| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2004 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Man aug 29, 2011 11:46 am Emne: |
|
|
| danielbendix skrev: |
Haha! Til gengæld kan det jo gå galt på så mange måder, man kommer til at kaste ungen 40 yds på en go route eller punte ungen ad pommern til  |
min kæreste synes heller ikke det er sjovt når jeg joker med at stå foran hende til fødslen med hænderne fremme og råbe "blue 82 huthutHUT" _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KGB Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008 Indlæg: 780
|
Skrevet: Man aug 29, 2011 6:16 pm Emne: |
|
|
| chess skrev: | | danielbendix skrev: |
Haha! Til gengæld kan det jo gå galt på så mange måder, man kommer til at kaste ungen 40 yds på en go route eller punte ungen ad pommern til  |
min kæreste synes heller ikke det er sjovt når jeg joker med at stå foran hende til fødslen med hænderne fremme og råbe "blue 82 huthutHUT" |
Haha! Du kan jo prøve at love hende ikke at opføre sådan en scene, hvis barnet skal hedde Clay - I det mindste til mellemnavn... _________________ Jordy Nelson - The White Lightning! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DujoGB Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011 Indlæg: 672
|
Skrevet: Man aug 29, 2011 6:59 pm Emne: |
|
|
Fandt et billed af en tattoo hvor gutten hed "Packer" til mellemnavn... _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Myrup
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 51
|
Skrevet: Ons aug 31, 2011 2:43 pm Emne: |
|
|
| Man ved man er Packers fan når man overfor sin kæreste forsvarer at det er mandigt at CM3 har længere og lysere hår end hende... |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
adzke Green Bay Packers
Indmeldt: 18. jan 2009 Indlæg: 823
|
Skrevet: Ons aug 31, 2011 3:04 pm Emne: |
|
|
| Myrup skrev: | | Man ved man er Packers fan når man overfor sin kæreste forsvarer at det er mandigt at CM3 har længere og lysere hår end hende... |
Er det sådan decideret ikke-mandigt at have lyst hår? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
julle

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 698 Geografisk sted: Ulfborg
|
Skrevet: Ons aug 31, 2011 4:37 pm Emne: |
|
|
| adzke skrev: | | Myrup skrev: | | Man ved man er Packers fan når man overfor sin kæreste forsvarer at det er mandigt at CM3 har længere og lysere hår end hende... |
Er det sådan decideret ikke-mandigt at have lyst hår? |
kommer an på om du er CM3  _________________ 2/3 of the earth is covered by water. The rest is covered by Al Harris |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

|
Skrevet: Lør nov 05, 2011 1:23 pm Emne: |
|
|
når konen overrasker en til brylluppet med dette
| Tilbage til toppen |
|
 |
ChristTubot Green Bay Packers
Indmeldt: 12. nov 2009 Indlæg: 481
|
Skrevet: Lør nov 05, 2011 2:48 pm Emne: |
|
|
Nice one  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1409 Geografisk sted: Odense V
|
Skrevet: Lør nov 05, 2011 2:57 pm Emne: |
|
|
| chess skrev: | | når konen overrasker en til brylluppet med dette | Pænt af hende at købe sådan en lille sag til dig. Men du må da have barberet dine ben lige inden, billedet blev taget?  _________________ It's time to be the hunter again! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
McClane Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1436 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Lør nov 05, 2011 6:50 pm Emne: |
|
|
Haha fedt nok ... og tillykke med det!  _________________
"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor." |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

|
Skrevet: Søn nov 06, 2011 12:37 pm Emne: |
|
|
| nunobow skrev: | | chess skrev: | | når konen overrasker en til brylluppet med dette | Pænt af hende at købe sådan en lille sag til dig. Men du må da have barberet dine ben lige inden, billedet blev taget?  |
ha, jeg er to meter høj, så det havde nok set småbizart ud  _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
julle

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 698 Geografisk sted: Ulfborg
|
Skrevet: Man nov 07, 2011 11:31 pm Emne: |
|
|
tillykke med brylluppet chess hvis jeg ikke har fået sagt det endnu
var splittet mht om jeg skulle have en grøn #52 eller hvid #12 jersey så har bestilt en af hver
nogle ting giver bare mere mening når man fan
edit; eller det vil sige den grønne kom idag og den hvide blev bestilt  _________________ 2/3 of the earth is covered by water. The rest is covered by Al Harris |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|