American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Draften 2011, Ønsker, needs og Man Crushes?
Gå til side 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Lør okt 02, 2010 7:20 pm    Emne: Draften 2011, Ønsker, needs og Man Crushes? Besvar, med citat

Det er vel aldrig for tidligt at kigge hen mod Draften, hvor TT igen skal i aktion og skaffe vores talentfulde Packers hold flere af slagsen.

Vi har mistet Ryan Grant for sæsonen, og hans fravær har været tydeligt, men er RB et decideret need når han bare er klar? Skal Packers have et one-two punch på RB med en supplerende explosiv playmaker? Skal vi ud og finde en OLB, eller kan Zombo og Brad Jones levere det nødvendige pres? Eller er det secondaryen med en tvivlsom Al Harris og en aldrende Woodson som skal sikres i fremtiden?

Hvad er jeres tanker på needs, ønsker og har i allerede nogle man crushes på et par spillere?
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Lør okt 02, 2010 9:07 pm    Emne: Besvar, med citat

Som mange andre har jeg et man crush på OLB Mark Herzlich som har gjort det kanon efter han er kommet tilbage fra kræften behandlingen. Så også gerne at TT draftede Kendall Hunter (RB) der som du nævner vil være en eksplosiv playmaker som også kan returner kicks.

Af RBs som nok ikke lander til hos os kan nævnes Mark Ingram og DeMarco Murray en af de to ville også pynte på Packers offensiv.
Schenton

IndlægSkrevet: Lør okt 02, 2010 9:39 pm    Emne: Besvar, med citat

Kusch skrev:
Som mange andre har jeg et man crush på OLB Mark Herzlich som har gjort det kanon efter han er kommet tilbage fra kræften behandlingen. Så også gerne at TT draftede Kendall Hunter (RB) der som du nævner vil være en eksplosiv playmaker som også kan returner kicks.

Af RBs som nok ikke lander til hos os kan nævnes Mark Ingram og DeMarco Murray en af de to ville også pynte på Packers offensiv.

Jeg har kigget lidt på Shane Vereen fra California som jeg synes virker som en dygtig catcher i backfield, har et ret godt antrit, som negative ting kan dog siges at han skaber ik det helt store selv, han skal helst have hullerne. Men virker som en dygtig pass catcher. Herzlich er en rigtig footballspiller, og vel også Packers støbning personlighedsmæssigt. Har faktisk ik haft så meget kig på 3-4 OLBs, er der nogle som virker oplagte til os?
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Lør okt 02, 2010 10:12 pm    Emne: Besvar, med citat

Der er også Von Miller fra Texas A&M som sidste år første NCAA med flest sacks han er dog ikke startet videre godt i år. Texas A&M bruger ham hvad jeg har set som en joker der kan stille op over alt og lave rush fra alle vinkler.
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Lør okt 02, 2010 10:53 pm    Emne: Besvar, med citat

C-O-R-N-E-R-B-A-C-K!

Der er nok ikke mange der regner med at Woodson spiller endnu 2-3 sæsoner, afhængig af denne sæsons afslutning, så kunne det måske allerede være hans sidste. Harris har jeg personligt ikke meget tro pål, men det ville glæde mig meget hvis/når han beviser at jeg tager fejl. Ingen kan dog løbe fra sin alder, og de er i eller på vej til, deres karrieres efterår.

Hvis jeg tager de meget kritiske briller på, så kunne jeg godt tænke mig endnu en spiller med starter kvalitet på d-line. Havde Harrell holdt sig skadesfri i år, så havde han også fået mulighed for at vise han var sin draftplacering værdig, men nu tror jeg vi har set det sidste til ham. Wilson, Wynn og Neal har ikke overbevist mig endnu, Neal har selvfølgelig været skadet og de er alle tre meget unge, men vi mangler kvalitet når de tre startere skal have pause. Håber selvfølgelig en af dem stepper up i år, det ville gøre behovet meget mindre. Måske helt overflødigt.

Til sidst synes jeg en RB kunne være spændende. Vigtigt at vi kan løbe bolden når det bliver koldt, B-Jax har en masse kvaliteter, men han er ikke rigtig den der, Change og pace back, som jeg personligt godt kan lide.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Søn okt 03, 2010 9:03 am    Emne: Besvar, med citat

Nu aner jeg ganske enkelt ikke tilnærmelsesvis nok de talenter, der drøner rundt og imponerer i college-rækkerne, så jeg vil holde mig fra navne og kun tale positioner.

wikkid skrev:
Hvis jeg tager de meget kritiske briller på, så kunne jeg godt tænke mig endnu en spiller med starter kvalitet på d-line. Havde Harrell holdt sig skadesfri i år, så havde han også fået mulighed for at vise han var sin draftplacering værdig, men nu tror jeg vi har set det sidste til ham. Wilson, Wynn og Neal har ikke overbevist mig endnu, Neal har selvfølgelig været skadet og de er alle tre meget unge, men vi mangler kvalitet når de tre startere skal have pause. Håber selvfølgelig en af dem stepper up i år, det ville gøre behovet meget mindre. Måske helt overflødigt.

Cullen Jenkins er jo små-mobset over at vores FO ikke har forelagt ham et kontraktudspil endnu - og eftersom hans kontrakt udløber i år, så bliver det vel et åbent spørgsmål om han overhovedet er hos os næste år. Derudover er det vel også tvivlsomt om man vil beholde Johnny Jolly efter hans karantæne? (ikke ligefrem "a Packer person" og han er vel typen, der kan dumme sig igen hvert øjeblik - med ny karantæne til følge?)

Så det kunne meget vel lugte af d-line også.

Mht. RB så kunne det da være sexy, men nu skulle Grants skade jo ikke være af en art, der stiller spørgsmålstegn ved hans muligheder for at komme tilbage på samme niveau som før - og jeg synes vi har så mange andre positioner at lukke huller på:

(i vilkårlig rækkefølge)

DL (se ovenfor)

MLB (jeg antager Hawk ryger - så er spm om vores staff mener Bishop eller Chillar har kvaliteten til at starte ved siden af Barnett. Som minimum skal vi have en mand ind til dybde)

OLB (Poppinga gider jeg ikke engang nævne (ok - det gjorde jeg så alligevel) - og nu skal Jones+Zombo selvfølgelig lige have lov til at bevise deres værd, men som jeg ser det, er vi én skade væk fra en absolut katastrofe på positionen!)

CB (siger sig selv... vi kunne måske endda få behov for mere end kun én)

S (alt efter hvordan Bigby kommer tilbage - så mangler vi stadig dybde her)

OL (hvis Clifton+Tauscher kører på sidste vers (sæson) - så er vi ikke længere såååh dybe her, som vi er lige pt.)

/nunobow

Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Søn okt 03, 2010 12:40 pm    Emne: Besvar, med citat

Kæft det er sgu egentlig tidlig at snakke om det her, men altid interessant emne. Kæft hvor er vores roster langt væk fra 04-05-06 sæsonerne, kudos til Uncle Teddy for det.

LB: Poppinga kan være svært at forstå stadig er på rosteren, spillede vel egentlig en ok sæson i 07, men var OLB i 3-4 ikke det han var skabt til? Nej væk med ham. Ved ikke rigtig med AJ, men det lugter lidt af et exit.

D-line: Havde helt glemt Jolly, kan han holde sin sti ren, så er han en god spiller jeg gerne vil beholde.

RB: Det var nu slet ikke for at tage noget fra Grant, forventer ham tilbage på sit gamle niveau. Hans skade er vel på ingen måder karriere truende. Det kunne bare være fedt at have en Sproles/Washington/Bush type - hurtig på ydersiden, kan gribe og farlig på returns. Det er vel ikke for meget at forlange Very Happy

OL: Tror ikke vi bruger et højt pick her, mon ikke Lang skal overtage fra Tauscher, men dybde kan hurtigt blive et issue.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Søn okt 03, 2010 1:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er aldrig for tidligt at kigge mod fremtidens Packers hold Wink
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Søn okt 03, 2010 2:17 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg vil rigtig gerne have en elite CB. Vi drafter heldigvis formentlig ikke højt nok til at vælge en. Men alligevel.

Jeg håber også, TT drafter en spiller som Dexter McCluster, der kan bruges på flere pladser og kan give noget alsidighed ligesom vi har med Finley på TE. Det er IMO den eneste "moderne" ting, vores offence ikke har.

Derudover vil jeg sgu gerne have Casey Matthews. Han må kunne spille ILB i et 3-4-forsvar.
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Søn okt 03, 2010 4:05 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Derudover vil jeg sgu gerne have Casey Matthews. Han må kunne spille ILB i et 3-4-forsvar.

Jaaaa - det er pisse lige meget hvordan god eller dårlig han er. Vi skal bare have 2x Matthews i vores start 11'er, det kunne satme være sejt!
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Søn okt 03, 2010 5:15 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Jeg vil rigtig gerne have en elite CB. Vi drafter heldigvis formentlig ikke højt nok til at vælge en. Men alligevel.

Jeg håber også, TT drafter en spiller som Dexter McCluster, der kan bruges på flere pladser og kan give noget alsidighed ligesom vi har med Finley på TE. Det er IMO den eneste "moderne" ting, vores offence ikke har.

Ku være interessant med RB Jacquizz Rodgers, som også har en bror som er WR. Draft de 2, så har vi 3 x Rodgers på offence, også lige en Matthews til defence Wink

Men Jacquizz Rodgers er faktisk en rigtig spændende playmaker. Jeg så Jimmy Smith CB igår for Coloroda mod Georgia, hver gang han ik dække AJ Green op scorede AJ Green eller greb den, når Jimmy sad på ham var han lukket ned. En høj 6'2 CB som elsker at jamme ved LOS, virkelig spændende CB.
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Tirs okt 05, 2010 11:48 am    Emne: Besvar, med citat

Havde en rigtig dårlig smag i munden efter søndagens kamp, med sad så og så Giants-Bears søndag nat, og smilet kom stille frem igen.
Men så kom jeg i tanke om at det Bears hold der fik tæsk, rent faktisk slog os ugen forinden.

Jeg husker mest fra vores kamp mod Bears, at selvom de manglede deres startende LT. Kunne vi ikke opnå noget vedvarende pres på Cutler.

Giants lavede 9 sacks i første halvleg, mod samme opstilling!

Derfor syntes jeg vores klart første priotet til næste draft skal være en OLB, tænk hvad en CM3 og Bruce Carter/Von Miller eller Mar Herzlich vil kunne gøre.

Vi har Poppinga der intet er værd på en OLB, Jones og Zombo har potientiale, men er det nok??

I 2 runde så jeg gerne en RB. Vi har KUN Grant som starter, Jackson og de andre blive det aldrig. Kuhn er kanon til short yard rushs.

Mange syntes vi mangler at drafte en CB i 1 runde, det gør jeg ikke.
Vi har Woodson og Tramon Williams der kan starte de næste par år, mens vi har Shields, Underwood og Lee, som 3-4 og 5 valg, måske endda 6 valg! Det afhænger af Harris status.
Vi har en meget bedre dybde på CB end OLB.

Så desuden gerne vi drafter en punter i 5 eller 6 runde, er træt af vores punter situation de sidste par år. Ergo draft en top punter prospect.
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tirs okt 05, 2010 12:41 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Så desuden gerne vi drafter en punter i 5 eller 6 runde, er træt af vores punter situation de sidste par år. Ergo draft en top punter prospect.
Nu er det selvfølgelig frustrerende, at han bøffer en mod Lions. Men: Husk på, at vi fyrede Jon Ryan fordi han også shankede et par stykker (jeg synes at huske en grim Bears kamp i Chicago). Men hvem idag er ikke vildt frustrerede over, at man lod Ryan gå?

Med puntere - så er det imo en position, hvor folk ofte først bliver rigtig gode, når de kommer lidt op i alderen og får lidt erfaring. Jeg kan ikke vurdere Mashtay's talent - men erfaringen taler for at han sagtens kan forbedre sig med coaching og erfaring.

Så mht. lige præcis punter vil jeg faktisk mane til besindighed nu og her.

---

Mht. CB - så kan det godt være, at vi har Woodson, Williams og Shields. Men - er Shields virkelig blevet testet så meget, at han endegyldigt kan indregnes i den ligning på lige fod med Woodson og Williams? Det mener jeg ikke. Derudover har Woodson en alder, som imo i HØJ grad gør, at man bør kigge efter en erstatning allerede nu.

Harris har alder og skade "imod sig" - så ham vælger jeg helt at se bort fra som ressource, når vi taler april næste år.

Underwood og Lee har været så ustabile/underpræsteret, at de kun måske/måske ikke kan bruges til noget.

Læg dertil at Tramon Williams på den ene eller den anden måde skal under kontrakt igen (han spiller på sit 1-årige rfa tender lige nu). Det er ikke givet, at det ikke kan blive en halv-problematisk sag.

Så - hvis Murphys lov træder i kraft - og alt går galt (Woodson stopper i utide/bliver skadet, Williams kan ikke forhandles til ny aftale (om så det en længerevarende eller et tender han ikke vil signe), Harris er færdig og Shields viste sig alligevel ikke at være god nok)... så har vi stort set ikke nogen brugbare CBs på roster, når vi skriver april 2011. Jovist... det er hamrende hypotetisk (men det er alle de spekulationer her) - og guderne forbyde, hvis det skulle ende sådan. Men faktum er, at vi måske har ok udsyn på CB til april næste år - men så absolut også har mindst ligeså stor risiko for, at det IKKE er ok på CB til den tid. Og uden at det behøver være sort/hvidt - så hælder jeg pt. mest til at drafte højt på en skill position som CB.

/nunobow

Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Tirs okt 05, 2010 1:43 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er helt på Nunobows hold når det kommer til CB snakken.

Woodson bliver altså 34 næste gang, er det forresten ikke om et par dage, og jeg kan slet ikke se ham spille forbi 2011. Bliver der lukket for NFL i 2011, så tror jeg det er helt sikkert han stopper efter i år.

Bush, Shields, Lee og Underwood har da ikke bevist de er starter materiale endnu, og kan Harris levere noget til holdet, så er det en bonus. Jeg har tidligere sagt at jeg ikke tror på ham, men vi er vel alle enig i at han ikke er en fremtidens mand. Han bliver heller ikke starter med det spil Williams har leveret.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Tirs okt 05, 2010 1:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Helt enig i at en CB, ville pynte men med en smule håb i fremtiden, behøver han ikke være første valget, da jeg hverken tror at en af top CB's falder til os (Prince, Peterson), og så vil en ny CB fra 3-4 runde måske kunne udvikles bag to (hvis Harris bliver) af ligaens rigtig stærke CB's. (Hvor det dog bare irriterer mig at TT ikke hørte mig år tilbage da jeg bad til at Flowers kom til GB, i stedet for Jets-traden så KC tog ham valget inden vi tog Nelson)
Herzlich var en mand jeg allerede sidste år havde et kæmpe man crush på, inden sygdommen, og med det han har leveret efter kan andet vil ikke undgås. Mht. Bulaga-valget nævnte mange eksperter at han netop havde Packers-mentaliteten, her er så en mand der vel nærmest er den ultimative fanebærer for denne, rigtig "bonderøv" helt nede på jorden, og bare elsker at spille bold), samtidigt er jeg slet ikke solgt på Von Miller af en eller anden årsag.
men der er stadig mange spørgsmålstegn for mig.
Som det blev nævnt har vi pt Starks ude, men han kommer altså tilbage, han er en spiller, jeg har visse forventninger til. Så er der Kuhn, som jeg rigtig godt kunne tænke mig starter indtil Starks er tilbage og så må det vurderes derfra. Football handler om at have dine bedste spillere inde, og jeg mener at f.eks. Korey Hall, eller en af TE'sne inde på den ekstra plads er bedre delt ud, samtidigt er jeg uenig i at Kuhn ikke er hurtig nok, jeg siger ikke at han er hurtig, men at farten altså ikke er så vigtig igen. Han er god for 3-4 yards (samtidigt med at han virkelig gør D# trætte, Bettis er vel bedste eksempel.)
Derudover er der en DL, der hvis Jolly ikke kommer tilbage (hvem ved med Goddell,) sammen med Neal skade (ved godt han var med mod Lions,) Jenkins' skade og Harrell's sidste sæson i GB, så er vi nede på Wynn (med på "afbud") og så BJ og Pickett.
Safety er jeg ikke til at kigge på endnu, men en backup er nødvendig.
Og så oveni alt dette hvad med Hawk.

Hold da op det blev længere end planlagt

Så needs ligemeget hvad:
OLB.
Needs ved noget går galt:
CB, DL, S, RB.

Ønsker:
Urealistiske: CB Jacob Peterson, CB Prince Akumara, DE Allen Bailey, RB Noel Devine (selvom hans UM-trick år tilbage stadig irritere mig).
Mere realistiske: RB Craig Cooper (gotta have UM-man), OLB Mark Herzlich (realistisk hvis vi drafter før #25 og nogle siger nej pga "medical issues")
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Tirs okt 05, 2010 2:14 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Helt enig i at en CB, ville pynte men med en smule håb i fremtiden, behøver han ikke være første valget, da jeg hverken tror at en af top CB's falder til os (Prince, Peterson), og så vil en ny CB fra 3-4 runde måske kunne udvikles bag to (hvis Harris bliver) af ligaens rigtig stærke CB's. (Hvor det dog bare irriterer mig at TT ikke hørte mig år tilbage da jeg bad til at Flowers kom til GB, i stedet for Jets-traden så KC tog ham valget inden vi tog Nelson)

Det kan nemt falde sådan ud at der ikke er værdi eller kvalitet i en CB i første runde.

Var traden ikke med henblik på at vælge Flowers? Selvfølgelig skidt at det ikke lykkeds, vi misser også Tracy Porter, men havde Pat Lee ikke været så skadet sine første to sæsoner, så kunne det nemt have udviklet sig anderledes.

Egentlig en lidt uheldig 2.runde vi har i 2008. 3 picks da vi har handlet os ned fra 1. runde. Brohm er ikke på rosteren længere. Lee er vel 5. valg på CB og Jordy er 4. WR samt return "specialist". Godt vi ramte på Finley, Sitton og til dels Flynn i den draft.
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Ons okt 06, 2010 7:16 pm    Emne: Besvar, med citat

CB er okay dyb set med første runde, Prince, Patrick Petersen, Brandon Harris, Ras I Dowling, Aaron Williams.. Så det kun hvor mange der har need på CB Wink

Ellers giv mig Mark Ingram, beast runner, vil være værdifuld for et hold der ik kan lave de store huller Very Happy
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Ons okt 06, 2010 11:05 pm    Emne: Besvar, med citat

Med hensyn til min udtagelse omkring en ny punter. Gik jeg ud fra, at Mastheys sæson foresætter på samme niveau.

Og at Masthey ligger nummer 22 i AVG og 30 i NET, det er simpelthen ikke godt nok!! Men han har resten af året til at vise han kan være med på dette niveau.

Desuden mener jeg, at vi har en klart bedre dybde på CB end henholdsvis RB og OLB. Men selvfølgelig er sæsonen stadig ung, og meget skal nok nå at ændre sig.

Men ja, tankerne angående næste års draft, er jo altid spændende Very Happy
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Tors okt 07, 2010 6:47 am    Emne: Besvar, med citat

det er lidt tyndt med 34 OLBs, man skal hen og kigge lidt på nogle af de lettere DEs som Greg Romeus og Ryan Kerrigan som måske kan lave den der omvænning til OLB. Mht til RB er vi så ikke enige om at MM er mest til lidt større og hårdt løbende HBs end den lille eksplosive?

Mht punkter står podlesh til at blive FA, ung og allerede vist gode evner. Ellers er der Ryan donahue fra Washington i draften.
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Tors okt 07, 2010 4:16 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
adzke skrev:

Jaaaa - det er pisse lige meget hvordan god eller dårlig han er. Vi skal bare have 2x Matthews i vores start 11'er, det kunne satme være sejt!

Tjek garnet! Smile

http://www.goducks.com/mediaPortal/player.dbml?&db_oem_id=500&id=724753&DB_MENU_ID=&SPSID=&SPID=&BIO_PLAYER_ID=139321&DB_OEM_ID=500
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
Side 1 af 12

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum