American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Off Season tråden
Gå til side 1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Fre feb 20, 2009 8:54 pm    Emne: Off Season tråden Besvar, med citat

Så fik vi et tag på Bryant , om det så var smart skal jeg ikke kunne sige . Tror i han vil underskrive det ? Eller tror i vi får en større kontrakt på ham ?

Samtidig hvad med alle de spillere vi mangler at signe , som Donald Penn, Phillip Buchanon og Jermaine Phillips , kommer deres kontrakter i hus før FA ?

Tror i på rygterne omkring Big Albert ? Og er det ikke vigtigere vi sikrer vores "gamle" spillere før vi ser på FA markedet ?

Let the debate begin Smile

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Man feb 23, 2009 9:00 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg mener som jeg skrev i en tidligere tråd at vi bør gå efter Albert da han har vist at han er money Very Happy

Derudover ville det være rart endeligt at få en ordenlig DT igen Cool

Mht. Phillips tror jeg tanken hos trænerne er at vi har Sabby og at de derfor er tøvende overfor at give ham kassen når han står i baggrunden. Penn skal nok få ny kontrakt og læste på en hjemmeside at de var igang med at forhandle(kan ikke huske link)

Ifølge Pewterreport og vores nye GM er de også i fuld gang med forhandlerning med Buchanon Very Happy
http://pewterreport.com/articles/view/5202
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Jurevicius

Geografisk sted: Odense

IndlægSkrevet: Ons feb 25, 2009 10:54 pm    Emne: Besvar, med citat

Så er Brooks, Galloway, Hilliard, og Dunn, blevet released: http://www2.tbo.com/content/2009/feb/25/bucs-release-brooks-four-other-veterans/sports-bucs/

Hvad er jeres kommentarer? Jeg synes det er det rigtige at satse på noget ungt blod, vi skal have fundet fremtidens spillere på holdet, og det er de 4 herrer jo bestemt ikke. Det er et godt signal at de vil satse på yngre kræfter.

Omvendt gør det ondt at skulle se Brooks forlade holdet på den måde, og det vækker minder om dengang hvor Lynch blev smidt af holdet.
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Ons feb 25, 2009 11:52 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg syntes det er en dum måde at tage afsked med Brooks på , en helt gennemført stor spiller , håber det er blevet gjort på en gode måde som han har kunnet leve med .

Og syntes også der stod på Draftday at Cato June blev cuttet , det er så et cut jeg slet ikke kan følge da han slet ikke er så gammel som de andre .

Og hvis de er ved at cutte de gamle , så kom da af med Ronde nu .
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tors feb 26, 2009 2:47 am    Emne: Besvar, med citat

Stubber skrev:
Jeg syntes det er en dum måde at tage afsked med Brooks på , en helt gennemført stor spiller , håber det er blevet gjort på en gode måde som han har kunnet leve med .

Og syntes også der stod på Draftday at Cato June blev cuttet , det er så et cut jeg slet ikke kan følge da han slet ikke er så gammel som de andre .

Og hvis de er ved at cutte de gamle , så kom da af med Ronde nu .

Tja det er svært at tage afsked på andre måder, medmindre han som Alstott havde valgt at gå på pension, som han burde..

Jeg har det fint med alle de cuts der er foretaget.. det er en hård omgang at gøre holdet yngre og så er det fint at beslutningen bliver taget nu i stedet for om et par år.. Barber burde også have fået silkesnoren, men han er sikkert for meget Morris mand til det...

Med hensyn til Cato June var han ikke nogen superstjerne til at begynde med.. Jeg har nævnt det en enkelt gang før, men jeg var altså ikke super solgt på ham...

Men anyway står vi nu i en lidt sær situation... Vi har en startende linebacker, 1 startende reciever og 1. startende cb tilbage (Aqib... ikke Barber).. FA bliver sgu spændende om et par dage, men især draften glæder jeg mig til at se hvad vi får ud af.. linebacker er i hvertfald et legitimt valg i 1. runde nu...

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Batash

IndlægSkrevet: Tors feb 26, 2009 9:24 am    Emne: Besvar, med citat

Selve cuttet af cato june forstår jeg godt, men når der bagefter står at det kun tæller 1 mil imod vores cap begynder jeg at stille spørgsmål ved situationen..

hvorfor ikke beholde en spiller der har gjort det stabilt imens man køre en ung spiller ind...

håber seriøst at coach Raheem ved hvad han laver...
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors feb 26, 2009 1:43 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucs boy skrev:
Selve cuttet af cato june forstår jeg godt, men når der bagefter står at det kun tæller 1 mil imod vores cap begynder jeg at stille spørgsmål ved situationen..

hvorfor ikke beholde en spiller der har gjort det stabilt imens man køre en ung spiller ind...

håber seriøst at coach Raheem ved hvad han laver...

Jeg har læst på det officielle board at han stod til en 2 mil roster bonus, men skal ikke kunne sige om det er rigtigt... Anyway er penge ikke ligefrem et problem...

Det ville have været rart at høre Dom og Raheem være lidt mere specifikke på pressemødet, men det var vel hvad man kunne forvente.. Raheem har udtalt sig om at han gerne vil gøre Bucs til et hårdere spillende hold... så det kan være de mener at June spiller for blødt til den stil de prøver at lægge.. Det kunne jeg egentlig godt forestille mig

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Fre feb 27, 2009 6:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Som også skrevet i nfl foraet... Tampa trader sig til Browns TE Kellen Winslow II

http://www.buccaneers.com/news/newsdetail.aspx?newsid=6974

Wow... Kan være et virkeligt godt trade, men det kommer helt an på hvad vi har givet for ham... Han har det med ikke at kunne holde sig skadesfri, men en super våben på angrebet når han er healthy

Tilbage til toppen
jimmi47

Indmeldt: 17. apr 2007

IndlægSkrevet: Lør feb 28, 2009 10:50 am    Emne: Besvar, med citat

Det er da et super trade naturligvis som du siger afhængig af prisen. Et 2 + et LOW round er vel fair for alle parter. Han er en fantastisk spiller og det siger vel lidt om at en eventuelt tildels uprøvet QB skal have lidt hjæp i kaste spillet. Det giver dybde på receiver pladsen da han jo snildt kan bruges som eks. Shockey og Clark. Jeg har fulgt Tampa i noget der føles som tusinde år og for første gang har de nu det man må kalde en TOP 3 TE. Yep han er skadet og kan være lidt primadonna agtig men tror snildt han vil kunne trives under Morris.
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Søn mar 01, 2009 10:46 am    Emne: Besvar, med citat

Synes også prisen lyder fair, og det er dejligt at de tradede picks er over 2 år (2. i 2009, 5. i 2010)... Det betyder at vi stadig har lidt råderum til at trade op og ned hvis det er det vi vil..

Anyway de nyeste TB signings... Vi resigner Michael Clayton og Will Allen

http://blogs.tampabay.com/bucs/2009/02/clayton-lands-5.html
http://blogs.tampabay.com/bucs/2009/02/will-allen-re-s.html

Allen har fået en et-årig kontrakt, hvilket er fint... Han er en god special-teams spiller og en nogenlunde backup safety..

Clayton har fået en 5-årig aftale der er 26 mil værd, 10.5 mil garanteret... Lyder umiddelbart temmeligt dyrt, men forhåbentligt er den bygget meget op om incentives... Rent spillermæssigt er jeg ok tilfreds med at få Clayton tilbage.. Han blocker som en fullback og klarede sidste år sit problem med at gribe bolden .. Grudens system har de sidste par år bygget meget på kast mod flankeren og derfor fik Clayton ikke voldsomt mange muligheder.. Forhåbentligt er det noget der kan ændre sig under Jags... Vi håber jo alle et eller andet sted at han kan vende tilbage til rookie-formen

Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man mar 02, 2009 4:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Syntes det virker rigtigt godt med Kellen Winslow . Godt trade i mine øjne . Men ville også gerne have haft at traden med Cutler var gået igennem (hvis den nogensinde har været tæt på) , alt afhængig af prisen self .

Men jeg er bange for at vi henter de her spillere for at bruge noget capspace fordi der er så meget . Er bange for at vi kommer til at gøre som de gjorde i Jags sidste år og giver store kontrakter til spillere der ikke fortjener det . Mener det er det der er sket allerede med Claytons kontrakt , frygter vi kommer til at se sådanne ting desværre .

IndlægSkrevet: Tirs mar 03, 2009 10:53 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes at det er fuldstændig ude i hampen det vores front office har gang i... indtil nu har de hentet følgende spillere: Ward(resultatet af en o-line der laver huller en vær spiller ville kunne løbe igennem) Koutouvides(En spiller der endnu ikke har bevist noget som helst og som er blevet fyret af Denver som på alle måder har brug for en god lb'er, hvilket gør at cuttet endnu mere tyder på at han ikke er den bedste)... ved godt at de har traded sig til Winslow, men kan vi alle ikke hurtigt blive enige om at TE ikke er det første vi burde tænke på?

Ved godt at man er nødt til at give dem en chance, men med de linebackere der var i FA og med det kæmpe need vi har kan jeg simpelthen ikke forstå at de har været så dårlig til at komme ud på markedet....

Derudover er der vores cornerback situation som vel er det største problem vi har.. indtil nu råder vi kun over Barber og Talib... Buchanon ryger højest sandsynligt fordi at vores front office ikke har formået at betale en kvalitetsspiller som har spillet på et højt niveau lige siden han kom.. så pt. kan vi da kun håbe på et par FA'er...

Prove me wrong Raheem Sad
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tirs mar 03, 2009 2:11 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucs boy skrev:
Jeg synes at det er fuldstændig ude i hampen det vores front office har gang i... indtil nu har de hentet følgende spillere: Ward(resultatet af en o-line der laver huller en vær spiller ville kunne løbe igennem) Koutouvides(En spiller der endnu ikke har bevist noget som helst og som er blevet fyret af Denver som på alle måder har brug for en god lb'er, hvilket gør at cuttet endnu mere tyder på at han ikke er den bedste)... ved godt at de har traded sig til Winslow, men kan vi alle ikke hurtigt blive enige om at TE ikke er det første vi burde tænke på?

Ved godt at man er nødt til at give dem en chance, men med de linebackere der var i FA og med det kæmpe need vi har kan jeg simpelthen ikke forstå at de har været så dårlig til at komme ud på markedet....

Derudover er der vores cornerback situation som vel er det største problem vi har.. indtil nu råder vi kun over Barber og Talib... Buchanon ryger højest sandsynligt fordi at vores front office ikke har formået at betale en kvalitetsspiller som har spillet på et højt niveau lige siden han kom.. så pt. kan vi da kun håbe på et par FA'er...

Prove me wrong Raheem Sad

Koutovides er signet for hans special-teams evner, Ward synes jeg er et glimrende pickup som 1-2 punch duo med Earnest Graham og selvom TE ikke umiddelbart var det største need, så kan man altid bruge en top 5 TE.. Især når han gør vores reciever need så meget mindre...

Med hensyn til LB'ere har vi jo draftet en del over de sidste par år (Geno Hayes, Adam Hayward, Quincy Black).. Kunne det ikke tænkes at vores trænerstab har et godt øje til nogen af dem? Anyway så kan jeg heller ikke se hvilke LB'ere der var på markedet som du så gerne ville have? De 2 jeg synes ville have været mest spændende var Dansby og Leroy Hill som begge blev tagget... Ud over det var der en 3-4 ilb, en 4-3 MLB og til dels Boley som ikke ligefrem satte verden i brand sidste år.. Jeg pt mere shaky omkring vores d-line end omkring vores linebackere hvis jeg skal være ærlig..

Buchanon har sagt at han meget gerne vil tilbage og spille for Raheem, så der er stadig en mulighed for at han re-signer... Hvad der undrer mig mest er egentlig at der ikke har været en lyd omkring Jermaine Phillips.. Hverken fra os eller noget andet hold..

Tilbage til toppen
Batash

IndlægSkrevet: Tirs mar 03, 2009 2:22 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er meget muligt at de har et godt øje til de tre unge lb'er du nævner, men virker det ikke som en forholdsvis stor satsning at satse på 3 spillere der ikke har den store erfaring og som stadig ikke har prøvet at spille en kamp for fulde hammer... Dog vil jeg gerne sige at jeg selv er brændt varm på Geno som gjorde en rigtig god figur før han røg på IR... Og lige præcis Boley som du nævner havde jeg elsket at se for Bucs, især med den kontrakt som Giants slap afsted med at give ham.. grunden til at han var ligeså god sidste år som han plejer skal findes i at de fik nye coaches som ville have ham til at spille anderledes end han var vant til...

Vores D-line kunne jeg ikke være mere enig i... jeg var personligt varm fortaler for haynsworth lige indtil jeg så hvor mange knaster de gav ham, men hvad med en spiller som Henderson fra jags som der har været rygter om at de ville shoppe??

Mht. Phillips fatter jeg det heller ikke, men jeg tror at grunden skal ligge i at han har spillet godt i 2 år og nu vil have big time cash for at skrive en kontrakt og derfor holder kortene tæt ind til kroppen... der er dog blevet rapporteret fra Pewterreport om forhandlinger mellem bucs og phillips...

Forstår dog ikke din kærlighed til Ward som jeg er dybt overbevist om bare er et produkt af deres o-line, men din mening kan i denne situation være ligeså god som min og jeg håber kun på det bedste;)
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors mar 05, 2009 3:40 am    Emne: Besvar, med citat

Så blev Buchanon signet af Lions på en 2-årig kontrakt...

http://www2.tbo.com/content/2009/mar/04/bucs-lose-cb-buchanon-lions/sports-bucs/

Angiveligt fordi han ikke nødvendigvis ville være starter næste sæson... Aqib Talib Kweli bør uden tvivl starte, men Barber bør ikke agere mere end nickel.. så hvis Barber er grunden til at de lader Buchanon gå fatter jeg det ikke...

Anyway har Buchanon i tiden i Oaktown og Houston vist at man-2-man coverage ikke var hans stærkeste side... Men det er heller ikke just Barbers force... Fuck it, så vil jeg hellere lade Elbert Mack starte på den anden side af Aqib Talib Kweli.. Forhåbentligt kan vi hive en spiller ind som Leigh Bodden, for lige nu er vi tynde på alle positioner på forsvaret..

EDIT: Nå ja og vi har signet kicker Mike Nugent - manden med et efternavn faretruende tæt på nougat - på en et årig kontrakt ... Jeg ved ikke helt hvor jeg ville hen med den kommentar, men kicker konkurrence i TC er aldrig af vejen

Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors mar 05, 2009 9:46 am    Emne: Besvar, med citat

For helved hvor er det dumt ikke at give Phillip en starter plads og god kontrakt !

IndlægSkrevet: Tors mar 05, 2009 2:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Synes af Front office giver mig endnu flere grunde til at tvivle på dem og om hvorvidt det var smart at fyre Allen... Det virker simpelthen som dårligt arbejde det der foregår i Bucs lige pt.

Med alt det Cap space som vi har virker det totalt latterligt at de ikke giver en så god spiller de penge han fortjener...

Kom nu igang og bevis at i har fortjent jobbet!
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Fre mar 06, 2009 12:00 am    Emne: Besvar, med citat

http://www.pewterreport.com/articles/view/5295

Tampa Bay resigner TE Jerramy Stevens... Wow tal om at have mange TE's.. Det her kunne godt betyde enden for Alex Smith i Tampa, da Gilmore er den bedste blocker af dem alle... Det er godt nok en jumbo package der kan blive smidt på banen med Winslow og Stevens på hver sin side...

Ud over det er WR Cortez Hankton blevet resignet.. ikke den store nyhed.. Desuden raporterer PR at Bills LB Angelo Crowell kommer på besøg i Tampa... Talentfuld LB, men med store spørgsmålstegn omkring hans knæ.. Hvis lægerne siger at de er i orden, vil det være en fin signing..

Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Fre mar 06, 2009 12:07 am    Emne: Besvar, med citat

Samtidig tikker nyheden om at Jermaine Phillips er blevet resignet ind på Bucs.com... Bedsty nyhed længe Smile

http://www.buccaneers.com/news/newsdetail.aspx?newsid=6993

Tilbage til toppen
Bucs4ever

Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Fre mar 06, 2009 9:43 am    Emne: Besvar, med citat

Er egentlig godt tilfreds med Bucs i off season indtil videre, det eneste jeg mangler lidt er at vi for signet noget linebackers, som der blev sagt herinde så synes jeg også at Crowell ville være en fin signing hvis hans knæ kan holde.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Næste
Side 1 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum