American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
RB next year
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Johnsen87
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. mar 2007

IndlægSkrevet: Ons dec 19, 2007 9:45 pm    Emne: RB next year Besvar, med citat

Hell Yeahh

Hvor ser en af de positioner vi har haft problemer med så mange år bare lovende ud nu.

Hårdt rammende Graham har helt fået os til at glemme Cadillac.
Netop Cadillac der er finesse backen kan virkelig drage fordel af at Graham kører forsvaret dødt.
Samtidig er vores runblock også blevet meget bedre i denne sæson og med et generation skifte godt undervejs ser det rigtig lovende ud for os.

Eneste ting der kan bekymre mig på sigt ud over om Cadillac bliver helt fit, er hvornår vi drafter en WR der kan spille football.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Ons dec 19, 2007 10:45 pm    Emne: Besvar, med citat

Nu må vi se om Caddy kommer tilbage på banen overhovedet. Det er sku det jeg er mest bange for.

Og det med WR, så kunne jeg godt tænke mig at vi brugte et valg på CB i en af de første runder. Ronde holder jo desværre ikke evigt Crying or Very sad . Og vi bliver nød til at have en til at tage over.

Ellers står en QB også højt på listen. Nu har vi Garcia han kan sidde bagved og er ikke helt tryg ved McCown. Alt for mange år hvor jeg har hånt ham gør at jeg ikke kan se ham bag center Wink

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Tors dec 20, 2007 6:02 pm    Emne: Besvar, med citat

Næste år tror jeg at Gruden vil bruge Graham og Caddy, som falcons brugte Dunn og Duckett, da jeg mener at caddy ikke kan holde til at bære bolden 25 gange i løbet af en kamp..

Med hensyn til det med WR, så er det i år eller næste år vi skal have en der, da der er mange gode WR både i år og næste år, men QB Garcia skal erstattes på et tidspunkt, og der er gode muligheder i år
Tilbage til toppen
Johnsen87
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Lør dec 22, 2007 2:50 am    Emne: Besvar, med citat

Syns ikke Graham løber lige så tungt som Duckett.

Vil mere sammenligne ham med Marion Barber.

Hvis Cadilac er back in buisness til sæsonstart, så får vi et gustent run offence ala Vikings og med en QB som Garcia, kan det blive nøglen til et offence der kan følge med Cowboys og Packers rent scoringsmæssigt.

Må endnu engang rose hele organisationen for at have nået meget langt med generationsskiftet på meget kort tid, McFarland, Rice, Quarles og D Smith er glemt
Tilbage til toppen
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Lør dec 22, 2007 5:19 am    Emne: Besvar, med citat

Caddilacs skade er noget mere alvorligt end en almindelig ledbåndsskade. Der kan selvfølgelig ske mirakler, men jeg tror ikke han er fit før midt i næste sæson engang. Og Bucs front office bør gå til offseason med en forventning om at han ikke er med det meste af næste år. Og det forventes ogaå at RB bliver en position, der adresseres i FA. Specielt ligger Mewelde Moore stadig højt på ønskesedlen da han er et perfekt fit til Grudens system.

Men der er sådan set allerede en finesse RB på holdet i Michael Bennett. Gruden har ikke været vild med at bruge ham fordi han ikke har været god nok til at samle blitzes op i træning og udtalte også efter kampen at det var nogen meget endimensionerede plays han havde været inde på hvor det kun gik ud på at løbe bolden. Det har han dog også vist sig at være rigtig god til og rygterne om hans utrolige speed har vist sig at være sande. Han er free agent i år, men ifølge en glimrende artikel om ham af Jim Flynn på PR.com i dag, så vil han gerne blive, også selvom han ikke bliver starter, på trods af at han har brokket sig lidt over manglende spilletid i de sidste uger.

Og så er der evigt hårdtarbejdende Michael Pittman, der kan være fullback, gribe bolden, løbe hårdt mellem tackles og i det hele taget lidt af det hele. Han er også free agent i år, men jeg regner med at han bliver resignet.

Hvis jeg nu skulle give et bud på Bucs RB depth chart i starten af uge 1 næste år, tror jeg det ser således ud:

HB:
Earnest Graham
Michael Bennett/Mewelde Moore
Michael Pittman

FB:
B.J. Askew

PUP:
Caddy

Det må også betegnes som en forholdsvis solid lineup.

Mht. WR er det også noget af det som jeg ser som en af vores største needs i draften, selvom jeg generelt ikke er så vild med at drafte WR i første runde. Det har dog været rigtig lækkert at se lidt mere til Clayton de sidste par uger. Håber virkelig han kan komme op i gear igen. Han er i hvert fald klar 2. receiver foran Stovall lige nu. Men vi mangler klart en ung speed receiver og i det hele taget et mål mere som modstandernes forsvar frygter.

Mht. cornerback tror jeg ikke der er så stor grund til bekymring. Phillip Buchanon er allerede blevet kørt i stilling til at skulle overtage som starter. Han har allerede startet det meste af sæsonen på grund af Kellys skade og har gjort det udmærket. Forsvaret er slet ikke gået ned på samme måde som det plejer når Kelly er væk. Med hans skadeshistorie tror jeg Kelly er den første af de to nuværende startere vi må slippe. Vi ser flere og flere spillere, der bliver ved et godt stykke op i 30erne så jeg tror Barber bliver hængende nogen år endnu. Derudover er de blevet ret glade for Sammy Davis, tidligere førsterundepick, der faktisk har spillet en del i nickel formationer i år, men ikke for alvor er blevet brændt. Helt enig i vi godt kunne drafte en CB højt, men jeg mener godt det kan vente et år. I år har vi et par needs der er større.

QB tror jeg dog ikke man ser som en af dem. Jeg tvivler meget på at de drafter en QB højt i år. Har Gruden og Allen overhovedet nogensinde draftet en QB i en af de første to runder? Selv Simms var McKays valg. Og derudover tror jeg bare ikke needed er stort nok endnu. De er glade for McCown som de allerede har investeret en masse tid i og som har vist lidt på banen, og de er rigtig glade for Garcia som nok stadig er der næste år.

Men helt ærligt har jeg faktisk ingen anelse om hvilken retning de går i. Der er ikke nogen virkelig åbenlyse store huller, som der ellers var flere af for bare et år siden. Meget kommer til at afhænge af hvad de gør med de 30 mio. i FA og draften er stadig for langt fremme til der rigtig er kommet noget ud om hvad de vil.

IndlægSkrevet: Lør dec 22, 2007 2:56 pm    Emne: Besvar, med citat

Det var nu heller ikke fordi jeg ville sammenligne Graham med Duckett, men bare for at finde nogen at lave som et eksempel..

Men Bucsgirl, hvem tror du eventuelt der kunne være interessante navne i dette års draft på QB og WR?
Tilbage til toppen
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Lør dec 22, 2007 11:06 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg sætter mig ikke rigtig ind i draften før sæsonen er slut, så jeg ved det ikke umiddelbart. Men de jeg har spurgt som har forstand på det har ikke kunnet komme på en quarterback der skulle passe specielt godt til Gruden.

Receiverne kender jeg heller ikke noget til, men jeg vil helt klart foretrække en speed receiver da det er det vi kommer til at mangle mest når Galloway er væk. Vi har efterhånden nok af de lidt større, mere fysiske receivere.

IndlægSkrevet: Lør dec 22, 2007 11:29 pm    Emne: Besvar, med citat

I orden, men måske er det heller ikke lige QB vi skal gå efter, da Garcia jo ikke stopper næste år, eller må vi i hvert fald håbe han ikke går

men det er rigtigt vi skal have en Speedstar føjet til truppen, mener der er mange mulige valg for bucs af WR i år
Tilbage til toppen
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Tirs dec 25, 2007 4:33 pm    Emne: Besvar, med citat

Har lige læst et rigtig fedt interview med Raheem Morris på PR omkring fremtidens cornerback situation. Og de virker generelt til at være meget fortrystningsfulde.

Uden at ville fortælle alt for meget da det er en insider artikel, så er her lige et lille resume. Phillip Buchanon har vi jo som sagt allerede set en del til i år og ham regner de sådan set allerede for at være klar til at blive starter. Sammy Davis har de arbejdet utrolig meget med, specielt med det mentale og at studere film osv. Han har tidligere støttet sig for meget udelukkende til sine atletiske evner. Men han skulle have gjort store fremskridt i år. Og så får 7. runde picket fra i år Marcus hamiltom en masse ros. På trods af at han kun har været på practise squad hele året så betegnes han som en del af truppen og bliver taget med til en masse møder osv. som han egentlig ikke er forpligtet til at deltage i, men han stiller gladeligt op og bruger også gerne en fridag på selvstudie. Det er selvfølgelig ingen garanti for noget som helst, men er altid rart at høre om sådan en attitude fra en ung spiller. Specielt Kelly skulle virkelig have taget ham under sine vinger. Og til sidst får BK og Barber også en del ros for deres opførsel i mødelokalet, hvor de er meget aktive og gerne deler ud af al deres viden til de yngre spillere, velvidende at de kan tage deres job en dag. Morris mener at de to spiller en kæmpe rolle i udviklingen af Buchanon, Davis og Hamilton.

Og også derfor regner man med at både Kelly og Barber er her igen næste år på trods af hans skadesproblemer. Bucs er langt under capen og Kellys cap hit er ikke så stort, så der er ikke noget økonomisk argument for at lade ham gå. Til gengæld kan det blive guld værd hvis de tre unge CBs får endnu en hel sæson til at lære fra både BK og Barber. Til sidst skriver Reynolds at man ikke helt kan udelukke muligheden for at de vælger en CB i draften, specielt ikke hvis det er BPA, men at der heller ikke er noget umiddelbart need på positionen og slet ikke allerede i år.
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Fre dec 28, 2007 10:53 pm    Emne: Besvar, med citat

I bund og grund viser Kiffin efter nogle år på det jævne igen sine evner, vi har ud af ingenting fået en D-Line samt en enorm dybde på DB's, samt en ny leder på MLB.
Tilbage til toppen
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Lør dec 29, 2007 12:18 am    Emne: Besvar, med citat

Det er nu langt fra kun Kiffen der skal have credit for forsvarets præstationer i år. Han laver ikke det hele selv.

Jethro Franklin og Greg Burns må have været nogen af de største fejlkøb Bruce Allen overhovedet har lavet i sin tid hos Bucs og det kunne tydeligt ses på d-line og DBs sidste år. Jeg har endnu ikke set et godt bud på hvordan det kunne gå så galt med dem, men det vigtigste nu er også bare at de i det mindste blev hurtigt fyret igen. Og erstattet med coaches af langt højere klasse.

Raheem Morris har en stor del af æren for at især de unge DBs virkelig har slået igennem i år. Phillips roser ham konstant og Morrises effekt kan tydeligt ses på hans spil. Det samme er tilfældet med Jackson, Buchanon og Davis. Kelly og Barber er for rutinerede til at være afhængige af deres positions træner til at præstere på højt niveau, men det hjælper dem selvfølgelig at have bedre folk omkring sig. Morris er efterhånden favorit til at overtage som DC efter Kiffen og sådan håber jeg også det går.

På den defensive linie er Larry Coyers indflydelse også tydelig. Det er ham der er kommet ind og har indført det heftige rotationssystem, der har virket perfekt hidtil. Spillerne er mere friske sidst i kampen og backupsene får mere spilletid, hvilket især Greg White virkelig har udnyttet. Det ser også ud til at fungere godt at man har forskellige pakker til kastedowns og løbedowns selvom enkelte spillere derfor skifter en del mellem DT og DE. Der var ikke meget pres fra linien i starten af sæsonen, men især Adams, White og til dels Haye har virkelig udviklet sig og linien som helhed er hurtigt blevet spillet meget bedre sammen.

De to coaches må være Bucs defensive MVPs i år.
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Lør dec 29, 2007 12:26 am    Emne: Besvar, med citat

Helt enig med Anita. Begge coaches har været enormt fantastiske....faktisk på hver deres side af sæsonen. Vores secondary var specielt skræmmende i første halvdel af sæsonen mens den er gået en lille smule ned nu mens Coyer's linje var frygtelig i starten(Har lige genset saints kampen og det er frygteligt) men har virkelig forbedret sig og formår at lægge konstant pres åp QBen.

Vores coaching staff ser meget lys ud for fremtiden med en ung Morris og en Coyer der virker meget glad for Tampa.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Johnsen87
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Lør dec 29, 2007 4:17 pm    Emne: Besvar, med citat

Ja imponerende hvad de har gjort.

Men vil lade roserne falde tilbage på Kiffin for Tampa har jo skudt de vildeste coaches ud fra deres defence i Tomlin, Marinelli, Lovie Smith og Herm.
Alle trænere der har fået deres gennembrud i Kiffins Cover 2 forsvar.
Tilbage til toppen
Admire
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Lør dec 29, 2007 7:20 pm    Emne: Besvar, med citat

Johnsen87 skrev:
Ja imponerende hvad de har gjort.

Men vil lade roserne falde tilbage på Kiffin for Tampa har jo skudt de vildeste coaches ud fra deres defence i Tomlin, Marinelli, Lovie Smith og Herm.
Alle trænere der har fået deres gennembrud i Kiffins Cover 2 forsvar.

Det kan man jo vende og dreje som man gerne vil. Man kunne lige så godt konkludere at Kiffins tampa 2 har fået så stor succes på grund af de dygtige assistenter.

Kiffin er uden tvivl et mastermind og han skal klart resignes men vores assistenter har været fantastiske i år.
Tilbage til toppen
Pizzasucks
Administrator

Geografisk sted: Outer Nørrebronx

IndlægSkrevet: Fre mar 14, 2008 6:42 pm    Emne: Besvar, med citat

Halløj med jer Bucs-folks Smile

Det her er ikke godt nyt:

There are quiet concerns within the Tampa Bay organization that running back Cadillac Williams' knee injury might be career-ending, according to the Orlando Sentinel.

Earnest Graham lyder til at være starter næste år, men I skal vel hente lidt dybte i draften på RB-positionen (med mindre man tager chancen med f.eks. Kevin Jones eller Alexander, når han forventeligt cuttes fra Seahawks) ?

Vinder af rookieligaen 2010/11
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Lør mar 15, 2008 4:33 am    Emne: Besvar, med citat

Pizzasucks skrev:

There are quiet concerns within the Tampa Bay organization that running back Cadillac Williams' knee injury might be career-ending, according to the Orlando Sentinel.

Earnest Graham lyder til at være starter næste år, men I skal vel hente lidt dybte i draften på RB-positionen (med mindre man tager chancen med f.eks. Kevin Jones eller Alexander, når han forventeligt cuttes fra Seahawks) ?

Ja det er skidt med Cadillac.. men allerede da han pådrog sig skaden blev der talt om at det var en potentiel karriere-dræber.. Så hvis det ender med det kommer det ikke helt som en overraskelse.. men noget lort er det da.. han har fortjent så meget bedre..

Egentlig synes jeg RB korpset ser ok ud.. ikke skræmmende nej, men ok.. så længe Earnest selvfølgelig holder sig skadefri.. for uden ham ser det decideret skidt ud.. Dunn overtager velsagtens rollen fra Pittman som all-purpose back og med Benett som speedback komplimenterer de 3 hinanden ret godt.. og så med Ken Darby som outsider.. han gjorde det udmærket i TC sidste år..

men det kræver at Earnest holder sig skadesfri (og ikke viser sig at være one-year wonder, hvilket jeg dog ikke tror på).. for Dunn er for gammel til at være feature-back og Benett duer heller ikke rigtig i den rolle (bør man vel egentlig ikke sige.. han er jo tidligere 1000 yard runner og jeg troede da også vi var royalt på skideren da cadillac blev skadet.. men anyways)

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Lør mar 15, 2008 1:15 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes også dybden på RB ser ok ud og de 3 backs vi har komplimenterer egentlig også hinanden ganske fint. Det er muligt vi drafter RB, men jeg kan ikke se det ske på førstedagen hvor vi bør vælge DB/DT/WR.

Jeg læste igår at Carnell regner med at spille i 2008.

http://blogs.tampabay.com/bucs/2008/03/cadillac-believ.html

Det lyder umiddelbart som om der sker fremskridt og jeg håber da på at han kan vende tilbage, om ikke i 2008 så til 2009 sæsonen.
Tilbage til toppen
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Lør mar 15, 2008 1:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Pizzasucks skrev:

Jeg tror faktisk ikke de går ind til draften og ser RB som et need. Jeg tvivler på de beholder mere end tre RBs på rosteret og både Graham, Bennett og Dunn virker umiddelbart til at være sikre på en roster plads med mindre de har en elendig camp. Graham som starter, Bennett som change og pace speed back og Dunn som lidt af en altmuligmand der især kan bruges til at gribe bolden. Sådan ser det i hvert fald ud på papiret lige nu, men hvordan Gruden fordeler bolden mellem de tre og i hvilken rækkefølge de står på depth charten bliver et af de store spørgsmål op til sæsonstarten.

Men jeg undrer mig lidt over hvor den rapport er kommet fra. I fredags snakkede Cadillac for første gang i lang tid med pressen og ifølge Tampa Tribune og St. Pete Times virkede han meget positiv og regner med at spille i 2008 selvom han ikke nødvendigvis er med fra start eller klar til camp. Faktisk er det noget af det mest positive der er blevet sagt om Cadillacs skade i længe. Så jeg gik ind på Orlando Sentinels hjemmeside og den eneste artikel jeg kunne finde om Cadillac ligner de to fra Tampa aviserne og nævner intet om at man tror hans karriere er slut, .Cadillac preserveres after devastating injury. Hvis han kan løbe på trapper og jogge lidt allerede, så virker det ikke urealistisk at få ham at se midt i sæsonen selvom han nok først er ved fuld styrke næste sæson.
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Lør mar 15, 2008 5:35 pm    Emne: Besvar, med citat

BG - Det er den her artikel/blog der bliver refereret til:

http://blogs.orlandosentinel.com/sports_football_buccaneer/2008/03/where-does-cadi.html

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Admire
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Ons mar 26, 2008 2:37 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg har det rigtig godt med Graham som startende RB. Synes han viste fremragende form sidste år og en vigtig ting som folk glemmer er at manden ikke fumbler. Han laver stort set ingen fejl og bliver sjældent lukket helt ned.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum