|
American Football Forum Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Hvem bliver NFC's hold i Super Bowl XLV i Arizona ? |
| Green Bay Packers |
|
59% |
[ 19 ] |
| Chicago Bears |
|
40% |
[ 13 ] |
|
| Totale stemmer : 32 |
|
| Forfatter |
Besked |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KGB Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008 Indlæg: 780
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2004 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Tors jan 27, 2011 10:49 am Emne: |
|
|
fandens! Jeg skulle lige til at poste det Så nice! _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2004 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Tors jan 27, 2011 11:51 am Emne: |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Lør jan 29, 2011 4:43 pm Emne: |
|
|
Jeg spammer lige alle vores tråde inde på forummet. Forummet var lukket ned af den kinesiske censur, da jeg var i Bejing. Men det var NFL.com heldigvis ikke, så jeg stod op kl. 4 for at se kampen streamet med game pass inden jeg skulle ud og turiste.
Det var virkelig en prøvelse, jeg var så super spændt, og jeg måtte ikke vække min bror, men da Shields lavede den INT fik jeg alligevel råbt "læg dig ned, læg dig ned" for højt. Men fuck hvor er min begejstring stor.
Overvejer om jeg skal se SB i Sverige eller USA, for jeg har set hver af vores playoff-kampe i et nyt land, så med min overtro er jeg jo næsten nødt til at aflyse mit eget SB-arrangement hjemme i lejligheden og tage abroad! _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
|