American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Hvilke spillere skal der satses på?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Jurevicius

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense

IndlægSkrevet: Søn nov 01, 2009 5:15 pm    Emne: Hvilke spillere skal der satses på? Besvar, med citat

Lige nu kan vi vidst kun tænke langsigtet:

http://www2.tbo.com/content/2009/nov/01/010027/wholl-be-here-to-see-this-through/sports-bucs/

Er generelt ret enig med vurderingen i artikel, men hvad mener i?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucs4ever

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Man nov 02, 2009 3:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Spillere som vi nok skal finde erstatninger for er:
Bryant - Nok mest af alt fordi jeg ikke tror han forlænger med os.
Trueblood - Jeg ser ham som det svageste punk på vores O-line, dog med Sears som LG
D-Line - Forhåbelig, starter Roy Miller næste år sammen med Suh i midten. Så må Bucs finde nogle bedre ends.
Black - Mener jeg ikke er en god starter endnu, om han kan udvikle sig til det, må tiden vise.
Barber - Han er over the hill.!
Tilbage til toppen
PhillipAlpha
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Nyborg

IndlægSkrevet: Ons nov 04, 2009 5:11 pm    Emne: Besvar, med citat

Der skal i mine øjne findes erstatninger for:

RT Jeremy Trueblood - Trækker generelt ALT for mange penalties og som oftest altid på de dummeste tidspunkter - jeg mener at langt størstedelen af penalties på O-line er fra ham.

LG Arron Sears - Er dybt tragisk at han nok aldrig vender tilbage til en fodboldbane men Zuttah er slet ikke en habil nok starter endnu - han er fin som pauseunderholdning når starterne var skadet sidste år men slet ikke klar til et startjob i mine øjne.

WRs - Skrot alt udover Bryant og Stroughter - vi mangler en Hilliard'esque Slot reciever og generelt et noget højere niveau og stabilt niveau. send Clayton til helvede!.

FB - BJ Askew og Byron Storer er nu ude (igen?!) med skader - dennegang er Askews skade ikke hans egen skyld - men vi må snart finde en mere holdbar løsning på vores FB plads.

TE - Vi er alt for tyndt besat bag Winslow

RB - Fanger ikke helt (mangelen på) rotationen i vores RB korps - hvor mange carries får Graham og Ward i forhold til Williams lige pt?

--------

Defense:

DL - Bates minder mig lidt om Morten Olsen, han vil spille et scheme som vi ikke pt har spillerne til, vores gutter er undersized og vi har ikke skyggen af Passrush og det smitter af bagude. Roy Miller forventer jeg mig en del af. og håber lidt at vi i Kyle Moore, Dre Moore vil kunne få en glædelig overraskelse. evt. kunne det tænkes man så mere til Tim Crowder næste år.

LBs - Lider under det enormt ringe passrush og skal mere eller mindre klare alt på egen hånd så mener ikke at det er på et fair grundlag at man nu afgører om de gør det godt nok da jeg mener de lider en del under vores latterligt ringe D-line.

DB's - der skal findes en ung covercorner til at på sigt erstatte Ronde Barber - og håber at Dominik og Morris begynder at drafte mere "starter-nu" materiale fremfor alle deres projectsignings og draftvalg - vores Safetykorps er fornuftigt i førstekæden men dybden er som på resten af holdet generelt mildest talt elendigt.

jeg tror ikke Bucs bliver kampdygtige næste år - er generelt for mange ting galt - men har vel lov at tage fejl Smile
Tilbage til toppen
DOMOMAN
Carolina Panthers

Indmeldt: 28. nov 2007
Geografisk sted: København SV

IndlægSkrevet: Ons nov 04, 2009 7:52 pm    Emne: Besvar, med citat

Kører lige lidt inde i debatten her med en liste over Tampa Spillere jeg personligt gerne ville ha hvis jeg var GM:

Josh Freman: Åbenlyst, han skal der bygges op omkring, ung med god arm styrke, har fysikken til at blive en franchise QB

Sammie Stroughter: Giftig returner og god slot reciever, en position som er vigtig i NFL efterhånden

Kellen Winslow Jr: Givet han er ustabil, og har ikke været god nok til at retfærdiggøre at være Pick nr. 6 overall, men stadig en god ung TE med stort potentiale

Davin Joseph: Måske ligaens bedste guard

Jeremy Trueblood: Altid godt med et bjerg på højre siden

Barret Ruud: Ganske vidst er der tvivl om hans egenskaber, men han er en ung, stabil MLB og det er vigtigt

Aqib Talib: Ung super atletisk Cornerback med knack for the ball

Det er dem jeg ville tage med hvis jeg skulle håndplukke fra Tampa til et nyt hold, måske ville Tanard Jackson også komme med.

"Newton is a promising young quarterback, with a side of Jerome Bettis thrown in for free." - Greg Rosenthal
Tilbage til toppen
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Lør nov 07, 2009 3:14 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes som udgangspunkt vi har et par gode brikker, specielt på angrebet, Hvem der skal beholdes på forsvaret kommer vel mest an på hvilken def. coordinator der får lov til at køre showet. Bates' system har jo ikke været en succes, mest fordi man ikke har de rigtige typer. Min liste:

QB: Freeman skal selvfølgelig beholdes, vi har ikke andre muligheder - uanset hvordan han klarer det i denne sæson.

RB: Ward er vel et lock, Graham kan sagtens fylde rollen som FB, Cadillac er mere tvivlsom, men jeg håber han kommer tilbage. Ingen grund til nyt blod her, synes jeg.

TE: Winslow har været god i den her sæson og Gilmore er ok som blocker, men jeg ser gerne at Stevens bliver udskiftet med en anden pass catching TE.

WR: Bryant får næppe forlænget, Clayton burde cuttes hurtigst muligt. Stroughter har været rigtig god, men er mest en slot-WR. Her mangler vi virkelig noget kvalitet.

OL: Penn bør resignes! Trueblood er mere tvivlsom - kan vi få ham billigt er det ok, men han er ikke et must-sign ligesom Penn.

DL: Wilkerson har været linjens bedste mand, men det siger vel mere om enheden... Miller har set god ud på DT, men Hovan passer slet ikke til systemet og Sims har været, ja, Sims... Stylez er fin nok som situational rusher, men vel næppe startermateriale.

LB: Hayes har været bedste LB. Black har vist potentiale i glimt, mens Ruud slet ikke har været sig selv. Ville hade at se Ruud gå, men han ser ud til kun at være rigtig-rigtig god som MLB i et Tampa 2 forsvar.

DB: Talib er et af få lyspunkter sammen med Tanard. Jeg kan godt lide Sabby, men han er alt for svingende. Barber har været overraskende god og hverken Mack, Biggers eller Cox burde kunne være på banen i en nickel-pakke. Vi mangler min. to gode CBs og muligvis en ny starter på SS.

Alt i alt har vi masser af needs, specielt på forsvaret.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum