American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
god sæson start!
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Bucsfreak

Indmeldt: 21. sep 2007

IndlægSkrevet: Tirs okt 12, 2010 10:12 pm    Emne: god sæson start! Besvar, med citat

hej nu syntes jeg hvor det går så godt for bucs at vi skal have lidt gang i dette forum igen!Smile

nej hvor er det dejligt at se at bucs har fået en god start på sæsonen. brown og panthers skulle slås hvis vi skulle have en chance for en nogenlunde sæson, men havde alligevel ikke rigtig regnet med at vi slog bengals, omså det var heldigt.

er meget spændt på at se hvordan mike williams vil gøre det resten af sæsonen, han har vist sig at være et potentielt meget farligt våben for bucs. er dog lidt skuffet over ikke at se så meget til arrelius benn, men lad det nu lægge.

håber dog på at vi kan få lidt mere styr på D, tanard jackson den dør!, sabby som på ingen måder er konsekvent i sin præstation, enten kan han lave nogle rigtig gode plays eller også kan han slet ikke finde ud af noget. håber på at bucs administrationen snart indser at barret ruud er en vi skal holde fast i. også er jeg glad for at se at cody grimm lavet et rigtigt fedt TD mod bengals, for ligesom at sige undskyld for sin brøler imod steelers.

er også meget glad for at vi har en stabil kicker, specielt efter de mange problemer vi havde sidste år med den position.

tror i bucs kan gå hen og være en PO contender eventuelt i denne eller forhåbenligt næste sæson(hvis der da er en sæson næste år)?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons okt 13, 2010 7:16 pm    Emne: Besvar, med citat

Ser man på skemaet har Bucs vel seks kampe der kan/bør vindes tilbage i denne sæson. Det vil i givet fald give 9-7, hvilket vel næppe er helt nok. Og man må næsten gå ud fra at vores rookie-tunge hold rammer en mur på et tidspunkt. Men klart, indtil videre ser det godt ud.

Defense ser egentlig fint ud, pånær løbeforsvaret og pass rush (to ret store ting!). Benson havde ikke været god indtil sidste uge, alligevel får han 140 yds uden rigtigt store løb. Det vinder vi ikke kampe på i fremtiden. Sabby er forhåbentlig tilbage på bænken i næste uge, selvom Sean Jones ikke har imponeret.

Og så skal vi kunne lægge mere pres på QB'en med vores front fire. Udover Black's monster sack på Moore, har jeg ikke været imponeret over vores 3-3-5 set. Mere spilletid til Michael Bennett og en fire-mands d-line på 3rd down & medium/long der hedder Stylez - McCoy - Price - Bennett kunne være vejen frem.
Tilbage til toppen
Bucsfreak

IndlægSkrevet: Tors okt 14, 2010 12:22 am    Emne: Besvar, med citat

ja jeg kan godt se hvad du mener, men syntes stadig at freemann virkelig har gjort det godt i denne sæson, han viser at han er en qb vi skal holde fast.. i øvrigt kæmpe tab at vi mister faine til en skade i omkring 6 uger, ikke godt for O.
Tilbage til toppen
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors okt 14, 2010 10:44 am    Emne: Besvar, med citat

Jamen Freeman har da gjort det fantastisk. Intet mindre. Synes dog Winslow Jr. lidt bliver glemt pga. hypen omkring Mike Williams, men han har været helt suveræn med vigtige catches i hver kamp, specielt på 3rd down.

Faine er et tab selvom Zuttah er en ok backup. Men det hjælper næppe vores rystende dårlige løbeangreb. Jeg er ikke helt med på anti-Cadillac vognen, men vi kan ikke holde til mange flere uger uden at have et løbeangreb der kan skaffe bare 3-4 yds pr. carry.
Tilbage til toppen
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tors okt 14, 2010 11:33 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg er heller ikke med på anti Cadillac vognen, men jeg er til gengæld noget bekymret for vores o-line. Det er jo ikke fordi de andre runningbacks har gjort det væsentligt bedre og Freeman har løbet for meget for sit liv de sidste kampe. Nu hvor vi oven i købet skal have ny center er jeg meget nervøs for den enhed.

På forsvaret er det vel de samme problemer som sædvanlig. For lidt pres fra d-line og lidt problemer med dårlig tackling og af og til lidt problemer fra safetierne der kommer for sent til deres opdækning. Men problemerne starter oppe foran hvor nogen af de unge spillere forhåbentligt kan spille sig varme i løbet af sæsonen.

Vi bliver hjulpet en del af et let kampprogram i år og skal nok kunne nå omkring 8 sejre, men jeg tror dog stadig at Saints og Falcons lige er en tand stærkere og med næsten samme program nok skal ende foran os, så hvis der skulle være et wild card til south bliver det til en af dem. Men næste år kan godt gå hen og blive spændende.

IndlægSkrevet: Tors okt 14, 2010 12:06 pm    Emne: Besvar, med citat

så stærke syntes jeg heller ikke saints så ud imod cardinals. syntes ikke de er noget i nærheden af hvad de var sidste år, men det er fandme også svært hvis de skulle op på det niveau..
Tilbage til toppen
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors okt 14, 2010 12:49 pm    Emne: Besvar, med citat

Saints har ikke set specielt gode ud, men spiller for spiller er de stadig et pæn stykke over Bucs, ligesom Falcons (desværre) også er det. Hvis vi ikke er i stand til at lægge pres på Brees, frygter jeg virkelig at han kan gøre det onde ved os - selvom han heller ikke har set alt for skarp ud.

Som det ser ud nu, skal vi sætte vores lid til Freeman og et opportunistisk forsvar der har skabt masser af turnovers indtil nu. Det er endnu en kamp hvor der ikke er det store pres på os; vi kan kun overraske.
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Søn okt 24, 2010 2:16 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg var på Raymond James og se kampen mod Saints ... Det var pinligt ...

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Ons okt 27, 2010 8:32 am    Emne: Besvar, med citat

Vil give Sunepede ret i at vores hold ifølge statistikkerne nok bør ramme en mur på et tidspunkt og vise en nedadgående formkurve, men jeg vil gerne tænke tilbage til sidste år hvor at spillerne egentlig først kom i gang mod slutningen af året. Om det skyldes en fyret træner og at Freeman kom under center er meget muligt, men om ikke andet så viste de i hvert fald at de stadig har energi i slutningen af sæsonen.

Mht. spillet i år må jeg sige at jeg er både positivt og negativt overrasket. Jeg havde fuldt ud forventet at vores D# ville spille meget bedre, især alle de store spil dybt i banen har været til at blive skaldet over. jeg begriber stadig ikke hvordan at man igennem 3 år(Morris var DB coach dengang og må have noget af skylden) stadig ikke har fået styr på at dække dybt. Jeg ved godt at vi mangler T-jax, men det skete jo også i de første kampe hvor han var med. Pass rushet har været som forventet og udbyttet af McCoy og Price tror jeg desværre vi må vente et par år med at se.

Det positive er hvordan Freeman har taget hele holdet på sine skuldre og virker til at trives med det pres. Holder han året ud og forsætter sin udvikling så giver jeg ham gerne prædikatet Franchise QB. Jeg har hele tiden været en kæmpe fan af Blount og om folk kan lide at hans karakter eller ej så er manden en freak! Han tonser igennem sin modstander og er alt hvad en dårlig oline kunne ønske sig i en RB. Vi skal bare have en change of pace back, om det så bliver Huggins må vi se næste år.
En anden spiller jeg er meget imponeret af er E.J Biggers. Han har spillet kanon og har i flere situationer skulle dække modstanderens 2 receiver.

Til sidst vil jeg gerne rose dem som alle amerikanske fans hader: DOMINIK OG MORRIS!

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om der er dårlig playcalling i ny og næ, vi er 4-2!! Så kan folk skrige nok så meget efter Cowher, men jeg nægter at tro på at han havde fået os hertil så tidligt. Tjek lige vores roster og se hvor meget Morris egentlig får ud af et utrolig ungt hold. Se hvor mange undrafted og lave draftpicks han har på holdet og se hvor godt de klare sig. Ovenstående er også en kæmpe cadeau til Dominik. Manden kan bare finde guld i de lave runder og den måde han i år fik snoet sig igennem waiwer wire uden at miste nogen man gerne ville beholde og samtidig fik hevet Blount og Lumpkin ind på samme tid fortjener i den grad ros. Jeg er af den overbevisning at hvis vi bare holder fast i de to her et par år endnu så er holdet vokset sammen med dem og Morris's skills som træner er blevet bedre. han har samtidig en kæmpe respekt fra spillerne og de vil gøre alt for deres coach. så 2 år og så tror jeg vi er der hvor vi alle gerne vil være: PLAYOFF BABY! Very Happy Very Happy

"Never argue with an idiot. He will drag you down to he's level and then beat you with his experience"
Tilbage til toppen
Admire
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Tors okt 28, 2010 4:38 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucs boy skrev:
Vil give Sunepede ret i at vores hold ifølge statistikkerne nok bør ramme en mur på et tidspunkt og vise en nedadgående formkurve, men jeg vil gerne tænke tilbage til sidste år hvor at spillerne egentlig først kom i gang mod slutningen af året. Om det skyldes en fyret træner og at Freeman kom under center er meget muligt, men om ikke andet så viste de i hvert fald at de stadig har energi i slutningen af sæsonen.

Mht. spillet i år må jeg sige at jeg er både positivt og negativt overrasket. Jeg havde fuldt ud forventet at vores D# ville spille meget bedre, især alle de store spil dybt i banen har været til at blive skaldet over. jeg begriber stadig ikke hvordan at man igennem 3 år(Morris var DB coach dengang og må have noget af skylden) stadig ikke har fået styr på at dække dybt. Jeg ved godt at vi mangler T-jax, men det skete jo også i de første kampe hvor han var med. Pass rushet har været som forventet og udbyttet af McCoy og Price tror jeg desværre vi må vente et par år med at se.

Det positive er hvordan Freeman har taget hele holdet på sine skuldre og virker til at trives med det pres. Holder han året ud og forsætter sin udvikling så giver jeg ham gerne prædikatet Franchise QB. Jeg har hele tiden været en kæmpe fan af Blount og om folk kan lide at hans karakter eller ej så er manden en freak! Han tonser igennem sin modstander og er alt hvad en dårlig oline kunne ønske sig i en RB. Vi skal bare have en change of pace back, om det så bliver Huggins må vi se næste år.
En anden spiller jeg er meget imponeret af er E.J Biggers. Han har spillet kanon og har i flere situationer skulle dække modstanderens 2 receiver.

Til sidst vil jeg gerne rose dem som alle amerikanske fans hader: DOMINIK OG MORRIS!

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om der er dårlig playcalling i ny og næ, vi er 4-2!! Så kan folk skrige nok så meget efter Cowher, men jeg nægter at tro på at han havde fået os hertil så tidligt. Tjek lige vores roster og se hvor meget Morris egentlig får ud af et utrolig ungt hold. Se hvor mange undrafted og lave draftpicks han har på holdet og se hvor godt de klare sig. Ovenstående er også en kæmpe cadeau til Dominik. Manden kan bare finde guld i de lave runder og den måde han i år fik snoet sig igennem waiwer wire uden at miste nogen man gerne ville beholde og samtidig fik hevet Blount og Lumpkin ind på samme tid fortjener i den grad ros. Jeg er af den overbevisning at hvis vi bare holder fast i de to her et par år endnu så er holdet vokset sammen med dem og Morris's skills som træner er blevet bedre. han har samtidig en kæmpe respekt fra spillerne og de vil gøre alt for deres coach. så 2 år og så tror jeg vi er der hvor vi alle gerne vil være: PLAYOFF BABY! Very Happy Very Happy

Playcalling er Greg Olsons skyld....Han er et massivt fjols og burde være fyret for længe siden.

Jeg synes vores allerstørste problem har været en frygtelig o-line.

Tilgengæld så skal Morris have ris for alle de flag vi bliver ved med at få næsten hver uge.
Der var et par bullshit calls iblandt de mange i weekenden som f.eks. Winslows non existing push off men der var ekstremt mange flag på den offensive linje og hovedparten af dem var hovedrystende dumme.

Det er headcoachens ansvar. Men ros for at vi igen og igen er ekstremt svære at håndtere når vi rammer slutningen af kampen så hvis du som modstander ikke har knockouttet os godt og grundigt så er vi giftige i 4. quarter. Og det er ikke bare Freeman..hele holdet inklusiv defence og special teams(med undtagelse måske af return afdelingen) stepper op når det gælder.

D-Linen er simpelthen for ringe mens linebacker gruppen spiller på et godt niveau og DB gruppen er meget blandet. Sean Jones er frygtelig, Grimm spiller på et meget højt niveau lige nu, Ronde har endnu et stud år(utroligt når man tænker på hans frygtelige år for to år siden), Talib er en meget blandet oplevelse med smukke øjeblikke og en omgang tåbelige plays. EJ Biggers spiller generelt godt og har potentiale til at blive legid anden corner fremover så Barber kan spille nickel så meget så muligt.

Jeg har optimisme for fremtiden ligesom inden sæsonen...At vores record i år så er overraskende god er jo bare fantastisk

Vores DBs er en blandet skuffe hvor
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Batash

IndlægSkrevet: Fre okt 29, 2010 10:03 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg vil tillade mig at sige at det ikke kun falder på G.Olson.. Ved godt der kommer nogle tvivlsomme kald og at han ikke virker specielt god imod forsvar der blitzer meget. Men synes nu også at der er store mangler i den defensive playcalling da jeg især gdt kunne tænke mig flere blitzes... ved godt at det kan koste de dybe spil og at det måske er fordi at han ikke har tiltro til at vores Lbs kan lægge det pres der er nødvendigt...

Jeg er heller ikke fortaler for at fyre Olson da han trods alt har haft kæmpe betydning for Freemans udvikling sammen med van peelt...

Ellers er jeg meget enig i dine betragtninger og er også kæmpe optimist mht. næste år Smile

"Never argue with an idiot. He will drag you down to he's level and then beat you with his experience"
Tilbage til toppen
Admire
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Lør okt 30, 2010 7:38 pm    Emne: Besvar, med citat

Bucs boy skrev:
Jeg vil tillade mig at sige at det ikke kun falder på G.Olson.. Ved godt der kommer nogle tvivlsomme kald og at han ikke virker specielt god imod forsvar der blitzer meget. Men synes nu også at der er store mangler i den defensive playcalling da jeg især gdt kunne tænke mig flere blitzes... ved godt at det kan koste de dybe spil og at det måske er fordi at han ikke har tiltro til at vores Lbs kan lægge det pres der er nødvendigt...

Jeg er heller ikke fortaler for at fyre Olson da han trods alt har haft kæmpe betydning for Freemans udvikling sammen med van peelt...

Ellers er jeg meget enig i dine betragtninger og er også kæmpe optimist mht. næste år Smile

Olson er en enormt dygtig QB coach men jeg er stor modstander af hans playcalling på mange punkter, f.eks. hans konstante brug af langsomt opbyggende spil som vi simpelthen ikke har linjen til at udføre. Olson er Gruden uden playcalling skills.

Problemet med at blitze mere på defence er at vi lige nu ikke får pres overhovedet oppe foran. Geno blitzer enormt godt, men Quincy Black som mange tror er en fantastisk blitzer på grund af hans styrke og fart, er kun en god blitzer så længe han ikke bliver blokeret, da han har stor problemer med at komme fri af blokeringer i disse situationer. Ruud har et par gode run blitzer fra tid til anden men pass rushing bliver aldrig hans styrke. Geno er vores bedste line backer så vi kan ikke tillade os at blitze ham mere end vi allerede gør. Heldigvis spiller alle vores LBs gode i coverage og for the meste også mod løbet.

Jeg synes Morris klarer den defensive del godt i betragtning af vores ynkelige pass rush som han selvfølgelig også har et delansvar for. Et eksempel er turnovers og slutningen af kampe. Vores defence er ikke godt i langt de fleste stats bokse men vi var sidst jeg kiggede på en delt 3-4 plads i INTs, og det tror jeg i stor grad skyldes en attitude og kultur som Morris har bragt tilbage på holdet.

Jeg vil gerne se lidt færre spillere skifte position på den defensive linje. Er stor fan af at vi bruger en udskiftende rotation af linjemænd men synes det er tåbeligt at have McCoy line op som DE fra tid til anden...Det er svært nok at lære en position i NFL.
Cardinals har en meget ung rookie QB der kan og skal stresses, så der er bestemt mulighed for at få et par sacks ind på kontoen så vi kan komme væk fra sidstepladsen i ligaen når det kommer til sacks.
Mine favoritter til sacks i morgen må være Styles G White og Crowder
Det er forøvrigt noget som Steve White har skrevet en hel masse om.
Denne blog artikel om vores o-line er yderst spændende
http://passingonthegame.blogspot.com/2010/10/who-done-it.html
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man nov 01, 2010 8:56 am    Emne: Besvar, med citat

Fuck vi er vilde ! Elsker Freeman og endelig ser det ud til at vi har fået en back der kan noget . Og dejligt at se forsvaret score et par gange og redde os til sidst . Dejligt at se !

IndlægSkrevet: Man nov 01, 2010 11:07 am    Emne: Besvar, med citat

Så kom pass rushet igang Very Happy Det var godt at se at vi for første gang siden Panthers formåede at ligge et pres over det meste af kampen...

En anden ting der må give grund til optimisme er den måde vi gang på gang formår at skabe turnovers( også selvom det er mod så dårlige QBs som Cards har).

Lige som Stubber siger: FREEMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den mand bliver en kæmpe gevinst og det kan ikke blive anderledes Razz
Han minder mig enormt meget om Manning i sin måde at lede holdet på og den måde han hele tiden finder måder at flytte bolden når det er nødvendigt!..

Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man nov 01, 2010 11:37 am    Emne: Besvar, med citat

Det eneste jeg er lidt bange for med hensyn til vores O , eller de mange ting jeg er bange for ..

Freeman; han minder mig måske lidt om VY i den måde han vinder på, hvis man tænker tilbage på VY's rookie sæson så vandt han også en bunke kampe på mange mærkelige måder, og er bare bange for Freeman bliver lige så ustabil som VY.

Blount: Graham har også set godt ud i nogle kampe, glæder mig til at se det over længere tid og til at se om han kan holde til at løbe på den måde .

Mike Williams: Clayton spillede også godt i sin rookiesæson, need i say more ?

Geografisk sted: Odense

IndlægSkrevet: Man nov 01, 2010 11:53 am    Emne: Besvar, med citat

Fuldstændig vild kamp. Jeg elsker Freeman, og hvor er det ekstra dejligt når man i så mange år har sukket efter en Franchise Quarterback. Selv om det ikke kun er ham der spiller godt, så er det helt utroligt hvad den mand er i stand til at præstere på egen hånd. Han spiller på ingen måde som en QB der kun har startet i 16 NFL kampe, og det helt tydeligt at han er blevet en leder på holdet.

Det er generelt ufatteligt at vi på så kort tid er kommet så langt. Morris og Domnik har gjort det fantastisk arbejde. For det første at finde de spillere som de har skaffet til holdet, men ikke mindst at få den til at præstere på det niveau som de gør. Morris blev kritiseret for at sige at vi er det bedste hold i NFC, men hans pointe med at skabe en vindermentalitet på holdet, er jeg helt med på. Han er en karismatisk træner og en dygtig leder for vores hold. Det var uden tvivl den helt rigtige beslutning at fyre Gruden og Bruce Allen. Hvor var jeg træt af alle de afdankede veteraner, og ustabiliteten fra år til år. Nu har vi et hold som allerede klarer sig godt, men som har potentiale til at være med i toppen af NFL i mange år fremover.

Selvfølgelig er der problemer på holdet, men hvem havde regnet med at vi ville være 5-2 på nuværende tidspunkt? Mange havde ikke engang regnet med at vi ville vinde 5 kampe i løbet af hele sæsonen! Så det er ingen skam at være optimitisk for tiden. Men der er problemer, som tidligere nævnt har skader sat sit præg på vores o-line. Men i forhold til hvor mange penalties lavede mod Rams, er det allerede blevet markant bedre denne uge. Desuden er Blount den helt rigtige løsning, han er i stand til at skaffe yards selvom o-linen ikke skaber huller. En stor fysisk, men samtidig atletisk back. Jeg kan ikke lade være med at tænke på gode gamle Mike Allstott, og han har potentiale for at blive mindst lige så populær blandt fans'ne.

Til sidst vil jeg lige nævne hvor fedt det er at se Ronde Barber spille så godt. Han er virkelig blomstret op under Raheem Morris!
Tilbage til toppen
Admire
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man nov 01, 2010 5:43 pm    Emne: Besvar, med citat

Stubber skrev:
Det eneste jeg er lidt bange for med hensyn til vores O , eller de mange ting jeg er bange for ..

Freeman; han minder mig måske lidt om VY i den måde han vinder på, hvis man tænker tilbage på VY's rookie sæson så vandt han også en bunke kampe på mange mærkelige måder, og er bare bange for Freeman bliver lige så ustabil som VY.

Blount: Graham har også set godt ud i nogle kampe, glæder mig til at se det over længere tid og til at se om han kan holde til at løbe på den måde .

Mike Williams: Clayton spillede også godt i sin rookiesæson, need i say more ?

Jeg synes virkelig du forsimpler ting.

Freeman spiller radikalt anderledes end VY. De er begge ret store og har en god arm, men deres spille stil, motion, teknik og deres evener når det kommer til at "manage the game" er enormt forskellig.

Williams-Clayton tingen forstår jeg heller ikke.
Mon ikke der er en del spillere der har spillet godt i deres rookie sæson og som ikke endte med at sutte?
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man nov 01, 2010 6:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er mere den måde de vinder på der er ret ens syntes jeg . Siger ikke han kommer til at blive som en VY , men er bare bange for det , tør næsten ikke satse på han bliver god , Tampa har aldrig haft en god QB og tør ikke satse på det bliver nu Wink

Og den med Williams er samme grund , jeg syntes Clayton var tæt på gud da han spillede i sin rookie sæson . Igen ikke for at male fanden på væggen , jeg skal bare se mere før jeg er helt solgt .
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tirs nov 02, 2010 3:35 pm    Emne: Besvar, med citat

Stubber skrev:
Det er mere den måde de vinder på der er ret ens syntes jeg . Siger ikke han kommer til at blive som en VY , men er bare bange for det , tør næsten ikke satse på han bliver god , Tampa har aldrig haft en god QB og tør ikke satse på det bliver nu Wink

Og den med Williams er samme grund , jeg syntes Clayton var tæt på gud da han spillede i sin rookie sæson . Igen ikke for at male fanden på væggen , jeg skal bare se mere før jeg er helt solgt .

Jeg synes bare spillerne er radikalt anderledes.....Siger ikke at Mike Williams bliver den næste Jerry Rice men jeg tror godt vi kan forvente at han vil producere flere år ude i fremtiden..

Mike Williams er meget mindre afhændig af sin fysiske styrke og har langt bedre hænder. Clayton fik succes tidligt primært på grund af sin fysik og så blev han hoved fucked efter et par sæsoner.
Men han havde ikke Freeman som QB og Mike Williams er en meget mere komplet receiver
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs nov 02, 2010 4:24 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes det er den forkerte Titans quarterback du sammenligner med... I mit hoved minder han i spillestil meget, meget mere om Air McNair end VY..

Desuden har Vince Youngs problemer mere været mentale end noget andet.. Når det kører for ham, så producerer han fint.. Freeman virker derimod absurd moden af en 22-årig at være.. Han siger alt det rigtige og gør alt det rigtige.. Freemans psyke er det sidste jeg bekymrer mig om..

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum