American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
NFC Championship Game
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  

Hvem bliver NFC's hold i Super Bowl XLV i Arizona ?
Green Bay Packers
59%
 59%  [ 19 ]
Chicago Bears
40%
 40%  [ 13 ]
Totale stemmer : 32

Forfatter Besked
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man jan 17, 2011 5:01 pm    Emne: NFC Championship Game Besvar, med citat

Ja vi må igang med at se frem til kampen.

Jeg har virkelig mine bange anelser om denne kamp.
Mest bange er jeg omkring, hvor meget har mediernes lovprisning af ARod og resten af holdet påvirket holdet så de tror de kan gå på vandet ?

Vigtigst må være at DL lukker helt ned for Forte, så det er Cutler der skal vinde kampen alene for Bears på O#, her kan jeg godt lide vores matchup

På O# er det vigtigste at Starks/Kuhn/whoever konsekvent får yards så, siger ikke at Starks skal få 123y men det skal være nok til at Briggs og Urlacher bliver nødt til at stå lidt tættere på LoS.
Og så skal GJ lige ned forbi Bennett og lærer at holde fast i bolden, ellers står Tillman med mindst et par FF's når kampen er færdig. Nelson og JJ skal også ind i kampen ligeså godt som de var mod Falcons.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man jan 17, 2011 5:13 pm    Emne: Besvar, med citat

jeg havde bange anelser før de sidste to kampe, og det har jo virket fint, så:

Jeg har svært ved at se os vinde denne kamp

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Herboen

IndlægSkrevet: Man jan 17, 2011 6:08 pm    Emne: Besvar, med citat

Uanset hvad, så har det været en flot sæson, hvor holdet virkelig har præsteret gennem modgang og hvor Rodgers virkelig har vist sig som leder. På den baggrund mener jeg, at Bears bare skulle forære os sejren af ren respekt for vores præstationer.

Sker det ikke, så frygter jeg kampen og særlig én person, Brian Urlacher. Han bliver nøglen til kampen, for på et koldt Soldier Field bliver vi nødt til at have et løbespil, der kan komplementere Rodgers. Og så skal vi selvfølgelig stoppe de store spil, der dræbte Seahawks, men at sammenligne vores bagerste med Seahawks' ville være direkte uartigt og jeg tvivler på at Cutler har lyst til at kaste meget i Williams' retning.
Tilbage til toppen
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Man jan 17, 2011 6:39 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg har ligesom alle andre nok tvivlet lidt på os, specielt mod Eagles og også i den grad mod Atlanta.. Men efterhånden så er jeg ved at opbygge en tro på vores coaching staff om at de simpelthen har så styr på vores personal.

Vi tabte til Atlanta, vi formåede at lave justeringer der gjorde vi bankede dem ud af banen.

Vick var ved at føre Eagles tilbage i week 1, coaches vidste lige hvordan vi sku lukke ham ned i PO.

Vi tabte til Bears, tildels pga vores egne fejl, vi slog dem i week 17..

Vi har bevidst at vi kan lave de justeringer, og kan regne vores modstander ud. Jeg er fortrøstningsfuld. Jeg var for ung, og så ik NFL da Brett Favre førte os til en Super Bowl.. Det blir den største kamp jeg kommer til at opleve Packers i hidtil, og forhåbentlig skuffer de ikke Smile
pack4ever

IndlægSkrevet: Man jan 17, 2011 10:58 pm    Emne: Besvar, med citat

SB er i Texas ikke arizona Smile

Tror At capers nok skal finde en måde til at fremmane bad rex ups mente bad jay. Så en pick six fra tramon til at vinde en tæt kamp
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 17, 2011 11:49 pm    Emne: Besvar, med citat

pack4ever skrev:
SB er i Texas ikke arizona Smile

Mindre detalje, alt syd for GB er det forkerte sted til en SB anyway.
Søgte bare hurtigt på Google og udfor SB 45 stod der noget med Glendale hvor Cardinals' stadion ligger.
Kan desværre ikke rette det nu Sad
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Tirs jan 18, 2011 12:36 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er jo unægtelig svært at være pessimist - når man fuldstændig udradere et godt Falcons hold på udebane.

Dog har vi 2 gange spillet lige op med Bears i denne sæson, med en sejr til hvert mandskab ... jeg kan ikke forestille mig hvordan det skulle blive anderledes denne gang ... vi har da bestemt fundet lidt bedre offensiv rytme, iforhold til uge 17 ... men banens tilstand og vejret tror jeg på vil gøre det markant sværere for vores passing game. James Starks og vores rungame må meget gerne steppe up som mod Eagles.

Derudover bliver det spændende at se om vores defence kan fortsætte med at forvirre Cutler eller om han efterhånden har luret os af ... vigtigst af alt bliver dog at stoppe Matt Forte, da Cutler er klart mere konfortabel når han kan lave lidt playaction og forsvaret respektere løbet.

Specialteams kan også blive afgørende - når kampen spilles på det tidspunkt af året som den gør ... og her må Bears have en klar fordel. Det er afgørende at vores ST formår om ikke at spille lige op med Bears STs så i hvertfald næsten.

Dette er dog en glimrende mulighed, for endelig at komme i det forjættede land ... vi bør på ingen måde være skræmte af Bears, lidt sund respekt er fint ... men vi KAN godt slå dem.

Jeg tror på det .. omend jeg ved jeg kommer til at sidde og bide negle ind til sidste sekund.

Packers 21 - Bears 17

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Tirs jan 18, 2011 12:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er stille optimist.

Men det her er altså bare et helt andet hold end både Falcons og Eagles. Bears har et virkelig godt forsvar. Det har ingen af de andre hold haft. Og så er det rivalopgøret. Hele Lovies mission her i livet er at slå Packers.

Jeg glæder mig. Men jeg er sgu ikke sikker på, vi vinder. Det må være et toss up.

Go Pack go!
Tilbage til toppen
ChristTubot
Green Bay Packers

Indmeldt: 12. nov 2009

IndlægSkrevet: Tirs jan 18, 2011 4:34 pm    Emne: Re: NFC Championship Game Besvar, med citat

ATC skrev:
Ja vi må igang med at se frem til kampen.

Jeg har virkelig mine bange anelser om denne kamp.
Mest bange er jeg omkring, hvor meget har mediernes lovprisning af ARod og resten af holdet påvirket holdet så de tror de kan gå på vandet ?

læste en artikel for nogle uger siden, hvor der var snak om, at en af MM's store forcer var at holde selvtilliden væk fra de selvglade, og sikre at holdet ikke blev for kæphøje, så mon ikke han nok skal klare den del Cool

jeg er meget meget bange for om deres forsvar kommer for nemt igennem O-line til, at vi kan klare det.
Tilbage til toppen
chris h

IndlægSkrevet: Tirs jan 18, 2011 7:29 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg tror 3 ting bliver afgørende for kampens udfald

1) Ingen dumme boldtab - Bears forsvar er designet til at gå efter turnovers, og vores WR må bare ikke fumble bolden, som de desværre har haft for vane de sidste par uger!

2) ST - Det er utrolig vigtigt at Hester ikke får lov at returnere en bold til TD. De sidste 2 opgør mod Bears har været lavtscorende, og det kan denne også godt blive og netop derfor kan Hester blive modbydeligt afgørende.

3) O-line! Hvis O-line giver tid til Rodgers, så vinder Packers, its that simple. Dels fordi Rodgers spiller fantastisk godt, og dels fordi det vil tvinge Bears til at blitze og dermed få dem væk fra deres cover 2 basis forsvar, som igen åbner midten for slants, posts osv.

Hvis Packers laver mere end 24 point, så vinder vi - kan ikke se Bears score mere end 2½ gang + 1 ST TD mod vores forsvar.

Vi har alle chancer for super bowl i år, vi skal bare lige forbi Soldier field og deres forfærdelige græstæppe - på en eller anden måde ville jeg hellere have haft denne kamp i en støjfyldt Dome, men vi har hele sæsonen sagt at Bears var pretenderes, og det håber jeg vi viser på søndag!

Noget helt andet - selvom man hører Favre udtale mange forskellige ting, så er det på en eller anden måde ganske rart at han forsøger at forsone sig med Packers igen, så vi alle sammen kan komme videre og han kan blive placeret ved siden af Lombardi, Starr og til dels White som de største profiler i Packers historie.

Jo mindre han selvfølgelig bare kan se hvad vej vinden blæser med Rodgers og ved at vi om 3 år kun er interesseret i at diskutere om Rodgers er den bedste nogensinde, eller om andre QB måske skal med i diskutionen
Belwas
Chicago Bears

Indmeldt: 15. okt 2008

IndlægSkrevet: Tirs jan 18, 2011 9:04 pm    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:
men vi har hele sæsonen sagt at Bears var pretenderes, og det håber jeg vi viser på søndag!

Arh come on... Jeg ved godt det er hårdt at indrømme man tog fejl i preseason, men uanset om i så skulle give os mega klø på søndag så kan man under ingen omstændigheder bruge pretenders om et hold der har hjemmebane i en conference finale.
Tilbage til toppen
chris h

IndlægSkrevet: Tirs jan 18, 2011 10:56 pm    Emne: Besvar, med citat

Citat:

Arh come on... Jeg ved godt det er hårdt at indrømme man tog fejl i preseason, men uanset om i så skulle give os mega klø på søndag så kan man under ingen omstændigheder bruge pretenders om et hold der har hjemmebane i en conference finale.

Og dette er årsagen til man skal holde sig fra andre holds fora, tonen er simpelthen bare anerledes. Naturligvis er Bears ikke pretenders, og ja de har et godt hold, og jeg er sikker på du kan finde en masse rosende ord om Bears inde på det generelle fora, på ESPN eller de lokale medier i Chicago.

Hvis du læser tidligere tråde, så har vi faktisk gennem hele sæsonen ment at Bears har haft en urimelig heldig sæson, og det er vi heldigvis også i vores fulde ret til.
Det betyder ikke, at vi ikke respekterer Bears, eller ikke mener at de har et godt hold, men på vores eget fora fastholder jeg retten til at omtale kommende modstandere som pretenders, overpræsterende, heldige og hvordan vi ellers har gjort grin med et hold i løbet af sæsonen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs jan 18, 2011 11:20 pm    Emne: Besvar, med citat

argh at man skal holde sig fra andre fora er nok at stramme den, men man skal kunne acceptere at et andet hold ikke vil blive rost til skyerne.

personligt har jeg det med Bears som Erik Kramer sagde om Falcons på fox efter GB@ATL.
de er et godt 10-6 hold (bears måske 9-7) som har haft nogle "lucky swings." men en heldig sejr skal stadig vindes, men
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs jan 18, 2011 11:35 pm    Emne: Besvar, med citat

jeg synes bestemt ikke at man skal holde sig fra hinandens fora så længe man opfører sig ordentligt - og jeg synes i øvrigt at det er et fint nok spørgsmål at stille. Personligt ser jeg dem som lige så store contenders som os selv

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
chris h

IndlægSkrevet: Tirs jan 18, 2011 11:44 pm    Emne: Besvar, med citat

Vi kan godt blive enige om at alle naturligvis er velkommende med deres meninger, inputs, betragtninger osv og det var måske lige hårdt nok at skrive at man decideret skal holde sig væk. Det jeg mener er blot, at man på andre holds fanfora må forvente at tonen er anerledes. Og lad det være det sidste ord i dette, det er jo slet ikke nødvendigt at diskuterer om Bears er gode eller dårlige, for de er naturligvis et godt hold, og jeg vil da personligt langt hellere have mødt Seahawks, når man kigger på "letteste" modstander til en super bowl.
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Ons jan 19, 2011 3:12 am    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
argh at man skal holde sig fra andre fora er nok at stramme den, men man skal kunne acceptere at et andet hold ikke vil blive rost til skyerne.

personligt har jeg det med Bears som Erik Kramer sagde om Falcons på fox efter GB@ATL.
de er et godt 10-6 hold (bears måske 9-7) som har haft nogle "lucky swings." men en heldig sejr skal stadig vindes, men

For at citere Michael Hunt fra JSO off the top of my head:

"The Packers are coming to the NFC Championship Game, and they intend on extracting that orange- and -blue horseshoe the Bears have been playing with up their behinds all season." Smile
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons jan 19, 2011 9:32 am    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:
Citat:

Og dette er årsagen til man skal holde sig fra andre holds fora, tonen er simpelthen bare anerledes. Naturligvis er Bears ikke pretenders, og ja de har et godt hold, og jeg er sikker på du kan finde en masse rosende ord om Bears inde på det generelle fora, på ESPN eller de lokale medier i Chicago.

Hvis du læser tidligere tråde, så har vi faktisk gennem hele sæsonen ment at Bears har haft en urimelig heldig sæson, og det er vi heldigvis også i vores fulde ret til.
Det betyder ikke, at vi ikke respekterer Bears, eller ikke mener at de har et godt hold, men på vores eget fora fastholder jeg retten til at omtale kommende modstandere som pretenders, overpræsterende, heldige og hvordan vi ellers har gjort grin med et hold i løbet af sæsonen

Giv manden en chance - der er åbenbart utroligt dødt på Bears forummet - af en eller anden grund, er der ingen der gider at være fans af det hold Wink

Men derudover mener jeg bestemt Bears er Contenders, især efter at deres offence er kommet ind i en bedre rytme. Deres forsvar og STs bør alle hold frygte.

Omvendt kan man heller ikke komme uden om at de også har været meget heldige hvad angår skader i denne sæson - men det vil ikke gøre smerten mindre hvis vi taber på søndag.

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
klgn
Minnesota Vikings

Indmeldt: 19. dec 2007
Geografisk sted: Havdrup

IndlægSkrevet: Ons jan 19, 2011 10:57 am    Emne: Besvar, med citat

Må man godt håbe på, at begge hold taber Wink
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons jan 19, 2011 11:11 am    Emne: Besvar, med citat

klgn skrev:

hovedet på blokken: Hvem holder du med?

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
klgn
Minnesota Vikings

Indmeldt: 19. dec 2007
Geografisk sted: Havdrup

IndlægSkrevet: Ons jan 19, 2011 11:23 am    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
klgn skrev:

hovedet på blokken: Hvem holder du med?

Bears, fordi jeg tror, de har en større chance for at tabe i Super Bowl end Packers. Jeg tror omvendt også, at Bears er det eneste tilbageværende hold, som kan slå Packers - måske Steelers kan - men jeg vil føle mig mere tryg ved Bears i Super Bowl...

Men det er bare den værste NFC finale ever set fra mit synspunkt Smile
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Side 1 af 9

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum