American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Off Season tråden
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Ons mar 18, 2009 11:17 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.buccaneers.com/news/newsdetail.aspx?newsid=7008

Crowell signer med Tampa... Som sagt tidligere, hvis hans knæ kan holde er det en god signing... håber virkelig at the medical staff har tjekket ham på alle leder og kanter

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucs4ever

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Fre mar 20, 2009 9:55 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvis Crowell er 100% fit for fight, så er det jo en god signing vi har lavet. Han var jo en meget god linebacker hos bills inden hans skade
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Ons apr 01, 2009 7:55 am    Emne: Besvar, med citat

Absolut ikke en nyhed, men jeg synes alligevel at dette lille guldkorn af en quote fra Barrett Ruud skulle frem i lyset... Han snakker om Jermaine Phillips transition til linebacker...

Barrett Ruud skrev:
"I've always said, 'Just come down," said linebacker Barrett Ruud. "'You're already 230 pounds; just take a couple steps forward. Now you can eat your cookies; you don't have to watch your weight anymore. You can come down and play with me and be fat and happy.'"

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Tirs aug 18, 2009 10:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvad fanden sker der , det bliver snart ikke meget værre . Først Bidwell på IR og så har Tanard fået karantæne . Det går ikke ligefrem den rigtige vej , er der forresten nogen der ved hvad han har taget ?

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Ons aug 19, 2009 12:40 pm    Emne: Besvar, med citat

Nej men han har anket dommen.
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Ons aug 19, 2009 8:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Det står der ellers på Draftday at han ikke vil .

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Ons aug 19, 2009 9:05 pm    Emne: Besvar, med citat

Ja, der kommer ingen appel. Fandt følgende i en artikel fra St. Pete Times

" General manager Mark Dominik, citing confidentiality rules, said he could not comment specifically on the nature of Jackson's violation. But the league's policy addresses mostly drug and alcohol abuse. Steroids are governed under a separate policy.

Pursuant to league rules, players are not suspended under the substance abuse policy until they reach Stage 2 of the "intervention program." That means Jackson likely failed to comply with the terms imposed on him while in Stage 1. The terms can include anything from counseling to increased testing. A subsequent failed test would be a definite violation. Jackson has no plans to appeal the decision. "

Der står i øvrigt også at han har undskyldt overfor alle holdkammeraterne og føler at han har svigtet holdet, så det virker til han erkender sig skyldig.

Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Ons aug 19, 2009 9:14 pm    Emne: Besvar, med citat

Her står det også at han ike vil anke dommen:

http://pewterreport.com/articles/view/5721

Synes ligesom Stubber at det begynder at blive mere og mere deprimerende at være Bucs fan...

Jeg høre bestemt til den gruppe af fans der synes Morris og hans nye stab fuldt ud fortjener en reel chance for at bevise deres værd, men synes simpelthen at det arbejde vores Front Office har lavet i denne Off season har været under alt kritik...

Jeg ved godt at det ikke hjælper at give 100 Mil. for Big Al, men når man sammentidig ikke vil give en klassespiller og en så VIGTIG spiller som Barret Ruud en kontrakt der matcher hans evner, for derefter at give Michael "no skills" Clayton en "stor" kontrakt, ja så er jeg fuldstændig uforstående...

Og sidst men ikke mindst: Fair nok man satser på nogle spillere der passer ind i de systemer som den nye stab tror på, men at give Ryan Sims ny kontrakt anser jeg for at være tåbeligt og ganske enkelt naivt.. der har aldrig været nogen positive meldinger på hans spil fra den gamle stabs sidde og ud fra hvad der bliver raporteret virker han heller ikke ligefrem til at være den mest arbejdsivrige spiller...

Ps. er godt klar over at alt hvad jeg siger kan ende med at være det rene nonsens når sæsonen er færdig, men lige pt. er jeg simpelthen så skuffet...
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors aug 20, 2009 3:25 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg går snart amok ...

http://draftday.dk/nfl/nyheder/buccaneers-aqib-talib-arresteret

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Tors aug 20, 2009 3:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Han blev i det mindste løsladt. Så må vi håbe han ikke får alt for stor karantæne.
Tilbage til toppen
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Tors aug 20, 2009 6:04 pm    Emne: Besvar, med citat

Hodde skrev:
Han blev i det mindste løsladt. Så må vi håbe han ikke får alt for stor karantæne.

Han blev kun løsladt mod kaution, så det er altså ikke fordi han ikke var skyldig.

Hvis historien der bliver fortalt her er sand, så ville jeg ikke tøve med at give ham mindst et par kampes karantæne. Bliver interessant at høre hvem de andre i bilen var og hvordan de oplevede situationen.

Fantastisk ide ikke at ville skrive ny kontrakt med Phillip Buchanon og flytte Jermaine Phillips til OLB, hvor vi har masser af spillere i forvejen.
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors aug 20, 2009 8:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Ikke at skrive kontrakt med Phillip Buchanon var jo bare latterligt dumt . Og hvis vores fjolser ville holde sig på den rigtige side ville vi jo have spillere til at rykke Phillips , selvom jeg aldrig har været fan af det , han brækker sikkert sin arm igen .

IndlægSkrevet: Tors aug 20, 2009 8:57 pm    Emne: Besvar, med citat

Uden at jeg er 100% sikker på at det er sandt er der i øvrigt forlydender på Bucs forum om at Talib i forvejen er under NFLs substance abuse program. Må indrømme at jeg ikke kan huske at have hørt om det før, men hvis det passer er der nok en meget god mulighed for at en arrestation af enhver art, og hvor han ovenikøbet skulle have været beruset, fører til automatisk 4 kampes karantæne.

Jeg ville dog meget gerne høre historien fra de to andre der skulle have været med i taxien. Uden at det skal være en undskyldning lyder ham chaufføren en anelse overdramatisk og han har været meget hurtig til at prøve at få penge ud af Bucs.
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors aug 20, 2009 11:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucsgirl skrev:
Uden at jeg er 100% sikker på at det er sandt er der i øvrigt forlydender på Bucs forum om at Talib i forvejen er under NFLs substance abuse program. Må indrømme at jeg ikke kan huske at have hørt om det før, men hvis det passer er der nok en meget god mulighed for at en arrestation af enhver art, og hvor han ovenikøbet skulle have været beruset, fører til automatisk 4 kampes karantæne.

Jeg ville dog meget gerne høre historien fra de to andre der skulle have været med i taxien. Uden at det skal være en undskyldning lyder ham chaufføren en anelse overdramatisk og han har været meget hurtig til at prøve at få penge ud af Bucs.

Ved ærligt talt ikke noget om substance abuse program, men han er i hvert fald ikke blevet taget med noget siden han kom ind i nfl.. Han indrømmede inden draften at han var blevet taget 3 gange for fed da han var i Kansas, men der har ikke været noget siden..

Jeg synes historien lyder langt ude, men det er måske med bucs brillerne på.. At han bare skulle have slået taxachaufføren uden nogen form for provokation lyder mærkeligt...

Er det virkelig rigtigt at det automatisk er 4 spilledages karantæne bare fordi han havde fået noget at drikke? Training camp er færdig så går ud og får noget at drikke, tager hjem i rimelig tid (kl. 23:10) og i modsætningen til Stallworth er han klog nok til at tage en taxa.. Lyder temmeligt hårdt hvis indblanding af noget alkohol skulle give 4 dage automatisk...

Tilbage til toppen
dr.palu

Indmeldt: 24. aug 2009
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Tirs aug 25, 2009 10:33 am    Emne: Besvar, med citat

Paulo The Ese' skrev:

Crowell signer med Tampa... Som sagt tidligere, hvis hans knæ kan holde er det en god signing... håber virkelig at the medical staff har tjekket ham på alle leder og kanter

LB Angelo Crowell er blevet skadet (biceps) og er ude hele 2009-sæsonen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man aug 31, 2009 5:00 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.buccaneers.com/news/newsdetail.aspx?newsid=7273&trid=home

Dexter Jackson cuttet... av, av et skralde pick

Tilbage til toppen
Batash

IndlægSkrevet: Tors sep 03, 2009 3:59 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er nu officielt: Bucs har overtaget Raiders plads som galehus nummer 1!

Bucs Fire OC Jagodzinski, Promote QBs Coach Olson
http://pewterreport.com/articles/view/5821

Ved godt at jeg i en af mine forrige indlæg skrev at det nye team af trænere og FO fortjente en chance fra start og at man ikke kunne bedømme dem udfra hvad de har foretaget sig i off season.

Men det her er ganske enkelt hjernedødt!!!!!!
Hvem i alverden skifter OC så kort før sæson start?!?!?!
Ja han er utilfreds med valget af Leftwich som starter, men fordi at han ikke bakker op om Morris´s valg af QB fyrer man ham da ikke bare... specielt ikke når man ser på at de offensive forstærkninger som de har taget ind er tilpasset efter hans offensive spillestil!!!
Lig dertil at nogle spillere nok er enige med Jagz i at valget af Leftwich er forkert og så har man et opdelt omklædningsrum!!
det kan godt være folk synes at Gruden ikke var jordens bedste træner, men han sørgede i det mindste for kanon stemning i truppen og disciplin.
Siden han har forladt klubben er to spillere blevet anholdt og en taget for brug af ulovlige midler Confused WTF!!!!!

Jeg vil såååå gerne tro på at Morris har styr på sagerne og er ved at bygge et nyt Super bowl hold op(God knows we need it) men det er bare svært at forblive optimist med alt det der foregår!!

Håber de ved hvad de laver i Bucs land Confused
Tilbage til toppen
Charging_Up
San Diego Chargers

Indmeldt: 05. sep 2007

IndlægSkrevet: Tors sep 03, 2009 5:19 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucs boy skrev:
Hvem i alverden skifter OC så kort før sæson start?!?!?!

Chiefs Very Happy
Batash

IndlægSkrevet: Tors sep 03, 2009 5:53 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er også en smule sørgeligt den dag man skal til at sidde i samme båd som chiefs Razz
Tilbage til toppen
Batash

IndlægSkrevet: Tors sep 03, 2009 6:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Stop mig endeligt hvis i synes jeg gør for meget ud af den her sag men:

http://www.buccaneers.com/news/newsdetail.aspx?newsid=7280&trid=home

Er jeg den eneste der synes det lyder hult at tilbyde ham at blive QB coach?? endnu engan WTF!!!"#¤&%¤#"&#%¤"&#%
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste
Side 2 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum