American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Start en anden end Griese!!
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Hodde

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Søn okt 05, 2008 10:08 pm    Emne: Start en anden end Griese!! Besvar, med citat

Nu har jeg endnu en gang set Griese være alt for langsom og ikke fatter at træde frem i lommen og derved få et sack mere mod sig. Hvorfor satan bliver Gruden ved med at starte ham? Han har allerede kastet 6 interceptions! Det er uhørt ringe!
Jeg har altid været fan af Gruden men hvis han ikke snart nosser sig sammen og skifter ham ud så bliver det ikke ved med at gå godt. Lad os se hvordan han klarer resten af kampen mod Broncos.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gyldenlove
Denver Broncos

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: London, On

IndlægSkrevet: Man okt 06, 2008 12:38 am    Emne: Re: Start en anden end Griese!! Besvar, med citat

Hodde skrev:
Nu har jeg endnu en gang set Griese være alt for langsom og ikke fatter at træde frem i lommen og derved få et sack mere mod sig. Hvorfor satan bliver Gruden ved med at starte ham? Han har allerede kastet 6 interceptions! Det er uhørt ringe!
Jeg har altid været fan af Gruden men hvis han ikke snart nosser sig sammen og skifter ham ud så bliver det ikke ved med at gå godt. Lad os se hvordan han klarer resten af kampen mod Broncos.

Og Champ Bailey blev sendt fra himlen og besvarede bønnen.

Griese var ikke imporende mod sit gamle hold og blev slået ned af Champ Bailey og skiftet ud.

Gruden er nu 1-10 mod Broncos så vidt jeg husker, det må vel næsten være den ringeste sejr-nederlags rate i ligaen.
Tilbage til toppen
Bucs4ever

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Man okt 06, 2008 8:46 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg hader simpelthen Griese, han spiller så dårligt, er ligeglad med at han er 8-2 som starter for Bucs, det er forsvaret der har reddet hans røv for alle de interceptions han har kastet..

Start Garcia han er bedre!
Tilbage til toppen
Jurevicius

Geografisk sted: Odense

IndlægSkrevet: Tirs okt 07, 2008 9:53 am    Emne: Besvar, med citat

Kan det ikke være ligegyldigt hvem vi starter, så længe har så elendig en headcoach. Offentsivt geni... ha ha ha...
Tilbage til toppen
Admire
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Fre okt 24, 2008 6:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Jurevicius skrev:
Kan det ikke være ligegyldigt hvem vi starter, så længe har så elendig en headcoach. Offentsivt geni... ha ha ha...

Bliv nu bare fan af Indy istedet for din traitor...Du hader jo holdet alligevel

Jeg er ikke en gruden maniac der synes alt hvad han gør er perfekt, men guess what, det er der ingen coach i ligaen jeg har det sådan med.

Gruden gør et fantastisk arbejde, og har et offensivt system som er utrolig svært at deale med...Hvis man ved lidt om football og man ser kampene fra de sidste par år så ser man virkelig mange TDs som skaffes fordi gruden laver matchup problemer med hans shifts og motions..

Vores sejr over Saints i deres dome sidste år er et godt eksempel. TD kastet til Jeremy stevens sker efter flere shifts og motions og gør at han kommer til at stå overfor en undersized CB hvilket er et modbydeligt matchup som gør det betydeligt lettere at være QB.

Men lad os da kigge på tallene

Gruden:
2007: Divisions sejr og PO
2006: 4-12
2005: 11-5, Divisions sejr og PO
2004: 5-11
2003: 4-12
2002: Divisions sejr og SB!

Ud fra det så kan vi sige at vi har 3 sæsoner hvor vi ikke blot kommer i PO men også vinder vores division. Så vil Dungy fans/McKay Idioter så sige at det var med dungy's hold at gruden vandt(Hvilket btw. er totalt fucked up forkert hvis man går ind og kigger på hvordan holdet spillede det år og hvilke spillere vi tilføjede men fuck nu det) men så skal man også samtidig sige at de dårlige sæsoner lige så meget skyldes en frygtelig cap situation som Bruce Allen mesterfuldt har vendt til det positive og nu da vi endelig har en ordentlig situation er vi på vej til endnu en PO sæson(vi er 5-2 nu og vores schedule ser overkommeligt ud).....
Jeg er ikke en hardcore gruden fan men jeg er tilgengæld en HARDCORE Allen fan.....Bedre GM er meget svær at finde.

Hvordan kan du være kritisk af Gruden og give ham så lidt credit?

Det er fair nok hvis man kritiserer ham for at tage dårlige beslutninger hist og her for det gør jeg bestemt også selv...:Der har helt klart været kampe hvor jeg har været uenig i hans approach men helt fundamentalt bare at være modstander af ham uden at kigge på faktum er simpelthen stupidt.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Jurevicius

IndlægSkrevet: Søn okt 26, 2008 6:11 pm    Emne: Besvar, med citat

Admire skrev:
Jurevicius skrev:

Bliv nu bare fan af Indy istedet for din traitor...Du hader jo holdet alligevel

Jeg er ikke en gruden maniac der synes alt hvad han gør er perfekt, men guess what, det er der ingen coach i ligaen jeg har det sådan med.

Gruden gør et fantastisk arbejde, og har et offensivt system som er utrolig svært at deale med...Hvis man ved lidt om football og man ser kampene fra de sidste par år så ser man virkelig mange TDs som skaffes fordi gruden laver matchup problemer med hans shifts og motions..

Vores sejr over Saints i deres dome sidste år er et godt eksempel. TD kastet til Jeremy stevens sker efter flere shifts og motions og gør at han kommer til at stå overfor en undersized CB hvilket er et modbydeligt matchup som gør det betydeligt lettere at være QB.

Men lad os da kigge på tallene

Gruden:
2007: Divisions sejr og PO
2006: 4-12
2005: 11-5, Divisions sejr og PO
2004: 5-11
2003: 4-12
2002: Divisions sejr og SB!

Ud fra det så kan vi sige at vi har 3 sæsoner hvor vi ikke blot kommer i PO men også vinder vores division. Så vil Dungy fans/McKay Idioter så sige at det var med dungy's hold at gruden vandt(Hvilket btw. er totalt fucked up forkert hvis man går ind og kigger på hvordan holdet spillede det år og hvilke spillere vi tilføjede men fuck nu det) men så skal man også samtidig sige at de dårlige sæsoner lige så meget skyldes en frygtelig cap situation som Bruce Allen mesterfuldt har vendt til det positive og nu da vi endelig har en ordentlig situation er vi på vej til endnu en PO sæson(vi er 5-2 nu og vores schedule ser overkommeligt ud).....
Jeg er ikke en hardcore gruden fan men jeg er tilgengæld en HARDCORE Allen fan.....Bedre GM er meget svær at finde.

Hvordan kan du være kritisk af Gruden og give ham så lidt credit?

Det er fair nok hvis man kritiserer ham for at tage dårlige beslutninger hist og her for det gør jeg bestemt også selv...:Der har helt klart været kampe hvor jeg har været uenig i hans approach men helt fundamentalt bare at være modstander af ham uden at kigge på faktum er simpelthen stupidt.

Jeg håber du har hygget dig med at skrive alt det ævl.
Tilbage til toppen
Batash

Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Tors okt 30, 2008 8:52 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg er sgu nødt til at give admire ret i den her...
Hvis man går ind og kigger på hvad Gruden/Allen har ført det her bucs hold frem til så kan man ikke andet end tage hatten af for dem Applause Applause
ved godt dit fik et hold der kunne føres direkte til Superbowl, men taget i betragtning af det cap helved som Mckay have bragt os i kan man da kun klappe i sine små hænder over at det tog så kort tid at komme tilbage som det gjorde!!!
Se hvordan de formåde( ved godt det er kiffin der skal have mest credit for det) at lave en næsten fortal foryngelseskur på vores forsvar med kun EN dårlig defense sæson(ved os godt at vi mangler at få skiftet vigtige folk som Brooks og Barber ud). Og tag sammentidig at kigge på den offensive linje. Det her kan hurtigt komme til at lyde som rent Gruden love, men giv dog manden bare lidt af den credit som han fortjener......

GOO BUCS Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen
Jurevicius

IndlægSkrevet: Tors okt 30, 2008 2:05 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucs boy skrev:
Jeg er sgu nødt til at give admire ret i den her...
Hvis man går ind og kigger på hvad Gruden/Allen har ført det her bucs hold frem til så kan man ikke andet end tage hatten af for dem Applause Applause
ved godt dit fik et hold der kunne føres direkte til Superbowl, men taget i betragtning af det cap helved som Mckay have bragt os i kan man da kun klappe i sine små hænder over at det tog så kort tid at komme tilbage som det gjorde!!!
Se hvordan de formåde( ved godt det er kiffin der skal have mest credit for det) at lave en næsten fortal foryngelseskur på vores forsvar med kun EN dårlig defense sæson(ved os godt at vi mangler at få skiftet vigtige folk som Brooks og Barber ud). Og tag sammentidig at kigge på den offensive linje. Det her kan hurtigt komme til at lyde som rent Gruden love, men giv dog manden bare lidt af den credit som han fortjener......

GOO BUCS Very Happy Very Happy

Jeg synes bestemt ikke det er Gruden-"love" du giver udtryk for. Tvætimod deler jeg dine hovedpointer. Det momentvise succes vi har haft skyldes et fremragende defence, som stadig er på toppen, fordi de er lykkedes at finde gode unge spillere. Men det vil jeg nu ikke give Gruden credit for. Det er ham der har ansvaret for offence, og der lever han på ingen måde op til al den hype der har været omkring ham. Det er ikke lykkedes for ham at finde en franchise-quarterback endnu, og mange af de spillere han har hevet ind er floppet totalt (især pensionisterne fra Raiders)

Jeg er udemærket godt klar over at salarycap'en har været et problem, men man kan ikke bruge det til at holde hånden over Gruden. Se bare på hvem der er kommet til vores D# siden vi vandt super bowl: Gaines Adams, Chris Hovan, Cato Junes, Barret Ruud, Tanard Jackson, (Jermaine Phillips) Faktisk er der kun Brooks og Barber tilbage fra dengang.

Min pointe er, hvis det kan lade sig gøre at opretholde et forsvar på højeste niveau, hvorfor kan det så ikke lade sig gøre på angreb? Endda når vi har en offensiv guru som headcoach (som vi betalte i dyre domme for at få)
Tilbage til toppen
Batash

Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Tors okt 30, 2008 5:34 pm    Emne: Besvar, med citat

Synes du måske ikke at det at opretholde et defence i sig selv er en kæmpe præstation??

Og min pointe er jo lige præcis at jeg synes han har formået at skabe et godt angreb, bare ikke det vi fans havde forventet... alle fansene havde jo nemlig håbet på at det ville blive et angreb ligesom colts osv. men
hvis vi ser på den offensive linje og vores løbeangreb viser det jo tydeligt at manden er god til sit arbejde... han har bygget en fuldstændig ugennembrydelig linje og fundet en runningback der passer i vores system samtidig gad jeg godt have set en fuldstændig fit cadillac køre bag dem..
Alt i alt synes jeg bare at folk virker alt for negative når det handler om gruden.
Tilbage til toppen
PhillipAlpha
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Nyborg

IndlægSkrevet: Lør nov 01, 2008 5:57 am    Emne: Besvar, med citat

Grudens playcalling er underlig - han nægtede til at bruge Alstott i den sidste del af hans karriere - var den sidste coach der nægtede at bruge The Shotgun.
Han spiller for meget på rutinen. ved bla at bruge Dunn mod Dallas da han var skadet - istedet for at bruge en healthy Bennett.

Alting skal være efter hans "guru"-tankegang og så er han endda en af de headcoaches som de fleste rent ud sagt ikke bryder sig om..?

Selvfølgelig har alt ikke været helt til rotterne - men der fandme mange spørgsmålstegn ved playcalling osv. og Bucs er bare ude af stand til at tæske hold der ligger ned - skulle ikke overraske mig hvis Bucs rent faktisk taber til Chiefs. :S
Tilbage til toppen
Jurevicius

IndlægSkrevet: Søn nov 02, 2008 8:16 pm    Emne: Besvar, med citat

Alfasmurf skrev:
skulle ikke overraske mig hvis Bucs rent faktisk taber til Chiefs. :S

En joke der pludselig er blevet en skræmmende realitet!
Tilbage til toppen
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Søn nov 02, 2008 10:13 pm    Emne: Besvar, med citat

... og så måske alligevel ikke. Må sige at Antonio Bryant imponerer mig.
Tilbage til toppen
Jurevicius

IndlægSkrevet: Søn nov 02, 2008 10:32 pm    Emne: Besvar, med citat

sunepede skrev:
... og så måske alligevel ikke. Må sige at Antonio Bryant imponerer mig.

Ja, super lækkert at vi alligevel vinder.
Tilbage til toppen
PhillipAlpha
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man nov 03, 2008 5:19 am    Emne: Besvar, med citat

Så tæt på min pointe var blevet bevist og en eller anden skulle tauntes langt ind i helvede... jeg håber ikke vi rammer PO i år hvis jeg må være så ærlig Razz
Tilbage til toppen
Admire
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man nov 03, 2008 3:44 pm    Emne: Besvar, med citat

Bryant og Clayton må være MVPs.....frygtelig kamp med uhyggeligt mange penalties og fejl.......det skal der godt nok rettes op på hvis vi skal have en chance fremover
Tilbage til toppen
Admire
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man nov 03, 2008 8:40 pm    Emne: Besvar, med citat

Alfasmurf skrev:
Så tæt på min pointe var blevet bevist og en eller anden skulle tauntes langt ind i helvede... jeg håber ikke vi rammer PO i år hvis jeg må være så ærlig Razz

Du tager pis på mig ikke?
Tilbage til toppen
PhillipAlpha
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tirs nov 04, 2008 4:35 am    Emne: Besvar, med citat

Admire skrev:
Alfasmurf skrev:

Du tager pis på mig ikke?

i mine øjne er det grundlæggende for at være en worthy contender i Playoffs:

1. De tætte opgør vindes
2. De opgør hvor holdet er forhåndsfavoritter skal også vindes.

Ved ikke om det er staff eller spillerne der får mental nedsmeltning når man snakker det at præstere mod åbenlyst ringere hold - men in any case - kan vi ikke vinde de opgør og spille spillet på vores præmisser så bør vi ikke gå i playoffs.. såre simpelt
Tilbage til toppen
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons nov 05, 2008 3:06 pm    Emne: Besvar, med citat

worthy contender eller ej, så virker det underligt hvis man som Bucs-fan ikke håber på Tampa i slutspillet?

Det var ikke kønt mod KC, og vi blev bestemt heller ikke hjulpet på vej af et par dumme fumbles. Alligevel går vi ud og vinder efter et super drive når det virkeligt gældet. Det er der da en smule PO-klasse over.

Derudover har vi jo spillet ganske fint ellers i sæsonen? Vores løbeangreb er godt nok gået af sporet, og det virker underligt at Askew og Dunn kan være SÅ savnet. Kasteangrebet har jeg generelt ikke været imponeret over, men når det virkelig skal være stepper vi jo op big-time, som mod KC, Chicago (og Seahawks også, for den sags skyld).

Jeg tvivler på om Bucs har en chance for at vinde NFC, men vi er vel stadig blandt de bedste hold i NFC? Og måske endda det bedste i NFC south. Jeg vil egentlig mene at vores spil sålangt berettiger til en PO-plads.
Tilbage til toppen
PhillipAlpha
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Fre nov 07, 2008 7:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Well - lad mig da bare vende det sådan her.. - hver eneste gang Bucs udaftil har haft en stor favoritværdighed - har der været et eller andet på holdet der ikke virkede - dét både imod Cowgirls og Squaws - en ting er at de mere jævne opgør gik vores vej - jamen så er det hele jo så fantastiskt - men taget in mente at 2 så "overkommelige" hold som Chiefs og Cowboys var udråbt til kunne skabe så stosre problemer for os.

Ville være fedt at vi kom i PO's - men en del andre hold har imo spillet bedre set på både jævne kampe og de overkommelige opgør end Bucs
Tilbage til toppen
Jurevicius

IndlægSkrevet: Man nov 10, 2008 1:32 am    Emne: Besvar, med citat

Bekymrende, men på ingen måde overraskende, læsning: http://www2.tbo.com/content/2008/nov/09/sp-grudens-rating-a-concern/sports-bucs/
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum