American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
NFC Championship Game
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  

Hvem bliver NFC's hold i Super Bowl XLV i Arizona ?
Green Bay Packers
59%
 59%  [ 19 ]
Chicago Bears
40%
 40%  [ 13 ]
Totale stemmer : 32

Forfatter Besked
pack4ever

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 12:25 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
ATC skrev:
Aaron har jo været helt væk siden han tacklede Urlacher Sad

Forhåbeligt ikke en ny hjernerystelse, er jo set før. Hvor han også var meget shaky efter et hit.

det peppers/briggs hit hun godt have givet en lille hjernerystelse, men nu har han 14 dage til at blive klar
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
McClane
Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 12:27 am    Emne: Besvar, med citat

Belwas - Fra Packers at Giants-tråden skrev:
Er én af de sjældne uger hvor jeg holder med jer!

Al respekt for hvad Rodgers kan præstere i en PO kamp, så vil meget meget nødigt møde Giants i playoff...

Kan ikke dy mig Wink

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
Packer

Indmeldt: 07. apr 2007

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 12:35 am    Emne: Besvar, med citat

Nej hvor er det her sindssygt. På trods af alle de skader, de tætte tabte kampe, så var der intet kunne holde os tilbage. VI ER I FUCKING SUPERBOWL BABY!!! Jeg græd af glæde. Nu kan den eksamen i morgen kun gå godt!!
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 12:35 am    Emne: Besvar, med citat

We're going to Dallas
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 12:55 am    Emne: Besvar, med citat

det er den smukkeste grimme kamp jeg nogensinde har set. klassisk black and blue

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 1:06 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Hvem vil I helst have i Super Bowl???
Jets.

Bryder mig ikke om Roethlisbergers evne til at holde spil i live. Kan være dræbende på et D#

/nunobow

Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 1:07 am    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Jets.

Bryder mig ikke om Roethlisbergers evne til at holde spil i live. Kan være dræbende på et D#

/nunobow

Jeg husker også alt for tydeligt, hvor Ben gjorde ved os sidste år. Men i mine øjne er det stort set ligemeget. Hvad Jets mangler i QB'en, har de i deres RB og WRs.
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 1:32 am    Emne: Besvar, med citat

jets helt sikkert. når det er 4. down vil jeg hellere være oppe imod sanchez end big ben

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 3:54 am    Emne: Besvar, med citat

For nu at bruge et lilleordsprog fra golfbanen: "Vi har længe været på dansegulvet, men NU er vi endelig kommet helt hen til musikken!"

Freaking fucking superbowl baby, Steelers here we come!

On a side note: Nogen der ved hvorfor der er lavet nye trofær af The Lamar Hunt og George Halas trophys?? De ser noget anderledes ud jeg lige huskede dem..
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 4:01 am    Emne: Besvar, med citat

vil tro at det er for at de mere skal lige Lombardi.
for ja de har ændret meget udseende til årets PO
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 10:20 am    Emne: Besvar, med citat

Gode ting

Hey Ma' I'm going to the Super Bowl!!!

Masthay - kampens spiller

Shields - opdækningen var ikke fejlfri, men to interceptions råder så rigeligt bod på det.

Williams - hold da helt ferie, vi har en corner som modstanderen ganske simpelt ikke kastede mod.

Starks (1. halvleg) - dominerende force mod Bears, der nok troede at det var Rodgers de skulle bremse.

Jenkins - det kan godt være at han ikke laver mange tacklinger, men dem han laver tæller rigtig meget.

Dårlige ting (Ja, McClane på trods af Super Bowl er der dårlige ting)

Collins/Woodson - var det to Pro Bowlere, der lavede den fejl?

Og når snakken falder på Pro Bowl, så er det ærgeligt at vi ikke er repræsenteret i den meget vigtige kamp næste weekend.

Capers - fantastisk første halvleg, dybt kritisabelt at du lader verdens mest urutinerede QB få tid i lommen i 4. quarter - kom nu efter ham!!!

McCarthy - glimrende HC, elendig til at få angrebet til at forsvare en føring.
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 1:02 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
Masthay - kampens spiller
Enig. Kunne dog ligeså godt gå til Shields (trods et par fejl i coverage). Ud over de 2 INTs - så forcerer han en fumble og blitzer et par gange med effektivt resultat.

Herboen skrev:
Shields - opdækningen var ikke fejlfri, men to interceptions råder så rigeligt bod på det.
Enig igen. Når det værste man laver i kampen er ikke at smide sig ned med det samme efter en game clinching INT - så er det ikke helt skidt. Det kan godt være, at det sidste play står klarest i hukommelsen - fordi det lukker kampen. Men den første INT var imo den bedste. Det var simpelthen perfekt CB spil hele vejen af ham på det play. Virkelig klasse.

Herboen skrev:
Williams - hold da helt ferie, vi har en corner som modstanderen ganske simpelt ikke kastede mod.
Ved ikke om du mener det bogstaveligt - eller bare sådan "i det store hele". For jeg er ret sikker på, at det var Williams på opdækningen da Cutler på et tidspunkt overkaster Hester i højre side af vores EZ (set fra Bears' offense).

Herboen skrev:
Collins/Woodson - var det to Pro Bowlere, der lavede den fejl?
Collins havde et PAR spil igår, hvor han tager horrible vinkler når han angriber boldholderen. Virkelig ringe. Hans dårligste kamp længe. Forhåbentlig er han tilbage med positive big plays om 2 uger.

Herboen skrev:
Capers - fantastisk første halvleg, dybt kritisabelt at du lader verdens mest urutinerede QB få tid i lommen i 4. quarter - kom nu efter ham!!!
Enig igen igen. Det er utroligt, at han kan få enhver QB til at ligne all pros når han dropper alt tilbage i coverage og kun sender 3. Men det er set så mange gange før, at man efterhånden skulle tro, at han lærer af det.

/nunobow

Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 1:50 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Herboen skrev:
Ved ikke om du mener det bogstaveligt - eller bare sådan "i det store hele". For jeg er ret sikker på, at det var Williams på opdækningen da Cutler på et tidspunkt overkaster Hester i højre side af vores EZ (set fra Bears' offense).

Du har ret, jeg bed mærke i ét kast, hvor Williams dækkede Hester op. Selv Revis og Asomugha får også kastet en bold imod sig i ny og næ og nogle gange griber receiveren den såmænd også. Min pointe var bare mere, at Williams de sidste 3 uger har spillet så stærkt, at jeg tror, at modstanderne er begyndt at gameplanne væk fra ham. Med de opportunister vi har på forsvaret tror jeg ikke at det er den rette løsning, idet det trods alt er lettere at ballhawke (er det ikke snart et dansk ord?) på en halv bane end en hel, men dem om det.
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 3:02 pm    Emne: Besvar, med citat

jeg holder meget af at finde de almene mediers dækning af kampe for at finde fejl og dårlige formuleringer. Ekstrabladet bød på dette:

Citat:
Green Bay-kreatøren scorede også sit holds første seks point, da han 1 yard fra end zone snød Bears-forsvaret med et fake handoff til en springede running back.

Rodgers sneg sig derefter som en anden indianer ud mod det fjerneste hjørne af end zone og scoerede til 6-0.

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 3:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Masthay skal helt sikkert have en del ros han kan komme i nærheden af, men det skal Jarrett Bush (av det gjorde endnu mere ondt end ventet) og resten af coverage unit også. Hester får kun returneret 3 af Masthays 8 punts. og kun 1 blev TB, hvor Bush ellers er helt dernede, han stod for 2 af de downede punts. Slocum viser fremskridt i nogle kampe, hvis de bliver konsistente har vi 3 fantastske enheder.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 6:31 pm    Emne: Besvar, med citat

og til dem der endnu ikke har set det.
billedet vi alle har glædet os til i en del år

Og Willie Davis overrækker Papa Bear-trophy til Mark Murphy Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=J9Rn5LNlevs
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 7:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Sam Shields skal i øvrigt lære at lægge sig når han har lavet en gamewinning INT

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 7:39 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
Sam Shields skal i øvrigt lære at lægge sig når han har lavet en gamewinning INT
Det mener MM vist også. Prøv at checke game highlights på nfl.com

Jeg vil dog vove den påstand (ud fra billederne af MM), at jeg råbte "læg dig ned" flere gange end MM råbte "get down".

Ca. 9 min. inde http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/09000d5d81dde46d/Packers-vs-Bears-highlights

/nunobow

Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 7:56 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
chess skrev:
Det mener MM vist også. Prøv at checke game highlights på nfl.com

Jeg vil dog vove den påstand (ud fra billederne af MM), at jeg råbte "læg dig ned" flere gange end MM råbte "get down".

Ca. 9 min. inde http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/09000d5d81dde46d/Packers-vs-Bears-highlights

/nunobow

Ditto. Jeg sad og hvæsede af fjernsynet. Det var egentlig lidt ynkeligt.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 8:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Raji er altså også tæt på at tabe hovedet.
Hanie er meget tæt på (som jeg ser det igen lykkes det) forcere fumblen på det spil men det er svært at se, da jeg kun har set den fra game-kameraet og nede bag EZ
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Side 7 af 9

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum