så har de hele tiden snakket meget om McCown og nævnt ham som en fremtidig starter i NFL. Nu skal det heller ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke er den store Gradkowski fan. Han skal virkelig arbejde meget med den dybe bold og så bestemt ikke godt ud mod Patriots. Han klarede sig fint i de første kampe sidste år, men lige så snart modstanderne fik lidt film på ham kunne han intet. Der var tydelig forskel at se da Rattay kom på banen. Selvfølgelig var han også kun rookie, men jeg føler bare ikke han er en QB jeg vil være tryg ved at have som fast starter. McCown bliver hypet meget i år, men han skal selvfølgelig først bevise sit værd på banen i en regular season kamp før man for alvor kan bedømme ham. Men jeg kunne godt se ham som fremtidens QB efter Garcia. Det gode ved begge de to unge folk er at de er som skabt til Grudens system, i modsætning til Simms der aldrig passede ind.

Defense har jeg også lidt svært ved at vurdere. På papiret ser vores LBs og CBs rigtig gode ud. Jeg er helt vild med Sabby og Tarnard imponerede mig mod Jacksonville. Og både Allen og Jermaine skulle være rigtig glade for at have fået Morris tilbage som DB coach. De fire tilsammen skal forhåbentlig gerne kunne udgøre en enhed der er mere stabil og en mere sikker sidste skanse end det var tilfældet sidste år. Men de har noget at bevise på banen. D-line vil jeg ikke bedømme før et par uger inde i sæsonen. Der er sket nogen store ændringer og der kommer til at blive roteret rigtig meget. Det kan godt være der var pres på i nat, men det har der godt nok manglet de første to kampe. Og Jaguars løb bolden som de havde lyst til. Men i det hele taget er der sket en del ændringer på det forsvar siden sidste år og ikke mindst er de blevet noget yngre. Bliver spændende at se om de kan få det til at hænge sammen.

IndlægSkrevet: Man aug 27, 2007 7:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Hej Bucsgirl, vi få aktive må bare holde hinanden med selskab herinde så Cool. Jeg skal nok love at jeg kommer herind og tuder efter hvert nederlag !

Jeg var ikke klar over McCown var så meget foran Grad. Jeg troede måske bare at når han nu har næsten en sæson under bæltet som starter i grudens system, samt har haft en glimrende preseason (indrømmet, Luke har også været fremragende) så ville gruden måske hælde i den retning. Jeg har kun set Luke live i 2. quarter mod miami og der imponerede han ikke. Retfærdigvis skal det siges at Luke nok har spillet mod D spillere der var højere på depth chart end Gradkowski.

Men lad os håbe på en skadesfri sæson til Garcia for jeg tror virkelig han kan flytte den forbistrede first down marker i år.
Tilbage til toppen
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tors aug 30, 2007 5:36 pm    Emne: Besvar, med citat

Så fik jeg endelig set det sidste af Dolphins kampen og jeg kan godt forstå du efter den kamp mener at Gradkowski og McCown er i tæt løb om nr 2, specielt som kommentatorerne også omtaler situationen. Og jeg har da også hørt siden at Grad i hvert fald er rykket tættere på McCown med den præstation, men han er trods alt stadig nr 4 på den officielle depth chart.

Det så helt sikkert godt ud fra ham og var hans bedste kamp i preseason. Jeg ville godt have set ham kaste lidt flere dybe bolde, men de to jeg lagde mærke til var faktisk udmærkede. Men jeg tror nu stadig på McCown som nr 2. Både fordi jeg ikke ser en enkelt kamp have afgørende betydning når McCown ellers har klaret sig bedst og været forrest stort set siden training camp startede. Og især fordi at McCown har vist noget flot spil mod modstandernes 1. og 2. kæder, mens Gradkowski kun har spillet mod 2. og 3. kæder. Specielt den første kamp mod Patriots spillede Luke faktisk i længe mod deres 1. defense og formåede alligevel at flytte bolden, complete alle kast og score et TD. Mht. at McCown skulle mangle overblik og mangle noget i hans progressions så tror også receiverne må bære en del af skylden. I hvert fald synes jeg mod Dolphins at både Garcia og McCown ofte fik rigtig god tid af o-line, men simpelthen ikke kunne finde en åben receiver. Desværre kan man ikke rigtig se receiverne på tv billeder før bolden kastes, men ved at Pewter Reports journalister har adgang til det videomaterialer coaches også bruger til at evaluere kampe og de har udtalt skuffelse over receivernes evner til at løbe fri.

Så altså, jeg ser stadig McCown som en forholdsvis sikker nr 2 indtil videre, men det er da absolut positivt at Gradkowski nu også har fundet de gode takter frem.

Kampen mod Dolphins var i det hele taget den bedste hele kamp som de overhovedet har spillet i preseason, men 1. kæderne har egentlig gjort det fint i alle tre kampe. Glæder mig til at se kampen i aften, hvor der nok er en del positionskampe lidt længere nede på dept charten der bliver afgjort. Regner med at skrive et lille blog indlæg efter nattens kamp med en generel status på preseason. Og så bliver det spændende at se på lørdag hvem der må forlade holdet. Der har ikke været nogen overraskende cuts indtil videre, men der er flere positioner hvor de er rimelig godt besat hvor det bliver meget svært at forudse hvem og hvor mange de eventuelt beholder.
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum