American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
NFC Championship Game
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  

Hvem bliver NFC's hold i Super Bowl XLV i Arizona ?
Green Bay Packers
59%
 59%  [ 19 ]
Chicago Bears
40%
 40%  [ 13 ]
Totale stemmer : 32

Forfatter Besked
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 8:27 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
Sam Shields skal i øvrigt lære at lægge sig når han har lavet en gamewinning INT

Som jeg engang sagde det efter en episode med Woodson (vs. Redskins), så er det forskellen mellem en god cornerback og en intelligent cornerback.

Vores forsvarsspillere har desværre lavet mange tankeløse fejl de sidste to uger, heldigvis uden at det har fået betydning.

Mod Eagles løber Williams bolden ud af Endzone efter sin interception, og virker som om han tror at spillet er fløjtet af.

Mod Falcons begynder selvsamme Williams at juble på vej mod Endzone uvidende at der er en Falcons-spiller til højre for ham, der kommer meget tæt på (heldigvis bliver han tacklet af Nick Collins)

BJ Raji begynder sin jubelscene alt for tidligt og sølle én yards mere havde været nok til at Hanie havde forceret en fumble (som vi så havde samlet op i Endzone)

Plus Shields tåbelige spil til sidst.

Jeg kan ikke forstår hvorfor disse helt simple fejl sker, men frygter det værste i Super Bowl, medmindre der snart bliver talt med meget store ord fra McCarthy/Capers.

Så svært er det heller ikke; hvis du laver en interception de sidste to minutter af en kamp lægger du dig ned + du begynder først at juble, når bolden rent faktisk er over stregen - det burde være Football-ABC.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 9:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:

Mod Falcons begynder selvsamme Williams at juble på vej mod Endzone uvidende at der er en Falcons-spiller til højre for ham, der kommer meget tæt på (heldigvis bliver han tacklet af Nick Collins)

Er du 100 procent sikker på, Tramon ikke gjorde det for at være sikker på, uret nåede 0?
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 9:54 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Herboen skrev:

Er du 100 procent sikker på, Tramon ikke gjorde det for at være sikker på, uret nåede 0?

99,9 %
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 11:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
adzke skrev:
Herboen skrev:

99,9 %
Jeg vil godt lægge de sidste 0,1% til. Hands down...

/nunobow

Tilbage til toppen
Myrup

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 3:23 am    Emne: Besvar, med citat

Synes godt nok i overreagerer. Jeg ved ikke om I har prøvet det, men når man er igang med en kamp kan man sagtens mærke om der er nogen i nærheden af en og om man når i endzone. Jenkins er som minimum 3 yards fra Tramon Williams lige da han scorer. Inden det er han jo meget mere foran. BJ Raji har nok kunnet fornemme at han sagtens ville score siden han også sænker farten til sidst. Jeg sad da også og bed negle lige da det skete, men Raji ved jo nok hvad han laver.

Vil gerne give jer at Sam Shields bare skulle lægge sig ned, men han er UDFA, så det er forventeligt. Ikke at det gør det mere acceptabelt, men det burde derfor ikke komme som et chok.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 4:50 am    Emne: Besvar, med citat

raji blev spurgt om bearsspilleren var ved at hente ham hvortil han svarede at det kunne han ikke svare på. havde han været sikker havde der vel ikke været nogen grund til at underspille ? At der pludselig kommer en bagfra og overrasker ses da til tider også i football ? samme med at en spillers fart ikke vurderes korrekt ? men det vigtigste er for mig ikke hvor tæt på det var at gå galt for f.eks. tramon men at han overhovedet giver det en mulighed at det kan gå galt. bedste eksempel er vel desean jackson fra eagles og hans flip ligegyldigt om det lykkedes de første 100 gange mislykkedes det 1 gang er alle de andre gange ligegyldige. det er at det overhovedet gøres der i denne tråd er brok over fordi det altså hurtigt kan gå galt
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 9:18 am    Emne: Besvar, med citat

Myrup skrev:
Vil gerne give jer at Sam Shields bare skulle lægge sig ned, men han er UDFA, så det er forventeligt. Ikke at det gør det mere acceptabelt, men det burde derfor ikke komme som et chok.
Der er garvede veteraner i ligaen, der laver samme fejl, så det er ikke fordi det er et "knock" på Shields (altså fra min side).

Men derfor burde han jo naturligvis lægge sig ned alligevel.

Med det hoved han render rundt med - der er jeg sgu næsten overbevist om, at han lægger sig ned i en lign. situation allerede næste gang, den skulle opstå.

/nunobow

Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 9:26 am    Emne: Besvar, med citat

Myrup skrev:
Synes godt nok i overreagerer. Jeg ved ikke om I har prøvet det, men når man er igang med en kamp kan man sagtens mærke om der er nogen i nærheden af en og om man når i endzone. Jenkins er som minimum 3 yards fra Tramon Williams lige da han scorer. Inden det er han jo meget mere foran. BJ Raji har nok kunnet fornemme at han sagtens ville score siden han også sænker farten til sidst. Jeg sad da også og bed negle lige da det skete, men Raji ved jo nok hvad han laver.
Mht. de her 2 plays... der er jeg meget uenig.

http://www.youtube.com/watch?v=6VKUSgHPm4E&feature=related

That says it all.

Så vidste Bailey vel også, hvad han lavede, da han satte farten tydeligt ned indenfor 10'eren? Wink

/nunobow

Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 10:36 am    Emne: Besvar, med citat

McCarthy om Rajis scoring.

"I loved it live," McCarthy said of the play. "Wasn't real fired up about it this morning when I watched it on film. I didn't realize he had the ball hanging out there at the 10-yard line. That's not what you're looking for.
Tilbage til toppen
Myrup

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 11:07 am    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Mht. de her 2 plays... der er jeg meget uenig.

http://www.youtube.com/watch?v=6VKUSgHPm4E&feature=related

That says it all.

Så vidste Bailey vel også, hvad han lavede, da han satte farten tydeligt ned indenfor 10'eren? Wink

/nunobow

Nej det gjorde han ikke, for der var tydeligvis en der nåede ham, og som fik ham til at fumble, men var der det med Raji og Tramon? Nej det var der ikke. Så er vi lige vidt når man argumenterer sådan.

Til herboen:
Kan godt være MM har sagt det, og som jeg selv sagde følte jeg mig heller ikke tryg ved situationen da han løb sådan, men det virkede og man kan ikke klandre Raji for noget. Han scorede, basta bum. Så længe han får det gjort, så kan man ikke klage.
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 11:22 am    Emne: Besvar, med citat

Myrup skrev:
Til herboen:
Kan godt være MM har sagt det, og som jeg selv sagde følte jeg mig heller ikke tryg ved situationen da han løb sådan, men det virkede og man kan ikke klandre Raji for noget. Han scorede, basta bum. Så længe han får det gjort, så kan man ikke klage.

Det er simpelthen for let en argumentation. I andre af livets momenter tvivler jeg på, at din holdning er "det kan godt være at han var lidt sløset/uagtsom/afslappet, men der skete ikke noget, så kan man ikke kritiserer det.

Det er i hvert fald en livsfilosofisk holdning, der gør livet lettere for spritbilister mm.
Tilbage til toppen
Myrup

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 1:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:

Det er simpelthen for let en argumentation. I andre af livets momenter tvivler jeg på, at din holdning er "det kan godt være at han var lidt sløset/uagtsom/afslappet, men der skete ikke noget, så kan man ikke kritiserer det.

Det er i hvert fald en livsfilosofisk holdning, der gør livet lettere for spritbilister mm.

Det der er jo for dumt at høre på. Hvis du virkelig vil sammenligne spritkørsel med at spille football, så gør du bare det, men for mig hører de to ting ikke sammen.

Jeg siger sådan set bare at det er okay at celebrate når man har situationen under kontrol. Siden at begge to scorede så er det rene spekulationer fra jeres side om de havde situationen under kontrol eller ej. Det er fint hvis i vil spekulere over om de har det, men begge to er yderst professionelle spillere, og derfor synes jeg i overreagerer.

Du kan lege dansklærer og tolke det som du vil, men nej jeg synes ikke det er okay at køre spritkørsel hvis man føler man har situationen under kontrol.
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 2:03 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
McCarthy om Rajis scoring.

"I loved it live," McCarthy said of the play. "Wasn't real fired up about it this morning when I watched it on film. I didn't realize he had the ball hanging out there at the 10-yard line. That's not what you're looking for.

Er det taget fra "Transcipten"? Han fortsatte med at sige på pressemødet, at BJ fik 2 minusser i sin karakter for kampen - én for at strække armen og bolden ud. Den anden for dansen bagefte.. Tough love:D
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 2:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Myrup skrev:
Herboen skrev:

Det der er jo for dumt at høre på. Hvis du virkelig vil sammenligne spritkørsel med at spille football, så gør du bare det, men for mig hører de to ting ikke sammen.

Jeg siger sådan set bare at det er okay at celebrate når man har situationen under kontrol. Siden at begge to scorede så er det rene spekulationer fra jeres side om de havde situationen under kontrol eller ej. Det er fint hvis i vil spekulere over om de har det, men begge to er yderst professionelle spillere, og derfor synes jeg i overreagerer.

Du kan lege dansklærer og tolke det som du vil, men nej jeg synes ikke det er okay at køre spritkørsel hvis man føler man har situationen under kontrol.

Lad os nu lige holde en pæn tone - vi er i superbowl for fuck sake... no worries!

Jeg er helt på linie med Nuno og Herboen ... det var lige lidt for tæt på at der skete noget ubehageligt .. og det er sku fair nok at klandre dem for.

Omvendt er det utrolig nemt at sidde hjemme i sofaen og sige ... selvom man har ret i at spillerne ALTID bør lægge sig ned såsom i situationen med Tramon i Philly og Shields mod Bears ... eller at Raji skal holde den ind til kroppen ... så spiller spillerne med en entuasiame og kærlighed til spillet som i kampens hede kan være svær at styre .. og jeg er ikke 100% sikker på om det er noget man skal prøve at coache ud af dem. Men dumt det var det sku ... og argumentationen om at der skete ikke noget alligevel holder imo i hvert fald ikke.

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 2:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Myrup skrev:

Var den væsentlige grund til Shields fald igennem draften, at han havde nogle problemer uden for banen. Kan på stående fod ikke huske hvad, men er der ingen der lige kommer med en update, så skal jeg nok selv tjekke op på det. Pointen er, at jeg ikke kan se nogen sammenhæng mellem at være UDFA, og så ikke kunne have overskud, efter en int., til at lægge sig ned.

Men vi har haft debatten før. Jeg kan bare ikke huske hvem vi havde spillet imod, eller hvem det var der ikke fik lagt sig ned/trådt out of bounce, så der kommer jeg til at skulle bruge lidt hjælp. Et bud kunne være Tramon Williams i sidste sæson mod Cardinals. Enten i preseason eller i week 17.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 2:38 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
Myrup skrev:

Var den væsentlige grund til Shields fald igennem draften, at han havde nogle problemer uden for banen. Kan på stående fod ikke huske hvad, men er der ingen der lige kommer med en update, så skal jeg nok selv tjekke op på det. Pointen er, at jeg ikke kan se nogen sammenhæng mellem at være UDFA, og så ikke kunne have overskud, efter en int., til at lægge sig ned.

Men vi har haft debatten før. Jeg kan bare ikke huske hvem vi havde spillet imod, eller hvem det var der ikke fik lagt sig ned/trådt out of bounce, så der kommer jeg til at skulle bruge lidt hjælp. Et bud kunne være Tramon Williams i sidste sæson mod Cardinals. Enten i preseason eller i week 17.

Han var blevet knaldet med pot

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
wikkid

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 2:40 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
Han var blevet knaldet med pot

Ahh det er sandt.. Pot head Razz
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 5:40 pm    Emne: Besvar, med citat

Myrup skrev:
Nej det gjorde han ikke, for der var tydeligvis en der nåede ham, og som fik ham til at fumble, men var der det med Raji og Tramon? Nej det var der ikke. Så er vi lige vidt når man argumenterer sådan.

Myrup skrev:
Jeg ved ikke om I har prøvet det, men når man er igang med en kamp kan man sagtens mærke om der er nogen i nærheden af en og om man når i endzone.

Så "man" ved om "man" når EZ når "man" når den, men ikke når "man" ikke når EZ ?

Herboen sammenligner jo udelukkende holdning at når der ikke sker noget er alt i orden. og det er det du siger. her bringer jeg så DeSean Jackson op.
du kan ikke ved dine fulde fem mene at Raji har situationen under fuld kontrol når han fumbler på selve EZ-linjen og selv siger at han ikke ved om Hanie var ved at hente ham

wikkid skrev:
Ahh det er sandt.. Pot head

hvilket vel næsten lå til højrebenet på det College Twisted Evil

Sidst rettet af ATC Tirs jan 25, 2011 5:49 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs jan 25, 2011 5:46 pm    Emne: Besvar, med citat

i det hele taget så er det dumt at løbe en sådan risiko i 4. quarter af en så vigtig kamp

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Myrup

IndlægSkrevet: Ons jan 26, 2011 10:32 am    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:

Så "man" ved om "man" når EZ når "man" når den, men ikke når "man" ikke når EZ ?

Herboen sammenligner jo udelukkende holdning at når der ikke sker noget er alt i orden. og det er det du siger. her bringer jeg så DeSean Jackson op.
du kan ikke ved dine fulde fem mene at Raji har situationen under fuld kontrol når han fumbler på selve EZ-linjen og selv siger at han ikke ved om Hanie var ved at hente ham

Ja hvis man har awareness nok så ved man det, hvis ikke kan der ske en smutter engang imellem. Raji fumblede desuden bolden da den var ca 1 yard inde i endzone. Så jo jeg er ved min fulde fem når jeg siger at der ikke er nogen grund til at være overbekymrede, for som en anden sagde så er vi i super bowl.

Og ja du har ret i at herboen bare sammenligner holdning, men jeg synes det er noget ekstremt at gå så langt som han gør. Bare fordi jeg tror på spillerne og at de nok havde mening med galskaben så betyder det ikke at jeg synes det er okay fx at køre spritkørsel.

Men det er jo også helt okay at i har jeres holdning og at jeg har min Wink
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Side 8 af 9

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum