| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
nunobow
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1407 Geografisk sted: Odense V
|
Skrevet: Søn jan 16, 2011 8:48 am Emne: Playoffs... los skægos |
|
|
Som sagt...coming up. Here it is.
Jeg har ellers... ALDRIG skæg. Måske en uges eller 10 dages "dovenskab", men aldrig permanent skæg.
/nunobow _________________ Thanks for a lost 2nd seed, Lance Easley! Don't hope you screw up too many Pee Wee football games these days.
Sidst rettet af nunobow Fre jan 28, 2011 10:51 pm, rettet i alt 2 gange |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KGB Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008 Indlæg: 779
|
Skrevet: Søn jan 16, 2011 12:33 pm Emne: |
|
|
Nøj, det er god stil!
Lov mig, du prøver A-Rod/James Hetfield looket, når det engang skal af - forhåbentligt først i februar. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2060 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Søn jan 16, 2011 12:57 pm Emne: |
|
|
nice! god stil  _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Tirs jan 18, 2011 5:02 pm Emne: Re: Playoffs... manken :D |
|
|
| nunobow skrev: | Som sagt...coming up. Here it is.
Jeg har ellers... ALDRIG skæg. Måske en uges eller 10 dages "dovenskab", men aldrig permanent skæg.
/nunobow |
Hvor er like-knappen henne i det her forum? _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Chicago
Indmeldt: 10. sep 2008 Indlæg: 583
|
Skrevet: Ons jan 19, 2011 1:25 pm Emne: |
|
|
Bare roligt, du kan tage det af på mandag  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KGB Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008 Indlæg: 779
|
Skrevet: Man jan 24, 2011 12:20 am Emne: |
|
|
| Chicago skrev: | Bare roligt, du kan tage det af på mandag  |
Eller beholde det i 14 dage endnu
Jeg føler lidt med dig nuno, og så alligevel slet ikke  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ATC Green Bay Packers
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 2218
|
Skrevet: Man jan 24, 2011 12:32 am Emne: |
|
|
alle os der ikke kan efterligne den smukke nuno
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
|
Skrevet: Man jan 24, 2011 2:13 pm Emne: |
|
|
haha... ved ikke om jeg synes den strik-dims der er mest scary eller sjov. Måske lige meget af hver
Og... meget er jeg blevet kaldt i mine dage... men smuk er ikke en af dem!
Det begynder iøvrigt efterhånden at blive en temmelig "busket" omgang at have siddende. Bliver sjovt at se om 14 dage...
| Chicago skrev: | | Bare roligt, du kan tage det af på mandag |
Nu hentyder ordlyden jo til dagen idag. Men jeg vil være så large at medgive, at du ikke satte dato på, så vi antager, at du bare mente "en mandag indenfor nær fremtid". Så hvis det er ok med dig... så lader jeg det lige stå et par uger mere!
/nunobow _________________ Thanks for a lost 2nd seed, Lance Easley! Don't hope you screw up too many Pee Wee football games these days. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Pizzasucks Administrator

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 4696 Geografisk sted: Nørrebronx
|
Skrevet: Man jan 24, 2011 8:59 pm Emne: |
|
|
| nunobow skrev: | | Det begynder iøvrigt efterhånden at blive en temmelig "busket" omgang at have siddende. Bliver sjovt at se om 14 dage... |
Vi får vel et nyt billede af alt dit skæg om små 2 uger ? _________________
Vinder af rookieligaen 2010/11 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
Skrevet: Man jan 24, 2011 10:30 pm Emne: |
|
|
Må med skam meddele at jeg har fjernet mit idag - havde lovet flere steder, at hvis Packers kom i SB, så ville jeg tage det af. _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
|
Skrevet: Man jan 24, 2011 10:37 pm Emne: |
|
|
| Pizzasucks skrev: | | Vi får vel et nyt billede af alt dit skæg om små 2 uger ? | Naturligvis
/nunobow _________________ Thanks for a lost 2nd seed, Lance Easley! Don't hope you screw up too many Pee Wee football games these days. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
bojoerge
Indmeldt: 10. apr 2007 Indlæg: 396
|
Skrevet: Tirs jan 25, 2011 4:35 pm Emne: |
|
|
Jeg har fuldskæg til dagligt, så det har der ikke været meget skæg ved at lade sidde. Det bliver dog ikke klippet før efter SB.
Men den Packers t-shirt som jeg tog på til Philly kampen har jeg stolt båret på gameday igennem hele playoff - selvfølgelig uvasket. Den er godt snasket nu, men jeg glæder mig til at tage den på igen  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
|
Skrevet: Tirs jan 25, 2011 7:04 pm Emne: |
|
|
| bojoerge skrev: | Jeg har fuldskæg til dagligt, så det har der ikke været meget skæg ved at lade sidde. Det bliver dog ikke klippet før efter SB.
Men den Packers t-shirt som jeg tog på til Philly kampen har jeg stolt båret på gameday igennem hele playoff - selvfølgelig uvasket. Den er godt snasket nu, men jeg glæder mig til at tage den på igen  |
Ellers skulle du have vendt den om... og barberet det af før playoffs og nægtet at anlægge nyt før de røg ud (eller som nu - efter SB)
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
bojoerge
Indmeldt: 10. apr 2007 Indlæg: 396
|
Skrevet: Ons jan 26, 2011 10:28 am Emne: |
|
|
| nunobow skrev: | Ellers skulle du have vendt den om... og barberet det af før playoffs og nægtet at anlægge nyt før de røg ud (eller som nu - efter SB)
/nunobow |
Ja det havde været vanskeligt, for jeg hader at barbere mig  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Pizzasucks Administrator

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 4696 Geografisk sted: Nørrebronx
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
|
Skrevet: Fre jan 28, 2011 10:31 pm Emne: |
|
|
Har godt lagt mærke til (og beundret) Keisel's mesterværk (manke er iøvrigt bare mig, der fejlagtigt har kaldt det... hvem ved i ren og skær ønsketænkning - for hår (manke) er absolut ikke det, jeg gør mest i!!).
Keisel har et ½ års forspring (juni 10 vs. dec. 10). Jeg ville nok komme "deropaf" med ½ år mere, men.... leger med tanken om at lave en Rodgers-tribute allerede før kampen i Dallas (jf. KGBs forslag). Ved ikke rigtig om det skal være en "kopi" af Rodgers fra "Deal with it" billedet... eller om det bare skal være et old school trucker overskæg. We'll see. Skal under alle omstændigheder nok tage billede inden jeg gør noget (drastisk)...
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
|
Skrevet: Søn feb 06, 2011 12:48 pm Emne: |
|
|
Dagens update....
Det er gået fra at kollegaerne har kaldt det "cool" til at de kalder det "noget mere hulemands look"
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
|
Skrevet: Søn feb 06, 2011 3:41 pm Emne: |
|
|
Og sidste billede i serien....
Igår: Playoff beard
Idag: Superbowl beard
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
SvAnEn
Indmeldt: 28. apr 2007 Indlæg: 330
|
Skrevet: Søn feb 06, 2011 4:04 pm Emne: |
|
|
Hvor er det nice .. respekt herfra  |
|