American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Redskins @ Ray Jay

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Man nov 26, 2007 12:46 am    Emne: Redskins @ Ray Jay Besvar, med citat

Har endelig fundet ud af at se kampene på nettet, Tak til Bucsgirl.

Men det jeg så fra vores offence i dag var ikke noget at råbe hurra for. Det startede meget godt. Men uden Garcia ser det ikke ud til at hænge særligt meget sammen. Graham startede okay, men med Grad som QB så var der ikke nogen trussel dybt, så Redskins kunne bare lukke løbet.

På den anden side var vores D fantastisk igen i dag. 6 turnovers, hvor 2 var picks sidst i fjerde quarter for at vinde kampen, det eneste halvstore spil som jeg lige kan huske vi opgav var Cooley's TD. Men ellers var det en rigtig god præstation.
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Man nov 26, 2007 11:25 am    Emne: Besvar, med citat

helt enig, tror ikke jeg har set vores offense så ineffektivt siden uge 1 mod Seahawks. Håber bare ikke Garcia er ude i lang tid for så ser det sgu sort ud for resten af sæsonen.

At forsvaret bliver ved med at steppe op er fantastisk, og også fantastisk at der næsten hele tiden er nye, unge folk der leverer varen. Tarvaris spiller jo super på sin FS og White's pass rush var forrygende... mere af det, tak.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tirs nov 27, 2007 10:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Nu kom jeg først hjem ved 20 tiden, så jeg så ikke den første time og det var lidt af et chock pludselig at se Gradkowski som quarterback. Det er selvfølgelig ikke helt let pludselig at komme ind fra bænken, men det var altså ikke godt nok det vi så fra ham. Han har slet ikke udviklet sig siden sidste år mht. præcisionen på de dybe kast og så gør han det altså svært for sig selv og Graham. Jeg har i længe ikke troet ret meget på ham som fremtiden og det gør jeg da slet ikke nu. Den ubehagelige følelse af at skulle holde vejret hver eneste gang, der blev kastet ned af banen vedte hurtigt tilbage. Jeg regner stærkt med at Garcia er klar i den ekstremt vigtige kamp på søndag, men skulle han gå ned igen på et tidspunkt vil jeg håbe man giver McCown chancen. Og Gruden har da heldigvis også udtalt at det kan gå sådan.

Til gengæld er vores defense en fornøjelse at se på. Det er virkelig hurtigt, hard hitting, turnoverskabende Buc-ball der gør det rigtig sjovt at se football. Adams har lavet store fremskridt de sidste par kampe og resten af de unge spillere fortsætter på samme høje niveau som de har spillet hele året. Endelig er der masser af fremtid at spore i forsvaret igen.
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Tirs nov 27, 2007 10:17 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucsgirl skrev:
Jeg regner stærkt med at Garcia er klar i den ekstremt vigtige kamp på søndag, men skulle han gå ned igen på et tidspunkt vil jeg håbe man giver McCown chancen. Og Gruden har da heldigvis også udtalt at det kan gå sådan.

Jeg troede egentlig også det var planen at McCown var nummer 2 ? Jeg blev i hvert fald rimelig overrasket da det var Grad der kom på banen. Når man hørte hvad der kom fra TC så var der ikke meget tvivl i mit hoved om det var McCown der skulle på banen.

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tirs nov 27, 2007 10:38 pm    Emne: Besvar, med citat

I Seahawks kampen var det også McCown der var backup, men stort set siden da har Gradkowski været backupen og McCown inaktiv. Det var også Gradkowski der blev sat ind i slutningen af Falcons kampen. Ifølge Pewter Report har det dog ikke specielt meget med hverken McCowns præstation i 'Hawks kampen eller hvad de ellers har leveret i camp at gøre, men man har simpelthen foretrukket Gradkowski forrest fordi har kamperfaring fra sidste år.
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum