American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Super Bowl Steelers @ Packers
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
pack4ever

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Ons jan 26, 2011 7:27 pm    Emne: Super Bowl Steelers @ Packers Besvar, med citat

Vi må hellere få sæsonens sidste kamp-tråd op og køre.

Især 2 facetter frygter jeg mod steelers, om O-linien kan holde Rodgers på benene, ellers er det jo lige meget om vores wr kan løbegode hurtige ruter.

Og på den side af bolden, om vi kan stoppe mendenhall, han løber rigtig hårdt, Roethlisberger er rigtig god, men laver også fejl vores D kan udnytte
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Herboen

IndlægSkrevet: Ons jan 26, 2011 7:36 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg håber bare vores spillere nyder det. Når man tænker tilbage på situationen efter kampen mod Dolphins, så er det jo helt enestående at vi befinder os i Super Bowl.

Jeg vender tilbage senere med flere interessante match-ups, men i første omgang tror jeg faktisk at det er to hold, der står rigtig godt til hinanden, hvilket jo også viste sig at være tilfældet i 2009. Jeg tror at Rodgers er den QB i ligaen, der har nøglen til at løse Steelers' lås op, men omvendt må jeg også anerkende at Roethlisberger i min verden er den giftigste QB i ligaen, når kampen skal afgøres.
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Ons jan 26, 2011 8:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
omvendt må jeg også anerkende at Roethlisberger i min verden er den giftigste QB i ligaen, når kampen skal afgøres.
Planen må med andre ord være være oppe med mindst 2 scoringer før de sidste 2 min.

/nunobow

Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Ons jan 26, 2011 8:35 pm    Emne: Besvar, med citat

det vigtigste bliver at få Ben ned. ved ikke hvor mange gange han sidste år gjorde ligesom Rodgers mod Falcons og undslap sacket.

derudover kommer det også til at blive spændende hvilken DC der mixe det bedst. Capers og LeBeau skabte dette system sammen og vil naturligvis hjælpe MM/Philbin og Arians så det bliver meget vigtigt at komme med noget der ikke blev ventet.
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Ons jan 26, 2011 10:32 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
det vigtigste bliver at få Ben ned. ved ikke hvor mange gange han sidste år gjorde ligesom Rodgers mod Falcons og undslap sacket.

Jo, men at få Roethlisberger ned er ikke ensbetydende med sejr - langt fra. Ravens nakker ham typisk 3-6 gange per kamp og det er ikke fordi de kan prale med en lang sejrsliste mod ham.

I første omgang skal der lukkes ned for løbet, sættes en spy på Big Ben og så give ham så mange looks i forsvaret, at han bliver forvirret og kaster dumme interceptions.

Vores bagerste matcher deres WRs godt, så jeg tror faktisk at vi har gode muligheder for at vinde Turnover-kampen og så har Rodgers tidligere vist, at han uden de store problemer kan flytte bolden mod 3-4 forsvar.
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Ons jan 26, 2011 11:12 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
I første omgang skal der lukkes ned for løbet, sættes en spy på Big Ben og så give ham så mange looks i forsvaret, at han bliver forvirret og kaster dumme interceptions.

Tror ikke nødvendigvis det handler om at forvirre ham - han har set det hele før. Jeg ville forsøge konstant at presse ham mod sin egen venstre side. Han kan og vil stadig lave spil, selv når man tvinger ham i den "forkerte" kasteretning, men når han slippe ud af lommen mod højre, der er han virkelig skarp. Intet af dette får dog nogen betydning, hvis vi ikke kan stoppe Mendenhall. Det han gjorde mod Jets, var noget jeg ikke har set ham gøre før. Tungt og hårdt, men stadig med god speed i benene.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 10:22 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg glæder mig til at se hvordan vores passrush klarer sig imod deres shaky O-line. Der er matchups over hele linje som vi bør vinde, og sidste gang CMIII stod over for Flozell fik han ham til at føle sig som en lille pige

Men nu har vi vundet de sidste fire kampe hvor jeg har forudsagt et nederlag, så... Vi taber desværre

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 11:08 am    Emne: Besvar, med citat

PT ser det tvivlsomt ud at Aaron Smith og Markice Pouncey kommer til at spille - det ville ikke gøre mig noget

Jeg er i øvrigt inviteret til SB-fest hos en af mine venner som er Steelersfan. Jeg tror bare jeg ser den alene så der ikke er nogen der bliver pandet ned hvis vi taber

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 11:40 am    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
PT ser det tvivlsomt ud at Aaron Smith og Markice Pouncey kommer til at spille - det ville ikke gøre mig noget
Hm - var Aaron Smith ikke limited i practice igår? Hvis han allerede kan practice limited - så lyder det da imo tidligt at udelukke ham.

Pouncey's skade skulle være en high ankle sprain, som normalt kan tage 4-6 uger om at heale. Så han lyder til meget vel at kunne være ude. Men omvendt - når det er SB healer folk nogen gange hurtigere...

Så jeg vil se det på game day før jeg tror det; at nogen af de 2 er ude.

/nunobow

Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 11:51 am    Emne: Besvar, med citat

Well, jeg er måske skyldig i at drage konklusioner ud fra en overskrift

http://www.post-gazette.com/pg/11027/1120960-66.stm

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 11:56 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg må indrømme at jeg er positivt stemt iforhold til dette match up.

Vores defence er så meget bedre end sidste år - og jeg tror sagens de kan begrænse Steelers offence - omend ikke stoppe det helt. Nøglen i min verden er Mendenhall som godt nok så imponerende ud mod Jets.

Roethislisberger er man nødt til at frygte, og ja han lavede nogen vigtige spil mod Jets og Ravens(som han altid gør) ... omvendt hvis man ser på hans spil Overall er han jo ikke vanvittig imponerende.

Omvendt har vi nøglen til Pittsburg Defence ... nemlig akkurat som sidste år .. spred dem ud - og kast bolden hele dagen lang ... bland lidt rungame ind hist og pist så balancen holdes ... men ellers er det bare spread offence hele dagen lang. Dette gør Steelers defence mere forudsigeligt da det tager dem ud af deres 3-4 base og måske helt ud i noget Dime halløj ... og der er de altså sårbare. Dette kan vi gøre med vores receiving korps ... Steelers har ikke samme våben i deres arsenal. Det kræver selvfølgelig en god kamp af Rodgers men den er jeg også sikker på vi får.

Så på papiret synes jeg sku det ser godt ud ... må jeg lige nævne at Kapinos er deres punter ... for helvede selv på ST ser vi ud til at have en ok matchup.

Tilgengæld har Steelers en kæmpe fordel hvad angår erfaring - og så bryder jeg mig ikke om al den dårlige karma der har været omkring det skide holdfoto ... det er vel ok at være lidt overtroisk op til Superbowl Wink

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 1:06 pm    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:
Så på papiret synes jeg sku det ser godt ud ... må jeg lige nævne at Kapinos er deres punter ... for helvede selv på ST ser vi ud til at have en ok matchup.

Helt enig - og hvornår fanden har vi sidst kunne sige, at ST var til vores fordel??Very Happy
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 4:53 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
McClane skrev:

Helt enig - og hvornår fanden har vi sidst kunne sige, at ST var til vores fordel??Very Happy

Det kan jeg nemt fortælle dig! For det var i Super Bowl XXI: Packers: 35 - Patriots: 21 Very Happy
wikkid

IndlægSkrevet: Tors jan 27, 2011 7:59 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:
wikkid skrev:
McClane skrev:

Det kan jeg nemt fortælle dig! For det var i Super Bowl XXI: Packers: 35 - Patriots: 21 Very Happy

May history repeat it self!
Tilbage til toppen
Favre Fan

IndlægSkrevet: Fre jan 28, 2011 8:56 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg mener kampen spilles med taget lukket... Dvs. Rodgers&Co. i en dome... det giver mig lidt gåsehud efter Atlanta kampen.
wikkid

IndlægSkrevet: Fre jan 28, 2011 10:13 am    Emne: Besvar, med citat

Favre Fan skrev:
Jeg mener kampen spilles med taget lukket... Dvs. Rodgers&Co. i en dome... det giver mig lidt gåsehud efter Atlanta kampen.

Og det er fuldstændig korrekt. Man har besluttet at køre taget på - det gør ikke vores chancer mindre.
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør jan 29, 2011 4:25 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er super nervøs. Jeg er bange for, at vi allerede er emotionally worn og nærmest bare for at komme til SB har drænet al vores mentale og fysiske energi og får en kæmpe smækker af Pittsburgh.

Pittsburgh er meget mere business-like. Ingen headlines derfra - bare fokus. Hos os har der været for meget picture-gate, White House-talk and so on. Ville ønske mere tavshed og fokus fra GB. Det andet begynder at lugte af hvordan det var med medieopmærksomheden på Pats op til vores seneste SB-titel

Jeg håber, at min opfattelse er forkert!
Moffe

IndlægSkrevet: Lør jan 29, 2011 9:27 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er sikkert ikke så nervøs som jeg burde være.
Vi har nogle vildt gode matchups på wr-cb begge veje.
Derudover har jeg svært ved at se deres reservecenter Legursky gøre meget andet end at agere svingdør mod Raji.
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Søn jan 30, 2011 7:52 am    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:
Jeg er super nervøs. Jeg er bange for, at vi allerede er emotionally worn og nærmest bare for at komme til SB har drænet al vores mentale og fysiske energi og får en kæmpe smækker af Pittsburgh.

Pittsburgh er meget mere business-like. Ingen headlines derfra - bare fokus. Hos os har der været for meget picture-gate, White House-talk and so on. Ville ønske mere tavshed og fokus fra GB. Det andet begynder at lugte af hvordan det var med medieopmærksomheden på Pats op til vores seneste SB-titel

Jeg håber, at min opfattelse er forkert!

Just to prove my point:

http://www.nfl.com/superbowl/story/09000d5d81dfd27c/article/rodgers-critique-of-packers-offsite-rehab-draws-barnetts-ire?module=HP_headlines
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Søn jan 30, 2011 1:51 pm    Emne: Besvar, med citat

http://twitpic.com/3uq193

"Exclusive first look at Packers team photo including all players."
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Side 1 af 5

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum