American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Josh Freeman

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Bucs4ever

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Fre apr 10, 2009 7:01 pm    Emne: Josh Freeman Besvar, med citat

Er jeg den eneste der er træt af at se Bucs drafte Josh Freeman i stort set alle mock drafts?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Fre apr 10, 2009 11:05 pm    Emne: Besvar, med citat

Nu har jeg overhovedet ikke fulgt draften i år og må indrømme at det at tæt på samtlige profiler på en gang har forladt holdet har sænket min interesse for football væsentligt her i offseason i forhold til tidligere år. Alligevel er Josh Freeman et navn jeg ikke har kunnet undgå at lægge mærke til da det er dukket op i overskrifterne hos både Pewter Report, Tampa Tribune og St. Pete Times flere gange. Senest med at han skal lave workout for holdet her i næste uge. Og han er også den eneste draftaktuelle spiller, som jeg kan huske at have set overskrifter om. Så hvis folk i diverse mock drafts har ham til at gå til Tampa kan det meget vel bunde i den hype der virker til at være skabt omkring i Tampas medier.

Men selvom man kan argumentere for at QB er et stort need så er jeg ikke sikker på det giver mening at tage ham i år. Freeman er så vidt jeg har hørt ikke et supertalent og tager de ham i første runde vil det være lidt af et reach pga dårlig draftårgang for quarterbacks. Der er også mange andre needs end QB og jeg kan finde flere gode argumenter for at vente et år end for at tage en nu.

Det vil give McCown et år som starter og Josh Johnson et års ekstra udvikling, der bør gøre det væsentlig lettere at evaluere dem begge og se om fremtidens mand eventuelt allerede er på holdet. Jeg hører til flokken der har haft store forventninger til Luke et par år nu og kan han leve op til bare lidt af det synes jeg egentlig der er andre needs der er mindst lige så store som kunne dækkes i år. Derudover forventer jeg uanset hvad at det bliver en skidt sæson. Specielt forsvaret ser jeg store spørgsmålstegn ved. Jeg har ikke 100% overblik over hvilke QBs der er i draften næste år, men hvis vi ender med at drafte i top 10 vil jeg tro der bør være mulighed for at finde en bedre spiller end Freeman.

Joken med at Tampa altid mangler en quarterback blev gammel for flere år siden, og tilsyneladende har det ikke ændret noget at Bruce og Gruden er væk for Bucs bliver stadig sat i forbindelse med samtlige FA quarterbacks og QBs i draften. Men i det her tilfælde tror jeg tålmodighed bedre kan betale sig og man fylder et andet hul i år, ser sine egne folk bedre an i det nye system og eventuelt vælger en bedre spiller næste år hvis der stadig er brug for det.

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Lør apr 11, 2009 5:29 pm    Emne: Besvar, med citat

Altså jeg mener at Bucs need for defence og WR er større end vores need på QB pladsen, og vi forlængede immervæk med McCown, det må da være en signal til ham om at han er starter
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum