| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Paulo The Ese' Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 469 Geografisk sted: Frederiksberg
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Stubber Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 389 Geografisk sted: Tåsinge
|
Skrevet: Ons aug 20, 2008 11:38 am Emne: |
|
|
Det er fandme noget pis !!!
Jeg glædede mig ellers til at se ham i år . Det er noget pezz . _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bucs4ever
Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 41 Geografisk sted: Ulsted
|
Skrevet: Ons aug 20, 2008 6:20 pm Emne: |
|
|
Det er så nedern...
Havde forudset ham til at være en af de bærende kræfter på vores linje |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Batash

Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 116 Geografisk sted: Randers
|
Skrevet: Tors aug 21, 2008 12:16 pm Emne: |
|
|
Som Gruden siger i et interview med Pewterreport så kan det allerede være han spiller i week 1 og måske i week 3.
Så må indrømme at jeg er forholdsvis fortrøstningsfuld i forhold til hvor længe der går før han er på banen igen.
Endvidere roser både trænere og spillere Zuttah som vi valgte i tredje runde og mener alle han er i stand til at klare sig godt selvom det er hans rookie år Bill Muir siger også at han er en meget intelligent spiller der har lært meget af playbooken allerede:)
vi må heller ikke glemme at vi stadig har Buenning på rosteren og som har spillet pladsen før og som kender den offensive playbook udenad |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 1444 Geografisk sted: Randers
|
Skrevet: Tors aug 21, 2008 4:34 pm Emne: |
|
|
Jeg har kun laest en masse positive ting omkring Zuttah gennem hele camp, saa jeg er egentlig ikke saa nervoes. Slet ikke hvis det er under fire uger vi skal undvaere Davin. Han har trods alt ogsaa Trueblood og Faine omkring sig til at hjaelpe. Umiddelbart er guard den position paa linien det er lettest at erstatte. Det bliver ikke manglen af Davin der eventuelt skulle tabe kampe for os. Hvis Zuttah alligevel ikke lever helt op til hypen har vi jo stadig et par andre tidligere startere paa positionen. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Paulo The Ese' Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 469 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Fre aug 22, 2008 7:11 pm Emne: |
|
|
Alt andet lige kan man nu se hvorfor det var en temmelig smart ide, at vælge en backup guard allerede i 3. runde..
Men synes stadig det er mega ærgeligt.. Efter sidste preseason kamp, så o-line fantastisk ud og med alt hvad man hørte om Davin, der konstant ligger 15 yards nede af banen og blokker videre på runningplays... ja så havde jeg ærligt talt glædet mig til at se om starterne kunne leve op til hypen... nu må der lige gå et par uger af sæsonen før alle mand er tilbage... _________________
About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way" |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|