| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2004 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Tors sep 03, 2009 3:36 pm Emne: '89 packers playbook |
|
|
jeg er kommet i besiddelse af packers' playbook fra 89. Hvis der er nogen der er interesserede i den, så pm mig _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
SvAnEn
Indmeldt: 28. apr 2007 Indlæg: 330
|
Skrevet: Tors sep 03, 2009 9:59 pm Emne: |
|
|
| Jeg har sendt en pm.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Djasphur Oakland Raiders

Indmeldt: 14. maj 2008 Indlæg: 417
|
Skrevet: Fre sep 04, 2009 12:27 am Emne: |
|
|
hvordan faen for man fat i sådan en? Ebay, bekendte, packerforum?
ikke at jeg har noget forhold til hverken packers eller 1989 ville det da være interessant at se hvordan sådan en så ud... _________________ Just feel my power, and cave under the onslaught of pressure I unleash until you commit enough acts that my lawyers decree are insubordinate, baby. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

|
Skrevet: Fre sep 04, 2009 3:03 pm Emne: |
|
|
jeg har fået fat på den gennem en fyr fra et amerikansk forum som er high school coach og samler playbooks sammen som han får/låner af forskellige andre trænere - og jeg har helt sikkert tænkt mig at spørge ham om han har andre spændende ting.
jeg sender det i morgen, jeg har lidt travlt lige nu _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

|
Skrevet: Lør sep 05, 2009 12:38 pm Emne: |
|
|
...og put en e-mail adresse i pm'en  _________________
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Maros
Indmeldt: 10. aug 2007 Indlæg: 28 Geografisk sted: Foran
|
Skrevet: Tors sep 10, 2009 6:53 pm Emne: |
|
|
Kunne det muligvis lade sig gøre at scanne hele eller dele af den? Jeg må sige at jeg er lidt nysgerrig efter at se hvordan en NFL-playbook ser ud. _________________ It's not whether you get knocked down, it's whether you get up.
- V. Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Djasphur Oakland Raiders

Indmeldt: 14. maj 2008 Indlæg: 417
|
Skrevet: Tors sep 10, 2009 7:17 pm Emne: |
|
|
| Maros skrev: | | Kunne det muligvis lade sig gøre at scanne hele eller dele af den? Jeg må sige at jeg er lidt nysgerrig efter at se hvordan en NFL-playbook ser ud. |
Den er scannet! og tak for den forresten chess, har ikke lige fået tid til at kigge på den, men ser da klart interessant ud. 250 sider og så er det kun offence. wow _________________ Just feel my power, and cave under the onslaught of pressure I unleash until you commit enough acts that my lawyers decree are insubordinate, baby. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Hense Green Bay Packers