American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
god sæson start!
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
PhillipAlpha
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Nyborg

IndlægSkrevet: Ons nov 03, 2010 10:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er jo vanvittigt det her.

inden sæsonen havde jeg udset mig 6-10 eller 7-9 som mulige records når sæsonen er slut, nu er vi halvvejs og er 5-2, jeg syntes bare vi skal klø på, 1-2 sejre mere og jeg har det fint med at være Bucsfan, det bliver kun endnu bedre næste år.

Syntes det er godt vi endelig får en back som kan noget selv, syntes aldrig rigtig Cadillac blev den samme efter skaderne, og er spændt på at se hvordan vores RB gruppe ser ud næste år.

Alt i alt (selv med Brian Price) syntes jeg virkelig at man har ramt hovedet på sømmet i draften. det er jo helt vanvittigt det vi har gang i! Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Admire
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Lør nov 06, 2010 12:06 am    Emne: Besvar, med citat

Og hvis man ser realistisk på vores schedule så er vi mindst 7-3 efter thanksgiving. Falcons kampen er super svær....Ryan er 16-1 i georgia domet men de havde store problemer i to af deres hjemmekampe i år mod halvsvage modstandere. Så står den på Panthers og 49ers hvilket er kampe som vi skal vinde.

Hvis vi er 7-3 eller 8-2 på det tidspunkt så ser playoff realistisk ud i en svag nfc konference
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hodde

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Søn nov 07, 2010 7:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Nogen der har nogen stream til kampen nu her mod Falcons?
Tilbage til toppen
Admire
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Søn nov 07, 2010 7:57 pm    Emne: Besvar, med citat

Hodde skrev:
Nogen der har nogen stream til kampen nu her mod Falcons?

http://atdhe.net/27674/watch-tampa-bay-buccaneers-vs-atlanta-falcons
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
n.madsen

Indmeldt: 01. nov 2010
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Fre dec 03, 2010 10:03 pm    Emne: Gerald McCoy Besvar, med citat

Jeg har ikke rigtig fulgt med i Tampa Bays kampe, men det har da været en ganske flot sæson hidtil. Nå, men hvad jeg faktisk er interesseret i at høre noget om er, hvordan Gerald McCoy har gjort det so far!

Jeg kan huske, at der op til draften var stor diskussion om, hvem af Suh og McCoy, der var det bedste prospect/bedste spiller, og ud fra de stats jeg har kigget på, så har Suh (ikke overraskende) været, ikke bare McCoy, men også de fleste andre rookies på defense overlegne. Men hvordan synes I Bucs-fans, at McCoy har gjort det?
Tilbage til toppen
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Fre dec 03, 2010 10:31 pm    Emne: Besvar, med citat

McCoy havde sammen med resten af forsvaret en svær start, men han er kommet efter det i de sidste 4-5 kampe. McCoy har selv nævnt at han tænkte for meget i starten og ikke ville fanges ud af position, mens han nu spillere mere instinktivt, og det ser ud til at virke.

Jeg synes egentlig han har været overraskende god mod løbet gennem hele sæsonen, og de sidste par uger har han så vist at han også kan være en farlig passrusher - også selvom han ikke fik nogen sacks. De sidste to kampe er han så endelig kommet på tavlen og ser til tider dominerende ud. Ikke "Warren Sapp-dominerende", men det lover absolut godt for fremtiden.

Samtidig er Roy Miller også endelig begyndt at nå sit niveau fra sidste sæson, og det er helt sikkert også med til at hjælpe McCoy.
Tilbage til toppen
Batash

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Tors dec 09, 2010 2:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Mht. McCoy så er jeg mere end positiv overrasket over den måde han har spillet de sidste 4-5 uger.. Hvis han kan få nogle flere muskler og tage lidt kilo på uden at miste sit hurtige antrit så ser jeg en rigtig god DT i fremtiden..

Jeg har siddet og kigget de sidste tre kampe igennem og hold op hvor er der mange holdings der ikke bliver dømt imod modstanderen når han prøver at nå QB'en...

Synes også han er begyndt at klare sig meeeget bedre overfor dobbeltblokeringer, så der er en stor pegefinger op ad fra min side Very Happy Very Happy

"Never argue with an idiot. He will drag you down to he's level and then beat you with his experience"
Tilbage til toppen
Hodde

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Søn dec 19, 2010 6:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Nogen der har en god stream til kampen mod Lions?
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum