American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Bucs starters

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Hodde

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Tirs aug 04, 2009 10:20 am    Emne: Bucs starters Besvar, med citat

Jeg er på udkig efter en Jersey til den nye sæson, men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilket navn der skal stå bagpå. Derfor ville jeg høre nogen af jer andre Bucs fans om hvilken spiller i ville mene der er størst chance for bliver ved Bucs længst af disse tre spillere: Freeman, Ruud eller Gaines Adams? Personligt vil jeg nok mene Adams eftersom at Bucs har det med at ødelægge deres nye QB's og Ruud har været utilfreds med sin kontrakt, hvad mener i?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs aug 04, 2009 10:38 pm    Emne: Besvar, med citat

Helt personligt ville jeg vælge Ruud af de 3... han er nok min favoritspiller på det nuværende hold...

Hvis det skal være ud fra hvor lang tid de er sikret på holdet vil jeg mene at Freeman er vejen at gå.. Han kommer næppe til at spille i år og efter det har han mindst 3 år før det muligvis kunne tænkes at han blev fyret, hvis han ikke lever op til forventningerne.. Sandsynligheden for at han spiller de 5 år ud er ret stor...

Gaines har kontrakt 4 år endnu.. Med alle de garanterede penge der er lagt i hans kontrakt, vil man sandsynligvis beholde ham, men hvis han ikke begynder at producere noget mere kan det være at man vil forsøge at skille sig af med ham...

Ruud har kontraktudløb næste år, så det er ikke sikkert at han er i Tampa meget længere... Jeg har dog meget svært ved at tro at front office ikke vil gøre alt for at holde på den eneste reele stjernespiller der er tilbage på forsvaret

... Så alt i alt: Hvis man kigger på den tidsmæssige faktor skal man nok gå efter Freeman eller Adams... Men på den anden side er det måske også lidt surt at gå rundt med spillere på ryggen der aldrig rigtigt er slået igennem... så derfor er Ruud det sikre valg Razz

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Hodde

IndlægSkrevet: Ons aug 05, 2009 9:43 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg vil også sige at jeg er ikke bekymret for at man ikke prøver alt for at beholde ham, men spørgsmålet er om han selv vil fortsætte.
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Ons aug 05, 2009 12:14 pm    Emne: Besvar, med citat

Tja men det er ikke fordi han har ytret ønske om ikke spille i Tampa... Så med den cap room vi har burde det være muligt at forlænge hans kontrakt

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Ons aug 05, 2009 10:38 pm    Emne: Besvar, med citat

Det håber jeg satme vi gør , han er klart den bedste spiller der er tilbage på vores engang så gode forsvar , jeg har svært ved at se hvordan vi skal kunne producere på samme måde i år som vi har gjort i årene under Kiffin , og hvis vi ikke får forlænget med Ruud næste år så er det lige til at tude over .

IndlægSkrevet: Fre aug 07, 2009 10:05 am    Emne: Besvar, med citat

Til gengæld synes jeg vi har et bedre angreb end vi har haft i lang tid, som forhåbentlig kan kompensere for det mindre gode forsvar.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum