American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Off-season snak

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Tåsinge

IndlægSkrevet: Fre jan 21, 2011 7:14 pm    Emne: Off-season snak Besvar, med citat

Jeg tænkte vi kunne bruge sådan en tråd, da vores sæson er færdig Smile

Så har vi fyret vores O-line coach . Ved ikke så meget ham , men som de siger så kom han ind for at lave et zoneblocking system , så nok meget godt at Greg får lov til at ansætte sin egen Smile
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Søn jan 23, 2011 6:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Så har vi fået signet en ny o-line coach allerede (Linky) , en Greg allerede kender godt i forvejen , så håber jeg vi endelig får lidt bedre styr på beskyttelsen ..

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Søn jan 23, 2011 8:58 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg var faktisk ikke klar over at vi stadig havde Jagodzinskis o-line coach, men jeg tror godt det kan forklare en del. Sidste år hvor linjen først begyndte at vise svaghedstegn mente jeg det skyldtes at de havde brugt en hel offseason på at lære zone blocking for derefter gradvist at gå tilbage tilbage deres gamle system efter Olsen tog over. Den undskyldning havde de ikke rigtig i år, men hvis træneren har været mest bekendt med zone blocking og har haft svært ved at hjælpe dem i Olsens system så er det klart at de er gået i stå i udviklingen. Hvis de så også bare kan nøjes med lidt færre skader og Pat Morris leverer, så kan det igen begynde at se lyst ud for enheden til næste år. Ikke at det var helt forfærdeligt i år, slet ikke efter Blount kom igang, men der er god plads til forbedring.

I øvrigt en spændende offseason ellers. Går ikke ud fra vi kommer til at lave meget andet end at re-signe vores egne i free agency og så ellers fokusere på draften igen.
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Søn jan 23, 2011 9:25 pm    Emne: Besvar, med citat

Det ville jeg også mene ville være det bedste for os , hvis vi holder os til det . Vi har en masse gode ting at bygge på .

Men det kan sagtens være en af grundende til at vores oline ikke har udviklet sig ligesom mange af os havde håbet på .

Har du evt en liste over vores FA's ?

IndlægSkrevet: Søn jan 23, 2011 10:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Pewter Report har en udmærket oversigt med kommentarer her:

http://www.pewterreport.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=6668

Den eneste jeg har hørt noget offentligt om er Barber, hvor både ham og Morris har sagt han gerne vil spille for Bucs næste år, men han skulle først lige mødes med Dominik og forsøge at forhandle en kontrakt på plads og der er så vidt jeg ved ikke skrevet under på noget endnu.
Tampa Bay Buccaneers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Søn jan 23, 2011 11:00 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.kffl.com/static/nfl/features/freeagents/fa.php?option=By+Team&y=2011

Jeg ved dog ikke om den er rigtig..

EDIT: Den BG har skrevet er sgu nok bedre...

Med hensyn til Mangurian fyringen (og Pat Morris hyringen) giver det vel meget god mening når man tænker på at Mangurian normalt står for et zone blocking scheme... men på forskellige amerikanske vikings forummer har de bitched en del over ham så jeg ved ikke rigtigt.. og jeg synes egentlig Mangurian fik en del ud af Larsen, Hardman og Lee... til gengæld var veteranerne sløje... Trueblood er og bliver forfærdelig og Davin Joseph virker ikke som den spiller han var for bare 2 år siden..

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Hodde

Indmeldt: 03. sep 2007

IndlægSkrevet: Søn jan 23, 2011 11:27 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg kan til dels godt forstå The Pewter Report omkring vores FA's. Men at Ruud ikke skal resignes er lidt overkill. Nej han er ikke så vanvittig stor, men han er en rigtig god middle linebacker. Istedet skal vi fokusere på at få nogen bedre spillere på vores ends, som så også kan hjælpe med at stoppe løbet.
Tilbage til toppen
Paulo The Ese'
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Søn jan 23, 2011 11:28 pm    Emne: Besvar, med citat

BTW hvem tænker i på at vi skal skaffe i draften?

Konsensus er vel efterhånden Adrian Clayborn, som sikkert også giver meget mening, men som ikke er en spiller jeg er specielt begejstret for.. har ikke været den store passrusher i år og jeg tror allerede vi har fyldt vores kvote for cab driver bashers... Han vil helt sikkert kunne hjælpe mod løbet, hvilket selvfølgelig også mangler, men vi har virkeligt brug for noget mere pass rush..

Selv tænker jeg Ryan Kerrigan eller især Aldon Smith i første.. eller Von Miller (selvom han næppe falder til os)... Smith er rå men ser ud til at have enorm upside.. og har samtidig produceret en del i college.. Kerrigan er en stor fyr, der både kunne hjælpe mod løbet og samtidig producere som rusher fra LE positionen... Og nu hvor Raheem har været ude og sige at vi ikke kigger eksklusivt på Tampa 2 spillere mere giver Von Miller egentlig meget god mening.. Vi står flere gange i løbet af kampene i 3-3-5 og 3-4 og der vil en spiller som Von Miller virkelig kunne være effektiv... Han ville give den pass rush som vi fik at vide at Quincy Black kunne give, men som han på ingen måde leverede...

About Frank Okam: "He's like a manatee swimming upriver.. And I mean that in the nicest possible way"
Tilbage til toppen
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Søn jan 23, 2011 11:56 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er ikke så meget inde i draften endnu, men jeg er selvfølgelig rigtig stor Ryan Kerrigan tilhænger, hvis han da falder til os.

Umiddelbart vil jeg helst have en DE eller o-line i 1. runde. Men er deres yndlingsspillere på de positioner taget og der er en anden der falder, så har vi et hold hvor man bør drafte BPA. Det er kun QB, WR, og CB hvis Barber bliver, som jeg ikke synes vi behøver fra 1. runde. Og en eventuel RB skal gerne være en lidt anden type end Blount. Skulle de vælge at lade Ruud gå, hvilket jeg dog tvivler lidt på, så bliver MLB selvfølgelig også et rimelig stort need.
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 12:29 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg mener også at vi skal gå BPA , da vi har rimelig mange needs og det også normalt virker som det bedste . Jeg har dog også set Adrian Clayborn et par gange nu og ville egentlig mene at jeg er rimelig glad for ham , han har haft et lille off year i år , men skulle eftersigne have været rimelig vild sidste år .

Med hensyn til Ruud, så har jeg kritiseret ham et par gange i løbet af sæsonen , fordi jeg ikke mener han spiller løbet godt nok , men vi har bare større needs lige nu , men hvis vi ikke kan resigne ham , så skal vi selvfølgelig have en ny forholdsvis tidligt i draften .
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Man jan 24, 2011 1:20 am    Emne: Besvar, med citat

Nu er det ikke fordi jeg ikke synes vi skal drafte BPA... Vi kan bruge forstærkninger på LB, den offensive linie og hvis en de bedste cornere af en eller anden mærkværdig årsag skulle falde så er det også bare go-time... Faktisk alt andet end QB... Det var mere for at få sat nogle konkrete navne på spillere vi kunne tænke os..

Med hensyn til Ruud er jeg virkelig i tvivl om vi beholder ham (eller om han overhovedet har lyst til at komme tilbage).. Han har længe ville have en ny større kontrakt og nu, hvor han endelig er free agent er jeg overbevist om at han vil teste sine muligheder.. Om han så kan få hvad han vil have andetsteds er så mere shaky.. Jeg vil helst have ham tilbage, for selvom han bliver kritiseret af mange for at være soft, så er han den eneste linebackere vi har, der virker som om han har nogen som helst anelse om hvor han skal line up og hvad han skal på hvert spil... Quincy er for det meste usynlig på banen - han spillede ok de første par kampe, men faldt ud senere hen, inden han blev skadet - og Geno er indbegrebet af dårlig gap integrity.. store spil en gang imellem men ude af position alt, alt for tit...

Greg Jones er en spiller jeg gerne så vi draftede, hvis vi lader Ruud gå.. spørgsmålet er bare om han falder helt til vores andet valg...

Jeg ved ærlig talt ikke meget om spillere på den offensive linie i college så jeg kan ikke rigtigt sige hvilke spillere vi kan gå efter der...

Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 8:01 am    Emne: Besvar, med citat

Altså jeg er brændt rimelig varm på Adrian Clayborn , har jeg været et stykke tid , selvom det nogle steder (nfldraftcountdown) ikke så ud som om han ville falde helt ned til os . Men også Von Miller har jeg set et sted , men kan ikke helt finde ud af om han passer godt i 3-4 eller 4-3 , har lige tjekket og virker måske også urealistisk at han falder helt til os .
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 8:04 am    Emne: Besvar, med citat

Med hensyn til Greg Jones , så ved jeg godt at vi ikke kører så meget Tampa2 mere , men da det stadig måske kan betegnes som vores "grund form" vil jeg måske ikke mene at vi skal have en ILB der er så dårlig i coverage som der siges , uden at jeg selv har set ham spille .

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 12:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg ser vores LB situation på 2 måder:

1)
Ruud står oftest hvor han skal, men har ganske enkelt ikke styrken til at holde det punkt han står på og hans tacklinger sker derfor ofte over 2-3 yards efter at han rammer modstanderen. Tilgengæld er hans coverage bedre end de fleste MLB's i ligaen. Hvis man derfor vil beholde disse skills kræver det at man får en WLB eller SLB der tackler ala. D.Brooks. hvilket betyder at vi skal ud og finde en i draften eller FA.

2)
Geno Hayes og Quincy Black tilbyder så stor fart og playmaking ability at det er en stor fejl at sætte dem udenfor banen. De er dog kun middel mod løbet at best.

Hayes har dog rigtig gode rushing skills hvilket har resulteret i 4 sacks og førte også holdet i TFL. Han besider også gode coverage skills, men kan ikke følge med de bedste TE's. Det største problem er at han ikke er stabil nok og har det med ikke at passe sine gaps.

Black har middel rushing skills. Gør det bedre mod løbet en Hayes. har gode coverage skills, men mangler ligesom hayes stabilitet i sit spil.

Begge spillere har bare kæmpe upside og hvis de får stabiliteten på plads kan det resultere i at de kommer op på et niveau hvor de er i top 15 og bedste OLB's.

Hvis man derfor foretrækker disse to playmakere og vil gå på kompromis med stabiliteten, kræver det at man går ud og finder en runstopping MLB der og kan rushe QB'en. Draften har Nate Irving og Greg Jones her. Men en Harris fra Jets kunne blive aktuel da de står med en del signinger og han kunne blive the odd man out i den situation. Alt det er dog svært at spå om med den nuværende CBA situation.

Som jeg ser det er det et valg mellem at sige Black/Hayes projektet gik ikke eller Ruud har bare ikke de egenskaber vi forventer af en MLB.

Jeg ville foretrække at vi fik skiftet Ruud ud. Min holdning er nemlig at en MLB er ens forsvars ansigt ud af til og en Urlacher type ville derfor passe bedre ind i Morris's filosofi om violent football Men også i min egen om at en skræmmende MLB er lig med et skræmmende forsvar. Det ville også skabe mere respekt i forhold til modstandernes angreb. Faktum er dog at jeg bare ikke ser den slags MLB's i den her draft og at jeg ikke kan se den plan lykkedes. Derimod virker draften rimelig dyb på OLB, så tror at FO vælger den løsning hvis de overhovedet gør noget ved problemet.

"Never argue with an idiot. He will drag you down to he's level and then beat you with his experience"
Tilbage til toppen
Stubber
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Lør jan 29, 2011 3:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Det ville gøre det noget nemmere hvis der var en god ILB der kom ud i år vi kunne få fat i , eller hvis der kom en som David Harris ud som FA , selvom det klart ville være det dyreste .

Men nu må vi se hvordan det kommer til at hænge sammen med CBA'en .
Tampa Bay Buccaneers

IndlægSkrevet: Tirs sep 06, 2011 9:02 am    Emne: Besvar, med citat

Denne tråd er gået lidt død , så prøver lige at genoplive den ..

Her er de sidste cuts:
RB Armando Allen
C Matt Allen
T Will Barker
S Ahmad Black
T Cory Brandon
QB Rudy Carpenter
G Thomas Claiborne
QB Jonathan Crompton
G Marc Dile (injury settlement)
WR Ed Gant
TE Daniel Hardy
S Dominique Harris
LB Brandon Heath
LB Simoni Lawrence
RB Mossis Madu
DE Alex Magee
LB Tyrone McKenzie
DE Kyle Moore
TE Nathan Overbay
WR Maurice Price (injury settlement)
TE Ryan Purvis
LB/FB Nick Reveiz
K Jacob Rogers
LB Derrell Smith
DT Al Woods

Det jeg ligger mest mærke til er Ahmad Black, han er en spiller som jeg gerne så blev hos os , men han er så kommet på practice squad , så vi beholder ham da på en måde . En anden spiller der lige kommer i øjnene er Tyrone McKenzie, han er også en spiller jeg regnede med at vi beholdte . Hvad siger i andre til det , nogle overraskelser ?

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Ulsted

IndlægSkrevet: Tirs sep 06, 2011 9:30 am    Emne: Besvar, med citat

Ved ikke om jeg synes der er så mange overraskelser i de cuts der er lavet, men hvad jeg finder mere overraskende er at vi ikke har hente andre end Michael Koenen som punter til i forhold til sidste år.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum