| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
KGB Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008 Indlæg: 780
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:05 am Emne: |
|
|
JAAAAAAAA JAAAAAA
JAJAJAAAAA  _________________ Jordy Nelson - The White Lightning! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hede83 Green Bay Packers
Indmeldt: 24. feb 2009 Indlæg: 746 Geografisk sted: Varde
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:06 am Emne: |
|
|
Jeg er grædefærdig, hold kæft hvor er jeg glad!!
Vi er det næste dynasti  _________________ Bedste draft runde i NFL historien:
1 round 2009:
Green Bay Packers selects:
BJ Raji and Clay Matthews!!! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ATC Green Bay Packers
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 2195
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:06 am Emne: |
|
|
| jaaaaaaaa |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KGB Green Bay Packers

|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:10 am Emne: |
|
|
| hede83 skrev: | Jeg er grædefærdig, hold kæft hvor er jeg glad!!
|
Der var sgu også ved at gå Flemming Povlsen i den herhjemme  _________________ Jordy Nelson - The White Lightning! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KGB Green Bay Packers

|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:11 am Emne: |
|
|
Rodgers er vel i øvrigt en klar MVP?! Nelson var måske en mulighed, hvis ikke han havde haft 3-4 drops. _________________ Jordy Nelson - The White Lightning! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hede83 Green Bay Packers
Indmeldt: 24. feb 2009 Indlæg: 746 Geografisk sted: Varde
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:13 am Emne: |
|
|
Ja Rodgers må helt klart blive MVP..
Tænk på alle vores skader, wow! Vi bliver helt i toppen i mange år frem  _________________ Bedste draft runde i NFL historien:
1 round 2009:
Green Bay Packers selects:
BJ Raji and Clay Matthews!!! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ATC Green Bay Packers
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 2195
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:21 am Emne: |
|
|
| endte vist med at vække de gamle. det var helt fantastisk. havde nok givet den til greg, steppede up når det gjaldt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
adzke Green Bay Packers
Indmeldt: 18. jan 2009 Indlæg: 822
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:25 am Emne: |
|
|
Hvor er det sindssygt!!!
Tillykke, allesammen!
GO PACK GO!
Og hvor var det i øvrigt stort at se, hvor rørt Ted var. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
McClane Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1436 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:31 am Emne: |
|
|
Fuck hvor var det bare et fedt half time show med Black Eye Peas!! ... Damn det er længe siden jeg har set noget så godt .....
Nåååh ja .... så er vi foresten WORLD CHAMPIONS!!!! ... Hvor er det sygt, tror stadig ikke jeg fatter det ...
Fuld fortjent at Rodgers bliver MVP - vi er ganske vist ude af det på offence i store dele af anden halvleg, men prøv lige og tjek hans stats ... han stepper up når det gælder!
Og det samme gælder vores backups, som har været tilfældet hele året ... må indrømme jeg synes det så sort ud med Woodson og Driver ude...
Men fuck hvor er det vildt ... er så lykkelig ... tillykke alle sammen!!! _________________
"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor." |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KGB Green Bay Packers

|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:32 am Emne: |
|
|
| adzke skrev: |
Og hvor var det i øvrigt stort at se, hvor rørt Ted var. |
Ja! Og når man så tænker på, hvad han har måttet finde sig i... _________________ Jordy Nelson - The White Lightning! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:33 am Emne: |
|
|
Vi gjorde det!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:35 am Emne: |
|
|
con grats..... _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:36 am Emne: |
|
|
| McClane skrev: | | må indrømme jeg synes det så sort ud med Woodson og Driver ude... |
Enig. Jeg tænkte, da Woodson gik ud og Bush blev brændt, brændt, brændt, at kampen var røget dér.
Og hvor fantastisk er det ikke, at Wood og Driver får deres ringe!!!
Og Nuno, du bliver nødt til at lade skægget stå en uge til ære for World Champsene! _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Packer

Indmeldt: 07. apr 2007 Indlæg: 120
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 5:08 am Emne: |
|
|
DET HER ER SÅ FUCKING UTROLIGT! Er så glad! Efter Wood og Driver røg troede jeg det var det, især da Jarret Bush kom på banen. Men op i .. med alt det!
WE ARE WORLD CHAMPS! SE YA IN THE WHITE HOUSE! _________________ The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nysrogh Buffalo Bills

Indmeldt: 21. mar 2008 Indlæg: 874
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 9:17 am Emne: |
|
|
| Tlk med sejren - er sku utroligt i kunne gøre det med alle de skader i har haft gennem sæsonen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Faulk28

Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1255 Geografisk sted: Favrskov
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 9:29 am Emne: |
|
|
Stort tillykke herfra, jeg glæder mig især på Ryan Pickett's vegne.
Fantastisk sejr, der krævede en kæmpe indsats efter skader og modgang. _________________ When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears.
And I've held your hand through all of these years
But you still have all of me |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Herboen
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 638
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 11:09 am Emne: |
|
|
Med tanke på at jeg startede min karriere som NFL-seer den dag, vi tabte til Broncos i Super Bowl, så var det rart endeligt at få et trofæ, hvor jeg rent faktisk var med i stedet for blot at kunne læse om holdets bedrifter.
Det var smukt at se McCarthy overlade kampen til Rodgers, og selvom Rodgers ikke var perfekt, så var han dygtig til at læse spillet, og bedre end tallene fortæller, idet der i hvert fald var 3 grimme drops og 3 andre kast som på en god dag var blevet grebet.
Stor ros til Hawk, der påtog sig ansvaret for forsvaret i 2. halvleg og konstant gik rundt og beroligede Bush og Lee (selv efter at Bush var blev rundbarberet af Ward skyndte Hawk sig ned til ham). Matthews, Zombo, Bishop og Peprah var ligeledes glimrende, mens Raji og Williams desværre skuffede en del.
Vores receivere var fremragende og frustrerende. Nelson kunne have haft grebet for over 200 yards havde han taget to bolde ind og Jones laver endnu en brøler. Hvordan Jennings får lov at lave to TDs er lidt af en gåde, men de dækkede overhovedet ikke op ved nummer 2. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007 Indlæg: 546
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 11:54 am Emne: |
|
|
Efter 4 timers søvn, vågner man stadig op med verdens fedeste fornemmelse.
Det er fandme stort at opleve sit elskede hold, som har været så frustrende igennem sæsonen.. Skaderne, de smidte kampe, den ustabile vej..
Men når alt kommer til alt, så var det kampen i nat der betød det hele. Og med et ungt hold, mere uheld i form af DD og CW. Så ku vi stadig høste Vince Lombardi Trofæet.
Arod er fantatisk.. Helt igennem fedt. Frustrende med drops, der savner man Driver som formentlig ku have bragt lidt ro. Jordy Nelson ku have haft en MVP-like kamp hvis han havde hevet den over midten ind, og den dybe i første halvleg. Og formentlig et TD mere. Men stadig props at han griber en vigtig bold over midten på 3 og lang da han lige havde droppet forinden.
D# lidt shaken up mod løbet, tillader nogle grimme kast, men set i lyset af at Bush og Pat Lee var inde, og Shields var noget rundtosset. Så er det bare helt igennem fantastisk..
Im so happy.. SUPER BOWL CHAMPIONS BABY, SHOW ME THAT BELT AARON. _________________ Please follow @Schen_RulEz at twitter - Packers, Draft, Icehockey and more  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
julle

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 698 Geografisk sted: Ulfborg
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 12:28 pm Emne: |
|
|
ja for satan da drenge
super bowl champions  _________________ 2/3 of the earth is covered by water. The rest is covered by Al Harris |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2004 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Man feb 07, 2011 4:26 pm Emne: |
|
|
hvor er det kæmpestort. Fire af mine venner så mig græde i nat _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|