American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Draften 2011, Ønsker, needs og Man Crushes?
Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
McClane
Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Fre feb 25, 2011 2:29 pm    Emne: Besvar, med citat

Myrup skrev:
McClane skrev:
Hvis du kun har en TE fordi han er godt til at blockere - så kunne de vel ligeså godt smide en ekstra OL ind. Men det er nu ikke fordi at jeg ser Crabtree som en tabt sag, han skal med i camp og konkurrere, helt sikkert da! ... Men ser gerne noget nyt talent tilført aligevel(4-5 runde valg).

Grunden til at man ikke smider en ekstra OL ind er at man så mister muligheden for et kast. Det er lidt som PA for os i år. Man bliver nødt til at løbe den for at kunne sætte PA op, ligemeget hvor lidt man får på de løb. På samme måder bliver de andre hold nødt til at være "ærlige" i deres opdækning når der er en TE inde. Derudover er en TE også bedre til at blocke når man kommer ned i secondary, da de typisk er mere atletiske og hurtigere.

Ja, var nu ikke ment helt så bogstaveligt Wink ... min pointe var at Crabtree ikke præsentere en reel trussel i kastespillet, hvorfor jeg ikke mener han pt er værd en rosterspot .. med mindre han udvikler sig.

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Myrup

IndlægSkrevet: Fre feb 25, 2011 4:05 pm    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:
Myrup skrev:
McClane skrev:
Hvis du kun har en TE fordi han er godt til at blockere - så kunne de vel ligeså godt smide en ekstra OL ind. Men det er nu ikke fordi at jeg ser Crabtree som en tabt sag, han skal med i camp og konkurrere, helt sikkert da! ... Men ser gerne noget nyt talent tilført aligevel(4-5 runde valg).

Grunden til at man ikke smider en ekstra OL ind er at man så mister muligheden for et kast. Det er lidt som PA for os i år. Man bliver nødt til at løbe den for at kunne sætte PA op, ligemeget hvor lidt man får på de løb. På samme måder bliver de andre hold nødt til at være "ærlige" i deres opdækning når der er en TE inde. Derudover er en TE også bedre til at blocke når man kommer ned i secondary, da de typisk er mere atletiske og hurtigere.

Ja, var nu ikke ment helt så bogstaveligt Wink ... min pointe var at Crabtree ikke præsentere en reel trussel i kastespillet, hvorfor jeg ikke mener han pt er værd en rosterspot .. med mindre han udvikler sig.

Ved godt det ikke var så bogstaveligt, men det jeg skrev var ment som en hentydning til at selvom han ikke er en kæmpe trussel, så er han alligevel en trussel. Han bliver aldrig en stor pass catcher, men han er en utrolig dygtig blokeringsspiller, og hvis han så bare hiver et par bolde ind en gang imellem der kan holde forsvarerne ærlige, så synes jeg han fortjener en roster spot Wink
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør feb 26, 2011 1:57 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er begyndt at tænke på at drafte en ILB. Hvis Barnett eller Hawk ryger, og vi forventer vel alle at én af de to ryger, så kunne jeg godt tænke mig lidt mere dybde. Og måske uanset hvad kunne jeg godt tænke mig en til frisk krop i et LB-korps, der har smækfyldt med skader i år (Barnett, Chillar, Poppinga, Brad Jones, Zombo, Walden).
Så en OLB tidligt og en ILB med noget upside sent ville være helt fint med mig.
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør feb 26, 2011 2:06 pm    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:
danielbendix skrev:
OL er i min optik vigtigst, sekundært kommer OLB. Men jeg forstår ikke, at du ikke vil have mere dybde på D-linien? Vi var ekstremt tyndt besat i løbet af sæsonen. Det er i min optik nr. 3. Så lidt hjælp til secondaryen som nr. 4 for at få mere dybde. Og så en returnman.

Spørgsmålet er så om der er kvalitet i OL - når pick 32 kommer.

Det er nu ikke fordi jeg pr. definition ikke vil have mere dybde ... Men vi har typisk højst 6 spillere på D-line(på 53 mand rosteren) ... og lige nu har vi med sikkerhed ... Raji, Pickett, Neal, Wilson, Green, Wynn ... læg dertil at det endnu ikke er sikkert at Jenkins ryger samt at vi måske får Jolly tilbage .. og så synes jeg ikke at behovet er vildt stort.

Nej, men i mine mellemregninger er Jenkins allerede røget. Jolly har siddet ude en sæson, og jeg er bange for, om Neal er lige så injury prone som Harrell. Og så er jeg lige pludselig bekymret for både kvaliteten og dybden på linien - ikke voldsomt, men nok. For det eneste sted jeg nærmer mig at være voldsomt bekymret er vores O-line.

BTW en lille artikel om Packers' draftfilosofi: http://www.packers.com/news-and-events/article-1/Packers-true-to-draft-philosophy/aa9ce6c7-cd5d-4889-8746-4c67565ec697http://www.packers.com/news-and-events/article-1/Packers-true-to-draft-philosophy/aa9ce6c7-cd5d-4889-8746-4c67565ec697
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør feb 26, 2011 3:01 pm    Emne: Besvar, med citat

jeg ville være chokeret hvis vi hiver en forlængelse med Jenkins op af hatten

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Søn feb 27, 2011 4:59 pm    Emne: Besvar, med citat

Hey ved ik om nogen af jer sidder og ser combine.

Men synes godt nok Edmund Gates WR, Tori Gurley WR har gjort det godt.. Gates vidste masser af speed, gode hænder i catching drills og dejlige cuts.

Gurley en stor fyr, spiller hurtigt, viser gode cuts af sin størrelse og gode hænder.
Schenton

IndlægSkrevet: Man feb 28, 2011 8:41 pm    Emne: Besvar, med citat

Puh der er godt nok ik meget OLB potentiale i denne draft.. Man skal ik dømme folk udelukkende på combinen, men Justin Houston falder flere gange i simulerede coverage drills..

Lige nu hælder jeg sku mest til at rykke Aldon Smith eller Kerrigan fra DE til OLB. Eller Sam Acho som et forsøg.
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre mar 11, 2011 1:51 pm    Emne: Besvar, med citat

jeg har lidt fået et man-crush på Brooks Reed

http://www.youtube.com/watch?v=RoM5_P-Pa0c

han er noteret for en 10 yard split på 1.54, hvilket må være godkendt for en fyr på 6'3 og 263 (.04 hurtigere end CM3)

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Fre mar 11, 2011 10:49 pm    Emne: Besvar, med citat

Mel Kiper har ham faktisk til os med pick #32 i sin mock 3.0 fra 9. marts.

/nunobow

Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs apr 19, 2011 4:53 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er gået hen og blevet lun på Cameron Heyward - vi kan diskutere om vi har et need på DL, men han er blevet sat i forbindelse med os og han ville imo være god værdi ved nr. 32

Hvem går folk ellers og vil have?

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Tirs apr 19, 2011 7:37 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
Jeg er gået hen og blevet lun på Cameron Heyward - vi kan diskutere om vi har et need på DL, men han er blevet sat i forbindelse med os og han ville imo være god værdi ved nr. 32

Hvem går folk ellers og vil have?

Jeg har en drøm om, at enten J.J. Watt eller Cameron Jordan skulle falde langt nok til, TT trykker på aftrækkeren og trader op. Men realistisk set er jeg også lun på Heyward eller Wilkerson.
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre apr 22, 2011 10:10 am    Emne: Besvar, med citat

http://www.profootballweekly.com/2011/04/21/packers-looking-superstrong-at-running-back

Citat:
many league observers believe Grant and James Starks, who came on so strong down the stretch last season, could give the Packers the most potent 1-2 RB punch in the league

PFW ser ikke rb som et need - mildest talt

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Fre apr 22, 2011 12:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Cameron Jordan
Muhammed Wilkerson
Anthony Castonzo
Gabe Carimi
Mike Pouncey
Cameron Heyward
Corey Liuget
Akeem Ayers
Danny Watkins

Min liste pt, men meget kan nå at ændre sig endnu.
Schenton

IndlægSkrevet: Man apr 25, 2011 11:21 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Cameron Jordan
Muhammed Wilkerson
Anthony Castonzo
Gabe Carimi
Mike Pouncey
Cameron Heyward
Corey Liuget
Akeem Ayers
Danny Watkins

Ingen recievers? Very Happy
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man apr 25, 2011 10:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
hede83 skrev:
Cameron Jordan
Muhammed Wilkerson
Anthony Castonzo
Gabe Carimi
Mike Pouncey
Cameron Heyward
Corey Liuget
Akeem Ayers
Danny Watkins

Ingen recievers? Very Happy

Har en noget længere analyse i mit hovede, får måske lagt den ind her inden torsdag:)

Men det hurtige svar er nej, tror vi forlænger med James Jones og ellers tager vi højest en WR i 2 runde.

Dog ved man aldrig helt hvad TT finder på Wink
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs apr 26, 2011 12:10 am    Emne: Besvar, med citat

Vi trader ned og tager en TE. Jeg kan mærke det

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs apr 26, 2011 11:20 am    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
Vi trader ned og tager en TE. Jeg kan mærke det

Jeg er enig - men det bliver ikke med vores først pick Wink

Derudover aner jeg sammenlignet med tidligere år - virkelig ikke en pind om de talenter der er i draften i år - ligeledes har jeg heller ikke sat mig specielt meget ind i vores needs og hvad vi har af muligheder... Lockout, CBA og juridisk snak har fuldstændig taget lysten fra mig - for helvede hvor er jeg træt af at høre om det ... men håber jeg får interessen lidt tilbage når nu vi er så tæt på..

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs apr 26, 2011 6:22 pm    Emne: Besvar, med citat

Ville have gennemgået vores needs, men faldte over denne artikel, som opsummerede næsten alle de ting jeg havde i tankerne..

http://packerupdate.net/?p=10117

Genere mig virkelig med Jolly, hans dumhed koster os, at vi er nød til at tage en DE. Havde håbet på OLB eller en fra OL i 1 runde.
Men tingene udvikler sig altid Smile
Pizzasucks
Administrator

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Outer Nørrebronx

IndlægSkrevet: Ons apr 27, 2011 7:59 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Genere mig virkelig med Jolly, hans dumhed koster os, at vi er nød til at tage en DE. Havde håbet på OLB eller en fra OL i 1 runde.
Men tingene udvikler sig altid Smile

Enig m.h.t. Jolly, men heldigvis er draften fornuftig dyb i år med gode DE´s, så der bør kunne samles guf op.

Endvidere er der et par af gutterne der er beskrevet som hybridspillere, så forhåbentligt kan man slå to fluer med et smæk med førstevalget.

Vinder af rookieligaen 2010/11
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Tors apr 28, 2011 10:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er vel lidt flabet at brokke sig over vi pick'er så sent, for det er der jo heldigvis en grund til, men at holde ud fra klokken 2 til 7 i morgen tidlig, det er sgu at stramme den.

Men Søren Hygum har åbenbart fingeren på pulsen hvad angår vores første pick. Interessant at læse Bears med nummer 29, og os selv med nummer 32: http://www.draftday.dk/draft/s%C3%B8rens-mock-draft-draft-day-0
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
Side 11 af 12

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum