American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Bucs histore

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Fre dec 14, 2007 5:37 pm    Emne: Bucs histore Besvar, med citat

På trods af at de kun har 31 år på bagen findes der allerede masser af charmerende historier omkring Bucs og de folk der har været gennem klubben. Bogen Tales From the Bucs Sidelines kan varmt anbefales. Men ellers tænkte jeg vi kunne bruge tråden her til at dele artikler og lignende, der omhandler Bucs historie.

Med Dolphins på vej mod en mulig 0-16 sæson er der kommet ekstra fokus på det eneste andet hold, der har prøvet at tabe samtlige kampe i en sæson, 1976 Bucs. I den anledning har yahoo opsøgt et par af de spillere der var med på holdet dengang og lavet en god artikel om dem:

http://sports.yahoo.com/nfl/news?slug=ap-1976bucs&prov=ap&type=lgns

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tors dec 27, 2007 9:12 am    Emne: Besvar, med citat

Lækker Mike Alstott highlight video: http://www.youtube.com/watch?v=dFWtdfM332I

Jeg har ønsket i et par år nu at han gik på pension og med Askews spil i år tror jeg heldigvis ikke engang Gruden vil have ham tilbage, hvis han ikke selv skulle sige stop. Men han var nu en fantastisk spiller engang.
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Fre dec 28, 2007 11:27 am    Emne: Besvar, med citat

Bucsgirl skrev:
Lækker Mike Alstott highlight video: http://www.youtube.com/watch?v=dFWtdfM332I

Jeg har ønsket i et par år nu at han gik på pension og med Askews spil i år tror jeg heldigvis ikke engang Gruden vil have ham tilbage, hvis han ikke selv skulle sige stop. Men han var nu en fantastisk spiller engang.

Fin video, men irriterende musik syntes jeg . Jeg skruede i hvert fald ned. Men man har aldrig rigtig lyst til at sådan en stor spiller skal trække sig, jeg har i hvert fald ikke . Men det kan godt være det er på tide at han siger stop.

Lige et hurtigt spørgsmål; i SB mod Raiders var det Brooks, Quarles og hvem var den sidste startende LB?
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Fre dec 28, 2007 1:21 pm    Emne: Besvar, med citat

Al Singleton selvfølgelig;-)....Han joinede Cowboys efter SB sæsonen og er vist FA nu.

Jeg har synes et par år at Alstott var over the hill. Han tabte for mange bolde i kastespillet, blokerede ikke på et højt nok niveau og mistede til sidst også store dele af hans evner i goalline situationer.

Kommer bestemt til at savne A-Train men synes at Askew har bevidst at der skal andre kræfter til. Er slet ikke sikker på at vi havde været så effektive hvis Alstott skulle have taget en masse snaps fra Askew i år. Løbespillet havde ihvertfald været dårligere
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tors jan 03, 2008 10:48 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.nfl.com/videos?videoId=09000d5d80099e67

Lille video med vores 2 favoritter, nu hvor de måske går på pension.. Jeg savner dem sgu

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum